Za kterou platíš pak při každým brždění a v každý zatáčce váhou.
Nemyslím, že by to tam dali dobrovolně.
Jinak s tou počáteční akcelerací je to EV je to samozřejmě také o okamžité reakci el.mot,ale nejen o ní, ovšem to by bylo na dýl. A taky to s ní souvisí, to je fakt.
Řekl bych, že hybrid je tam jenom kvůli emisím stejně jako třeba v P918. Tu první větu "A protože dnes již jen benzinový motor u těchto aut nestačí, použil jeho výrobce k pohonu hybridní hnací ústrojí." nemusíš a priori chápat, že nestačí z pohledu výkonu, ale nestačí v obecné rovině kam jistě patří i otázka souladu s legislativou a emise.
ale chtělo by si to po sobě přečíst. Je škoda, když v zajímavém článku nacházíme protimluvy:
Nejprve:
"A protože dnes již jen benzinový motor u těchto aut nestačí, použil jeho výrobce k pohonu hybridní hnací ústrojí."
(btw stačí - Huayra, Chiron, Lamba atd)
a později:
"Jsou to právě emise, které donutily britského výrobce spojit tento unikátní „závodní“ osmiválec s elektromotorem."
Čili buď nestačí anebo tam je kvůli emisím.
Nebo je první věta divně napsaná - myšleno že nestačí kvůli emisím a je to rozvinuto o tři odstavce dál.