Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Revoluční oprava obecních komunikací: Výtluky mizí i v zimě. Za pár minut!

Opravit ekologicky, levně a jednoduše silnici do čtvrthodiny. Navíc i v aktuálním podzimním počasí. Utopie? Ne! Byli jsme toho svědky.
Zpět na článek
10. 11. 2018 16:03
10. 11. 2018 18:41
10. 11. 2018 21:13
10. 11. 2018 21:32
11. 11. 2018 05:47
11. 11. 2018 12:21
12. 11. 2018 09:33
10. 11. 2018 15:47
pak to vypada jak to vypada..
tohle by meli zakazat a ne to jeste propagovat. silnice se ma opravit poradne a cela a tak aby pak vydrzela 20 let a ne to takhle bastlit coz je duvod toho ze silnice vypadaji jak vypadaji..

nebo to brat jen jako nouzi a na jare udelat poradne a ne to pak nechat
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
10. 11. 2018 15:55
Re: pak to vypada jak to vypada..
Jistě, po každé zimě, kdy se objeví jedna či dvě menší díry, se rovnou bude opravovat celá silnice... Pane, vy budete myslitel...
Avatar - Panamira
10. 11. 2018 16:06
Re: pak to vypada jak to vypada..
Amatéři. Bych chtěl vidět cestáře po opravě třetí díry. Čtvrtou díru, ty lenivé prasata už budou dělat bez ohřívače. Asi pět let zpětně, ukázala jiná firma daleko propracovanější opravu, kde žehlička (ohřívač) byl součást nákladního auta s daleko větší plochou opravovaného úseku.
Avatar - kaa
10. 11. 2018 18:18
Re: pak to vypada jak to vypada..
Tady to je.
[odkaz]
10. 11. 2018 17:19
Re: pak to vypada jak to vypada..
Budete se divit a nebudete mi věřit, ale přesně tak se to dělalo "za komunistů". Všechny silnice 1. třídy se cyklicky obnovovaly - prostě komplet nový povrch vždy po pár letech. Silničářské party jely nonstop. Dokonce i tu D1 podle plánu údržby zbrušovali aby nedrncala. Stačí se podívat na libovolný starší film - všude jen rovné krásné cesty bez záplat a výtluků. To byl mimochodem také důvod, proč se začaly zmenšovat kola aut - na kvalitních rovných silnicích už nebyla velká kola starých aut potřeba a tak měla auta později většinou 13" kola. 4 kolový velorex, skůtr ČZ - maličká kolečka, přesto jízda bez problémů. Dnes? Auta mají kola jak traktor a stejně jízda není komfortní, protože se silnice místo oprav jen lepí.
Avatar - Blue Sun
10. 11. 2018 17:54
Re: pak to vypada jak to vypada..
Těch "pár" let znamená deset až patnáct. Víc ani nebylo potřeba, doprava byla méně intenzivní, takže silnice déle vydržely v dobrém stavu.
Avatar - WinDiesel
10. 11. 2018 21:50
Re: pak to vypada jak to vypada..
To ti teda opravdu věřit nebudeme, bzučivý komáre. Tyhle historky o "kvalitních" silnicích mne opravdu rozesmávají. tankodromy a nerovné silnice, kdy to neustále házelo. Po určité době se muselo zastavit protože to neustálé házení nešlo vydržet.
Avatar - VDC
10. 11. 2018 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2018 17:10
Asfalt je rozpraskaný v mnohem větší ploše,
komplet rozdrobený je i okolo. Oni si vyberou zrovna jeden kousek, ani nevyhrábnou to uvolněné kamenivo v podkladu a prostě jen zapatlají 3 cm vrstvičkou výtluk. Trochu to poskáčou vibrační deskou a hotovo. Znám tyhle záplaty - nejen že "drncají", ale vydrží doslova v řádu měsíců, protože pod ně zateče z okolí voda a záplaty roztrhá. A i když se nevysype tato konkrétní, okolo ten rozpraskaný asfalt po zimě se stejně vydrobí a bude potřeba oprava znovu a pořád dokola. Zbytečné, nesmyslné.Zde by pomohla jedině fréza - komplet vyšramovat, nadrtit, promísit s čertvým asfaltem a znovu položit v celé ploše. Cokoliv jiného jsou zcela vyhozené peníze. U nás máme specialitu - záplaty s výtluky. Zatímco okolní asfalt se drží, záplata je vždy tak nekvalitní, že je v ní hluboká ostrohranná díra.
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2018 20:48
Re: Asfalt je rozpraskaný v mnohem větší ploše,
Žiaľ, tieto kvality majú často aj niekoľko desiatok metrov dlhé opravované úseky, alebo vynovené, lebo tam pribudla odbočka alebo ostrovček. Ani fréza nič nezaistí, keď o pol metra rozširujú pruh a nespravia tam riadny podklad, alebo majú málo zmesi, tak je to riedke. Alebo sa im pred dokončením pokazí valec a dopatlajú to ručným, ktorý nemá ani štvrtinovú hmotnosť a cesta potom vyzerá tak ako na začiatku Senca od diaľnice - akoby to tam nasypali z fúrika a udupávali nohami...
10. 11. 2018 17:44
To, že je cela cesta na šrot...
tak to sa nerieši. Ale nekonečné látanie, za drahé peniaze, to je iný džob!! ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - xmarek
10. 11. 2018 18:41
Kvalita ....
Chcete kvalitu? Tak přemýšlejte zda: [odkaz] nahoře je ta kvalita a nebo jsou ti úředníci jak ty výtluky. Prostě k ho..u. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
10. 11. 2018 21:13
hobby akademici
Jezdí si civilním Sharanem. Nechávají ho stát na poruchovkách. Musí manipulovat pořád donekonečna s plachtou vozíku, kterou dávají volně na zem. Navíc jak mají otevřené zadní čelo vozíku, tak mají světla stejně překryté. Nemají svicavé oblečení aby je šlo za šera z dálky vidět. Pořád musí z vozíku sundávat a nandávat ty nahřívače (to by udolalo i vola), které mají navíc malou plochu. ... No nevím, podle mě když se dívám na fotky, tak partička působí spíše jako hobby akademici, ne profesionální opraváři cest kteří se tím denně živí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - VDC
10. 11. 2018 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
11. 11. 2018 01:01
Re: hobby akademici
Těžko říct, třeba je tam paní starostová, když na jedné z prvních fotografií přikukuje nějaká paní. Lidé na komunální politice se víc znají, tak je míň prasáren než třeba u nás velmi podvodná Eurovia. Spíše je sranda, jak pořád dokola ukazují ten nic neříkající název Infraset. To už znám ze svého zaměstnání. Jak přijdou lidé v nevhodném oblečení a na všem musí být jejich nic neříkající logo, je vždycky průser a jsou to kašpaři co založili firmu včera. Ještě mě zaujal redaktor SM, jak si tam trajdá v tepláko-leginách nebo co to je. Že na celkově rozbitém úseku zažehlili jen čtvereček nemluvě. A pracovník s plamenometem jen ho měl v ruce a ne na vozíčku běhal už za hlubokého komunismu. Oranžový traktor co tahal vlečku, ve které byl věčný ohneň co nahříval směs, kterou to zapatlali. Kromě jiného typu rukavic tam revoluci subjektivně nevidím. Nejsem stavař, ale připadá mi to, jak když motorové oleje prodává v názvu slovo nano nebo high, tak tady prodává akorát slovo infra a výsledek je jen letitá klasika.
11. 11. 2018 20:25
Re: hobby akademici
Isteže prihrial polievku svojim kumpánom!
11. 11. 2018 20:52
Re: hobby akademici
Je to naozaj tragicky zaranžované vystúpenie "opravárov" ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
10. 11. 2018 21:32
Nad tímhle
bychom se měli rozplývat, že je to revoluční technologie. [odkaz]
Ne ti dva dementi s nahřivačema a dusačkou. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
11. 11. 2018 05:47
Zaplaty
Vydrzi to alespon jednu sezonu? >:-[] Tohle zaplatovani bych zakazal jako vyhazovani verejnych penez. Pekne frezou vzit celou vrchni rozbitou vrstvu pryc a udelat komplet novy povrch. Tak si predstavuju opravu a ne tohle placanani der ala Pat a Mat. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
11. 11. 2018 12:21
Volby
To uz je neaktualny clanok.
U nas aj u vas je tesne po komunalnych volbach, takze sa na to 3 roky bude zase prdiet.
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2018 17:14
Kvalita a dodržování technologických předpisů
Vážený pane redaktore. Předem než nás čtenáře seznámíte s revoluční opravou, stálo by za to, nastudovat si informace o technických postupech, normách. Buďte novinářským profesionálem. Mě to připadá jak dobrá reklama. Motoristé a veřejnost si přeje opravy kvalitní, trvanlivé. Popřemýšlejte znovu o tomto článku. Děkuji.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - honzaHK
12. 11. 2018 00:31
Výsledek se zdá uspokojivý
Pro článek asi nevybrali vhodný defekt vozovky, na jejich stránkách je však výsledek mnohem přesvědčivější a nevidím důvod, proč právě takovou opravu neaplikovat na ojedinělé díry, kdy zbytek vozovky se zdá být zcela v pořádku. Navíc při uvedených nákladech a rychlosti opravy...
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2018 09:33
žádná novinka
Co je na tom revolučního, když stejný princip už ukázali před 5ti lety?
Fantastický titulek, přidaná hodnota článku nulová

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0