Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 206: Lvíček oslavil dvacetiny a pořád se vyrábí

19 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Fabka byla dost lepší auto, ale ošklivé. Ideální stav, když může člověk předsedat z auta do auta.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jednoho máme. Auto je to průměrné, co je ovšem rozhodně podprůměrné až špatné je řazeni. Tím je 206ka nechvalně proslulá a je to fakt hrůza.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Spojka navíc byla taková přískoková a motor 1,4 uměl za studena chcípnout.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja som sedel len raz pracovne v 206tke ( ale v kombiku ) este davno ale len ako spolujazdec na sluzobke ..... a divil som sa ako moze kolega drzat volant obcas doslova nohami.. fakt male to bolo vpredu.. ani vo felde proste nejde nohami drzat volant lebo je tak nejak privysoko a daleko .. ved aj ten jej kufor ( u hatchbacku ) s objemom 245 litrov je dnes na urovni minivozu

ale inak pamatam kedy 206tka prisla.. bolo to v case ked prislo aj to thaliovske clio a tie auta u nas kazdy chcel .. mal som o 206tke vtedy kupenych snad 10 casakov ( net este nebol ) ... velmi sa mi pacila ale v reale je fakt mensia ako som cakal ...

a aj to ze porazila v europe golf v suboji o najpredavanejsie auto roka nebola nahoda... to auto bolo skratka na tu dobu moc pekne a stylove vedla vtedajsieho punta fiesty swiftu corsy a dalsich.... takze tu nebolo o com.. povedal by som ze dizajnom predbehlo dobu aspon o 5 rokov ... casom sa to uz ale potom zrovnalo samozrejme .... ( az potom casom prisla prva fabia... po roku 2000 aj nove polo ibiza prvy yaris a podobne )
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ten kombík s 2.0 HDI síce išiel pekne, ale bol tvrdý jak rebriňák, teda aspoň ten jeden s ktorým som mal čo dočinenia. Inak volant nohou som vedel šprajcnuť jak vo Veľkej tak vo Favorite, takže netuším o čom hovoríš. 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Jednou jsem s tím jel na zadním sedadle ve čtyřech cca 1 km a stačilo to. To auto (nejen ono, ale i celá kategorie) je k ničemu, prostě nemohl jsem dozadu se ani nasoukat, natož sedět. Něco podobného jsem zažil ve fabii I.
Nepochopím význam kupovat si čtyřmístné auto této velikosti, do kterého se prostě čtyři lidi nevejdou, ať se na mne nikdo nezlobí..
Avatar - Stejsn
Stejsn
Děti se vejdou, o tom to je.
Nonsens
V 206 sme išli 4 dospelí na víkendovú stanovačku do talianska a v pohode, takže nepreháňajme. Pokiaľ má niekto priemernú výšku, nemá problém ani vzadu. Ak má niekto rodinu 180+, potom samozrejme nebude kupovať 206, ale ani by sa nemusel diviť, prečo si to niekto kúpi.
kyklop
Nikoho tu neprekvapuje, že zrovna ty si to nepochopil. Istotne bude najlepším mestkým autom pre matku rozvážajúcu deti do školy minimálne superb. Je to obratnejšie, vzadu sa pohodlne usadí aj dospelý (čo tam seí raz za rok) a s poriadnym tédéíčkom to bude mestká šťuka :-!
Avatar - Stejsn
Stejsn
nejlepší autoreklama ever. Geniální.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj ta hudba.... pecka...

ale vw ma celkovo lepsie reklamy.. vid tato na beetle.. [odkaz] alebo aj tato na vw je dobra [odkaz] aspon teda reklamy teda vw fakt vie genialne a namakane 😉
Avatar - speedfred
speedfred
tá reklama na Bítla je dobrá,to som videl prvý krát. :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: reklama dobrá, len mi nepasuje k VW ako takému, ale pobavili obe >😁
Arese
Autor opět předvedl skutečně vynikající práci - tak podrobné a přesné informace o jedné modelové řadě se jen tak nevidí! Také fotogalerie je mimořádnqě bohatá. Velká 1! 😄 :yes: :yes: :yes:
Arese
Uctivě žádám debatéra, který na můj výše uvedený pochvalný komentář reagoval palcem dolů, aby uvedl, v čem nemám pravdu, tedy v čem konktérně udělal autor článku chyby. 😲
Arese
Dvěstěšestka (tedy s výjímkou té poslední, velmi nepovedené evropské modernizace) je skutečně ohromně designově povedené auto, které svým vnějším vzhledem skoro nestrárne. Je to podobný podivuhodný fenomén, jaký můžeme sledovat u Punta III. generace.
Po technicko-kvalitativní stránce už ale 206 takový zázrak nebyl. Každý, kdo toto auto řídil může potvrdit jeho bez přehánění mizerné řazení a celkově pouze průměrné jízdní vlastnosti. Také dílenské zpracování bylo velmi ledabilé a celé auto působilo dost "fórově", nebo chcete-li křehce. Ale ten geniální design ještě s pinifarinovským šmrncem tyto nedostatky dokázal suverénně přebít, výhoda byla i široká škála motorizací a karosářských variant. 😄 :yes😒br /> P.S. Již brzy se prý představí nová generace 208. Jestlipak se jí podaří stát se podobně úspěšnou jako 205 a 206? 207 ani první generaci 208 se to nepodařilo...
Nonsens
206 bola geniálna. Ja som ju mal 5 rokov, pobehal som s ňou eu a nedám na ňu dopustiť. Za 5 rokov/180 000 žiadny problém, keď som ju predával, babenka ma dotiahla ku svojmu servisákovi a spolu sme to boli prebehnúť. Servisák povedal, že nemá chybu a že sa diví, že jej to dávam tak lacno, trochu zbledla, ale ja som cenu nechal tak. Aj s radením, keď som to kúpil, sadol si tam známy, pobehal s pákou, vraj typický francúz ale ja som s tým nemal žiadny reálny problém. Interiér útulný velúrový, pre konkurenciu nedostižný. S dnešnými skúsenosťami viem, že trochu plávala, mala trochu gumové radenie, ale reálny problém to nebol a tie reči spracovaní sú myslím povery, bola krásna zvonku aj zvnútra a moja aj spoľahlivá, tak o čom je potom to spracovanie?
206 bola geniálne auto.
Avatar - sachs800
sachs800
Nemyslím si, že se to 208 nepodařilo. V řadě zemí je No.1 v prodejnosti. Úspěchů 206 asi nedosahuje, ale stydět se nemusí.
Nonsens
208 sa celkom darí, to je fakt, ale nedosiahla takú slávu a obľubu ako 205 a 206