Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS 7 Crossback vstupuje na český trh. Ohromí šarmem české zákazníky?

Prémiová automobilka DS uvádí na český trh svůj vrcholný model DS 7 Crossback. A společně s ním přichází i celková změna přístupu.
Zpět na článek
5. 11. 2018 20:19
5. 11. 2018 20:25
5. 11. 2018 20:54
5. 11. 2018 23:10
6. 11. 2018 08:21
6. 11. 2018 08:20
6. 11. 2018 08:56
6. 11. 2018 09:20
6. 11. 2018 09:37
5. 11. 2018 18:52
5. 11. 2018 19:04
5. 11. 2018 19:05
5. 11. 2018 19:15
5. 11. 2018 19:19
5. 11. 2018 19:27
5. 11. 2018 19:42
5. 11. 2018 19:49
5. 11. 2018 20:03
6. 11. 2018 08:29
6. 11. 2018 08:36
6. 11. 2018 08:51
6. 11. 2018 09:01
6. 11. 2018 09:26
6. 11. 2018 09:35
6. 11. 2018 09:42
6. 11. 2018 09:51
6. 11. 2018 11:36
7. 11. 2018 15:52
7. 11. 2018 22:48
5. 11. 2018 21:38
6. 11. 2018 07:38
6. 11. 2018 08:04
6. 11. 2018 08:06
6. 11. 2018 08:30
6. 11. 2018 08:43
6. 11. 2018 08:44
6. 11. 2018 08:51
6. 11. 2018 08:35
6. 11. 2018 08:48
6. 11. 2018 08:59
6. 11. 2018 09:01
6. 11. 2018 09:11
6. 11. 2018 09:26
6. 11. 2018 09:30
6. 11. 2018 09:34
6. 11. 2018 09:23
6. 11. 2018 09:30
6. 11. 2018 09:44
6. 11. 2018 12:18
6. 11. 2018 12:35
6. 11. 2018 13:02
6. 11. 2018 13:16
6. 11. 2018 13:24
6. 11. 2018 13:32
6. 11. 2018 13:42
5. 11. 2018 22:28
5. 11. 2018 19:45
5. 11. 2018 20:01
5. 11. 2018 20:20
5. 11. 2018 20:41
6. 11. 2018 07:46
5. 11. 2018 22:39
5. 11. 2018 23:39
5. 11. 2018 23:44
5. 11. 2018 23:49
6. 11. 2018 00:02
6. 11. 2018 07:47
6. 11. 2018 09:01
6. 11. 2018 09:05
6. 11. 2018 09:15
6. 11. 2018 09:33
6. 11. 2018 09:46
6. 11. 2018 09:13
6. 11. 2018 09:32
6. 11. 2018 09:41
6. 11. 2018 09:43
6. 11. 2018 09:58
6. 11. 2018 11:41
6. 11. 2018 23:46
7. 11. 2018 09:47
6. 11. 2018 09:47
6. 11. 2018 11:38
6. 11. 2018 10:00
7. 11. 2018 16:29
5. 11. 2018 23:22
5. 11. 2018 19:03
5. 11. 2018 21:45
5. 11. 2018 19:05
5. 11. 2018 21:59
5. 11. 2018 22:26
6. 11. 2018 23:48
5. 11. 2018 22:36
6. 11. 2018 10:42
6. 11. 2018 23:50
5. 11. 2018 22:48
6. 11. 2018 09:56
5. 11. 2018 18:51
Šidítko
Hele ale za 900 táců skromné stádo 130 koní, sice v dieselu ( čti prestižní záležitost :-) ), ale nic moc. Za tu cenu by to bylo i Alze dost trapné to prodávat.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:17
Re: Šidítko
Bodejť = kdyby to byla škodovka tak neřeknu [odkaz] ale DS? ;-)

Podívej se na ten interiér = kdo by v tom chtěl jezdit >:D
5. 11. 2018 19:30
Re: Šidítko
Kodi je aspoň velký. Třeba nedávno jsem se díval na americký Ford Explorer, jako solidní bída v interiéru, ti snad začli spolupráci s UAZem a ne s VW. Ale zase to auto je hezké zvenku a velké za dobré prachy.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:41
Re: Šidítko
No dyť to řikám = kdo by chtěl luxus místo velikosti = snad leda nějakej imperialista >:-[]
5. 11. 2018 20:19
Re: Šidítko
Luxus >:D
Jo imperiaisti jsou znami fanousci frantickych znacek.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 20:21
Re: Šidítko
Naprosto souhlasim [odkaz] >:-[]
5. 11. 2018 20:25
Re: Šidítko
Bugatti a francouzske? Neblbnou strejdo
5. 11. 2018 20:54
Re: Šidítko
No Bugatti bylo založeno ve Francii..nebo ne?A výroba tam probíhá i teď..Tohle DS v plné,s tímto interiérem za 1.2mil? Vypadá suprově
5. 11. 2018 23:10
Re: Šidítko
Bugatti byla francouzská firma, založená Italem ...
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 07:33
Re: Šidítko
Nojo = Molsheim je prostě ve Francii ;-)

Bugatti byla a je = firma francouzská = to sou věci viď? >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:21
Re: Šidítko
Akorát má pár tlačítek totožných s Oktávií, Fabií, nebo Golfem... >:-[] A možná mnohem víc...
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:38
Re: Šidítko
Což nijak nesouvisí s realitou = byla a je to = francouzská firma >:-[]

Fascinující je = že peterle za svou tupost v 20:25 posbíral :yes: :yes: >:D

A já za čistý faktum :no: >:-[]
6. 11. 2018 10:54
Re: Šidítko
Ser na palce, beztak sa zväčša dávajú podľa nicku, nie podľa obsahu príspevku.
6. 11. 2018 10:54
Re: Šidítko
Rovnakým metrom je potom Škoda nemecká a nie česká.
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:20
Re: Šidítko
L a K je jen stupeń výbavy, můžeš si koupit tohle 150k "šidítko" pod 700 tisíc, což u tak velkého auta není úplně marná cena, popřípadě jako 150k 2.0TDi od 750 tisíc.

Tady máš pseudoluxusní SUV, které sice na pohled vypadá dobře, ale všichni víme, jak dosavadní DS opravdu byly prémiové a ani nemáš možnost mít něco normálního, přitom by to bylo i fajn auto.

Sorryjako, auto fajn, cena mimo.. v ČR si každý normální kupec koupí radši ten Kodiaq s dvoulitrem ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:45
Re: Šidítko
Was ist das pseudo? To je luxus = znáš lepší [odkaz] ?

Znáš lepší víc prémiový služby? ;-)

Sorryjako = ale co si představuješ pod tim normální? Jestli to co hodně lidí = teda většinový = tak o tom žádná >:D

Viz já včera 20:01 poslední odstavec = čo bolo to bolo >:-[]

Na základě čeho tomu řikáš pseudo? Že tady prémiovost pojímaj trochu jinak než si zvyklej = což automaticky znamená hůř? ;-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:56
Re: Šidítko
Znamená to hůře nejen pro mne, ale i pro prodeje :-)

Mne spíš mrzí, že to auto nemůžu mít jako Citroen, s obyčejnějšími sedačkami o 200 tisíc levnější. Pak bych tady Citroenu tleskal...

Za 1M nevím ,proč si radši nekoupit BMW/Audi/MB stejné velikosti

Či jiný vrcholný mainstream, který mi k takovému autu, jako je SUV připojí alespoň 4x4.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:08
Re: Šidítko
Ale [odkaz] mít můžeš

Protože za 1M nabízí D3 = míň? Někdo prostě ten nadstandardní přístup ocení = někomu zas nevadí díky masový výrobě úpadek prémiovosti D3

4x4 je předevšim oblbovák = aspoň to bys měl vědět. Do aut typu Land Cruiser nutnost = do dnešní absurdní módy jako SUV který jen nahradily cenou i provozně levnější modely = to fakt neni nutný. Snad u výkonnějších verzí = tady u 300 koňovýho hybridu

Je naopak fajn = že někdo zkouší jít jinou cestou = při zhoršujícim se zázemí D3 = je to dobrá myšlenka :yes:
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:20
Re: Šidítko
4x4 lidi chtěji, nejde o to, jestli je to tak významné a potřebné.. stejně jako chtějí SUV i když je to pro dost kupců auto, které nepotřebují.... Takže tohle je čistě jen reakce na poptávku.

Navíc 4x4 opravdu pomáhá zlepšit jízdní vlastnosti a to nemusí být ani Offroad a mít 300 koní.

Je fajn, že chtějí jít jinou cestou, ale ztratí velkou část zákazníků, když nenabídnou to, co chtějí zákazníci, kdežto u konkurence to najdou (což je na prodejích DS vidět).
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:25
Re: Šidítko
Navíc 4x4 opravdu pomáhá zlepšit jízdní vlastnosti? Pamatuju Vaculíkovy články = kde rozebíral jak je zhoršuje :-)

Viz video = 4x4 je v běžnym životě = úplně o exkrementu >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:37
Re: Šidítko
Já třeba na mokru dost poznám, když jedu s FWD a kdy s AWD, ty ne ? Hlavně rozjezdy v křižovatkách, dlažba, a tak. Taky někdy v ostřejších zatáčkách dost poznám, kdy jedu jen FWD a kdy se sepne zadek a auto zaklekne a neklouže se.

Váha navíc se projeví, to určitě, ale zase u auta velikosti, jakým jezdím já, není závodní, takže mimo spotřeby a o pár desetin vteřiny horší akcelerace mne to netrápí.
7. 11. 2018 20:29
Re: Šidítko
Za milion koupis neco D3 teto velikosti? Mozna 3 az 5 let stary s najezdem 150 tisic a vic.
5. 11. 2018 18:52
DS7
Cena sebavedoma, ale to sa dalo cakat. Kazdopadne auto by si ju mohlo uhajit, vyzera zaujimavo a ked sa DS chce presadit, nemoze predavat lacne tuctove vozy.
Rozbalit vlákno
79
5. 11. 2018 19:04
Re: DS7
Tak trochu na to Citroenu chybí technika a image... 1mio je za tuhle plechovku úlet, no zas na druhou stranu co, když může Seat chtít za tuzingovou Atecu 1.2mio, tak proč ne Citroen ;-)
5. 11. 2018 19:05
Re: DS7
Sebevedoma cena? To auto je nabizene vyslovene za hubicku. Jde o premiove SUV (nebo alespon pokus o nej) a pritom je auto nacenene vyrazne pod cenu mensiho Tiguanu, coz je ciste mainstreamove SUV s interierem jak z traktoru (v porovnani). DS 7 je dokonce levnejsi nez velikostne srovnatelny Kodiaq. To auto ma samozrejme svoje problemy dane svym puvodem, ale cenove je to bezkonkurencni nabidka.
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 19:15
Re: DS7
Na vedlejším webu píší o platformě z 3008 a vůbec o velikosti auta 3008. Takže velikostně srovnatelný s Kodiaqem těžko.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:19
Re: DS7
To už tak ve světě aut chodí = že prémie je ve stejný kategorii větší než plebs, teda škodovka, teda mainstream sem chtěl říct :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:42
Re: DS7
Sorry tak koncernoVWštinou = audi bejvá menší než vw ;-)

DS bude ve stejný kategorii menší než škodovka
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 19:49
Re: DS7
Audi a ostatní prémie je UVNITŘ menší než mainstream - protože motor a převodovka podél, a ideálně i motor za přední nápravou (Audi ne, vím). Co z toho má proboha tohle DS? Někdo ti heknul účet? Takhle hloupej nejseš ani ty.

P.S. Na samotným autě je prémiovej leda interiér. Jinak nic.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 20:03
Re: DS7
Poznávám tě = takhle hloupej = je jedině Karel >:-[]

To nemá co dělat s uloženim motoru truhlíku = bylo to tak i v generaci kdy pro Pašíka a A4 použili stejnou techniku. To je obecně platný = a platí to i pro DS
Teda hned se mi vybavila jedna výjímka a možná nebude jediná = abych ti to zkomplikoval = ale jinak to je obecně platný = i dneska v době 4 válců kdy ten rozdíl v motorovym prostoru je nula prd. A i když se o auta důsledně nezajímáš = viz tvý "Ne motor Clia V6 neni uprsotřed je před zadní nápravou = tedy vzadu :yes: >:-[] = nevěřim že bys tohle nevěděl ;-)

To máš z toho = že se nezajímáš o auta = a na všechno koukáš jen koncernoVWě :-)

PS: Jak to víš? ;-)
Ono tam asi spíš bude lepší odhlučnění a lepší třeba i tlumiče atp. Ale takhle se ta hra hraje = technika aut bohužel už trochu narazila na limity. Tim myslim že nemá moc cenu jí hnát dál = limitem sou už delší dobu silnice = ne výkony a jízdní schopnosti aut
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:29
Re: DS7
S utěsněním můžeš mít pravdu, pozoruji to u jiných značek, kdy se třeba obgeneračně prostor zmenší, ale výrazně se zlepší odhlučnění a tak.

Ale DS není prémie, je to jen snaha, stejná, jako Ford Vignale, akorát s tím rozdílem, že Ford si koupíš i jako normální mainstream, kdežto Citroen úplně rezignoval na taková auta. Skoro až úmyslně udělá DS hezkým a zajímavým autem, jaké v portfoliu Citroenu nenajdeš, které by v mainstreamu mohlo konkurovat i koncernu, tady tedy Tiguanu/Kodiaqu a potom to zabijí cenou a znáčkem DS.. Velká škoda.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:36
Re: DS7
S utěsněnim = mám vždycky pravdu >:-[]

Tohle právě viz celkový pojetí = neni ani náhodou jako Vignale

Cena je vzhledem ke komplexu nabídky = nízká. To je asi bez diskuzí = zajíjmavý že část diskutujících = ji vnímá = naopak jako vysokou ;-)

DS nabízí dneska mnohem víc než masprémie = prémie je dneska v reálu Jag, Lex, Maserati a časem bude DS = jestli pudou dál touhle cestou

Velká škoda = kam masvýrobou a z toho plynoucíma problémama = došla D3

Tam stojí za to koupit pár modelů = zbytek je šíleně předražená tuctová technika = v porovnání s DS s problematickym zázemim. Už před časem sem tu zmiňoval oprávněně nespokojený majitele AMG který si na výrazně horší služby než sou za x modelů co měli = odmítaj zvyknout. U nás to díky výrazně nižšim prodejum D3 zatim neni tolik znát = ale v počtu kusů co D3 ročně chrlí = je to jen otázka času
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:51
Re: DS7
Ok, služby dejme tomu, ale jestli dostanu za své peníze u vedlejší automobilky lepší produkt (motor, výbavu, interiér asi ne, ten se DS povedl, ale né všechna konkurence je jen Škodovka), nebo dostanu stejný produkt o 200 tisíc levněji, pak je mi nějaké luxusní zacházní při prodeji (1x za dobu auta) + zákusek ke kafíčku při výměně oleje (2-3x za záruku?) + asistence, která se mne v lepším případě vůbec nedotkne, k ničemu.

Alfou a omegou je produkt, který prémiový není, souhlasím, že D3 prodává nejvíce aut, které nejsou o tolik odlišné od mainstreamu (R4, nafty), ale pořád si mohu koupit ten prémiový produkt, kdežto u Citroenu dostanu jen jak se říká "navoňenou bídu"....

Dal bych michelinskou hvězdu utopenci z kosteleckejch naservírovanému číšníkem v bílých rukavičkách ? Já teda ne... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:01
Re: DS7
Co to utěsnění? >:-[]

Babišovy *** [odkaz] nejim = úplně stačí že mu musim odvádět daň z každýho litru benzínu = dneska je pěkně označný kolik procent [odkaz] >:D

Michelinskou hvězdu [odkaz] si zaslouží reálná kvalita. Že ty z nějakej ideologickejch důvodů nebo proč = seš přesvědčenej o zaostalosti tohohle modelu = to si musíš zodpovědět sám

Je přece fuk že existuje i opravdu prémiovej model z nabídky D3 = většinově sou to dneska předražený masově chrlený 4válce

Je přece fuk co si koupíš u Citroenu = v hodně nadstandardně pojatym zázemí DS = si koupíš docela slušný DS3 a DS7 = že ty osobně ses zasek v první generaci týhle značky a seš přesvědčenej že Kuga je zajímavější = to je taky tvoje věc

Hledáš za míň peněz = ok. Ale lepší motor? To si nemyslim = frantíci se za svoje motory spíš stydět nemusej = teda spíš naopak. Zákusek ke kafíčku = vidim že si nečet o čem to je = ale závěry sis udělal >:-[]

To je tak když ideologie vítězí nad znalostma ;-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:26
Re: DS7
Koukám na to měřítkem kupce aut této velikosti a třídy. Nemám proti Citroenu zášť, naopak třeba ty motory vidím jako to nejlepší v mainstreamu i co do spolehlivosti. Sám jsem na PSA HDi motoru odejzdil skoro 300 tisíc km a koupil jsem si další auto s tímto motorem právě pro tuto zkušenost.

A zajímavější není jen Kuga ( tu sem dal proto, protože je stejně veliká a má taky možnost jakési prémiové verze Vignale, ale dosaď si tam Tiguan, Kodiaq, nebo cokoliv). Navíc ta Kuga má právě motor PSA... >:D Zatím ještě do konce roku...

Četl jsem, že je to o přístupu k zákazníkovi, ale většinu toho času s autem nejezdíš do servisu, i když u Citroenu asi jo no >:D Jak tu tak někteří píšou, třeba s elektronikou...

P.s. koneckonců sám píšeš, koupíš si jen DOCELA slušný DS3/DS7...za prémiovou cenu.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:35
Re: DS7
Proč u Citroenu jo? To je taky slušný klišé = poslední roky si dle všech možnejch statistik = do servisu jezdil nejvíc s Audi, BMW a čínskym Volvem katastrofa je třeba Bentley

Elektroniku = má nejhorší právě to Bentley, Aston a překvapivě Porsche. Ostuda je i Mercedes a Audi. Citroen = je přesně uprostřed tabulky
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:42
Re: DS7
Nevím jak je na to Citroen teď, ale pár známých ho mělo a nikdo s ním nebyl moc spokojen. Tohle byl spíš vtip, tak to ber s rezervou.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:51
Re: DS7
Taky mám pár známých = co mělo Citroeny ;-)

Výpovědní hodnotu v poruchosti = to má zhruba nula celá nula nic :-)

No realita je že Citroen je uprostřed tabulky poruchovosti elektroniky = tak si zvykni řikat že průser je Volvo Bentley ostuda poruchovosti elektroniky zase Bentley ale pro mě hlavně Porsche a špatnej je Aston atd. :-! ;-)

S obřim nárůstem výroby se asi i díky vzájemnýmu honu za výkony = ve spolehlivosti až do žalostnejch posledních příček propadlo BMW a Audi

Jak si víceméně ve všech sledováních stojí Lexus a Toyota = jistě víš :-)

Ohledně DS zatim žádný zprávy = a nějaká fatální poruchovost = to by asi někde nějak prosáklo
Obdobná technika v Pažoutech Citroenech a dneska už částečně i v Opelech = víceméně no problem

Opel má jen problémy s původní GM technikou = naftový motory sou trochu šmrncnutý Dieselgate >:D

Naopak motory PSA = i v tomhle patřily k vůbec nejlepším :yes:
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 11:36
Re: DS7
Motory PSA mám rád a z vlastní zkušenosti na ně nemohu nic špatného říct, viz příspěvek o vlákno níže.
Avatar - wakantanka
7. 11. 2018 15:52
Re: DS7
Nezabúdaj že Citroen proste nemôže byť viac ako Peugeot. Koncernove zadelenie nepustí. :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2018 22:48
Re: DS7
Nebyl nejvíc v koncernu PSA Citroen C6?
5. 11. 2018 21:38
Re: DS7
Simte a proc 19:15 pises presnej opak, tedy to, ze premie bejva ve stejny kategorii vetsi?
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 07:38
Re: DS7
Simte neměl bys míň chlastat? ;-)

Ten svuj příspěvek z 19:15 sem už nechal zmizet = tam kde sem psal že prémiový auta bejvaj větší >:D >:-[]
6. 11. 2018 08:04
Re: DS7
Ale ten v 19:19, kde to pises, bohuzel ne..
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:06
Re: DS7
Nojo = tak sme chlastali oba >:D

Sem jí asi měl = když sem místo menší napsal větší >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:43
Re: DS7
Hele = že se stejně neraduješ s toho jak se přepsal Joab = čim to? >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:44
Re: DS7
Tvá chyba, kterou si sám přiznal, je mi sympatičtější, chyb děláš dost, ale přiznáš se tak 1x za rok a proto je potřeba to řádně oslavit >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:51
Re: DS7
To ses hezky vypsal = ale zhruba ze 100% neodpověděl ;-)

To že tolik věcí nechápeš = takže je považuješ za chyby = neni problém na mý straně >:-[]
5. 11. 2018 19:26
Re: DS7
4,57 je déka DS7 v zásadě hodně podobné třeba Fordu Kuga.
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:35
Re: DS7
Který můžeš mít jako pseudoluxusní Vignale za 1M 4x4 180k AT, nebo taky za 600 s 1.5 EB 120k v Trendu (nebo reálně 550 1.5 150k Titan, což mi bylo nabídnuto na prodejně).

Takže jako model je Kuga daleko zajímavější.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 08:48
Re: DS7
Zajímavější = v čem? Jako levnější? :-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 08:59
Re: DS7
V šíři nabídky a motorizací.

Takže, když chci šidítko, jak píše někdo výše, nemusím vysolit + 900 tisíc a když chci vysolit + 900 tisíc, dostanu auto s pohonem a motorem odpovídající ceně, stejně jako výbavou. Takže z 1 % trhu, které osloví DS, oslovím třeba 5 %....

Už jsem to napsal výše, pokud bych si DS7 mohl koupit jako Citroen s látkovými sedačkami a 4x4 (když už je to to SUV, tak by to asi chtělo čtyřkolku) o 200 tisíc levněji, budu tady v diskuzi tleskat.
6. 11. 2018 09:01
Re: DS7
tak si počkej na C5 Aircross
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:26
Re: DS7
Neunikl, jen srovnej to, jak vypadá a jak vypadá DS.... pro mne je vzhled dost důležitý.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:30
Re: DS7
Takže bys chtěl prémiovej vzhled = za cenu mainstreamu. No kdo ne :-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:34
Re: DS7
Bingo >:D Kdo ne? No všichni a proto si taky radši koupí tu Škodovku, kdy třeba Superb prémiově vypadat umí, nebo ten VW, což je stejné >:D

Mainstreamové auto snad nemusí být nutně ošklivé, nebo ?
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:23
Re: DS7
Nojo šíří nabídky motorizací poslední dobou zaujalo audi = jeden V6 3.0TDI = navíc nejhorší v segmentu = když sem to tu párkrát napsal = s odkazem na víc zdrojů = poprávu sem to za pravdu opakovaně schytal >:-[]

Doba obří nabídky motorů taky končí = někde už skonči-la

Zrovna DS7 má přiměřeně slušnou 6 verzí = 5 pohonů = krom 8 st. automatu i možnost manuálu. To i v prémii najdeš omezenější nabídku = viz třeba ty nový audiny

A připrav se = že bude hůř

Takže sem to trefil = zajímavější jako levnější ;-)

Viz nejen já = ty si můžeš koupit [odkaz]

Že bys chtěl takhle udělaný [odkaz] za pár švestek = no to my všichni :-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:30
Re: DS7
Ale taky můžu mít za těch dost švestek třeba dobře udělaný Tiguan Allspace 4motion ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:44
Re: DS7
No ale Tiguan nevypadá = a pro tebe je vzhled důležitej >:-[]

A nemá prémiový zázemí a služby :-)

Prostě chceš za málo peněz víc železa = škoda? ;-)
A radši 4x4 co ti je k ničemu než třeba lepší převodovku a interiér = což vnímáš permanentně

A to považuješ za normální = protože taková je většina lidí :-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 12:18
Re: DS7
Tiguan za milion vypadá docela dost dobře :-) Že ten za 600 tisíc ne, to je už jiná...

V ČR má prémiovější postavení, než všechny Citroeny dohromady >:D Ale to je jiná..
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 12:35
Re: DS7
Nojo prodeje a realita = viz já 12:34 :-)
6. 11. 2018 13:02
Re: DS7
Akorát ty prodeje a z toho vyplývající marže a ekonomický výsledky jsou víceméně jediná realita, která ty automobilky a dodavatele zajímá, žejo..
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 13:16
Re: DS7
Nojo = ale proč by to mělo zajímat mě = když nejsem holt akcionář >:-[]

Prostě radši korejskej Genesis a Stinger než Arteon a tak vůbec :-)

A radši takovejhle prémiovej přístup = než o fous levnější Kodiaq nebo to co za stejnou cenu nabízí německá D3

Nic proti [odkaz] i když smrdí naftou :yes: >:D

To bohužel neni ani zdaleka za tuhle cenu :-|
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 13:24
Re: DS7
Genesis i Stinger mají ale něco navíc, než Arteon - tu techniku, alespoň v oblasti motorů a pohonu.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 13:32
Re: DS7
To maj = a přesto se neprodávaj :-)

A čistě výkon a objem motorů = to už je dávno pryč. I v D3 vládnou 4válce = a dokonce se tam prodávaj i R3 ;-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 13:42
Re: DS7
Ale Stinger i Genesis jsou RWD ;) Výkon mají slušný... Arteon je dle mne normální návrat vyšší střední třídy do mainstreamu, nic víc, nic míń. Ale tím rozhodně nechci říct, že je to špatné auto.
5. 11. 2018 22:28
Re: DS7
Rozvor a delka je na urovni Kodiaqu, to znamena vetsi nez Tiguan. Ono dneska s temi platformami je to osidne, protoze v podstate vsechny moderni platformy jsou natahovaci, takze na stejne platforme muze byt postavena nizsi trida az velke SUV.
5. 11. 2018 19:25
Re: DS7
Když to srovnám třeba s Alfou Stelvio, tak Alfa Romeo je prémiová značka, Stelvio je pěkné vélké dospělé auto za milión. DS 7 je sebevědomá, to určitě, ale základní motorizaci asi nebude chtít každý, takže to máš hned milión za auto, dejme tomu 100 sleva, takže jsi na 900 táců. Srovnání s Kodiaqem je trochu mimo, protože ten má skoro 4,7 na délku, což je rozměr SantaFé nebo Koleosu. DS7 je podstatně menší. Deisgn je samozřejmě předností tohohle auta, ale vem v úvahu, že když si vyšperkuješ X-traila, CR-V dáš tam lističky, pozlátka, pěkná kola a lak a postavíš to vedle DS7, tak to zas tak jednoznačné nebude. I ten Koleos nebo futuro design SantaFé je solidní. Jedinou výhodu spatřuji v opravdu originálním interiéru.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:45
Re: DS7
To teda čumim = fakt sem mimo = z toho že DS7 neni sronvatelný s Kodiaqem :-)

Ale na interiéru shoda = fakt vypadá dobře :yes:

Sem zvědavej na hybrid
5. 11. 2018 19:52
Re: DS7
No ale i 5008 má zajímavý interiér a stojí tak o 200 tisíc míň. U DS je těžké hledat tzv. přidanou hodnotu. Koleos je zajímavější volbou.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 20:01
Re: DS7
Viz obrázky i text = hledat naopak velmi snadno ;-)

Jestli myslíš pro tebe = no proč ne = aut typu 5008 se většinou prodá víc než aut typu DS7

Já tam teda obrovskej skok od 5008 vidim. Že za to někdo nebude chtít přidat peníze = to je je jiná věc

Koleos určitě neni zajímavější volbou = teda pokud nemáš jediný kritérium = velikost vs prachy

První generace DS byla hatla patla co dům dal = DS7 je první řekněme z druhý generace modelů = nevim jak jezdí ale nepůsobí špatně. Při uvedení modelů DS řikali něco o 20ti letech = no sem zvědavej = z těch prvních se mi líbilo a hodně dobře jezdilo s DS3. Tohle by mohlo bejt v hybrid verzi zajímavý a jestli se takhle zlepšej i dál = v třetí generaci modelů by to už mohlo stát za to
5. 11. 2018 20:10
Re: DS7
S tím Koleosem mi jde o design a dejme tomu neokoukanost. SUV, které je středně velké a zároveň to není masovka. Vyšperkována 5008 GT LINE 900 000 a Koleos IP taktéž kolem 900 set. Jinak seděl jsem v DS4 a na oko pěkné, ale velmi malé a nepraktické vzadu. Opravdu jenom DS3 byla dobrým autem ve své třídě a asi nejlepší volbou. I cenově třeba zajímavější než Mini a jiné.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 20:20
Re: DS7
Nemám problém s Koleosem = ale tohle je viz text reálnym přístupem víc prémie než všechny D3 dohromady.

DS3 bylo kdysi jízdně i celkově fakt super. Ale narozdíl od tebe nemám problém ani s timhle = vsadili na cestu super designu a očekával bych že slušný to bude i komfortem a odhlučněnim

A viz očekávanejch 200 kousků ročně = za to si prostě musíš zaplatit víc než za masovku

Jaguar, Lexus a časem možná DS sou už dneska víc prémie = než D3 který přešlo na naprosto masovou výrobu. Což se projevilo i místama katastrofálnim propadem spolehlivosti a bohužel někde i nestíhánim v servisech

Jestli to s DS bude jak píšou = tak zázemí od prodeje po servis = naprosto na jedničku
I to musíš započítat do ceny

Neni to moje cesta = ale za mě dobrý :yes:
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 20:41
Re: DS7
>:D >:D "A viz očekávanejch 200 kousků ročně = za to si prostě musíš zaplatit víc než za masovku"
Pokud automobilka není schopna prodávat dostatek aut a pár let ji v Evropě masivně klesají prodeje, musíme si holt připlatit. :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 07:46
Re: DS7
Vim že myšlení neni tvuj přítel = ale v zásadě jo >:-[]

Za luxusní dealerství se službama o kterejch se masprémii může zdát = si musíš připlatit ;-)

Z pohledu služeb a [odkaz] a avizovanejch pěti let Free Drive = jak tu už padlo = je to vlastně levný

Je to asi jako když si před časem nechápal nejmodernější servis v zemi = nový dealerství Lexusu = neni možný že by to tam vybavení a zázemí bylo lepší než u Pepíka za rohem kam jezdíš ty >:D >:-[]

No a to že to stejně jako tady nevidíš nevnímáš nechápeš = znamená = že to neni pro tebe :-)

Tak se tomu aspoň nevysmívej = takovýhle služby, může kupec audi, BMW, MB = leda závidět ;-)

Masprémie = neni zase pro mě >:-[]
5. 11. 2018 22:39
Re: DS7
Stelvio po dorovnani vybavy na uroven DS7 stoji jedna a pul milionu a stale nema spoustu prvku vybavy co ta DS7cka. To uz je o dost jina cenova kategorie. Nemluve o faktu, ze interier a sedacky Stelvia se na DS7 nechytaji ani ve snu. I spickove QVcko za 2.5 mio ma vyrazne lacinejsi interier nez DS7. Nemluve o faktu, ze Alfa Romeo neni a nikdy nebyla premiova znacka. Jedina alespon trochu premii (pomineme-li nektere interierove silenosti) u Fiatu je Maserati a to uz je uplne jina cena.
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 23:39
Re: DS7
Jo, sedadla může mít DS7 fakt lepší, na straně Stelvia už zbývá jen taková drobnost - technika. Nazvat DS7 prémiovým SUV a pak říct, že Alfa není prémie - no já ti nevím.
Avatar - lamal
5. 11. 2018 23:44
Re: DS7
Zas sa mu nediv, rada DS vznikla presne pre typ ludi co uvazuju ako on.. .kaslat na techniku, hlavne ze to ma dobre sedacky >:D zas ono tie sedacky su dolezite nie ze nie, ale hlavne nech to nedrnca...
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 23:49
Re: DS7
Což o to, mě se taky DS7 i DS5 líbí, a technika by mi stačila (jen ta čtyřkolka by mě sr.ala), ale nebudu z toho dělat co to není. Je to hezký,načančaný, efektní, stylový auto, postavený na zcela mainstreamové technice. Klidně se tu někdo může ohánět prémiovým interiérem a třeba i světly, ale v benzínu to končí na 1,6litru napříč. A tím debata skončila. :-)
Avatar - lamal
6. 11. 2018 00:02
Re: DS7
Ja s tebou uplne suhlasim, no teraz to ma dve mensie ale...
1. DS predosle malo aj na mainstream podpriemernu techniku aka platforma C3/C4
2. DS now sice nema este premiovu techniku, ale aspon vyspelu maintreamovu /s multilinkom vzadu/ a to je uz za tu cenu akceptovatelne...

Pokial sa nove DS podari kvalitnymi komponentami a naladenim dotiahnut na velmi slusne fungovanie v otazke komfortu a jazdnych vlastnosti, tak ta najhorsia vec DSku odpadne... nezahraval by som sa este so slovom premia ano ta technika este stale nie je na urovni a motory... no o tom pomlcme a vieme, ze motory nie su len take zanedbatelne nieco, noo pozri sa na Volvo... tiez skoncilo na 4 valcoch a ano je to zlé ale predava sa... a aj bude so 4valcami... DS ma vyslapanu cesticku podla mna

Dizajn a spracovanie je podla mna Classy a to sa velmi pocita, ak to nezrazi co by nemal podvozok tak to bude vacsine bohate stacit, tak ako u Volva... im je sumak ze to je 1,6 turbo ze to nema v predu dvojity lichac /volvo ma co uz aspon to/ a ulozeny motor pozdlz ci predny pohon... ak sa hybrid podari coho by som sa obaval najviac tak budu mat nieco aj pre narocnejsich tj pohon 4x4 aky taky na sneznu cestu a nie krizenie naprav a budu mat aj nejaky vykon na vrch... ak by aj spotreba bola hybridna why not...
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 07:47
Re: DS7
Za chvilku bude 300 koní ve 4kolce = když už jí musíš mít

Většina prémie = se dneska prodává se 4 válcema = tim bych debatu začal :-)

Eště nedávno v naftě = to radši nekomentovat >:D
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:01
Re: DS7
4x4 i u běžných verzí PSA prostě škodí, tím bych to zas uzavřel >:D Lidi to chtějí a kupují.
6. 11. 2018 09:05
Re: DS7
tak se na to podívej jinou optikou, vývoj pohonu 4x4 stojí nějaké prostředky, zároveň víš o limitech emisí CO2, které musíš v budoucnu splnit, pohon 4x4 zanmená navýšení emisí CO2 tak o 15g/km což je hodnota, která ti bude u limitu 90g hodně chybět, jak se rohodneš? Budeš investovat do kráktodobého výboje 4x4, který víš, že budeš muset opustit nebo energii a peníze dáš do vývoje hybridního pohonu, který nahradí 4x4 a zároveň ti pomůže plnit emisní normy? Osobně jsem zvědavý, jak bude trh 4x4 vypadat za 5 let ...
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:33
Re: DS7
Souhlasím, že dnes vyvíjet je to pro PSA asi nesmysl, to měli dělat před deseti lety a nasadit to i do C5tky a P508. Možná by C5 ještě měla nástupce...
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:46
Re: DS7
Spíš neměla = většina lidí chce SUV

Vozy jako C5 = doporučujou leda amatéři jako Vaculík + a taky Aurise hybrid = ten chlap asi neni normální

Znalosti jako většina = teda fakt nemá >:-[]
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:13
Re: DS7
Škodí? To neuzavírej = ale vysvětli! >:D

Lidi co věci nerozuměj? Nojo = kdybys věděl na co všechno skočej v audiovizuální technice >:-[]

Ale my borci znalci co diskutujem na ACZ = víme že to je víceméně o h.vnu [odkaz] jen oblbovák ;-)
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:32
Re: DS7
Ale kdo kupuje auta více? Znalci, nebo masa ? Není těžké to spočítat :-) Škodí to prodejům....

4x4 není k *, jakožto znalec by si mohl vědět, že jsou situace, kde je lepší ho mít, než nemít. Není to nutnost.. stejně jako není nutnost mít obšitý interiér kůží, nebo mít 200 koní pod kapotou...
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:41
Re: DS7
Tos napsal slušnou blbost :-)

Čet si ty Vaculíkovy texty o 4kolkách?

Obšitej volant = si užívám trvale. 4x4 = je víceméně trvale = k exkrementu >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 09:43
Re: DS7
Stejně jako 200 koní trvale nevyužiješ.... :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:58
Re: DS7
Tobě ty příklady = fakt nejdou ;-)

Počkej zvážim jestli v názoru na 4x4 v běžnejch autech dám na tebe nebo Vaculíka = jo už sem rozhodnutej >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 11:41
Re: DS7
Nemá nááááhodou Ravka taky 4x4 ? Psal jsem ti výše, že i já, jakožto neobjektivní netechnický nevzdělanec, poznám, že se auto se 4x4 chová jinak a v některých případech to vnímám jako pozitivum pro mou aktivní bezpečnost, než auto s FWD či RWD. Ty to nepoznáš ? Neříkám, že je to potřeba.
Avatar - Beefcake
6. 11. 2018 23:46
Re: DS7
RAV ma 4x4 dost naprd, to nie je dobry priklad. Najma ta hybridna.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2018 09:47
Re: DS7
Jak myslíš naprd? Najma ta hybridna? :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 09:47
Re: DS7
Nojo to platí třeba i pro politiku = můžeš řikat kraviny = a volí tě většina

Nebo fakta = a je to tak na hraně volitelnosti >:-[]
Avatar - Ozzman
6. 11. 2018 11:38
Re: DS7
Jo... je to tak...ale u té automobilky je mi milejší vycházet přáním zákazníkům, než když to dělají politici, což ovlivní i ostatní daleko více, než když si soused koupí tu Škodovku z Boleslavi v SUV a 4x4...
Avatar - lamal
6. 11. 2018 10:00
Re: DS7
ad to ze vsetka premia sa dnes predava so 4valcami - ano a u DS to je zaroven aj vrchol... o tom bola rec, keby ma DS nieco vacsie v nafte aj benzine tak ani slovo... nuz Volvo mu slape cestu, dnes je stale viac ludi kt neriesia valce ani kubaturu
Avatar - speedfred
7. 11. 2018 16:29
Re: DS7
To si asi nesedel v tých sedačkách čo má Stelvio, vypadajú obyčajne ale sedí sa v nich perfektne a aj pekne držia telo. V DS7 som nesedel tak neviem posúdiť.
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 19:03
Špica práca
Teda pánové (šéf)redaktoři - :yes:
Svezli jste se, ale v galerii již podesáté stejné obrázky. I takoví šumaři jako Autobible mají perfektní reálné fotky. Těžká bída. :no:

Auto se mi líbí, bral bych hybrid páč spoň trochu 4x4, alcantarový interiér a reálnou cenu kolem milionu. Trága je ovšem kufr, který jaksi vylučuje použití coby rodinné auto, takže leda pro manželku ;-\
Rozbalit vlákno
15
Avatar - lamal
5. 11. 2018 19:08
Re: Špica práca
majitela Kodiaqu asi ziaden kufor neuspokoji ;-) >:D
Avatar - _Karel_
5. 11. 2018 19:17
Re: Špica práca
;-) tenhle kufr ale vypadá jako u malého kompaktního hb [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:25
Re: Špica práca
S tou autobiblí si mi připomněl místní "motor má říz" [odkaz] a autobible.cz "vrcholný 4válec nepřesvědčil" [odkaz] :-)
Avatar - lamal
5. 11. 2018 19:33
Re: Špica práca
cojaviem, je urcite mensi, no maly a nepouzitelny pre rodinu nie... holt DS7 nie je stahovak, s rozumom sa tam 4 clenna posadka nabali na dovolenku, predpokladam, ze majitel premie nebude so sebou do Chorvatska nosit 20 kg zemiakov, 20 kg zeleniny zo zahradky...

/sluzby resp. zazitok rady DS budu zahrnat aj odvoz batoziny citroenom, pokial sa nahodou do kufra DS nieco nevojde >:D /
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2018 19:47
Re: Špica práca
Taky myslim že typickej majitel DS = jezdí na dovolenou autem do Chorvatska [odkaz] >:-[]
5. 11. 2018 20:24
Re: Špica práca
Co tim chtel spamer rict?
Jinak letos jsem v Chorvatsku videl i Teslu z Nemecka. Nevim kolik mu to trvalo, ale byl tam :-) Cayenu nebo X5 M je tam jako maku.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2018 07:50
Re: Špica práca
Teď to bude složitý = tak se soustřeď! Vidět tam Teslu = a "Typickej majitel Tesly jezdí na dovolenou do Chorvatska" >:-[]

Tak co v plnym soustředění = dals to? ;-)
6. 11. 2018 19:33