Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Barrichello
Ameriky 10/2018
Barrichello
| 6. 11. 2018 10:44
Cadillac - 2 ks
Dodge - 13 ks
Chevrolet - 4 ks
GMC - 1 ks
Mustang - 26 ks
RAM - 1 ks
Tesla - 5 ks
Renegade - 15 ks
Compass - 38 ks
Cherokee - 8 ks
Grand Cherokee - 16 ks
Wrangler - 17 ks
Avatar - 3_diamanty
Ameriky 10/2018
3_diamanty
| 6. 11. 2018 20:07
u nasich parkuje uz par dni novy compass... tmavomodry.... velkostne aj vizazou velmi podarene auto... uz v case jeho prichodu som tvrdil ze takto mal compass vyzerat hned .. ze toto uz bude mat uspech... a je to tu.. compass sa uz v eu predava ako teple rozky a pritom jeepu stacilo spravit len velkostne aj vizazou dobre posadene pekne a vcelku jednoduche sikovne auto .. nic zlozite... tak konecne

PS: ale osobne by som tmavomodru ( ani ciernu )
nechcel .. uplne zakryva tvary inak krasneho a elegantneho auta .. v cervenej je compass daleko vyraznejsi a krajsi .. a nazivo je compass az prekvapivo kompaktny .... to aj o 20 centi kratsia vitara na mna posobi svojim kubickym dizajnom akasi "objemnejsia" a mohutnejsia.. compass je vedla nej jasne stihlejsi a atletickejsi... uz len par tisic vyhrat [odkaz] ... za mna je skratka dokonaly :yes:
Avatar - Barrichello
ruská auta 10/18
Barrichello
| 6. 11. 2018 10:52
UAZ - 5 ks
Lada - 3 ks
GAZ - 2 ks
Belarus - 1 ks
Avatar - Hammunasakra
Rumunská auta 10/18
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 11:24
1286 ks >:
Rumunská auta 10/18
comper
| 6. 11. 2018 12:19
Najlepsie ceske auta 1573 >:D
Avatar - Hammunasakra
Rumunská auta 10/18
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 12:36
7357 je jen škodovka + další korejský japonský francouzský auta = se tu vyráběj >:-[]

Těch 1573 = jen část z nich je česká [odkaz] >:D
Rumunská auta 10/18
comper
| 6. 11. 2018 13:34
Diskuter nechapajuci vtipu - 1ks
Avatar - Hammunasakra
Rumunská auta 10/18
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 14:09
Tak teď = viz má druhá věta = teď to fakt nechápu >:D
Fakt nechapem
comper
| 6. 11. 2018 12:18
Ako mohli niektore automobilky tak zufalo zaspat a nepripravit sa na nove predpisy. V automotive je vsetko tak podrobne planovane a zrazu je tu chyba hodna socialistickych planovacov...
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 12:39
Snadno = je to trochu o tom kdo víc a míň podváděl = kdo hodně = fatálně přechod na realističtější měření nezvlád

Kdo míň nebo skoro vůbec = byl v pohodě

Tabulky za poslední měsíce dost dobře naznačujou = kdo je kdo :-)
Avatar - 3_diamanty
Fakt nechapem
3_diamanty
| 6. 11. 2018 20:18
hodne trefne :yes:
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 19:16
Ano, automobilky plánují roky dopředu. Ale předpisy a normy jim euroúředníci mění každou chvíli. A vzhledem k tomu, že měřící centra nemají neomezenou kapacitu a tentokrát se musí homologovat všechny verze konkrétního auta, nejsem si jistej, že mohli být připraveni všichni včas.
Avatar - Blue Sun
Fakt nechapem
Blue Sun
| 6. 11. 2018 20:10
Mohli. V PSA na to nesrali a byli v pohodě. VW hodil bobek a padá.
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 20:15
V PSA byli rychlejší a stáli dřív ve frontě na homologaci. To nezpochybňuju. Jen říkám, že všechny by stejně v daném termínu vzhledem k celkovému množství homologací nestihli.
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 21:13
Viz já 12:39 zpochybňovači
Avatar - Ham.
Fakt nechapem
Ham.
| 6. 11. 2018 23:29
V PSA asi moc rychlí nebyli, jinak by neměl Opel pokles 42%. :-)
Zbytek souhlas, třeba Renault a Nissan mají velký propad a naopak Dacia ze stejného koncernu a výhradně s motory od Renaultu má velký růst, zkušebny v Rumunsku se s tím asi moc nemažou.
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 21:19
Ach jo = fakt? >:D

To co se teď děje je jen reakce na brutální levárny automobilek = vzor Dieselgate

Čim větší levák tim má větší problémy při realističtějšim měření = není náhoda že VW je v problémech a naopak PSA docela v pohodě

A euroúředník nic nerozhoduje = přestaň číst ty ruský hoaxy >:-[]
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 21:34
" Kdo četl článek užasl nad tím, jak jak nečekanými a neohlášenými změnami a v jak krátkých termínech dnes EU konstruktéry aut trápí"
....."Zkrátka samotná EU neustálými až hysterickými změnami předepsaných homologačních metodik zadělává na systém, kdy nové homologace přicházejí na trh zcela bez předstihu"

MARTIN VACULÍK , Speciál Světa motorů

"...euroúředník nic nerozhoduje"
HAMMUNASAKRA, časopis Kůň a pes
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 21:47
Máš pravdu = a je fascinující že i po nápovědě opakuješ svý. Takže znova: euroúředník je furt jen úředník = nic nerozhoduje ;-)

A reakce EU na prasárny automobilek = je naprosto v pořádku. Nebo ty chceš dál [odkaz] reakce nejen EU ale na všech kontinentech přinesla [odkaz] :yes:

Takže pochvala světovejm úředníkum když jim tak chceš řikat = i když úředník sám = něco takovýho samozřejmě nerozhoduje :-)

Kůň a pes? To je [odkaz] a Notting Hill nebo Láska nebeská? Na to bych tě netipoval >:-[]

Ale Hugh Grant = no budiž ;-)
Jo už sem si vzpomněl = Notting Hill :yes: >:D

Víš že já sem [odkaz] mimochodem Accustic Arts = fakt bomba :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 21:55
To zírám, jak opět ty popíráš Vaculíka. Když se ti hodí - je to největší odborník, když nehodí - ignorace.
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 21:59
Nezírej = Vaculíka nikdo nepopírá = v autech je to fakt borec = nemající u nás obdoby

A chápu že v prostředí kde se pohybuje = tohle co napsal slyší

Ale tohle co si citoval = nemá co dělat s technikou aut. A viz odkazy = je vidět že když se křivákum z managementu automobilek trochu šlápne na krk = hele a najednou to de :-)

Neni to o hodí nehodí = ale o tom co je správně. I když ti to hlava nebere = i takový lidi eště žijou ;-)

A s tou citací Richarda Curtise = tos fakt překvapil :yes: :-)
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 22:10
Nepopírá? Vaculík chce naftový auta, je nas.ranej z nesmyslné hysterie okolo nich, ty tu propaguješ pravej opak. Tak jakýpak "nepopírám Vaculíka". Neví o tom on víc než ty? Tedy aspoň to tu pořád tvrdíš. Teď najednou když ty "víš" že je to správně, tak se Vaculík plete?
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 22:13
Jako vždycky = to máš blbě

1. Vaculík rád naftový motor = pro jejich účinnost. Ale kam patřej = to jednoznačně vysvětlil už před 3 rokama v hodinovym pořadu na ČT24 po propuknutí Dieselgate
A víš že s jeho názorem na motory i celý auta = souhlasim. Naposled sem tu zmiňoval jeho opakovaný nadšení z R6 OM656 [odkaz] a setkalo se to se silnym odporem = myslim i od tebe ;-)
2. Absolutně nepopírám jeho technický znalosti a přehled atd. = ani vzdáleně ne! Tohle ale neni o technice = tohle je spíš o politice nebo tak :-)
A platí co sem napsal já = celosvětová reakce na levárny managementu VW a dalších automobilek = fakt přines ovoce = rychle a skvělý [odkaz] :yes:
3. už to chápeš? ;-)
Prostě viz já = 12:39 :-!
4. to se za toho Curtise stydíš? Mě nevadí že je gay = je to brilantní scénárista :yes: :yes:
Jedno jestli 4 svatby a 1 pohřeb nebo eště předtim Beanovy scénky nebo druhej díl Lásky nebeský [odkaz] kterýmu sem dal plnej počet :yes: :-)
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 6. 11. 2018 22:28
Ano, řekl kam patřej:
"možná proto, že si z dětství pamatuju železnou oponu, kdy se nesmělo nikam,mě svobodné cestování fascinuje.Máme pár dní času? Super, zajedeme k moři. S elektromobily nic takového možné nebude.Pokud se skutečně rudozeleným bojůvkám podaří zakázat diesely a natlačit nás do elektromobilů, bude to pro mě stejné, jako kdyby někdo opět začal natahovat ostnaté dráty"

Trochu to vypadá jako opak tvých "myšlenek".
Avatar - Hammunasakra
Fakt nechapem
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 22:40
To je furt politika = ne technická znalost = to fakt nedáš ani tohle? :-)

Je to asi jako když Šichtařová matka pěti dětí kterou pro její levicový sklony uznáváš = když je to jen o ekonomice = de to. Tam nemívá chyby = sice jen opisuje a i když má pěknej titul docent = nikdy sem od ní nečet snad jedinou originální myšlenku = doslova opisuje. Myslim události = a po svym to převypráví = a de jí to a slušně tim vydělává. Neni ani vzdáleně jednička ve svym oboru = ale obecně: Když píše o ekonomice je to ok

Když zamíří mimo ní = ať do politiky, svý svatý války proti EU = a podobně = je to naprostá katastrofa >:-[]

Takže Vaculík a technika aut = za jedna. Dvakrát podtržená. Furt je jednička

S elektromobilama bych souhlasil s analýzou Tyoty = zatim je cesta hybrid. Benzín atmosféra + elektromotory. Opatrně nástup turba = už v 80. letech když poruchovost turb byla jistota jako že vyjde slunce = udělali pro Supru stejně jako dneska svý vlastní = a poruchovost byla tehdy nepochopitelný 1%
Proto i když sou průkopník elektropohonu = plug-in maj jedinej

Jak se vyzná v politice a třeba hifi = fakt netušim :-)
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 7. 11. 2018 06:26
Ne, to není žádná politika. Kroutíš se jako slizkej had.Ale to není žádný překvapení. Dostal jsi K.O.
Avatar - Emel
Fakt nechapem
Emel
| 7. 11. 2018 13:21
Karle, existuje takovej klub... napiš SZ woodymu, uvidíš, že ti to prospěje.
Avatar - simon_sez
Fakt nechapem
simon_sez
| 7. 11. 2018 15:31
to je nejaky tajny?
posledny funklub co si pamatam, mal DanielDesign/507 - dokonca aj s web strankou >:-[]
Avatar - _Karel_
Fakt nechapem
_Karel_
| 7. 11. 2018 15:54
To je takovej "klub" lidí, co ignorují hamunu. :-)
Avatar - simon_sez
Fakt nechapem
simon_sez
| 7. 11. 2018 20:32
tak mylim, ze tento 'klub' ma uz kopec neregistrovanych clenov ;-)
ja som myslel, ci je aj nieco oficialne...
Avatar - bystron
to jsou ale překvapení
bystron
| 6. 11. 2018 12:37
Hynuday -21% >:D , Dacia +86% :yes:
Avatar - Hammunasakra
to jsou ale překvapení
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 12:42
VW -48% Seat -53% Audi -54%

Hnisan drsnejch -74%

Těch plusů je smutně málo ale Volvo +46% hodně dobrý, Pažout +30% taky slušný

Dacia prostě jede :yes: >:D
to jsou ale překvapení
qp
| 6. 11. 2018 12:48
Nových Dusterů je všude plno, dokonce je má už i ČEZ, Dokkery už vídám u nemocnic, charit a technických službách.
Avatar - Barrichello
to jsou ale překvapení
Barrichello
| 6. 11. 2018 14:29
tak LandRovery Defendery už nejsou, takže čez kupuje Jeepy pro čety do terénu a jinam asi Dacie no.
to jsou ale překvapení
adamzprahy
| 6. 11. 2018 13:18
U Dacie jsem si všiml, že byl velmi velký nárůst Dokkeru, asi nějaká velká flotila nakupovala...ale i tak mají čísla hodně slušná. Já se tomu teda nedivím, nový Duster je fakt pecka za ty peníze :yes:
Avatar - vabis
to jsou ale překvapení
vabis
| 6. 11. 2018 13:29
Treba Dacia prebira panoptiku klienty. Duster je relativne frekventovany a potkavam ho od Maroka po Rusko.
Diesel a SUV
qp
| 6. 11. 2018 12:51
Celkem zajímavý je začínající mírný propad středních a velkých SUV oproti letošnímu průměru, uvidíme, jak se to vyvrbí do konce roku. Bohužel, razantněji upadají i MPV.

A diesel pokračuje v úpadku.
Avatar - Hammunasakra
Diesel a SUV
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 14:10
S dieslem to neni upadke = spíš přechod do reality

A to ho furt drží de facto dotovaná cena = teda nižší daň než u benzínu
Avatar - Barrichello
Diesel a SUV
Barrichello
| 6. 11. 2018 14:30
diesel upadá masivně, protože do toho výrobci nechtěj cpát velký prachy za vývoj a bez nich to nesplní nové přísné limity.
Bohužel některé značky zaspaly totálně vývoj moderních benzínů a ted skoro nemaj co prodávat, viz třeba Jaguar
Avatar - Hammunasakra
Diesel a SUV
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 14:52
[odkaz]
Avatar - Barrichello
Diesel a SUV
Barrichello
| 6. 11. 2018 15:23
A kde sou V6 a V8?
Kdo si koupí luxusní auto s R4? >:D
Avatar - Hammunasakra
Diesel a SUV
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 16:19
Viz Volvo = čim dál ti víc lidí

A lepší to už nebude

Zrovna čtu o nový 3er = i tam bude R6 už jen pro vyvolený = naprostá většina bude R4

Doba kdy větší objemy a víc válců byly dostupný i běžnejm lidem = skončila :-!
Avatar - Barrichello
Diesel a SUV
Barrichello
| 7. 11. 2018 15:26
Volvo je pseudoprémie, kromě SUV žádný nový nepotkávám a to sem v Praze denně.
Když vidíš Volvo sedan či kombi, je to 10-20 let stará vykopávka.

Koupit si XJ s R4 může jen magor.
Avatar - Blue Sun
Diesel a SUV
Blue Sun
| 6. 11. 2018 20:11
Naštěstí už pralidi vymírají.
Avatar - Blue Sun
A
Blue Sun
| 6. 11. 2018 13:02
příští rok se bude psát o rekordních prodejích a rekordním růstu. Na to, že některé automobilky prostě zaspaly, si už pisálci nevzpomenou.
Avatar - Ozzman
A
Ozzman
| 6. 11. 2018 13:59
To bude jak ten Babiš, hlásající růst ekonomiky pod jeho velením, oproti jeho předchůdci v době ekonomické krize >:-[]
Avatar - Hammunasakra
A
Hammunasakra
| 6. 11. 2018 14:10
:yes: >:-[]
Avatar - Bubáq
Kodiaq
Bubáq
| 6. 11. 2018 17:19
Tomu druhému velkému meziročnímu poklesu za sebou moc nerozumím... Cena? ano je velmi vysoká.
Avatar - _Karel_
Kodiaq
_Karel_
| 6. 11. 2018 19:27
Cena je na úrovni spousty konkurence. Problém je v tom, že Kodiaq má homologované jen 3verze pohonu, všechny s 2,0TDI, zatímco Karoq 10 verzí motor/převodovka, z toho 4 benzínové. Donedávna Škodě vůbec nejel konfigurátor, nešla několik měsíců objednávat auta do výroby. Divím se, že vůbec něco prodali.
Karotka v prodejích "vraždí" Jezevčaq
praděda7
| 6. 11. 2018 18:46
....a dalo se to čekat.....velká chyba koncernu....jsou moooooc blízko sebe...a Karotka je navíc hezčí..... ;-)
Avatar - Blue Sun
Karotka v prodejích "vraždí" Jezevčaq
Blue Sun
| 6. 11. 2018 20:13
Když jsem totéž psal před půl rokem z pohledu našeho města a širšího okolí, sesypali jste se tu na mě jako vosy a dočkal jsem se jen spousty urážek... A hle, Slunko mělo zase pravdu.
Avatar - _Karel_
Karotka v prodejích "vraždí" Jezevčaq
_Karel_
| 6. 11. 2018 20:20
A jaký to byl ten pohled vašeho města? Kodiaq se nejčastěji prodává ve specifikacích za milion a víc, a to pochopitelně není zrovna nejběžnější soukromé auto. Naopak Karoqa si spousta "soukromých" nepodnikatelů běžně koupí místo oktávky. Takže logicky, jako se oktávek prodá víc než Superbů, prodá se Karoqů víc než Kodiaqů. Na to asi není třeba být Einstein a překvapuje mě, že to někoho překvapuje.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku