Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST S VW Touareg v terénu. Ale opravdovém terénu! Obstál?

Ve Volkswagenu jsou si tak jisti terénními vlastnostmi třetí generace touaregu, že ho dovezli do Maroka a dali novinářům volnou ruku. Dokonce i na kamenité sjezdovce nebo silnici smrti.
Zpět na článek
18. 11. 2018 14:22
18. 11. 2018 18:44
18. 11. 2018 20:09
18. 11. 2018 10:07
Vím, že nový Touareg
je skvělé auto. A ano, oproti ostatním módním SUV je asi velmi schopný v terénu.
Ale musí dělat kompromisy....každý v VW ví, že většinou bude jezdit po silnici a tam nesmí zklamat. Bude skvělý i na tahání přívěsu...ale
Teď jsem se díval na reportáž o Kyrgyztánu….ty cesty tam. Asi by to projel. Ale já bych si radši na takovou cestu vzal Pajero(pár kousků k mání ještě je), L200 ...nebo ARO. :-) Nebo Iveco Massif. Na pravý ofroudivání je Touareg moc navoněnej.
Ale je to skvělé auto. Sportovní sedan taky může být opravdu skvělý, ale nebude supersport. A supersport nebo tvrdý offroad - to je jednoúčelovka. A v kategorii všeumělů je nový Touareg fakt hodně, hodně dobrý auto. Mohu potvrdit.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ada je zase tady
18. 11. 2018 10:33
Re: Vím, že nový Touareg
Chybí mu manuální převodovka a ruční brzda :no:
3.0TDI by slušel Passatu a Superbu.
18. 11. 2018 10:36
Re: Vím, že nový Touareg
No jasný, do pustiny je lepší manuál - míň věcí na podělání.
Na druhou stranu tohle už je jinej svět - samuraj z 90týho projede víc.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2018 13:04
Re: Vím, že nový Touareg
za mna do terenu je lepsi automat ;-) ... ver ci never.... nejake to pajero u otca vo firme co mali x rokov tak automat im tam v tych vozoch vzdy prezil... a podelalo sa na nom za tie roky vzdy kde co ( chladic, loziska .. mnohe kdejake prkotiny ) ale automat nikdy nie... a to boli aj 8 rocne firemne kusky s 240 tisicmi ktore jazdili denne v terene .... ale automat vzdy fungoval ... takze za mna do terenu urcite automat ... naopak v terene manual a spojku znicis len tak fukne jedna radost ;-) ( o tahani privesu -- napr snezny skuter ani nevravim... ) .. automat je tu jasna volba :yes:
18. 11. 2018 13:13
Re: Vím, že nový Touareg
ok...beru.
Já měl na mysli totální úlet - jako chtít s tím autem žít třeba v Mongolsku nebo Malawi.
Ale nemám zkušenost - prostě jenom subjektivně mi připadá manuál jednodušší a opravitelnější. Ale možná to tak není.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2018 13:25
Re: Vím, že nový Touareg
chapem ... v pohode.... ja som to pochopil ako si to asi aj myslel...... ono hlavne ta spojka trpi pri manuali v terene a aj samotny manual nevies tak dokonale zladit s otackami a neudrzis tak kroutak ako automat v terene .... jazdil som s pajerom v terene zvacsa len ako spolujazdec s otcom ale parkrat aj ako sofer ( ale len parkrat ) a ten automat ide terenom ako tank... proste nic neriesis... uz s manualom v malickom starom jimny alebo este prvej RAVke s ktorou som siel sa ale uz musis hrat a doslova sa tu zapotis aby si neostal visiet kdesi v terene ... proste daleko takto nezajdes ... je to potom nic ine len trapenie pre sofera aj pre auto....

mam rad manualy a benziny ved to vies.. ale do terenu som sa nikdy netajil s tym ze tam by mi dizel a automat vobec nevadili prave naopak.. tam mi jedine davaju zmysel :yes:
Avatar - holden2
18. 11. 2018 12:00
Re: Vím, že nový Touareg
a jak by ho asi do toho natazenyho golfu dostali? z * bic neupletes a na podvozku z golfa poradny auto nepostavis
18. 11. 2018 13:19
Re: Vím, že nový Touareg
Mohl by sis vysypat výkaly z hlavy, než si sedneš ke klávesnici?
A jak to uděláš, blbečku, napiš mi, který z aut Lambo Urus. Bentley Bentayga, Audi Q7 a Porsche Cayenne mylně považuješ za Golfa. To jsou totiž auta, sdílející platformu z Toaregem III.
Až to vypotíš, spláchni za sebou.

>:D :-!
18. 11. 2018 14:19
Re: Vím, že nový Touareg
Hele MLB má asi i Etron co?
Avatar - Emel
24. 8. 2020 11:14
Re: Vím, že nový Touareg
Enyaq bude mít MEB, special elektro. Etron z hlavy nevím jestli MEB nebo ještě něco jinýho, ale MLB asi ne.
Avatar - white label
18. 11. 2018 23:18
Re: Vím, že nový Touareg
Zrovna holden2 je ten poslední, koho bych se tu chtěl někdy zastávat, ale v rámci nestranné objektivity mi nedá neupozornit na fakt, že ta jeho reakce byla na Adovo:
"3.0TDI by slušel Passatu a Superbu."
Takže tady je tvá proti argumentace Touaregen a spol. docela mimo.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 16:29
Re: Vím, že nový Touareg
Ne neslušel = viz všechny testy aktuálního V6 3.0TDI

"Konstruktéři Audi se proti konkurenci nedokázali vyhnout typickému klapotu doprovázejícímu vznícení nafty. UVedenou nectnost jsme u identické pohonnné jednotky nedávno zaznamenali také v modelu A6. Podobně je tomu s opožděnou rakcí V6 na přidání plynu. Turboefekt se projevuje dost výrazně, jako by turbína přemlouvala řidiče jestli si úmysl zrychlovat neche ještě rozmyslet. Uvedená nectnost se týká nejen rozjezdu ale i akcelerace vy vyšších cestovních rychlostech. Motor Mercedesu dává znační točivý moment k dispozici citelně dřív navíc ochotněji. Ani osmistupňový automat nepomáhá zamaskovat turboefekt jednotky TDI. Zvlášť při podřazování se chová nervózně a nerozhodně. "

Takovejhle testů aktuální V6 3.0 TDI je skoro nekonečně = jen ACZ to nějak přehlíží :-)

Skoro to hlava nebere = ale aby V6 3.0TDI splnil emisní normy a náročnější měření = je takhle špatnej. Takže možná jo = šup s nim do Pašíka a Supu >:D

K manuálu [odkaz]
18. 11. 2018 18:42
Re: Vím, že nový Touareg
Třeba jen nechtějí psát s hrubkami v textu. ;-)
Jen se zeptám, koho vlastně v místní komunitě diskutérů chceš pořád přesvědčovat, ze Audi a cely koncern VAG je největší zlo této planety?
Máš pocit, ze někdo opustí myšlenku pořídit si auto, které odpovídá jeho představám?
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 18:52
Re: Vím, že nový Touareg
Tos docela trefil :yes: ;-)

Ale ne největší zlo = viz citace jen to co to je

Vim že to je trochu boj s větrnejma mlýnama. No trochu dost >:-[]
Avatar - wakantanka
18. 11. 2018 19:47
Re: Vím, že nový Touareg
HM, vieš ako to je. Donedávna sa všetky SUV prevracali na bok v každej ostrejšej zákrute, až kým nenafasoval RAVku. Teraz to okecava tým že je to hybrid a preto má vlastnosti superšportu. :-) Vlastnú skusenosť nemá, má len kopu odkazov, častokrát bez logickej súvislosti k téme. Jako bys ho neznal. :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 22:31
Re: Vím, že nový Touareg
Boha takhle blbej přece nemůže bejt nikdo >:D

Nebo žeby? >:-[]

Bacha na tvoje motto ;-)
Avatar - _Karel_
18. 11. 2018 22:36
Re: Vím, že nový Touareg
:-) :yes:
Už pár dní si říkám, že seš jak vyměněnej. Koukám, měl jsem pravdu - ať za tou Hamunovou klávesnicí sedí kdo chce - jo, takhle blbej vážně Hamuna je, my se divíme, teď se divíš i ty, ale je to vážně tak.
A kdo teda vlastně seš, že píšeš z jeho komplu a neznáš ho?
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 22:47
Re: Vím, že nový Touareg
Ty seš furt stejnej ;-)

"Já jediný Bůh" wakantanka taky >:-[]

Když si neodpověděl na SZ tak holt tady = proč když stealth a já napíšem to samý = reaguješ jak kdyby jak vyměněnej. Vysvětlíš?
I když za tou klávesnicí furt sedí ten samej Karel = ten co místo modrýho Blue Labelu.. ale to znáš :-)

A co hlava? Už pobrala fakt = co napsal stealth i já? ;-)
Avatar - wakantanka
20. 11. 2018 20:20
Re: Vím, že nový Touareg
Nepoznáš : neber božie meno nadarmo? Tak mlč a radšej šúpaj nohami!
Avatar - white label
18. 11. 2018 23:34
Re: Vím, že nový Touareg
Po dlouhé době tady od tebe čtu smysluplnou reakci, které nechybí ani patřiční dívka sebereflexe. Jen tak dál!
P.S. A hned za to máš dokonce i pár palců nahoru.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 23:41
Re: Vím, že nový Touareg
Na "já jedinýho Boha" wakantanku? To se neshodnem = to je jako tobě a Karlovi vysvětlovat že ten citát z 16:29 je fakt = hodně smutnej fakt :-|
Avatar - Beefcake
18. 11. 2018 23:53
Re: Vím, že nový Touareg
Traktor traktorom ostane, tam sa da tazko pomoct.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2018 12:51
Re: Vím, že nový Touareg
pajero sa stale da este kupit ako nove suhlas ... a podla mna bude u predajcov este aj cely dalsi rok ;-) pobodne ako aj lancer tento rok je stale este v predaji u predajcov aj nadalej uz vyse roka po ukonceni vyroby

na expediciu je jasne ze bude lepsi hilux L200 pripadne Gecko alebo wrangler ako nejaky tazkotonazny obyvak menom touareg .. aj ked ten novy vyzera ze aj v terene uz cco to zvladne.... jeden novy firemny u nas vo firme uz vidim a je fakt majestatny... kusok mi dokonca pripomina ten socharsky styl az taky akoby seversky ucelny styl kasne aky zaviedlo ako prve volvo XC90 ( a po nom to uz kopcili dalsi .. najprv X5 a potom aj touareg ) ....

PS: buduci rok uz tu bude aj nova velka SUV kia telluride ( aj ked asi nie v eu ) ... a aj tam to vyzera na slusnu karu vhodnu aj na nejaku tu divocinu :yes: ( zrovna porovnanie s touaregom by ma zaujimalo aj ked priameho porovnania sa tu asi nedockame ) :*)
Avatar - Ada je zase tady
18. 11. 2018 13:32
Re: Vím, že nový Touareg
A bude mít ta nová KIA třílitrový diesel? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2018 16:30
Re: Vím, že nový Touareg
Kdyby jo = určitě ne tak nepovedenej jako citát o 3.0 TDI viz já 16:29 >:-[]
Avatar - Beefcake
18. 11. 2018 19:20
Re: Vím, že nový Touareg
To chce fakt myslitela, Touraga oznacit za nedostatocny na "expediciu", ale nejaku Kiu , co este ani nie je na trhu, za vhodnu do divociny 8-s . Skor to vyzera, ze auto bude zamerane na luxus. Nejake technicke podrobnosti ani nie su zname, okrem ozaj rozmerov a motora.
A to je Touareg auto, co ma nejaku historiu za sebou a nieco realne aj dokaze.
18. 11. 2018 10:26
Zajímavost ze článku :/
jistě je skvělé, že Touareg mí jakožto luxusní SUV tak skvělé jízdní vlastnosti v terénu díky mnoha elektronickým asistentům, které jsou v Amaroku :-) :-)
(třetí odstavec, konec části "snaživý šplhavec")
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
18. 11. 2018 12:06
ano, ale jednorazove
Obstal, jiste ze ano. Vsemi 10. Jezdeni v terenu je hlavne o gumach, musi mit tedy nejaky vzorek, v borivem terenu (maroko pisek) podhustit a samozrejme ze novinari zvykli na Focus - Octavia a jine budou mit zazitek. Predem pripravene a overene ukoly samozrejme pred nima taky zvladne predvest jak vecerka co leze pres houpacky pro orisek. Ale ten kdo cestuje po Sibiri nebo Africe si to auto samozrejme nekoupi. Protoze vi, ze to auto umi predvest teren jednorazove. Sice diky kontrole trakce a jinym machrovinkam mozna i lepe nez klasicky off road, ale stale plati ze jednorazove. Pri opakovanem pouzivani v terenu by z toho zbyla hromadka pokroucenych plastu. Nejde o to ze kdo pusti do prodeje TSI EA111 nemuze rikat ze je duveryhodny partner do neobydlenych casti sveta. Ale o to, ze to auto z konstrukcniho hlediska neni udelane tak, aby byl trvalym domovem teren.
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2018 12:50
Re: ano, ale jednorazove
Přesně. Myslím, že po "terrénosti" tady u tohodle auta není mezi klientelou ani moc poptávka.
Zato takovej nějakej sportovní paket, sníženej podvozek a 21´kola, to je trhák!
Prodávaj se převážně R-Liny na 21čkách....
Avatar - Beefcake
18. 11. 2018 12:56
Re: ano, ale jednorazove
A to niekto tvrdi ?
Stale je to omnoho lepsia hodnota za peniaze ako Q7 s podobnou technikou. Napriek tomu, ze medzigeneracne trochu zdrazel.
18. 11. 2018 14:22
Touareg
Trochu zklamání pro mě je interiér. Horní díl palubky se tváří jako prošitý kůží, ale je to odlitek z plastu. Druhá věc je cena, kde podobně vybavené GLE je asi i levnější. Nicméně to nemění nic na tom, že Touareg je velmi dobrý auto a pro mě z tohodle segmentu na prvním místě. Jenom tam sakra dejte pohon z Cayennu E-hybrid.
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2018 18:44
Re: Touareg
Tak interiér je proste mainstream. Na fotkách to vypadalo perfektně a o to větší šok se dostavil, když jsem si do nej sedl.
18. 11. 2018 20:09
Re: Touareg
Tak naprosto chápu, proč to tak je. Je základní Touareg, motory stejný jako Q7 (dostane), podvozek má stejnou mechaniku, převodovka stejná. Přitom stojí oproti ní ve stejný výbavě míň. Pak je tu velikostně podobná Q8, která v podobný výbavě možná stojí o víc než půl milionu víc (některý prvky jako třeba celokožená palubka do VW nejdou, takže Q8 je v reálu dražší o víc). Pak je tu Cayenne, ten má ale trošku jinej pohon a motory. No a pak skok k Bentley a Urusu.
Takže skládačka, která musí pokrýt auta od 1,5 milionu do 5 na straně jedné, na straně druhé pak ale auta od 1,8 do 3,5 milionu se stejným motorem, převodovkou a podvozkem (základní 3,0 tdi v Tuaregu vs Q8). A to nemluvím o Etronu, kterej asi taky sedí na MLB.
Co je otázkou, jestli náhodou pak nebude levnější GLE. To by ale muselo líp jezdit a o tom nejsem přesvědčenej dokud se pořádně nesvezu.
19. 11. 2018 08:23
auto.cz x auto-motor-und-sport.de
Tedy ten článek ACZ je dost bída, např. zcela chybí poznámka, že poprvé u Touaregu schází redukční převodovka..., která podle německého webu v terénu dost citelně schází. Doporučuju srovnat a udělat si názor, každopádně Němci jsou v tomto případě k novému Touaregu daleko kritičtější.
[odkaz]

Jen na okraj, nové GLE s off-road paketem redukční převodovku mít bude
:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
19. 11. 2018 18:04
Re: auto.cz x auto-motor-und-sport.de
Spravna poznamka. A naviac nevidim (v SK cenniku) tam volitelnu mechanicku uzavierku diferencialu, ako bolo predtym. Ale ta redukcia je vacsi pruser.