Testy
jistě je skvělé, že Touareg mí jakožto luxusní SUV tak skvělé jízdní vlastnosti v terénu díky mnoha elektronickým asistentům, které jsou v Amaroku 😄 😄
(třetí odstavec, konec části "snaživý šplhavec")
(třetí odstavec, konec části "snaživý šplhavec")
Obstal, jiste ze ano. Vsemi 10. Jezdeni v terenu je hlavne o gumach, musi mit tedy nejaky vzorek, v borivem terenu (maroko pisek) podhustit a samozrejme ze novinari zvykli na Focus - Octavia a jine budou mit zazitek. Predem pripravene a overene ukoly samozrejme pred nima taky zvladne predvest jak vecerka co leze pres houpacky pro orisek. Ale ten kdo cestuje po Sibiri nebo Africe si to auto samozrejme nekoupi. Protoze vi, ze to auto umi predvest teren jednorazove. Sice diky kontrole trakce a jinym machrovinkam mozna i lepe nez klasicky off road, ale stale plati ze jednorazove. Pri opakovanem pouzivani v terenu by z toho zbyla hromadka pokroucenych plastu. Nejde o to ze kdo pusti do prodeje TSI EA111 nemuze rikat ze je duveryhodny partner do neobydlenych casti sveta. Ale o to, ze to auto z konstrukcniho hlediska neni udelane tak, aby byl trvalym domovem teren.
Přesně. Myslím, že po "terrénosti" tady u tohodle auta není mezi klientelou ani moc poptávka.
Zato takovej nějakej sportovní paket, sníženej podvozek a 21´kola, to je trhák!
Prodávaj se převážně R-Liny na 21čkách....
Zato takovej nějakej sportovní paket, sníženej podvozek a 21´kola, to je trhák!
Prodávaj se převážně R-Liny na 21čkách....
Trochu zklamání pro mě je interiér. Horní díl palubky se tváří jako prošitý kůží, ale je to odlitek z plastu. Druhá věc je cena, kde podobně vybavené GLE je asi i levnější. Nicméně to nemění nic na tom, že Touareg je velmi dobrý auto a pro mě z tohodle segmentu na prvním místě. Jenom tam sakra dejte pohon z Cayennu E-hybrid.
Tak interiér je proste mainstream. Na fotkách to vypadalo perfektně a o to větší šok se dostavil, když jsem si do nej sedl.
Tak naprosto chápu, proč to tak je. Je základní Touareg, motory stejný jako Q7 (dostane), podvozek má stejnou mechaniku, převodovka stejná. Přitom stojí oproti ní ve stejný výbavě míň. Pak je tu velikostně podobná Q8, která v podobný výbavě možná stojí o víc než půl milionu víc (některý prvky jako třeba celokožená palubka do VW nejdou, takže Q8 je v reálu dražší o víc). Pak je tu Cayenne, ten má ale trošku jinej pohon a motory. No a pak skok k Bentley a Urusu.
Takže skládačka, která musí pokrýt auta od 1,5 milionu do 5 na straně jedné, na straně druhé pak ale auta od 1,8 do 3,5 milionu se stejným motorem, převodovkou a podvozkem (základní 3,0 tdi v Tuaregu vs Q😄. A to nemluvím o Etronu, kterej asi taky sedí na MLB.
Co je otázkou, jestli náhodou pak nebude levnější GLE. To by ale muselo líp jezdit a o tom nejsem přesvědčenej dokud se pořádně nesvezu.
Takže skládačka, která musí pokrýt auta od 1,5 milionu do 5 na straně jedné, na straně druhé pak ale auta od 1,8 do 3,5 milionu se stejným motorem, převodovkou a podvozkem (základní 3,0 tdi v Tuaregu vs Q😄. A to nemluvím o Etronu, kterej asi taky sedí na MLB.
Co je otázkou, jestli náhodou pak nebude levnější GLE. To by ale muselo líp jezdit a o tom nejsem přesvědčenej dokud se pořádně nesvezu.
Tedy ten článek ACZ je dost bída, např. zcela chybí poznámka, že poprvé u Touaregu schází redukční převodovka..., která podle německého webu v terénu dost citelně schází. Doporučuju srovnat a udělat si názor, každopádně Němci jsou v tomto případě k novému Touaregu daleko kritičtější.
[odkaz]
Jen na okraj, nové GLE s off-road paketem redukční převodovku mít bude
:yes:
[odkaz]
Jen na okraj, nové GLE s off-road paketem redukční převodovku mít bude
:yes:
Ale musí dělat kompromisy....každý v VW ví, že většinou bude jezdit po silnici a tam nesmí zklamat. Bude skvělý i na tahání přívěsu...ale
Teď jsem se díval na reportáž o Kyrgyztánu….ty cesty tam. Asi by to projel. Ale já bych si radši na takovou cestu vzal Pajero(pár kousků k mání ještě je), L200 ...nebo ARO. 😄 Nebo Iveco Massif. Na pravý ofroudivání je Touareg moc navoněnej.
Ale je to skvělé auto. Sportovní sedan taky může být opravdu skvělý, ale nebude supersport. A supersport nebo tvrdý offroad - to je jednoúčelovka. A v kategorii všeumělů je nový Touareg fakt hodně, hodně dobrý auto. Mohu potvrdit.
Na druhou stranu tohle už je jinej svět - samuraj z 90týho projede víc.
Já měl na mysli totální úlet - jako chtít s tím autem žít třeba v Mongolsku nebo Malawi.
Ale nemám zkušenost - prostě jenom subjektivně mi připadá manuál jednodušší a opravitelnější. Ale možná to tak není.
mam rad manualy a benziny ved to vies.. ale do terenu som sa nikdy netajil s tym ze tam by mi dizel a automat vobec nevadili prave naopak.. tam mi jedine davaju zmysel :yes:
A jak to uděláš, blbečku, napiš mi, který z aut Lambo Urus. Bentley Bentayga, Audi Q7 a Porsche Cayenne mylně považuješ za Golfa. To jsou totiž auta, sdílející platformu z Toaregem III.
Až to vypotíš, spláchni za sebou.
>😁 :-!
"3.0TDI by slušel Passatu a Superbu."
Takže tady je tvá proti argumentace Touaregen a spol. docela mimo.
"Konstruktéři Audi se proti konkurenci nedokázali vyhnout typickému klapotu doprovázejícímu vznícení nafty. UVedenou nectnost jsme u identické pohonnné jednotky nedávno zaznamenali také v modelu A6. Podobně je tomu s opožděnou rakcí V6 na přidání plynu. Turboefekt se projevuje dost výrazně, jako by turbína přemlouvala řidiče jestli si úmysl zrychlovat neche ještě rozmyslet. Uvedená nectnost se týká nejen rozjezdu ale i akcelerace vy vyšších cestovních rychlostech. Motor Mercedesu dává znační točivý moment k dispozici citelně dřív navíc ochotněji. Ani osmistupňový automat nepomáhá zamaskovat turboefekt jednotky TDI. Zvlášť při podřazování se chová nervózně a nerozhodně. "
Takovejhle testů aktuální V6 3.0 TDI je skoro nekonečně = jen ACZ to nějak přehlíží 😄
Skoro to hlava nebere = ale aby V6 3.0TDI splnil emisní normy a náročnější měření = je takhle špatnej. Takže možná jo = šup s nim do Pašíka a Supu >😁
K manuálu [odkaz]
Jen se zeptám, koho vlastně v místní komunitě diskutérů chceš pořád přesvědčovat, ze Audi a cely koncern VAG je největší zlo této planety?
Máš pocit, ze někdo opustí myšlenku pořídit si auto, které odpovídá jeho představám?
Ale ne největší zlo = viz citace jen to co to je
Vim že to je trochu boj s větrnejma mlýnama. No trochu dost >😒]
Nebo žeby? >😒]
Bacha na tvoje motto 😉
Už pár dní si říkám, že seš jak vyměněnej. Koukám, měl jsem pravdu - ať za tou Hamunovou klávesnicí sedí kdo chce - jo, takhle blbej vážně Hamuna je, my se divíme, teď se divíš i ty, ale je to vážně tak.
A kdo teda vlastně seš, že píšeš z jeho komplu a neznáš ho?
"Já jediný Bůh" wakantanka taky >😒]
Když si neodpověděl na SZ tak holt tady = proč když stealth a já napíšem to samý = reaguješ jak kdyby jak vyměněnej. Vysvětlíš?
I když za tou klávesnicí furt sedí ten samej Karel = ten co místo modrýho Blue Labelu.. ale to znáš 😄
A co hlava? Už pobrala fakt = co napsal stealth i já? 😉
P.S. A hned za to máš dokonce i pár palců nahoru.
na e😜ediciu je jasne ze bude lepsi hilux L200 pripadne Gecko alebo wrangler ako nejaky tazkotonazny obyvak menom touareg .. aj ked ten novy vyzera ze aj v terene uz cco to zvladne.... jeden novy firemny u nas vo firme uz vidim a je fakt majestatny... kusok mi dokonca pripomina ten socharsky styl az taky akoby seversky ucelny styl kasne aky zaviedlo ako prve volvo XC90 ( a po nom to uz kopcili dalsi .. najprv X5 a potom aj touareg ) ....
PS: buduci rok uz tu bude aj nova velka SUV kia telluride ( aj ked asi nie v eu ) ... a aj tam to vyzera na slusnu karu vhodnu aj na nejaku tu divocinu :yes: ( zrovna porovnanie s touaregom by ma zaujimalo aj ked priameho porovnania sa tu asi nedockame ) :😉
A to je Touareg auto, co ma nejaku historiu za sebou a nieco realne aj dokaze.