Testy
comper
0
Vnutri je ozaj prekvapivo priestranna az mi to bolo divne. Motor sice nie je trhac asfaltu ale k charakteru auta na jazdenie po meste je vyhovujuci. Co mi najviac vadilo a preco vypadla z vyberu boli blbo poskladane vybavove verzie - top specifikacia mala povinne panorama strechu a uroven bez nej zas nemala vsetko co bolo potrebne. Nechapem preco to takto honda poskladala, vybavove linie su caste ale taka zasadna vec ako panoramaa strecha je pri inych znackach vzdy volitelna, niekomu jednoducho velmi vadi.
naopak. Pekný objem, spotreba a dynamika v pohode na akúkoľvek cestu. S perfekt 6 prevodovkou, tiché, kľudne aj k moru. Jak sa to pekne preklápa, pred nedávnom všetci plakali za atmo a dnes sa tešíme na trojvalcový litrík s turbom.
Praveze pisu, ze velmi tiche to nie je.
Dobré odhlučnění znamená, že vás uvnitř ve vyšších rychlostech nebude ani tak trápit akustika pohonné jednotky, ale spíš aerodynamický svist od zrcátek a celkově vyšší karoserie. Brzy tak pochopíte, že HR-V není zrovna ideálním společníkem pro dlouhé dálniční cesty a autu je podstatně lépe jinde.
Dobré odhlučnění znamená, že vás uvnitř ve vyšších rychlostech nebude ani tak trápit akustika pohonné jednotky, ale spíš aerodynamický svist od zrcátek a celkově vyšší karoserie. Brzy tak pochopíte, že HR-V není zrovna ideálním společníkem pro dlouhé dálniční cesty a autu je podstatně lépe jinde.
Mám HR-V MY 2016 a zvláštní je, že zrovna na aerodynamický hluk si stěžovat nemůžu. Jasně, téměř 160 cm vysoké auto nemůže krájet obtékající vzduch jako žiletka máslo, ale discomfort to rozhodně není. Prostě poplatné dané kategorii a cenovce vozu.
K autu. Na ten kus chromu vpředu jsem si ještě nezvykl. Japonská verze Sport, to má vyvedeno v "kouřovém" chromu a je to určitě koukatelnější. Škoda, že v článku není zmínka o "active noise control", což je nově zavedená "fičůra", potlačují tolik kritizovaný hluk předfaceliftovaných verzí.
K autu. Na ten kus chromu vpředu jsem si ještě nezvykl. Japonská verze Sport, to má vyvedeno v "kouřovém" chromu a je to určitě koukatelnější. Škoda, že v článku není zmínka o "active noise control", což je nově zavedená "fičůra", potlačují tolik kritizovaný hluk předfaceliftovaných verzí.
Třeba takový "koncern" je vyrábí dodnes , atmosféra no ta se musí točit , ale vám to asi připadá divný , že ?
HR-V zreje ako vino a paci sa mi cim dalej tym viac... ale to pisem stale o nom ze ... ok... ale nedalo mi 😉 ...
a presne takyto "maskovaci" tmavo modry u nas "doma" obcas vidim parkovat ... ale este verziu pred facelifton ... a aj ked je to uz par rokov co ho uz vnimam stale posobi na mna tajomne a aj lakavo :yes:
a presne takyto "maskovaci" tmavo modry u nas "doma" obcas vidim parkovat ... ale este verziu pred facelifton ... a aj ked je to uz par rokov co ho uz vnimam stale posobi na mna tajomne a aj lakavo :yes:
Škoda že tento motor není v Hondě Civic jako základní motor a ten trojválec není zde a v Jazzu, hodil by se tam více.
"můžete se na okreskách přiblížit i k šesti litrům" - to snad nie.
6l na okreskach idem s krabicou a dvojlitrom. Samozrejme nie v kopcoch.
6l na okreskach idem s krabicou a dvojlitrom. Samozrejme nie v kopcoch.
poslat do gazíku maloobjemový vysokootáčkový motor.
hrv mam 3 měsíce je to úplná ***!!!!!!! DISPLEJ MOC PRIMITIVNÍ!!!!!!!! DA SE ŘÍCT-90 LETA POHLEDOVÉ A FUNKČNĚ.! JE MOC HLUČNÁ, VÝFUK JE NÍZKO, MOTOR JE MOC SLABY – PŘI ROZJEZDU VŽDYCKY MUSÍŠ PŘIDAT PLYN A TO POŘÁDNĚ, KDYŽ V SALONU 4 LIDI TO AUTO POŘÁDNĚ A NE JEDE, SKUTEČNA SPOTŘEBA 7-8 LITRU, NENI 4 KOLKA, TEN LAK ZA PŘÍPLATEK PODFUK!!!!!§ PERLET UKRADLI JEŠTĚ PO CESTĚ DO LAKOVNY!!!!!!§ POTAHY NA SEDATKACH VYPADAJÍ JAKO LEVNY HADR!!!§ A POTAHY DVEŘI UPLNA HRUZA!!!! JĚDINE CO DA OCENIT TAK TY SKLADACI ZADNI SEDÁTKA!!!!§ JINAK CELKOVÉ – HODNE * ZA HODNE PENĚZ!!
PRO MNE HONDA JE UPLNE ZKLAMANI!!!!!!!!!!A TEN PRODAVAČ NA AUTO JAROV MAZANY PODFUKAŘ! OBYLBNE KAŽDEHO! JO JO TEN KTERY MA ŘIZAVE VOUSY!