Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Hammunasakra
1286 ks >:
comper
Ako mohli niektore automobilky tak zufalo zaspat a nepripravit sa na nove predpisy. V automotive je vsetko tak podrobne planovane a zrazu je tu chyba hodna socialistickych planovacov...
Snadno = je to trochu o tom kdo víc a míň podváděl = kdo hodně = fatálně přechod na realističtější měření nezvlád
Kdo míň nebo skoro vůbec = byl v pohodě
Tabulky za poslední měsíce dost dobře naznačujou = kdo je kdo 😄
Kdo míň nebo skoro vůbec = byl v pohodě
Tabulky za poslední měsíce dost dobře naznačujou = kdo je kdo 😄
Ano, automobilky plánují roky dopředu. Ale předpisy a normy jim euroúředníci mění každou chvíli. A vzhledem k tomu, že měřící centra nemají neomezenou kapacitu a tentokrát se musí homologovat všechny verze konkrétního auta, nejsem si jistej, že mohli být připraveni všichni včas.
Mohli. V PSA na to nesrali a byli v pohodě. VW hodil bobek a padá.
V PSA byli rychlejší a stáli dřív ve frontě na homologaci. To nezpochybňuju. Jen říkám, že všechny by stejně v daném termínu vzhledem k celkovému množství homologací nestihli.
Ach jo = fakt? >😁
To co se teď děje je jen reakce na brutální levárny automobilek = vzor Dieselgate
Čim větší levák tim má větší problémy při realističtějšim měření = není náhoda že VW je v problémech a naopak PSA docela v pohodě
A euroúředník nic nerozhoduje = přestaň číst ty ruský hoaxy >😒]
To co se teď děje je jen reakce na brutální levárny automobilek = vzor Dieselgate
Čim větší levák tim má větší problémy při realističtějšim měření = není náhoda že VW je v problémech a naopak PSA docela v pohodě
A euroúředník nic nerozhoduje = přestaň číst ty ruský hoaxy >😒]
" Kdo četl článek užasl nad tím, jak jak nečekanými a neohlášenými změnami a v jak krátkých termínech dnes EU konstruktéry aut trápí"
....."Zkrátka samotná EU neustálými až hysterickými změnami předepsaných homologačních metodik zadělává na systém, kdy nové homologace přicházejí na trh zcela bez předstihu"
MARTIN VACULÍK , Speciál Světa motorů
"...euroúředník nic nerozhoduje"
HAMMUNASAKRA, časopis Kůň a pes
....."Zkrátka samotná EU neustálými až hysterickými změnami předepsaných homologačních metodik zadělává na systém, kdy nové homologace přicházejí na trh zcela bez předstihu"
MARTIN VACULÍK , Speciál Světa motorů
"...euroúředník nic nerozhoduje"
HAMMUNASAKRA, časopis Kůň a pes
Máš pravdu = a je fascinující že i po nápovědě opakuješ svý. Takže znova: euroúředník je furt jen úředník = nic nerozhoduje 😉
A reakce EU na prasárny automobilek = je naprosto v pořádku. Nebo ty chceš dál [odkaz] reakce nejen EU ale na všech kontinentech přinesla [odkaz] :yes😒br />
Takže pochvala světovejm úředníkum když jim tak chceš řikat = i když úředník sám = něco takovýho samozřejmě nerozhoduje 😄
Kůň a pes? To je [odkaz] a Notting Hill nebo Láska nebeská? Na to bych tě netipoval >😒]
Ale Hugh Grant = no budiž 😉
Jo už sem si vzpomněl = Notting Hill :yes: >😁
Víš že já sem [odkaz] mimochodem Accustic Arts = fakt bomba :yes: :yes:
A reakce EU na prasárny automobilek = je naprosto v pořádku. Nebo ty chceš dál [odkaz] reakce nejen EU ale na všech kontinentech přinesla [odkaz] :yes😒br />
Takže pochvala světovejm úředníkum když jim tak chceš řikat = i když úředník sám = něco takovýho samozřejmě nerozhoduje 😄
Kůň a pes? To je [odkaz] a Notting Hill nebo Láska nebeská? Na to bych tě netipoval >😒]
Ale Hugh Grant = no budiž 😉
Jo už sem si vzpomněl = Notting Hill :yes: >😁
Víš že já sem [odkaz] mimochodem Accustic Arts = fakt bomba :yes: :yes:
To zírám, jak opět ty popíráš Vaculíka. Když se ti hodí - je to největší odborník, když nehodí - ignorace.
Nezírej = Vaculíka nikdo nepopírá = v autech je to fakt borec = nemající u nás obdoby
A chápu že v prostředí kde se pohybuje = tohle co napsal slyší
Ale tohle co si citoval = nemá co dělat s technikou aut. A viz odkazy = je vidět že když se křivákum z managementu automobilek trochu šlápne na krk = hele a najednou to de 😄
Neni to o hodí nehodí = ale o tom co je správně. I když ti to hlava nebere = i takový lidi eště žijou 😉
A s tou citací Richarda Curtise = tos fakt překvapil :yes: 😄
A chápu že v prostředí kde se pohybuje = tohle co napsal slyší
Ale tohle co si citoval = nemá co dělat s technikou aut. A viz odkazy = je vidět že když se křivákum z managementu automobilek trochu šlápne na krk = hele a najednou to de 😄
Neni to o hodí nehodí = ale o tom co je správně. I když ti to hlava nebere = i takový lidi eště žijou 😉
A s tou citací Richarda Curtise = tos fakt překvapil :yes: 😄
Nepopírá? Vaculík chce naftový auta, je nas.ranej z nesmyslné hysterie okolo nich, ty tu propaguješ pravej opak. Tak jakýpak "nepopírám Vaculíka". Neví o tom on víc než ty? Tedy aspoň to tu pořád tvrdíš. Teď najednou když ty "víš" že je to správně, tak se Vaculík plete?
Jako vždycky = to máš blbě
1. Vaculík rád naftový motor = pro jejich účinnost. Ale kam patřej = to jednoznačně vysvětlil už před 3 rokama v hodinovym pořadu na ČT24 po propuknutí Dieselgate
A víš že s jeho názorem na motory i celý auta = souhlasim. Naposled sem tu zmiňoval jeho opakovaný nadšení z R6 OM656 [odkaz] a setkalo se to se silnym odporem = myslim i od tebe 😉
2. Absolutně nepopírám jeho technický znalosti a přehled atd. = ani vzdáleně ne! Tohle ale neni o technice = tohle je spíš o politice nebo tak 😄
A platí co sem napsal já = celosvětová reakce na levárny managementu VW a dalších automobilek = fakt přines ovoce = rychle a skvělý [odkaz] :yes:
3. už to chápeš? 😉
Prostě viz já = 12😁9 :-!
4. to se za toho Curtise stydíš? Mě nevadí že je gay = je to brilantní scénárista :yes: :yes:
Jedno jestli 4 svatby a 1 pohřeb nebo eště předtim Beanovy scénky nebo druhej díl Lásky nebeský [odkaz] kterýmu sem dal plnej počet :yes: 😄
1. Vaculík rád naftový motor = pro jejich účinnost. Ale kam patřej = to jednoznačně vysvětlil už před 3 rokama v hodinovym pořadu na ČT24 po propuknutí Dieselgate
A víš že s jeho názorem na motory i celý auta = souhlasim. Naposled sem tu zmiňoval jeho opakovaný nadšení z R6 OM656 [odkaz] a setkalo se to se silnym odporem = myslim i od tebe 😉
2. Absolutně nepopírám jeho technický znalosti a přehled atd. = ani vzdáleně ne! Tohle ale neni o technice = tohle je spíš o politice nebo tak 😄
A platí co sem napsal já = celosvětová reakce na levárny managementu VW a dalších automobilek = fakt přines ovoce = rychle a skvělý [odkaz] :yes:
3. už to chápeš? 😉
Prostě viz já = 12😁9 :-!
4. to se za toho Curtise stydíš? Mě nevadí že je gay = je to brilantní scénárista :yes: :yes:
Jedno jestli 4 svatby a 1 pohřeb nebo eště předtim Beanovy scénky nebo druhej díl Lásky nebeský [odkaz] kterýmu sem dal plnej počet :yes: 😄
Ano, řekl kam patřej:
"možná proto, že si z dětství pamatuju železnou oponu, kdy se nesmělo nikam,mě svobodné cestování fascinuje.Máme pár dní času? Super, zajedeme k moři. S elektromobily nic takového možné nebude.Pokud se skutečně rudozeleným bojůvkám podaří zakázat diesely a natlačit nás do elektromobilů, bude to pro mě stejné, jako kdyby někdo opět začal natahovat ostnaté dráty"
Trochu to vypadá jako opak tvých "myšlenek".
"možná proto, že si z dětství pamatuju železnou oponu, kdy se nesmělo nikam,mě svobodné cestování fascinuje.Máme pár dní času? Super, zajedeme k moři. S elektromobily nic takového možné nebude.Pokud se skutečně rudozeleným bojůvkám podaří zakázat diesely a natlačit nás do elektromobilů, bude to pro mě stejné, jako kdyby někdo opět začal natahovat ostnaté dráty"
Trochu to vypadá jako opak tvých "myšlenek".
To je furt politika = ne technická znalost = to fakt nedáš ani tohle? 😄
Je to asi jako když Šichtařová matka pěti dětí kterou pro její levicový sklony uznáváš = když je to jen o ekonomice = de to. Tam nemívá chyby = sice jen opisuje a i když má pěknej titul docent = nikdy sem od ní nečet snad jedinou originální myšlenku = doslova opisuje. Myslim události = a po svym to převypráví = a de jí to a slušně tim vydělává. Neni ani vzdáleně jednička ve svym oboru = ale obecně: Když píše o ekonomice je to ok
Když zamíří mimo ní = ať do politiky, svý svatý války proti EU = a podobně = je to naprostá katastrofa >😒]
Takže Vaculík a technika aut = za jedna. Dvakrát podtržená. Furt je jednička
S elektromobilama bych souhlasil s analýzou Tyoty = zatim je cesta hybrid. Benzín atmosféra + elektromotory. Opatrně nástup turba = už v 80. letech když poruchovost turb byla jistota jako že vyjde slunce = udělali pro Supru stejně jako dneska svý vlastní = a poruchovost byla tehdy nepochopitelný 1%
Proto i když sou průkopník elektropohonu = plug-in maj jedinej
Jak se vyzná v politice a třeba hifi = fakt netušim 😄
Je to asi jako když Šichtařová matka pěti dětí kterou pro její levicový sklony uznáváš = když je to jen o ekonomice = de to. Tam nemívá chyby = sice jen opisuje a i když má pěknej titul docent = nikdy sem od ní nečet snad jedinou originální myšlenku = doslova opisuje. Myslim události = a po svym to převypráví = a de jí to a slušně tim vydělává. Neni ani vzdáleně jednička ve svym oboru = ale obecně: Když píše o ekonomice je to ok
Když zamíří mimo ní = ať do politiky, svý svatý války proti EU = a podobně = je to naprostá katastrofa >😒]
Takže Vaculík a technika aut = za jedna. Dvakrát podtržená. Furt je jednička
S elektromobilama bych souhlasil s analýzou Tyoty = zatim je cesta hybrid. Benzín atmosféra + elektromotory. Opatrně nástup turba = už v 80. letech když poruchovost turb byla jistota jako že vyjde slunce = udělali pro Supru stejně jako dneska svý vlastní = a poruchovost byla tehdy nepochopitelný 1%
Proto i když sou průkopník elektropohonu = plug-in maj jedinej
Jak se vyzná v politice a třeba hifi = fakt netušim 😄
Ne, to není žádná politika. Kroutíš se jako slizkej had.Ale to není žádný překvapení. Dostal jsi K.O.
Karle, existuje takovej klub... napiš SZ woodymu, uvidíš, že ti to prospěje.
bystron
Hynuday -21% >😁 , Dacia +86% :yes:
VW -48% Seat -53% Audi -54%
Hnisan drsnejch -74%
Těch plusů je smutně málo ale Volvo +46% hodně dobrý, Pažout +30% taky slušný
Dacia prostě jede :yes: >😁
Hnisan drsnejch -74%
Těch plusů je smutně málo ale Volvo +46% hodně dobrý, Pažout +30% taky slušný
Dacia prostě jede :yes: >😁
Nových Dusterů je všude plno, dokonce je má už i ČEZ, Dokkery už vídám u nemocnic, charit a technických službách.
tak LandRovery Defendery už nejsou, takže čez kupuje Jeepy pro čety do terénu a jinam asi Dacie no.
U Dacie jsem si všiml, že byl velmi velký nárůst Dokkeru, asi nějaká velká flotila nakupovala...ale i tak mají čísla hodně slušná. Já se tomu teda nedivím, nový Duster je fakt pecka za ty peníze :yes:
Treba Dacia prebira panoptiku klienty. Duster je relativne frekventovany a potkavam ho od Maroka po Rusko.
qp
Celkem zajímavý je začínající mírný propad středních a velkých SUV oproti letošnímu průměru, uvidíme, jak se to vyvrbí do konce roku. Bohužel, razantněji upadají i MPV.
A diesel pokračuje v úpadku.
A diesel pokračuje v úpadku.
S dieslem to neni upadke = spíš přechod do reality
A to ho furt drží de facto dotovaná cena = teda nižší daň než u benzínu
A to ho furt drží de facto dotovaná cena = teda nižší daň než u benzínu
diesel upadá masivně, protože do toho výrobci nechtěj cpát velký prachy za vývoj a bez nich to nesplní nové přísné limity.
Bohužel některé značky zaspaly totálně vývoj moderních benzínů a ted skoro nemaj co prodávat, viz třeba Jaguar
Bohužel některé značky zaspaly totálně vývoj moderních benzínů a ted skoro nemaj co prodávat, viz třeba Jaguar
[odkaz]
A kde sou V6 a V8?
Kdo si koupí luxusní auto s R4? >😁
Kdo si koupí luxusní auto s R4? >😁
Viz Volvo = čim dál ti víc lidí
A lepší to už nebude
Zrovna čtu o nový 3er = i tam bude R6 už jen pro vyvolený = naprostá většina bude R4
Doba kdy větší objemy a víc válců byly dostupný i běžnejm lidem = skončila :-!
A lepší to už nebude
Zrovna čtu o nový 3er = i tam bude R6 už jen pro vyvolený = naprostá většina bude R4
Doba kdy větší objemy a víc válců byly dostupný i běžnejm lidem = skončila :-!
Volvo je pseudoprémie, kromě SUV žádný nový nepotkávám a to sem v Praze denně.
Když vidíš Volvo sedan či kombi, je to 10-20 let stará vykopávka.
Koupit si XJ s R4 může jen magor.
Když vidíš Volvo sedan či kombi, je to 10-20 let stará vykopávka.
Koupit si XJ s R4 může jen magor.
Blue Sun
příští rok se bude psát o rekordních prodejích a rekordním růstu. Na to, že některé automobilky prostě zaspaly, si už pisálci nevzpomenou.
Bubáq
Tomu druhému velkému meziročnímu poklesu za sebou moc nerozumím... Cena? ano je velmi vysoká.
Cena je na úrovni spousty konkurence. Problém je v tom, že Kodiaq má homologované jen 3verze pohonu, všechny s 2,0TDI, zatímco Karoq 10 verzí motor/převodovka, z toho 4 benzínové. Donedávna Škodě vůbec nejel konfigurátor, nešla několik měsíců objednávat auta do výroby. Divím se, že vůbec něco prodali.
praděda7
....a dalo se to čekat.....velká chyba koncernu....jsou moooooc blízko sebe...a Karotka je navíc hezčí..... 😉
Když jsem totéž psal před půl rokem z pohledu našeho města a širšího okolí, sesypali jste se tu na mě jako vosy a dočkal jsem se jen spousty urážek... A hle, Slunko mělo zase pravdu.
A jaký to byl ten pohled vašeho města? Kodiaq se nejčastěji prodává ve specifikacích za milion a víc, a to pochopitelně není zrovna nejběžnější soukromé auto. Naopak Karoqa si spousta "soukromých" nepodnikatelů běžně koupí místo oktávky. Takže logicky, jako se oktávek prodá víc než Superbů, prodá se Karoqů víc než Kodiaqů. Na to asi není třeba být Einstein a překvapuje mě, že to někoho překvapuje.
Dodge - 13 ks
Chevrolet - 4 ks
GMC - 1 ks
Mustang - 26 ks
RAM - 1 ks
Tesla - 5 ks
Renegade - 15 ks
Compass - 38 ks
Cherokee - 8 ks
Grand Cherokee - 16 ks
Wrangler - 17 ks
PS: ale osobne by som tmavomodru ( ani ciernu )
nechcel .. uplne zakryva tvary inak krasneho a elegantneho auta .. v cervenej je compass daleko vyraznejsi a krajsi .. a nazivo je compass az prekvapivo kompaktny .... to aj o 20 centi kratsia vitara na mna posobi svojim kubickym dizajnom akasi "objemnejsia" a mohutnejsia.. compass je vedla nej jasne stihlejsi a atletickejsi... uz len par tisic vyhrat [odkaz] ... za mna je skratka dokonaly :yes: