Re: Prémiové francouzské auto? V Česku téměř nemožná marketi
No ale ten tvůj příklad s Genesisem je další parádní důkaz, jak strašně těžké je v Evropě prorazit s novou prémiovou značkou. Automobilová Evropa je totiž úplně něco jiného, než USA, Kanada nebo asijské země, tradice se tady v prémiových kruzích cení nade vše. Už dřív to třeba tvrdě pocítili značky jako Lexus nebo Infinity a poznalo to i DS. :-!
To si asi nesedel v tých sedačkách čo má Stelvio, vypadajú obyčajne ale sedí sa v nich perfektne a aj pekne držia telo. V DS7 som nesedel tak neviem posúdiť.
Dik za odkaz, mi fakt nenapadlo, ze niekto vymysli takuto kravinu :-)
Plne chapem, ze mne to prebehne cely rozsah pohybu, kvoli nejakej kontrole, co je odhadom mozno 90-120 stupnov, ale toto uz je fakt samoucelne na imidz.
Pytal si sa Hammuny co robi toto DS premiovejsim oproti Vignale, ja ti to poviem zo svojho pohladu:
1. Dizajn... raz darmo ten zmysel pre detajl, napaditost, sa pozri na ten interier a prevedenie, kde je Vignale ? Vignale moze mat kvalitne materialy aj spracovanie tomu verim uplne v pohode, ale taky level dizajnu a elegancie na to si nesahne... Dizajn stoji strasne moc a nie vzdy sa podari... toto sa podarilo. Vec druha nie je to len prestajlovane SUV Citroenu ako u Forda Vignale, toto je fakt obrovsky rozdiel ver alebo nie... Nechces dat kladu za iny interier a par list alebo naraznik na Mondeu, alebo Fieste... Ponuknut lepsi dizajn na navrhnutom mainstreame je velmi obmedzujuce, na cistej skyci to je ono... Si fakt myslis, ze Audi by mohlo byt dnes tym co je keby zostalo VW ? Darmo zdiela techniku s VW jasne teraz ma MQB Evo a 6/8 valcove motory, ale nie vzdy to tak bolo, potreba odlisit dizajnom a kvalitou interieru premiovy zamer ja uplne klucove, malo kto tieto auta kupuje z racionalneho hladiska, zakaznik co na to ma potrebuje kupit nieco uplne ine ako bezna konfekcia, pocit ze za svoje prachy ma nieco ine, uplne ine, co lepsie vyzera a inac sa vola... a inde si ho kupis, zoservisujes hyckany starostlivostou a pristupom... o premiovost techniky ide az v poslednom rade, prvorada je potreba a nutnost odlisit sa - za toto si platia ludia co chceju premiove auto... DS si to naslaplo a myslim, ze mu to vyda ak technika nepodrazi nohy...
Ako dopadlo BMW u prieskumov ? Drviva vacsina zakaznikov ani nemala tucha, ze to ma pohananu zadnu napravu... co viac k tej premiovej technike potrebujes ? Nevravim, ze sa nenajdu zakaznici co za svoje love chceju aj techniku, ktora odpoveda, taky si kupia asi nieco ine ako DS...
Hele takovej chytrolín nejsi ani ty = ale jestli to "Typickej majitel Tesly nejezdí na dovolenou do Chorvatska" fakt nedáš = tak to ledacos vysvětluje >:-[]
Připomíná mi to šílenství když sem napsal že Golf nemusí bejt furt jen první = a on fakt pak příští měsíc nebyl >:D
Takže eště jednou: "Typickej majitel... nejezdí autem na dovolenou do Chorvatska" Typickej ;-)
Ale tohle prostě tu prémii neudělá, protože ten Ford, nebo VW, nebo jiná značka v této kategorii má adekvátní modely a dokonce i něco navíc, třeba 4x4, silnější motorizace a tak..Ford Vignale má navíc i ty služby, jako DS
Chorvátsko ale aj iné destinácie sú v sezóne plné vozidiel naprieč značkami. Prečo by typický majiteľ tesly nemohol chodiť do Chorvátska? Poprosím o nejaký zmysluplný rozbor >:D
akurat, ze to Vignale je stale Ford a moc to ten dizajn neposuva, niekedy naopak... DS je v tomto ponimani uplne inde a separovane showroomy to dotiahnu kompletne... DS7 je dizajnovo vydarene z vonku aj z vnutra suhlasim, tomu sa podla mna nadstavba seriovky Vignale nemoze rovnat...
ono to pochopil kedysi uz Lexus, Infiniti a aj DS teraz... predrazeny vycackany Ford proste neposobi tak dobre ako samostatna znacka a produkt mimo ine seriove modely
Kam plánuje PSA dovést DS do 20ti let víme = jakou má dlouhodobou vizi Ford s Vignale nevim = ty jo?
I když se tomu bráníš = zatim je DS dál = teď nabíhaj u DS modely druhý generace = DS7 a [odkaz] tak uvidíme jak to bude časem = u Fordu a u DS
Zatim po první třetině = 1:0 ve prospěch.. >:-[]
Výsledek = vlastní showroomy vlastní modely = sakra co na tom nechápeš? :-)
Já se časem zajdu podívat [odkaz] ale zatim se mi jak se snažej líbí = z první generace za to stálo jen DS3 = tahle už působí trochu líp = jestli to do 20ti let dotáhnou kam avizovali uvidíme
Zrovna sem dočet o novym 3er = o počtu válců a objemu = to fakt definitivně přestává bejt. R6 i tam je už jen pro vyvolený = sázka na nadstandardní luxus, interiér, zázemí služby = to je prémie budoucnosti
A jak se D3 bude dál vypořádávat s nárůstem klientely co kupuje levný technicky tuctový auta s prémiovou cenou = to se taky uvidí. Zatim to moc dobře nezvládaj
Myslím, že o tom co je a není prémie nerozhoduješ ty, ale rozhoduje o tom zájem trhu (ten je u DS mizivý) a ceny za které je ta či ona značka své zboží udat (ceny u DS nejsou prémiové, ale stejné jako u VW nebo třeba u Fordu).
Ok, ale ten samostatný model nenabízí nic navíc, co ten model Vignale a v tomhle případě i další značky, hlavně ty pod koncernem VW, takže může válčit jen těmi službami, které má i to Vignale.
Takže to shrneme :
Produkt je sotva průměrný technikou a průměrný interiérem jako vrchol u mainstreamu - Fakt, motorizace a pohony najdeš jinde i lepší, interiér asi o moc lepší ne
Asistence - ta je tu na vysoké úrovni, u Vignale taktéž, myslím, že jde dokoupit i k VW, nevím, ale někdo určitě doplní.
Dolpńkové služby - Opět vysoká úroveń DS, ale i Vignale ( nenašel jsem nic, ani ty si nenapsal, co DS má a Vignale nemá), tady u VW asi nic podobného není, i když třeba jo ?
Rozdíl - DS má vlastní showroom, Vignale má odělený prostor v salonu Fordu.
Výsledek: Pokud je DS prémie, pak je jí i Vignale.... Osobně si to nemyslím ani o jedné značce. Zatím, ale třeba v další generaci DS mainstreamu uteče i tím produktem...
myslim, ze som to vysvetlil vse :-) 5008 vs DS si rozdiel v jazdnych vlastn. nenasiel + DS je komfortnejsie... tj dobra ovladatelnost + vacsi komfort = zasluhy lepsej napravy
Nefandim snad žádný značce = sem VWzor neutrality >:-[]
No možná [odkaz] + [odkaz] :-)
Přednostní je málo = navíc v praxi to nemusí fungovat jak slibujou když ptáčka lapají = v tuhle chvíli je Vignale = fakt v úrovni DS první generace ;-)
Navíc Vignale nemá samostatný modely = i tam se DS už doplácalo o level dál
Takže jde jen o tu samostatnou budovu? Ford to má oddělené a zázemí také.. to je jedno, chápu zase tvé fandovství značce. Ale to Vignale má také přednostní servis, odbavení, vlastní zákaznickou linku.. hele přečti si ten odkaz >:D Jediný, opravdu jediný rozdíl je opravdu jen a jen v tom, že DS stojí samostatně a z Vignale projdeš do Fordu....
No Vignale vlastně je L&K škodovky = i když teď možná míří trochu dál = spíš ho vnímám fakt v tý úrovni první generace DS. Kam to dovedou = uvidíme
New Focus se fakt asi poved = to tak bejvá když se automobilka trochu potácí = že se nadoraz snaží = a tady to asi vyšlo
No vlastní showroom = s kompletim zázemim. To je hlavní rozdíl = jinak je to ten majitel už 4týho 5týho AMG nebo Alpiny čekající na vybavení za třema svejma zaměstnancema s nějakejma 3-4 válcovejma popelnicema za cenu co si on odložil minulej tejden na dovolenou = tu malou, jarní
DS4 a DS5 byla první generace = co dům dal. A zas tak moc toho nedal >:D
Nabídka motorů VW neni zas tak násobná = když na ně přišlo WLTP = ale to víš sám :-)
Nabídka motorů se zužuje a dál bude zužovat = to se týká všech automobilek. Ne že bych z toho měl radost = ale vzorová ukázka je Volvo
Na ten hybrid sem zvědavej = spojení hybridu s turbomotorem je z principu trochu problém = u Volva to vedlo až k poslednim místum ve spolehlivosti. Snad to pude frantíkum líp
Ale to není o fanouškovství, já osobně Vignale vnímám na úrovni LaK od Škodovky, prostě výbava a auto o něco "luxusnější", já si vystačím s Titaniem, motory jsou tam stejný, ale technicky když vezmeme třeba DS7 a Edge Vignale, tak bych se hodně divil, kdyby DS7 byl komplexně o tolik lepším autem (třeba ano, ale i na ACZ Edge napsali, že jezdí líp než modla - Kodiaq) a ty služby, ok, tak mi napiš v jakých službách? V článku píší jako jeden příklad, že u DS si přijedou pro auto do servisu, což Vignale nabízí taky viz odkaz. Takže, v čom je to méně dotažené ? Napiš konkrétně.
Focus je super - ještě jsem ho nejel, ale interiér je velký posun, jsem zvědav na motorizace... trochu mne zamrzelo, že jsem chvíli nepočkal, kombik by prý měl mít fakt velký kufr, větši i než Mondeo.
Vim že si fanda Fordu = takže to máš poslední dobou těžký. Spíš to serou = krom Focusu = ten novej se asi poved = tuhle sem čet srovnávačku kdy smet Golf = k neVWíře >:D
Vignale je fakt jen míň dotažený DS = ať v samostatnosti modelů nebo komplexu služeb a zázemí. Takový DS = první generace >:-[]
Jo, máš pravdu.. v drtivé většině případů si mohu dovolit z pohledu nákupu auta více, než samotní prodavači a asistenti prodeje, ale oni si to nemyslí a já nevím, jak to zahrát >:D
Jak jsem psal dole, třeba v salonu Škody či VW (přímo od nich) jsem se vždy cítil jako největší extrement u boty toho nejposlednějšího umývače aut na servisu. A to i když jsme tam auta kupovali. Je jedno, jestli jsem přijel do salonu Fordem, Renaultem, nebo VW/Škodovkou a byl jsem oblečen v šortkách, nebo v obleku...kdykoliv jsem cokoliv potřeboval, byl to problém a kyselé xichty
Ford pro mne jak kdy a kde, taky to není nic o čem bych vyprávěl dětem, ale Renault skoro vždy velmi dobrý přístup.
V salonu Audi jsem radši nebyl léta, BMW 2x za kamarádem, takže tam to šlo a dál si netroufnu >:D
Ne tos teda fakt nevyjmenoval = tos zmínil některý zajímavůstky ale i omyly = historie ;-)
Oba víme = že ani 400 koní by z DS prémii v tvejch očích neudělalo. Ale reálný zákazníky = který poslední roky D3 docela se.re = těch zklamání je tam docela dost a propad spolehlivosti je až neskutečnej = ty by tohle komplexně prémiový pojetí = zaujmout mohlo
A jak sem napsal = reálný srovnání techniky = je hodně jinak než si představuješ. Ty mluvíš jen o dávný minulosti = dneska sme jinde. I když z toho nejsem nadšenej = dávno to ukázalo Volvo a potvrzujou prodejní čísla = jak toho Volva tak toho co se reálně v D3 prodává. V8 ale už i 6ti válce = sou vzácností. To jen na ACZ se musí Kolman bulvárně otazníkem v titulku ptát jestli je v dnešní době [odkaz] když je to v reálu poslední vlašťovka
Věřim že Jaguár bereš za prémii = staví na [odkaz] a starym šestiválci právě od PSA
Je přece fuk jestli už je D-Tense v prodeji = otázka je jestli přes 400 koní udělá ze značky prémii. Odpovim za tebe = neudělá
Protože timhle modelem a tim co teď zavádí za služby a zázemí = to prémie už je >:-[]
Není to docela podstatné, že paleta motorizací je u VW x-násobná? PSA má sice povedené diesely (což plánuje změnit), ale taky končí na 130 kW, které ani v 308 zrovna neoslní. Benzíny má docela povedené, ale bavíme se o dvou objemech, 1.2 a 1.6. Zajímavý může být hybrid, uvidíme.
Osobně mi DS7 nevadí, ale DS4 a DS5, to si bez šesticiferné slevy mohl koupit jen úplný automobilový analfabet nebo nadšenec. Naleštěná bída.
Nepopírám zázemí Maserati, jen já tam nepatřím a mám sebereflexi na dost solidní úrovni, že to chápu a tak tam nelezu >:D Necítil jsem se nikdy dobře ani u VW a už vůbec né u Škodovky i když jsme tam kupovali (a to z jiného důvodu než u Maserati), u Fordu jak kdy a kde... naopak dobře jsem si přišel skoro vždy u Renaultu, kde se chovali absolutně nejlépe a to i když jsem tam jako mladý student přijel s ojetou Lagunou ze švajcu, kterou jsem u nich ani nekupoval.
DS7 - exteriér je na poměry SUV a mainstreamu nadstandartní, líbí se mi, Interiér taky, technika mainstream. Vignale - taky hezké, interiér nadstandart a technika mainstream.. Služby +/- stejné..
Todle sem míval taky, poslední dobou jsem to úspěšně odboural - stačí si uvědomit, že ty prodavači v butiku Audemars Piquet nebo showroomu Maserati třeba jsou prostě furt prodavači, taky ne žádný kapitáni průmyslu. A toho bohdá nebude, aby měl prodavač dojem, že na mě má nějaký morální právo nahlížet z vejšky:)
Myslím, že 11:44 jsem pár příkladů prémiové techniky vyjmenoval a zároveň položil otázku co z toho umí PSA na kterou nikdo neodpověděl. Samozřejmě, že prémiový produkt nedělá jenom jedna vlastnost, třeba výkon (který sem do diskuze zatáhl někdo úplně jiný) je podmínka nutná nikoliv zdaleka jediná a postačující.
Ano 130 až 300 koní je normální slušná mainstreamová nabídka, o tom se nepřu.
Kde se dá DS E-tense koupit? To je jenom koncept, kterých má dnes každý koncern dva pytle.
No, to nevím v čem tedy ? Napiš sakra ten rozdíl ? To co píšou v článku jsou bludy, přečti si co Vignale nabízí a je to prašť jako uhoď s malými změnami pro jednu či druhou značku.
Já to četl, Vignale mimo to, že Ford ho neprodává odděleně v salonu, ale oddělení je součástí salonu Fordu nabízí úplně to stejné, včetně přístupu a služeb. Tak ještě jednou, v čem je oproti DS rozdíl ? Ve Fordu ti ty věci z článku nabízí taky ... docela by mne zajímalo o kolik se to liší a jestli třeba položky udělají ten rozdíl mezi prémovostí DS a neprémiovostí Vignale.... nebo co je tedy dle tebe Vignale ?
Tak tomu řiká akcionář = já spíš přesně opačně :-)
Vzhled z venku má DS7 slušnej. Interiér skvostnej. Použitá technika = naprosto v pohodě. Komplet zázemí a služby = nejlepší. Sakra co kdo chce víc?
A když se necejtíš u Maserati = tak je tu nepřeberný množství horšího zázemí >:-[]
A právě kvůli tomu = to rozdělili a DS je samostatná značka s luxusnim showroomem a službama :-)
Už vidíš ty rozhovory večer v opeře: "Já majitel D3 sem se trmácel do servisu a tam čekal až na mě přijde řada a protože měli na opravu spoustu levnýho šrotu tak i při vyzvedávání sem musel čekat; ti fakt závidim to prémiový zázemí u DS" >:-[]
Seat nechce bejt prémií = jen konečně začít dělat něco opravdu Cupra = to je něco dost jinýho
Stejný leda v tom = že za kus železa a příslušenství co ti prodaj = budou chtít víc peněz >:-[]
Furt si nevysvětlil = co považuješ za prémiovou techniku 130 až 300 koní = to je prostě normální slušná nabídka = a nekecej že kdyby byla sportovní verze 500 koní = že bys DS začal řikat prémie ;-)
DS E-tense má 296kW 516Nm = to už bude prémie nebo jak? :-)
Do salonu Maserati nepůjdu, obecně se v takových místech necítím dobře, protože na mne hned poznají, že na takové auto bych musel dát do zástavy byt, takže tam nemam co dělat >:D
Sice jsi napsal obrovský a obsáhlý příspěvek, ale neodpověděl si mi na otázku, v čem je DS prémiovější, než třeba ten Ford Vignale ? Tam si taky hrajou na prémii a tam jsem se byl podívat dokonce byl několikrát.
Třeba se to DS povede, já si jen myslím, že by měla přijít i ta technika ruku v ruce se službami.
Mě je fuk jestli to ty uznáš = nabízí dokonce víc než dnešní prémie. Ta v případě D3 zůstala prémií víceméně jen v drahejch okrajovejch modelech
Chtěli masový prodeje = chápu = ale z části je to zabilo
Zajdi si po sobě do showroomu Maserati máš to při cestě a pak nějak.. A to u nás je to menší rozdíl než v Německu atd. Prémie je nadstandard a k tomu patří i to = co ty odmítáš brát. To že seš v prémiovym autě = nedělá znáček na kapotě = ale jestli se tak v tom autě cejtíš a jestli se tak cejtíš při kontaktu se servisem
No a vypadá to že DS strategie de správnou cestou = že to ty zatim nechápeš nebo nechceš vidět = je fuk. Pro hodně lidí je víc klidně ojetej křáp se starou prémiovou značkou co mu servisuje kámoš na dvoře. Já myslim že pravá prémie = je spíš tohle
Že to v dnešní době nemá 6 válců = je škoda ale jen do doby než začneš vymejšlet jakejch. Jejich V6 HDI je dost dobrej a dodnes slouží v JLR = a má tam myslim 300 koní = tady je bude mít progresivnější hybrid
Z mýho pohledu to je manažersky dobře vymyšlenej projekt = našli škvíru a může to bejt časem i zajímavý. Soupeřit s D3 na jejich vlastnim hřišti = to je jak chtít doma porazit Bayern Mnichov
Ale Stinger i Genesis jsou RWD ;) Výkon mají slušný... Arteon je dle mne normální návrat vyšší střední třídy do mainstreamu, nic víc, nic míń. Ale tím rozhodně nechci říct, že je to špatné auto.
Běžná DS7 také nemá 225 koní ale 129 naftových poníků, podobně jako třeba základní Superb nebo Talisman .
Ano, žiji v představě, že prémiový produkt je především postavený jako prémiový produkt a ano doplněný prémiovými službami. Ale ne obráceně, tuctovka kterou strčí do zvláštního salónu a hrají si na prémii, to je možná představa PSA nebo Seatu. Na DS je vidět že to nefunguje, u Seatu se myslím ukáže totéž.
Já si nejsem úplně jistý s těmi službami, vím, že ti u VW prodají stejně Polo, tak i Touarega ( vlastní zkušenost), ale to je ta šaškárna kolem :
zajímalo by mne co tak výjimečného ti při prodeji DS dají, předvedou.. budou žonglovat klíčemi? Nebo mi dají lepší kafe? Třeba když jsme kupovali v roce 2003 obyčejný Seat, tak jsme dostali plno blbostí a upomínkových předmětů od značky, kafe, něco na zub, byli milí, přijeli si pro nás domu, odvezli, půjčili předváděčku atp...což bylo prostě dobrým vychováním prodejců, protože o 10 metrů vedle u stejného dealera v salonu VW se chovali naprosto stroze a auto bylo skoro 2x dražší.
A že dostanu navíc asistenci a záruky, bezplatný servis.... (což je tedy to prémiové navíc, oproti Citroenu, což beru jako jediný pořádný benefit), tak to je fajn, ale nedá se náááhodou tohle dokoupit i ke všem autum u VW/Fordu/Hyundai a vůbec jinde v mainstreamu, jen se tomu neříká prémie? Nám to nabízeli snad všichni výrobci, kde jsme kupovali auto... přesnou šíři služeb neznám, proto se radši ptám :-)
To se klidně shodneme, všechny mainstreamové značky se snaží vytvořit nějaký svůj vrchol, který lze vedle jejich běžné produkce nazvat supermainstreamem. :-)
300 koní = fakt nemá běžnej Golf ani nic jinýho mainstreamovýho = myslim běžně prodávanýho. Jak píšu jinde v týhle diskuzi = měřítko výkonu je dávno out = limitem sou silnice. A prémie znamená prémiovej pocit a zázemí = no a to tu je. Popravdě víc než v současný D3 = kde logicky díky statisícum plebejců s předraženejma jakoprémivkama = se úroveň zázemí už roky jen snižuje = v tom množství to prostě jinak nejde
Fakt žiješ v představě = že to co označuješ za prémii = je krom špičkovejch modelů = fakt prémie = lepší než tohle? :-)
Pásmo 400-700 koní = to taky prémii nedělá = ty na to koukáš obráceně = o tom taky prémie neni. Tohle je prostě v komplexu spíš prémiovej produkt = spíš než statisíce výrobků D3 = drsný ale asi to tak je ;-)
Diskuze o překryvu mainstreamu a prémie je asi zbytečná, o tom tu bylo napsáno stohy a že je většina aut prodána jako R4 diesel v nižších výbavách né nepodobným vrcholu mainstreamu, o tom se taky hádat nebudu, tady si snad rozumíme.
Zeptám se tedy jinak, co nabízí DS oproti typickým značkám mainstreamu, jako je třeba VW a nebo Ford (který má řadu Vignale s podobnými službami a taky se jako prémie nebere i když si to Ford přeje), či Renault s Initiale Paris ?
O utopenci = si napsal prostě blbost. Neumíš posoudit reálnou techniku = co nabízí prémie? Dneska je zajímavá jen v nejvyšších specifikacích = jinak je to spíš tahání zákazníka za nos
Že ty to dle toho co píšeš = zatim eště nevíš = to je jiná věc ;-)
300 koní má dnes mainstream, to není rozpoznávací znak prémie, protože to má dnes obyčejný Golf. Když už chceš brát výkon jako měřítko, tak co má DS v pásmu 400-700 koní?
A ke službám, vždy musíš mít nejprve prémiový produkt a k němu nabídnout prémiové služby. Nabízet sebeprémiovější služby k mainstreamovému produktu nikdy moc dobře nefungovalo, nakonec značka DS je toho docela zářným příkladem.
Šaškárny v autosalonu a při servisu nemohou přeci přebít to, že produkt není prémiový. Interiér dejme tomu ano, ale to by mohl být třeba i Renault Initiale, nebo jiné nejvyšší výbavy mainstreamu považovány za prémii.
Už jsem ti to napsal výše o tom utopenci podávaném číšníkem v rukavičkách.
Takže ještě jinak,když jsi tedy od toho audia. Když ti vietnamec prodá místo na tržnici nějaké Sanyo (nebo co teď frčí na tržnici) v luxusním kamenném obchodě, bude to prémiový produkt ?
Já jsem také nereagoval na "viac" ale na "že by bola v niečom prémiovejšia, no neviem". PSA v regálech prostě žádnou prémiovou techniku nemá, VW group sem tam nějakou prémiovou techniku má. Citroen kdysi prémiovou techniku alespoň zčásti měl (V6, hydropneu), postupně ji ovšem vyházel a dnes má DS jen holé ruce a musí auta skládat z typicky mainstreamových komponent, které třeba nejsou špatné měřítky mainstreamu, ovšem s prémií nemají nic společného.
No veď píšem že majú v regáloch viac. Mal som na mysli že použitá a porovnateľná technika nie je v ničom horšia, menej prémiová. A súhlasím že to končí niekde na úrovni Passatu. A ak ti v danom modeli a triede chýbajú keramické brzdy - nech sa páči, kúp Audi alebo čokoľvek čo to má. Z pohľadu managera spoločnosti, ktorý sa chce jemne odlíšiť od svoji kolegov a človeka ktorý si nepotrebuje mastiť ego "športovým duchom" je DS7 veľmi možná voľba.
Podvozkovo ma PSA svoje technologie a svoje riesenia. Neponuka sice 4x4, ale to je vec marketingu, ci sa im to oplati, nie toho, ze by to nevedeli. Dangel ti samozrejme v niektorych modeloch ponuknu, ale nikto ho nezaplati. Dizlove motory maju na vyssej urovni a ostatne aj aktualne benzinove motory maju lepsie nez VW napriek tomu, ze ten ma viac "premiovych" motorov - a ze se tu to zvycajne katastrofy pod kapotou ako W12.... Mozme povedat, ze VW ma sirsiu paletu vykonov a ponuka aj vyssie vykony, tam to ale konci. Tiez mozme pokracovat technologiami ako S&S maju v PSA vyladeny ovela lepsie nez tu parodiu vo VW. Takze suhlasim s tym co opisal NAD. DS by som si kvoli cene ani ja nekupil, ale najdu sa taki co daju za DS4 viac ako 50k €, takze preco nie?
Hm, a pro jakou techniku může sáhnout do regálu PSA aby se v prémiových autech mohlo porovnávat s VW group třeba v oblasti motorů? VW group má W16, W12, V12, V10, V8, V6, B6, R5, má hybridní pohony spojené s V8, V6. Co z toho může nabídnout PSA?
Nebo v oblasti podvozků? VW group má platformy pro motory vpředu podélně, pro motory uprostřed, pro motory vzadu. Má kompletní vzduchové pérování, kompletně stavitelné podvozky, natáčecí zadní nápravy, víceprvky vředu i vzadu, keramické brzdy, pohony 4x4 s diferenciály. Co z toho může nabídnout PSA?
Obávám se, že "prémiovost" techniky v regálech PSA končí někde na úrovni Passatu, což je ve VW group vlastně základní, nejmasovější a veskrze mainstreamový level, který nemá s prémií nic společného. I takový mainstreamový Touareg je pro PSA technicky nedosažitelný level. PSA nemá bohužel techniku ani na srovnání se s jinými koncerny, třeba Hyundai/Kia dnes disponuje daleko prémiovější technikou než PSA (Stinger, Genesis etc.), takže prémie od Hyundai je daleko "uvěřitelnější" než naleštěné pšouky od DS, které na trhu výrazně neuspěly a prodeje podle toho vypadají.
Nemá nááááhodou Ravka taky 4x4 ? Psal jsem ti výše, že i já, jakožto neobjektivní netechnický nevzdělanec, poznám, že se auto se 4x4 chová jinak a v některých případech to vnímám jako pozitivum pro mou aktivní bezpečnost, než auto s FWD či RWD. Ty to nepoznáš ? Neříkám, že je to potřeba.
Jo... je to tak...ale u té automobilky je mi milejší vycházet přáním zákazníkům, než když to dělají politici, což ovlivní i ostatní daleko více, než když si soused koupí tu Škodovku z Boleslavi v SUV a 4x4...
Re: Prémiové francouzské auto? V Česku téměř nemožná marketi
ambiciózne, ale možné. Zas nebavíme sa o indii, stačí jeden vydarený model a sú späť, štýl a fracúzsky flér oni majú v krvi a citroen zvlášť. Tento ds7 to ešte nie je, ale ani to nepokazil. Od frantíkov bežne kupuješ luxusný tovar za nekresťanské prachy, keď ti korejci vedia predať genesis, predajú aj citrón, len samozrejme musí to byť pecka model. Problém nie je vo francúzsku ako takom.
Prémiové francouzské auto? V Česku téměř nemožná marketingov
Problém je hlavně v tom, že poslední skutečně prémiové automobilové francouzské značky existovaly před 2. světovou válkou. Ono auto opravdu není marketingově srovnatelné s kosmetikou nebo luxusními kabelkami... Spojení "francouzské prémiové auto", prostě v podvědomí většiny evropských zákazníků nefunguje. V Číně to neplatí, ale na starém kontinentu ano. Ani použití historicky slavné zkratky DS na tom nic nezmění, protože to byl přece Citroën, což je ovšem značka, od které se značka DS nyní snaží tak usilovně oddělit... No a jediné prodejní zastoupení v Praze je taky kolosální problém, který tuto značku na českém trhu zásadně limituje... Ve světle těchto faktů je roční prodej 200 aut v ČR velmi ambiciozní cíl...
Bože, to je ale blbost! :-) Zajímalo by mě, jak dlouho to bude bez problémů fungovat a kolik pak takové světlo stojí jako náhradní díl. A že se přední roh kastle rozbije fakt snadno, a velmi často...
Multilink nie je len o jazdnych vlastnostiach, pri tom ze to je kinematicky dokonalejsia naprava dovoli zmakcit nastavenie tlmicov pruzin a silentblokov - je na viac miestach uchytena v karoserii... pre teba to znaci ze bude tichsia, komfortnejsia a nebude to na ukor jazdnych vlastnosti... 5008 jazdi dobre ale na rozbitej ceste trieska drnca a uskakuje zadna naprava, alebo mas pocit ze DS nieje od zadnej napravy komfortnejsie ? v tomto pripade 5008 urobila kompromis v komforte v zaujme jazdnych vlastnosti a to sa este nebavme ako sa chova na velkych diskoch 18-19 tie uz podvozok tazko zvlada
ked chces porovnavat kde vlecka funguje a kde nie tak si uvedom ake auta zrovnavas, na male lahke auto vlecka staci pretoze rozmery, hmotnost, tazisko generuje "male" sily posobiace na napravy na rozdiel od auta velkeho tazkeho vysokeho kde uz naprava nestiha plnit vsetky poziadavky svojou konstrukciou
ad to ze vsetka premia sa dnes predava so 4valcami - ano a u DS to je zaroven aj vrchol... o tom bola rec, keby ma DS nieco vacsie v nafte aj benzine tak ani slovo... nuz Volvo mu slape cestu, dnes je stale viac ludi kt neriesia valce ani kubaturu
je jasné, že zas idú ošidit techniku (naťahujú menšiu platformu ako nový rapid), ale tuším to nie je také okaté ako pri prvej ds7 (či 5), tam každý test kričal, že za tie prachy je to rebriňák (trakař). Teraz to vyzerá nádejnejšie. A dizajn je super, toľko nápadov a útulnosti sa len tak nevidí, to klobúk dole. A cena? Každá testovacia plečka tu má cenu milión vrátane oktáfky, tak prečo by dizajnový kúsok s obstojnou technikou mal stáť ja celerio? Ten kto radšej kúpi kodyaka, nie je cieľovka, toto predsa nie je o litroch v kufri.
Výpovědní hodnotu v poruchosti = to má zhruba nula celá nula nic :-)
No realita je že Citroen je uprostřed tabulky poruchovosti elektroniky = tak si zvykni řikat že průser je Volvo Bentley ostuda poruchovosti elektroniky zase Bentley ale pro mě hlavně Porsche a špatnej je Aston atd. :-!;-)
S obřim nárůstem výroby se asi i díky vzájemnýmu honu za výkony = ve spolehlivosti až do žalostnejch posledních příček propadlo BMW a Audi
Jak si víceméně ve všech sledováních stojí Lexus a Toyota = jistě víš :-)
Ohledně DS zatim žádný zprávy = a nějaká fatální poruchovost = to by asi někde nějak prosáklo
Obdobná technika v Pažoutech Citroenech a dneska už částečně i v Opelech = víceméně no problem
Opel má jen problémy s původní GM technikou = naftový motory sou trochu šmrncnutý Dieselgate >:D
Naopak motory PSA = i v tomhle patřily k vůbec nejlepším :yes:
je vcelku zbytečná. Je jasné, že PSA rozdělilo původní Citroen na Citroen a DS přičemž Citroen se orientuje na low-cost a DS na běžný mainstream. Dnes to dělá vícero značek viz Ford a jeho Vignale nebo Seat a jeho Cupra. Cena 1,2 mio za vrcholnou verzi je zcela běžná cena za vrcholné modely v mainstreamu a s prémii nemá nic společného, ta je cenové a logicky i technicky daleko výše. To, že se nešetří slovy jako prémiová nebo prémie ještě neznamená, že to je skutečná prémie, tak jako dnes je vše pro sport a sportovní a také to neznamená, že s tím jde vyhrát titul mistra světa v F1. Nakonec i v té vietnamské tržnici je všechno echt adidas a dokonce to má i víc proužků.
Já třeba na mokru dost poznám, když jedu s FWD a kdy s AWD, ty ne ? Hlavně rozjezdy v křižovatkách, dlažba, a tak. Taky někdy v ostřejších zatáčkách dost poznám, kdy jedu jen FWD a kdy se sepne zadek a auto zaklekne a neklouže se.
Váha navíc se projeví, to určitě, ale zase u auta velikosti, jakým jezdím já, není závodní, takže mimo spotřeby a o pár desetin vteřiny horší akcelerace mne to netrápí.
Proč u Citroenu jo? To je taky slušný klišé = poslední roky si dle všech možnejch statistik = do servisu jezdil nejvíc s Audi, BMW a čínskym Volvem katastrofa je třeba Bentley
Elektroniku = má nejhorší právě to Bentley, Aston a překvapivě Porsche. Ostuda je i Mercedes a Audi. Citroen = je přesně uprostřed tabulky
Souhlasím, že dnes vyvíjet je to pro PSA asi nesmysl, to měli dělat před deseti lety a nasadit to i do C5tky a P508. Možná by C5 ještě měla nástupce...
Ale kdo kupuje auta více? Znalci, nebo masa ? Není těžké to spočítat :-) Škodí to prodejům....
4x4 není k *, jakožto znalec by si mohl vědět, že jsou situace, kde je lepší ho mít, než nemít. Není to nutnost.. stejně jako není nutnost mít obšitý interiér kůží, nebo mít 200 koní pod kapotou...
Koukám na to měřítkem kupce aut této velikosti a třídy. Nemám proti Citroenu zášť, naopak třeba ty motory vidím jako to nejlepší v mainstreamu i co do spolehlivosti. Sám jsem na PSA HDi motoru odejzdil skoro 300 tisíc km a koupil jsem si další auto s tímto motorem právě pro tuto zkušenost.
A zajímavější není jen Kuga ( tu sem dal proto, protože je stejně veliká a má taky možnost jakési prémiové verze Vignale, ale dosaď si tam Tiguan, Kodiaq, nebo cokoliv). Navíc ta Kuga má právě motor PSA... >:D Zatím ještě do konce roku...
Četl jsem, že je to o přístupu k zákazníkovi, ale většinu toho času s autem nejezdíš do servisu, i když u Citroenu asi jo no >:D Jak tu tak někteří píšou, třeba s elektronikou...
P.s. koneckonců sám píšeš, koupíš si jen DOCELA slušný DS3/DS7...za prémiovou cenu.
Nojo šíří nabídky motorizací poslední dobou zaujalo audi = jeden V6 3.0TDI = navíc nejhorší v segmentu = když sem to tu párkrát napsal = s odkazem na víc zdrojů = poprávu sem to za pravdu opakovaně schytal >:-[]
Doba obří nabídky motorů taky končí = někde už skonči-la
Zrovna DS7 má přiměřeně slušnou 6 verzí = 5 pohonů = krom 8 st. automatu i možnost manuálu. To i v prémii najdeš omezenější nabídku = viz třeba ty nový audiny
A připrav se = že bude hůř
Takže sem to trefil = zajímavější jako levnější ;-)
Viz nejen já = ty si můžeš koupit [odkaz]
Že bys chtěl takhle udělaný [odkaz] za pár švestek = no to my všichni :-)
4x4 lidi chtěji, nejde o to, jestli je to tak významné a potřebné.. stejně jako chtějí SUV i když je to pro dost kupců auto, které nepotřebují.... Takže tohle je čistě jen reakce na poptávku.
Navíc 4x4 opravdu pomáhá zlepšit jízdní vlastnosti a to nemusí být ani Offroad a mít 300 koní.
Je fajn, že chtějí jít jinou cestou, ale ztratí velkou část zákazníků, když nenabídnou to, co chtějí zákazníci, kdežto u konkurence to najdou (což je na prodejích DS vidět).
Protože za 1M nabízí D3 = míň? Někdo prostě ten nadstandardní přístup ocení = někomu zas nevadí díky masový výrobě úpadek prémiovosti D3
4x4 je předevšim oblbovák = aspoň to bys měl vědět. Do aut typu Land Cruiser nutnost = do dnešní absurdní módy jako SUV který jen nahradily cenou i provozně levnější modely = to fakt neni nutný. Snad u výkonnějších verzí = tady u 300 koňovýho hybridu
Je naopak fajn = že někdo zkouší jít jinou cestou = při zhoršujícim se zázemí D3 = je to dobrá myšlenka :yes:
tak se na to podívej jinou optikou, vývoj pohonu 4x4 stojí nějaké prostředky, zároveň víš o limitech emisí CO2, které musíš v budoucnu splnit, pohon 4x4 zanmená navýšení emisí CO2 tak o 15g/km což je hodnota, která ti bude u limitu 90g hodně chybět, jak se rohodneš? Budeš investovat do kráktodobého výboje 4x4, který víš, že budeš muset opustit nebo energii a peníze dáš do vývoje hybridního pohonu, který nahradí 4x4 a zároveň ti pomůže plnit emisní normy? Osobně jsem zvědavý, jak bude trh 4x4 vypadat za 5 let ...
Babišovy *** [odkaz] nejim = úplně stačí že mu musim odvádět daň z každýho litru benzínu = dneska je pěkně označný kolik procent [odkaz] >:D
Michelinskou hvězdu [odkaz] si zaslouží reálná kvalita. Že ty z nějakej ideologickejch důvodů nebo proč = seš přesvědčenej o zaostalosti tohohle modelu = to si musíš zodpovědět sám
Je přece fuk že existuje i opravdu prémiovej model z nabídky D3 = většinově sou to dneska předražený masově chrlený 4válce
Je přece fuk co si koupíš u Citroenu = v hodně nadstandardně pojatym zázemí DS = si koupíš docela slušný DS3 a DS7 = že ty osobně ses zasek v první generaci týhle značky a seš přesvědčenej že Kuga je zajímavější = to je taky tvoje věc
Hledáš za míň peněz = ok. Ale lepší motor? To si nemyslim = frantíci se za svoje motory spíš stydět nemusej = teda spíš naopak. Zákusek ke kafíčku = vidim že si nečet o čem to je = ale závěry sis udělal >:-[]
Takže, když chci šidítko, jak píše někdo výše, nemusím vysolit + 900 tisíc a když chci vysolit + 900 tisíc, dostanu auto s pohonem a motorem odpovídající ceně, stejně jako výbavou. Takže z 1 % trhu, které osloví DS, oslovím třeba 5 %....
Už jsem to napsal výše, pokud bych si DS7 mohl koupit jako Citroen s látkovými sedačkami a 4x4 (když už je to to SUV, tak by to asi chtělo čtyřkolku) o 200 tisíc levněji, budu tady v diskuzi tleskat.
ano srovnávám s 5008 II. generace, osobně moc nevidím rozdíl v jízdních vlastnostech mezi multilink a torzní nápravou, je to vždy jen o naladění podvozku. RCZ R nebo 308 GTi mají taky torzní nápravu, a že by měly špatné jízdní vlastnosti se mi nezdá, měl jsem možnost je vyzkoušet i na okruhu v Mostě. Jde spíše o komfort a ten je u DS7 o stupínek lepší + aktivní tlumiče, které dokáží přizpůsobit chování buď komfortu nebo jízdním vlastnostem.
Ok, služby dejme tomu, ale jestli dostanu za své peníze u vedlejší automobilky lepší produkt (motor, výbavu, interiér asi ne, ten se DS povedl, ale né všechna konkurence je jen Škodovka), nebo dostanu stejný produkt o 200 tisíc levněji, pak je mi nějaké luxusní zacházní při prodeji (1x za dobu auta) + zákusek ke kafíčku při výměně oleje (2-3x za záruku?) + asistence, která se mne v lepším případě vůbec nedotkne, k ničemu.
Alfou a omegou je produkt, který prémiový není, souhlasím, že D3 prodává nejvíce aut, které nejsou o tolik odlišné od mainstreamu (R4, nafty), ale pořád si mohu koupit ten prémiový produkt, kdežto u Citroenu dostanu jen jak se říká "navoňenou bídu"....
Dal bych michelinskou hvězdu utopenci z kosteleckejch naservírovanému číšníkem v bílých rukavičkách ? Já teda ne... >:-[]
Ano, pasuje to především pro Touareg a Q7. Ale ten obyčejný VW má techniku prémiovější než Volvo. A jak dělat prémiovější auto ukázala Kia, Stinger je parádní stroj.
Tohle právě viz celkový pojetí = neni ani náhodou jako Vignale
Cena je vzhledem ke komplexu nabídky = nízká. To je asi bez diskuzí = zajíjmavý že část diskutujících = ji vnímá = naopak jako vysokou ;-)
DS nabízí dneska mnohem víc než masprémie = prémie je dneska v reálu Jag, Lex, Maserati a časem bude DS = jestli pudou dál touhle cestou
Velká škoda = kam masvýrobou a z toho plynoucíma problémama = došla D3
Tam stojí za to koupit pár modelů = zbytek je šíleně předražená tuctová technika = v porovnání s DS s problematickym zázemim. Už před časem sem tu zmiňoval oprávněně nespokojený majitele AMG který si na výrazně horší služby než sou za x modelů co měli = odmítaj zvyknout. U nás to díky výrazně nižšim prodejum D3 zatim neni tolik znát = ale v počtu kusů co D3 ročně chrlí = je to jen otázka času
Který můžeš mít jako pseudoluxusní Vignale za 1M 4x4 180k AT, nebo taky za 600 s 1.5 EB 120k v Trendu (nebo reálně 550 1.5 150k Titan, což mi bylo nabídnuto na prodejně).
S utěsněním můžeš mít pravdu, pozoruji to u jiných značek, kdy se třeba obgeneračně prostor zmenší, ale výrazně se zlepší odhlučnění a tak.
Ale DS není prémie, je to jen snaha, stejná, jako Ford Vignale, akorát s tím rozdílem, že Ford si koupíš i jako normální mainstream, kdežto Citroen úplně rezignoval na taková auta. Skoro až úmyslně udělá DS hezkým a zajímavým autem, jaké v portfoliu Citroenu nenajdeš, které by v mainstreamu mohlo konkurovat i koncernu, tady tedy Tiguanu/Kodiaqu a potom to zabijí cenou a znáčkem DS.. Velká škoda.
L a K je jen stupeń výbavy, můžeš si koupit tohle 150k "šidítko" pod 700 tisíc, což u tak velkého auta není úplně marná cena, popřípadě jako 150k 2.0TDi od 750 tisíc.
Tady máš pseudoluxusní SUV, které sice na pohled vypadá dobře, ale všichni víme, jak dosavadní DS opravdu byly prémiové a ani nemáš možnost mít něco normálního, přitom by to bylo i fajn auto.
Sorryjako, auto fajn, cena mimo.. v ČR si každý normální kupec koupí radši ten Kodiaq s dvoulitrem ;)
Vim že myšlení neni tvuj přítel = ale v zásadě jo >:-[]
Za luxusní dealerství se službama o kterejch se masprémii může zdát = si musíš připlatit ;-)
Z pohledu služeb a [odkaz] a avizovanejch pěti let Free Drive = jak tu už padlo = je to vlastně levný
Je to asi jako když si před časem nechápal nejmodernější servis v zemi = nový dealerství Lexusu = neni možný že by to tam vybavení a zázemí bylo lepší než u Pepíka za rohem kam jezdíš ty >:D >:-[]
No a to že to stejně jako tady nevidíš nevnímáš nechápeš = znamená = že to neni pro tebe :-)
Tak se tomu aspoň nevysmívej = takovýhle služby, může kupec audi, BMW, MB = leda závidět ;-)
Ja s tebou uplne suhlasim, no teraz to ma dve mensie ale...
1. DS predosle malo aj na mainstream podpriemernu techniku aka platforma C3/C4
2. DS now sice nema este premiovu techniku, ale aspon vyspelu maintreamovu /s multilinkom vzadu/ a to je uz za tu cenu akceptovatelne...
Pokial sa nove DS podari kvalitnymi komponentami a naladenim dotiahnut na velmi slusne fungovanie v otazke komfortu a jazdnych vlastnosti, tak ta najhorsia vec DSku odpadne... nezahraval by som sa este so slovom premia ano ta technika este stale nie je na urovni a motory... no o tom pomlcme a vieme, ze motory nie su len take zanedbatelne nieco, noo pozri sa na Volvo... tiez skoncilo na 4 valcoch a ano je to zlé ale predava sa... a aj bude so 4valcami... DS ma vyslapanu cesticku podla mna
Dizajn a spracovanie je podla mna Classy a to sa velmi pocita, ak to nezrazi co by nemal podvozok tak to bude vacsine bohate stacit, tak ako u Volva... im je sumak ze to je 1,6 turbo ze to nema v predu dvojity lichac /volvo ma co uz aspon to/ a ulozeny motor pozdlz ci predny pohon... ak sa hybrid podari coho by som sa obaval najviac tak budu mat nieco aj pre narocnejsich tj pohon 4x4 aky taky na sneznu cestu a nie krizenie naprav a budu mat aj nejaky vykon na vrch... ak by aj spotreba bola hybridna why not...
Což o to, mě se taky DS7 i DS5 líbí, a technika by mi stačila (jen ta čtyřkolka by mě sr.ala), ale nebudu z toho dělat co to není. Je to hezký,načančaný, efektní, stylový auto, postavený na zcela mainstreamové technice. Klidně se tu někdo může ohánět prémiovým interiérem a třeba i světly, ale v benzínu to končí na 1,6litru napříč. A tím debata skončila. :-)
Zas sa mu nediv, rada DS vznikla presne pre typ ludi co uvazuju ako on.. .kaslat na techniku, hlavne ze to ma dobre sedacky >:D zas ono tie sedacky su dolezite nie ze nie, ale hlavne nech to nedrnca...
Jo, sedadla může mít DS7 fakt lepší, na straně Stelvia už zbývá jen taková drobnost - technika. Nazvat DS7 prémiovým SUV a pak říct, že Alfa není prémie - no já ti nevím.
5008 nema multilink tvoja DS7 ano... platforma je rovnaka pokial si mal 5008 2 generacie, no myslim, ze to bude o kus inde tak ako aj nova 508, obe tieto auta zatial pouzivaju najlepsiu konfig platformy EMP2 tj zadna naprava s multilinkom
mám ds7 týden, přesedl jsem z 5008 takže mám určité srovnání s autem na stejné platformě, ale bez těch detailů co DS7 nabízí. Zatím jsem dost nadšený, což se mi už dlouho u auta nestalo, podvozek je velmi komfortní, jezdím na ECO, což je měkké nastavení a přijde mi srovnatelný s C5 na hydraulice. Jedna delší cesta po dálnici prokázala, že to auto je opravdu tiché a komfortní, noční vidění mi zas ukázalo, co je kolem cesty v noci zvěře, kterou člověk normálně nevidí, audio Focal hraje velmi čistě, 8 stupňový automat řadí prakticky neznatelně, pouze se sžívám s adaptivním tempomatem, měl jsem raději ten, co aktivně nebrzdil, co mi chybí je malý volant a i-cockpit z 5008. Zpracování a materiály jsou o kategorii výše než jsem byl zvyklý.
Stelvio po dorovnani vybavy na uroven DS7 stoji jedna a pul milionu a stale nema spoustu prvku vybavy co ta DS7cka. To uz je o dost jina cenova kategorie. Nemluve o faktu, ze interier a sedacky Stelvia se na DS7 nechytaji ani ve snu. I spickove QVcko za 2.5 mio ma vyrazne lacinejsi interier nez DS7. Nemluve o faktu, ze Alfa Romeo neni a nikdy nebyla premiova znacka. Jedina alespon trochu premii (pomineme-li nektere interierove silenosti) u Fiatu je Maserati a to uz je uplne jina cena.
Rozvor a delka je na urovni Kodiaqu, to znamena vetsi nez Tiguan. Ono dneska s temi platformami je to osidne, protoze v podstate vsechny moderni platformy jsou natahovaci, takze na stejne platforme muze byt postavena nizsi trida az velke SUV.
Ja uz fakt niektore veci nechapem. To sa kurvva musi vsetko porovnavat s kuframi skodoviek ? Ak by mal nasinec moznost kupit Porsche za cenu Kodiaqa (jeden priklad za vsetky), tak s opovrhnutim skritizuje kufor a kupi skodovku, lebo vzduch je vzduch.
Ja nemam moc rad francuzske auta, ale toto auto bolo vzdy o luxusnom prevedeni interieru v prvom rade. A podla moznosti aj lepsej ako seriovej technike (kto v tejto kategori ma monitoring vozovky??). K tomu si treba pripocitat nadstandardnu servisnu starostlivost. Kupcov si to par najde. Naviac nie vsetky auta sa kupuju s chladnou vypocitavostou.
Cena, hoci na prvy pohlad vysoka, byt nizsia asi nemoze, vzhladom na umiestnenie modelu na trhu a aj z dovodu toho, co si bez hanby pytaju ine automobilky (vid tie rozne sportline/GT/scout verzie mainstreamovych aut a podobne nezmysly). Skor si teraz myslim, ze cena je viac nez primerana.
Mimochodom tieto servo ledky mam uz 2 roky a je to vyborna vec. A tiez to zatancuje pri nastartovani. Ale o tych 180 stupnoch tu celkom pochybujem.
Je spousta hloupých lidí, kteří naletí na třpytky a bižuterii, ale ti si neumí vydělat na podvod za milión. Aspoň evropský slizoun č. 1 bude mít čím jezdit. A už macronek stáhne celé okýnko?
Si nemysli, i tech par set magoru muze jet na dovolenou. Musi se teda pred cestou parkrat pomodlit, ale tvoje naznacovani, ze tam DS ani nedojede, neni moc hezky.
>:D >:D "A viz očekávanejch 200 kousků ročně = za to si prostě musíš zaplatit víc než za masovku"
Pokud automobilka není schopna prodávat dostatek aut a pár let ji v Evropě masivně klesají prodeje, musíme si holt připlatit. :yes:
Co tim chtel spamer rict?
Jinak letos jsem v Chorvatsku videl i Teslu z Nemecka. Nevim kolik mu to trvalo, ale byl tam :-) Cayenu nebo X5 M je tam jako maku.
Nemám problém s Koleosem = ale tohle je viz text reálnym přístupem víc prémie než všechny D3 dohromady.
DS3 bylo kdysi jízdně i celkově fakt super. Ale narozdíl od tebe nemám problém ani s timhle = vsadili na cestu super designu a očekával bych že slušný to bude i komfortem a odhlučněnim
A viz očekávanejch 200 kousků ročně = za to si prostě musíš zaplatit víc než za masovku
Jaguar, Lexus a časem možná DS sou už dneska víc prémie = než D3 který přešlo na naprosto masovou výrobu. Což se projevilo i místama katastrofálnim propadem spolehlivosti a bohužel někde i nestíhánim v servisech
Jestli to s DS bude jak píšou = tak zázemí od prodeje po servis = naprosto na jedničku
I to musíš započítat do ceny
S tím Koleosem mi jde o design a dejme tomu neokoukanost. SUV, které je středně velké a zároveň to není masovka. Vyšperkována 5008 GT LINE 900 000 a Koleos IP taktéž kolem 900 set. Jinak seděl jsem v DS4 a na oko pěkné, ale velmi malé a nepraktické vzadu. Opravdu jenom DS3 byla dobrým autem ve své třídě a asi nejlepší volbou. I cenově třeba zajímavější než Mini a jiné.
Poznávám tě = takhle hloupej = je jedině Karel >:-[]
To nemá co dělat s uloženim motoru truhlíku = bylo to tak i v generaci kdy pro Pašíka a A4 použili stejnou techniku. To je obecně platný = a platí to i pro DS
Teda hned se mi vybavila jedna výjímka a možná nebude jediná = abych ti to zkomplikoval = ale jinak to je obecně platný = i dneska v době 4 válců kdy ten rozdíl v motorovym prostoru je nula prd. A i když se o auta důsledně nezajímáš = viz tvý "Ne motor Clia V6 neni uprsotřed je před zadní nápravou = tedy vzadu :yes: >:-[] = nevěřim že bys tohle nevěděl ;-)
To máš z toho = že se nezajímáš o auta = a na všechno koukáš jen koncernoVWě :-)
PS: Jak to víš? ;-)
Ono tam asi spíš bude lepší odhlučnění a lepší třeba i tlumiče atp. Ale takhle se ta hra hraje = technika aut bohužel už trochu narazila na limity. Tim myslim že nemá moc cenu jí hnát dál = limitem sou už delší dobu silnice = ne výkony a jízdní schopnosti aut
Viz obrázky i text = hledat naopak velmi snadno ;-)
Jestli myslíš pro tebe = no proč ne = aut typu 5008 se většinou prodá víc než aut typu DS7
Já tam teda obrovskej skok od 5008 vidim. Že za to někdo nebude chtít přidat peníze = to je je jiná věc
Koleos určitě neni zajímavější volbou = teda pokud nemáš jediný kritérium = velikost vs prachy
První generace DS byla hatla patla co dům dal = DS7 je první řekněme z druhý generace modelů = nevim jak jezdí ale nepůsobí špatně. Při uvedení modelů DS řikali něco o 20ti letech = no sem zvědavej = z těch prvních se mi líbilo a hodně dobře jezdilo s DS3. Tohle by mohlo bejt v hybrid verzi zajímavý a jestli se takhle zlepšej i dál = v třetí generaci modelů by to už mohlo stát za to
Audi a ostatní prémie je UVNITŘ menší než mainstream - protože motor a převodovka podél, a ideálně i motor za přední nápravou (Audi ne, vím). Co z toho má proboha tohle DS? Někdo ti heknul účet? Takhle hloupej nejseš ani ty.
P.S. Na samotným autě je prémiovej leda interiér. Jinak nic.
cojaviem, je urcite mensi, no maly a nepouzitelny pre rodinu nie... holt DS7 nie je stahovak, s rozumom sa tam 4 clenna posadka nabali na dovolenku, predpokladam, ze majitel premie nebude so sebou do Chorvatska nosit 20 kg zemiakov, 20 kg zeleniny zo zahradky...
/sluzby resp. zazitok rady DS budu zahrnat aj odvoz batoziny citroenom, pokial sa nahodou do kufra DS nieco nevojde >:D /
Kodi je aspoň velký. Třeba nedávno jsem se díval na americký Ford Explorer, jako solidní bída v interiéru, ti snad začli spolupráci s UAZem a ne s VW. Ale zase to auto je hezké zvenku a velké za dobré prachy.
Když to srovnám třeba s Alfou Stelvio, tak Alfa Romeo je prémiová značka, Stelvio je pěkné vélké dospělé auto za milión. DS 7 je sebevědomá, to určitě, ale základní motorizaci asi nebude chtít každý, takže to máš hned milión za auto, dejme tomu 100 sleva, takže jsi na 900 táců. Srovnání s Kodiaqem je trochu mimo, protože ten má skoro 4,7 na délku, což je rozměr SantaFé nebo Koleosu. DS7 je podstatně menší. Deisgn je samozřejmě předností tohohle auta, ale vem v úvahu, že když si vyšperkuješ X-traila, CR-V dáš tam lističky, pozlátka, pěkná kola a lak a postavíš to vedle DS7, tak to zas tak jednoznačné nebude. I ten Koleos nebo futuro design SantaFé je solidní. Jedinou výhodu spatřuji v opravdu originálním interiéru.
Sebevedoma cena? To auto je nabizene vyslovene za hubicku. Jde o premiove SUV (nebo alespon pokus o nej) a pritom je auto nacenene vyrazne pod cenu mensiho Tiguanu, coz je ciste mainstreamove SUV s interierem jak z traktoru (v porovnani). DS 7 je dokonce levnejsi nez velikostne srovnatelny Kodiaq. To auto ma samozrejme svoje problemy dane svym puvodem, ale cenove je to bezkonkurencni nabidka.
Som celkom rad, ze to DS nevzdalo, aj ked prve pokusy boli diskutabilne... s lepsou technikou (anoo multilink v zadu do velkeho premioveho auta patri) to vidim celkom nadejne, konecne sa im to mozno podari odladit tak aby to aj ako premia jazdilo a nie len vyzeralo...
Tak trochu na to Citroenu chybí technika a image... 1mio je za tuhle plechovku úlet, no zas na druhou stranu co, když může Seat chtít za tuzingovou Atecu 1.2mio, tak proč ne Citroen ;-)
Teda pánové (šéf)redaktoři - :yes:
Svezli jste se, ale v galerii již podesáté stejné obrázky. I takoví šumaři jako Autobible mají perfektní reálné fotky. Těžká bída. :no:
Auto se mi líbí, bral bych hybrid páč spoň trochu 4x4, alcantarový interiér a reálnou cenu kolem milionu. Trága je ovšem kufr, který jaksi vylučuje použití coby rodinné auto, takže leda pro manželku ;-\
Cena sebavedoma, ale to sa dalo cakat. Kazdopadne auto by si ju mohlo uhajit, vyzera zaujimavo a ked sa DS chce presadit, nemoze predavat lacne tuctove vozy.
Hele ale za 900 táců skromné stádo 130 koní, sice v dieselu ( čti prestižní záležitost :-) ), ale nic moc. Za tu cenu by to bylo i Alze dost trapné to prodávat.