Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
Tak z těch prvních ohlasů to vypadá na etalon průměrnosti obšitý kůží. Průměrné auto, za průměrnou cenu, z těch cen je vůbec vidět, že řeči o premii jsou jen řečmi a sama Lancie si "věří" tak, že vrcholnou motorizaci bude prodávat za 700tis, srovnatelná konkurence, skutečná premie, chce za 123d minimálně o 200tis. více.
Když chceš někomu uzmout zákazníky tak mu musíš dát důvod se zaobírat změnou. A co si budeme nalhávat na cenu slyší všichni.
No, to je argument jako řemen. Takhle uvažovat, dojdeš k tomu, proč Deltu, když je tu Bravo, většina z těch motorů je nebo bude k dostání i v něm, a také Bravo lze mít s koženýma sedačkama, no, a bude levnější, takže aby ti zákazníci "prémie" nakonec neskončili u Fiatu za pět set. Hlavně nepiš, že kdo chce Lancii nekoupí Fiat, to bys té pavézní masce přikládal mystické schopnosti. 😉
kdo chce luxusně vybavené auto, se rozhodně nebude koukat po Fiatu (VW, Fordu, Toyotě apod.) >😁
Tohle prostě bude útočit na minoritní typ zákazníka.
😄
Tohle prostě bude útočit na minoritní typ zákazníka.
😄
Co je to luxusně vybavené auto? V dané třídě. Prosím upřesni, abychom tu neházeli luxusem a neměli na mysli tempomat.
Nebudeme se chytat za slovíčka. Tempomat už zkoušeli na Škodě 120, takže to luxusní výbava rozhodně nebude.
Ale já tě nechci chytat za slovíčka, jen bych rád rozklíčoval, co pro tebe znamená slovo luxus, pokud jej používáš při argumentaci pro Lancii Delta. Díky. 😉
Luxus pro mne znamená totální relax, abych i po půldenní jízdě vylezl z auta co nejvíce plný energie. Abych ani netušil, že na silnici jsou hrbolky. A je mi celkem jedno jak toho auto dosáhne >😁
No, sláva, trochu jsem tušil, že máš slovo luxus naplěno nějakým vlastním obsahem, takže pro tebe luxus znamená pohodlí. V tom případě, pokud hledáš jen houpavou jízdu s max. izolací od světa bude v cenové relaci delty mnohem více možností. Třeba taková Sonáta, za 600k dostaneš v kůži vyvedený koráb, který je pro konejšivou jízdu jako stvořený. 😉
Každý si pod slovem luxus představuje něco jiného 😉 Co ty pod ním máš?
Sonata nepřipadá v úvahu, nezapomínej, že mám vlčka! >😒]
Sonata nepřipadá v úvahu, nezapomínej, že mám vlčka! >😒]
Pokud mluvíme o autech, je slovo luxus vnímáno hlavně skrze výbavu, pokud komfort pak ve smyslu uživatelském, supersporty jsou bezesporu luxusními auty, ale pohodlí si v nich moc neužiješ. Luxus má také vztah k image modelu či značky. 😉
Ty prostě budeš stále dokola opakovat to samé, to co zde napíše jeden o masce, ty interpretuješ jen v trochu jiné podobě. Jasně opět bmw je lepší prémie protože stojí o 200 tisíc víc, ať stojí, když je někdo ochoten těch 200 navíc dát, ať dá, ale rozhodně nižší cena není rezignací. (Už si seděl v bmw 1?,stísněností vítězí na plné čáře, to máš pravdu.) 😄
A kdo by dal za kůží obšitýho fiata o 200 tis více?
Takhle se prémie nedělá, tak se dělá kýč. :-!
Takhle se prémie nedělá, tak se dělá kýč. :-!
Kdo dá za přebastleného Golfa o několik set tisíc víc? Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde :-!
Trošku to upřesni, nějak nechápu na co narážíš.
myslím že naráža na A3, obšírnejšie na Passat a Superb
Tak to klidně definuj. A3 má s Golfem společné pouze uložení motoru - napříč. Byl tu kdysi starý passat a starý Superb - to je minulost. Nové modely jsou naprosto odlišné.
Kľudne definujem - A3 je postavené na platforme Golfu, rovnako ako napr. aj Octavia. A Passat spolu so Superbom z neho prebrali podvozkové diely (ale to už je len na okraj).
Už ti to napsal Dinar dole. Lancia delá tu svoji "prémii" dosti po svém. Kůží obšije Fiata a změní štítky. Ani se nijak více nenamáhá udělat nový interiér. Teď mám na mysli modely, které se opravdu liší jen štítky a kůží. Nevím které to jsou, snad mi napovíš.
FX - tohle je kámo velice povrchní pohled na věc. Ještě jsi Deltu ani neviděl a už nás tu přesvědčuješ že jsi odborníkem na štítky a čalouníkem od Fiata (Lancie). Zkus to ještě jednou hombre... :-!
Povrchní možná pro tebe. Pro změnu vnímání značky z luxusní na pseudoluxusní stačí jeden stejný model. Lancia ho s Fiatem má. Pro tebe tedy: Koukni na Fiat Idea a Lancia Musa. Jak na exteriér tak na interiér. Pak napiš, co jsi viděl.
PS: VW si tohle nikdy nedovolí, na to není tak hloupý, aby degradoval Audi tím, že na VW předělá štítky.
PS: VW si tohle nikdy nedovolí, na to není tak hloupý, aby degradoval Audi tím, že na VW předělá štítky.
Klid kámo. Ideu znám a Mussu zrovna tak. Navíc bavíme se o nové Deltě, která má právě napomoci Lancii chápat jako prémiového hráče. Mussa je pro Lancii mimo Itálii pouze okrajový model. Netahej ji do téhle debty. 😉
Takže jde spíše o tvůj dojem. Tady se ale bavíme o Lancii jako značce, která má tendenci "přelepovat štítky a obšívat kůží" současné modely Fiatu. Takhle se prémie nedělá. Jeden takový "podařený" model může změnit vnímaní celé značky. Nikdo si takový hazard se značkou nedovolí. Lancia ano a to pak jejím velkohubým kecům o prémii dává pokrytecký význam.
Ano jde o můj dojem a na něm také trvám. Nicméně nenutím ti jej. Ty se na Lancii díváš jako na přelepovače štítků, přitom jsi nejspíše ani v žádné neseděl natož pak nejel, já to vidím jinak. Mne by třeba ani nenapadlo tvrdit, že v levnějších variantách je A3 pouze převlečený Golf. 😐
Jenže A3 je svébytná i v té nejlevnější variantě. To, že má stejnou platformu, z ní nedělá převlečeného Golfa. Má jiný design a jiný interiér. Je jinak naladěná a míří taky jinam. To pak mohu parafrázovat naprosto stejně jako ty, že jsi nikdy v Golfu a A3 nejel.
ach jo, s tebou je to těžká debata. asi si mne špatně četl a nepochopil co jsem chtěl říci...
V tom pripade je to s A3 u Audi stejny jako s Deltou u Lancie. Stejna platforma jako bratricek s nizsi image, ale jiny design
Jenže já narážím na celou značku, kde Lancia vyprodukovala kůží obšitou dvoubarevnou Ideu s nápisem Musa.
Tohle VW nedělá.
Tohle VW nedělá.
Ani passat ani superb nejsou premie, ani to nepředstírají, tohle je mimo, A3, ano je to podobný případ jako Delta, ale jsou tam dva momenty odlišující přístup Audi a Lancie. Jednak z hlediska techniky, Audi je postaveno na Golfu, což je podvozková špička mainstreamu, a to se o platformě na niž stojí Delta nedá říct ani náznakem. Druhým momentem je ztvárnění, u A3 je shoda s Golfem v technice, ale zvenku ani uvnitř, zákazníka nenapadne, že sedí v golfu, žádná kůží obšitá přístrojovka golfu. Jasné? Tohle je velmi podstatná záležitost, pokud chci od někoho o stopade víc za "stejné" auto, musím mu něco přihodit, v případě A3 originální premiový vnitřek.
No pokiaľ je podvozok golfa špička tak ja už fakt neviem. Chudák focus.
A keď sa posadím do Audi, tak sa tam cítim ako v chladničke, nič ma nechytí za srdce. Soráč ale ja Audi priam neznášam, ale je to len môj subjektívny názor.
A keď sa posadím do Audi, tak sa tam cítim ako v chladničke, nič ma nechytí za srdce. Soráč ale ja Audi priam neznášam, ale je to len môj subjektívny názor.
Focus je absolutní vrchol a pod ním je Golf. Ten se chtě nechtě vleze mezi nejlepší trojku.
Já se v Audi naopak cítím jako doma.
Já se v Audi naopak cítím jako doma.
Focus není žádný chudák, podvozkově je to absolutní vrchol třídy, ale jestli je ve třídě dvacet modelů, a podvozek Golfu je na rozdíl od deseti patnácti dalších s tím ve Focusu srovnatelný, můžu snad říct, že je špičkový, ne. A tvoje pocity z Audi jsou pro tuto debatu nepodstatné.
To sa mýliš, moje pocity sú podstatné. Pretože to je potom o vnímaní luxusu.
Lebo to by ti potom stačilo podľa Tvojich vyjadrení, ak by ti niekto predal Trabanta za 10 melônov. A bol by si spokojný.
Lebo to by ti potom stačilo podľa Tvojich vyjadrení, ak by ti niekto predal Trabanta za 10 melônov. A bol by si spokojný.
Někde níž píšu, jak lze v dané třídě dosáhnout luxusnosti, přepychovosti auta, cena je jedním z faktorů. Tvé pocity z Audi jsou podstatné pro tebe, nejsou podstatné pro hodnocení jeho interieru obecně, protože to nejsou než pocity jednotlivce. Stroncium říká, mě se nelíbí vnitřky Audi = Audi není luxusní. Stroncium říká, mě se líbí vnitřek Delty = Delta je luxusní. Svět podle Stroncia, užij si ho. :-!
Nevím, co "jeden" napsal o masce, za to vím, že opět nechápeš, o čem je řeč. Dvě věci, první, Lancie uvede na trh auto, o kterém říká, že bude konkurovat premii, jenže tomu prohlášení chybí obsah. Z hlediska techniky jde o auto s mainstreamovou technikou, což není až takový problém, pokud by ta technika nebyla dnes už jen průměrná (s výjimkou motorů), no a pak cena, která také odpovídá mainstreamu. Druhá věc je zacílení, tou poznámkou o stísněnosti BMW 1 jsi se toho, sic nechtíc, dotknul, premiový výrobce prostě v dané třídě a za cenu třídě odpovídající nenabídne velkoprostorové auto, tohle je cesta lowendu, víc plechu za méně peněz (viz. třeba Hyundai Sonata), BMW má na tohle zástupce ve vyšší střední. Premiový výrobce nabídne v nižší střední HB stylovku, nástupový model do značky pro lidi, kteří u něj začnou a pak postupují přes modely značky dál a výš, jak roste jejich příjem. Nebo je to druhé auto v dobře situované rodině. Prostor nehraje roli, snad to chápeš. Ani jeden z těchto konceptů Delta nenaplňuje, je to opět fiatí hledání třetí cesty (podobně jako to udělal "jinak" ve střední s Cromou), nafouknutý HB s koženým obšitím, má přilákat "jinak" smýšlející lidi. Jo přiláká, pár tisíc jich určitě bude. 😉
Jinými slovy, to auto je špatné, protože o něm marketing (jaké to překvapení!) tvrdí něco jiného, než si ty myslíš? 😄
Baschweku, vždyť podstata je jinde, křičím o premiovém produktu a nabízím průměr, navíc sám jsem si toho vědom, proto dám cenu, tomu průměru odpovídající. Já proti marketingu Lancie nic nemám, chápu proč dělají co dělají, jiná věc je, že si myslím, že to nebude stačit.
Audi je také jen překapotovaný VW a Škoda, takže je to to samý. Vždy se najde někdo, kdo to koupí.
Buďme rádi, že Fiat začíná se značkou Lancia něco dělat. Do teď to dost zanedbával a dělá s tím teď to samé co VW s Audi. Pro mne ta Lancia má aspoň šmrnc, narozdíl od Audi, které vypadá stejně jak ten VW, jen má vyměněný logo. Ono stačí, když měním gumy na Fabii a na brzdách je vyražený logo OOOO, takže proč bych si kupoval Audi, když je to to samý co Škoda.
Buďme rádi, že Fiat začíná se značkou Lancia něco dělat. Do teď to dost zanedbával a dělá s tím teď to samé co VW s Audi. Pro mne ta Lancia má aspoň šmrnc, narozdíl od Audi, které vypadá stejně jak ten VW, jen má vyměněný logo. Ono stačí, když měním gumy na Fabii a na brzdách je vyražený logo OOOO, takže proč bych si kupoval Audi, když je to to samý co Škoda.
Tak jakou techniku máš na mysli? Podvozek nebo co..? Motory jsou tou hodně významnou technikou a tam je Fiat číslo 1, není divu, že od něj motory bere kdekdo, ale to už se zde opakuje pořád, třeba ty biturba ho posouvají na nejvyšší pozici. :yes:
Fiat jako jediný z mainstreamu zachytil koncernový nástup downsizingu a nabízí dnes konkurenceschopné motory. Jedničkou v motorech ale není, můžeš si to toužebně přát, ale v odborných anketách o motory roku vyhrávají jiní. Průměrný je v podvozcích a převodovkách, tedy v žádném ohledu to není špička, jen solidní průměr. Jako základ pro premii je to málo.
Ten koncernový nástup downsinzingu byl zvlášť u dieselu opravdu raketový ! 😉
To snad nemyslíš vážně, ankety? Vyhrávají jiní..,ano, ovšem ze setrvačnosti, díky lobbingu a zákulisním praktikám, znáš? Je to všude, bohužel.
Prémie, prémie, co to je.., zas někdo použil nějaký termín a všichni toho chytnou. :no:
Prémie, prémie, co to je.., zas někdo použil nějaký termín a všichni toho chytnou. :no:
Bla, bla, setrvačnost, uplacené, spiknutí. Chudák Fiat, všichni jsou proti němu. >😁
Proč Fiat.., já tě píšu, že se umisťují stále ti stejní, jasně když už nejsou argumenty, tak je lepší bagatelizovat,viď. (pokud víš, o co jde)
Můžeš pokračovat..
Fiat se umístil jen pro tvoji informaci ve své kategorii na třetím místě s T-Jet.
Můžeš pokračovat..
Fiat se umístil jen pro tvoji informaci ve své kategorii na třetím místě s T-Jet.
To jsou zase žvásty... :no:
Jo s tebou v tomto bodě naprosto souhlasím. Jsou to neskutečné s.r.a.č.k.y. co vy dva tady potíte, tedy ty a Dinár (asi opravdu jedna a tatáž osoba). Divím se, že na to někdo ještě reaguje. Tolik masturbantů a semene asi není ani v tom nejlepším pornofilmu. A všechno pod článkem Lancie. Máte zvláštní fetiš. VW Vás už omrzel? Pod článekm od VW 0 příspěvků a tady... Sodoma Gomora...
Aaa, pan A2 povolal Vlčka z dovolené do zbraně >😁 proti útlaku úžasného Fiatu.
Ano, pravda hodně bolí, zvlášť takové fanatiky jako jste vy dva.
😉
Ano, pravda hodně bolí, zvlášť takové fanatiky jako jste vy dva.
😉
nechcete toho nechat??? 8-s
Ještě jsme ani nezačali :-! Vlček přišel až teď.
Koukám, že máš nějaké "moderátorské" sklony a v diskuzi působíš jako katalyzátor.
Koukám, že máš nějaké "moderátorské" sklony a v diskuzi působíš jako katalyzátor.
Nevím do jaké míry mám katalyzační a moderátorské sklony, ale debat o ničem tu dnes bylo přespříliš. Místo bychom kecali ozumně o autech, hádá se to tu a spousta lidí se jen naváží do druhých... :-!
Já se třeba do nikoho navážet nepotřebuju. Nedělám to.
Zato debaty o ničem, to je tvoje výsada. Bavit se o všem možném a jen ne o autech.
Ukliď si před svým prahem a pak to zkus znovu. :-!
Zato debaty o ničem, to je tvoje výsada. Bavit se o všem možném a jen ne o autech.
Ukliď si před svým prahem a pak to zkus znovu. :-!
A vidíš, zase hledáš konfrontaci, zase rejpeš. Když už jsme u těch aut a rozumných argumentů, čím jsi nás dnes obohatil ty?? Dokola omílanými bláboly o obšité přístrojovce a jakýchsi štítcích?? O tom že A3 je nezávislá na golfu?? Já tě v posledním příspěvku nijak nenapadal tak co se do mě navážíš?? Zkus vyplodit něco co bude mít hlavu a patu jinak mi tu začínáš připomínat jednoho mladého kolegu ze slovenska. To je odborník tvé úrovně... :-!
Dokážeš vyplodit tuny příspěvků, stejných jako tady kolega T613, které se aut netýkají ani vzdáleně. Nemám potřebu diskutovat o svých problémech jako ty. Chodím sem kvůli autům a diskuzím o nich. Pokud každého, kdo ti šlápne a na kuří oko, začneš označovat jako mladého matelka, vypoví to spíše více o tobě. Pokud váš spolek má potřebu někoho e😜onovat, vypadá to na léčení osobních mindráků.
Jako člověk s permanentně přišláplým kuřím okem se tu prezentuješ především ty. Tvrdíš, že sem chodíš diskutovat o autech, ale tvé dnešní vystoupení tomu moc nenasvědčovalo. spíše to dělalo dojem, že ten kdo není v pohodě a léčí si bebí jsi ty. Přečti si ještě jednou co jsi napsal a zkus o tom přemýšlet. A dobrá rada na závěr: nesnaž se tu o asertivní bonmoty. Nejdou ti... 😉
Pro samé třísky nevidíš les. Koukni se na své příspěvky (nejen v této diskuzi). V drtivě většině pouze reaguješ na něco, co kdo napsal, případně do toho rýpeš. A to se mnohdy ani aut netýká.
Od tebe jsem se tady za dnešek nedozvěděl nic konkrétního o autě, jen to, že máš jiný pohled na význam slova luxus.
Stačí si projít více diskuzí a člověk hned ví, co jsi za typ fóraře.
Ale jelikož nepochybuji o tom, že své vystupování nehodláš jakkoli kvalitativně zpochybnit, soudím, že další diskuze na toto téma s tbeou, je zcela zbytečná.
Od tebe jsem se tady za dnešek nedozvěděl nic konkrétního o autě, jen to, že máš jiný pohled na význam slova luxus.
Stačí si projít více diskuzí a člověk hned ví, co jsi za typ fóraře.
Ale jelikož nepochybuji o tom, že své vystupování nehodláš jakkoli kvalitativně zpochybnit, soudím, že další diskuze na toto téma s tbeou, je zcela zbytečná.
No vidíš jak jsi chápavej. Děkuji ti žes konečně přišel na to že další diskuze je zbytečná. Také mne to již unavovalo... 😉
no nevím, já si myslím, že Váš spravedlivý boj proti Fiatu už tady přestává bavit víc lidí... a Vaše kvinteto začíná být, nebo to na mne tak nějak působí, osamocené... Už rýpete i do Hondy...atd... Prostě všichni všechno dělají špatně, jen ten koncern je bezchybný.. Ale já Vám to přeju... Prodávejte koncern, přesvdčujte lidi, že je to nejlepší.. Vesele do toho a půl je hotovo. Každý se nějak živit musí. Mě je to totiž fuk a všem inteligentním lidem taky... protože kdo není úplný tupec...udělá si svůj vlastní obrázek...o tom, jak ta auta na tom jsou... (a je jedno jestli z koncernu Fiat a nebo VW). To, že tady motáte opravdu už jen ty h.o.v.n.a a s.r.a.č.k.y. vidí všichni.
Když si vzpomenu, jak jsem se ti tady před půl rokem snažil vysvětlit, že ty tady srdnatě hájíš jen kupu plechů a plastu, která za hádky nestojí, tak jsi měl zcela jiný názor. Žebys dospěl a zmoudřel až teď? :-!
měl by sis z něj vzít příklad :-!
O mě se neboj, jak jsem psal výše, já z toho dávno vyrostl. Zkus to ale u sebe.
Jen se dobře bavím. :-!
Jen se dobře bavím. :-!
vtip dne 😄
Na ten je ještě brzy :-!
ještě budeš perlit? Tak to si tě rád přečtu :yes:
Dinare myslím, že tentokrát s tebou asi souhlasit nemůžu. To, co píšeš tady (i dole) se dá použít i obráceně: co je tak prémiového na BMW 1, že stojí o 200 000 víc? Asi jen ta cena, za kterou je kdo ochoten to auto koupit. Možná zaměňuješ snobství za luxus. Protože BMW rozhodně luxusní auto není. Ona vůbec luxusní auta nějak vyhynula. Audi se snaží být BMW, Mercedes se snaží být BMW a pohodlné, bohatě vybavené auto s dobrým podvozkem aby člověk pohledal. Podle toho, co je výše napsáno, je tohle luxusně vybavené auto s kvalitními materiály a komfortním podvozkem, navíc velikostně možná spíš Opel Signum než třeba BMW 1. Co v kompaktech nabízí prestižní značka Mercedes? Myslím, že ten, kdo hledá ten luxus, bude na správném místě spíš u Lancie než u MB.
Píšu to nahoře Tatrovi, nenaplňujte slovo luxus vlastním obsahem, komfort nerovná se luxus, svez se nějakým luxusním Ferrari a pak mi přiď vykládat o komfortním, rovná se luxusním svezení. A není Ferrari luxusní?
No abych ti pravdu řekl, Ferrari podle mého názoru luxusní skutečně není. Je vyrobeno ručně, z nejkvalitnějších materiálů ale o nějakém luxusu se nedá moc mluvit. Je to špičkový supersport anebo GT. Tudíž je sportovní a samozřejmě jedinečné. Ale luxus mám i já spojený spíše s pohodlím... 😉
A jakpak je toho luxusu ve Ferrari docíleno? Jasně že komfort nerovná se luxus, ale dělá ho tak ze 75 %. Myslím, že jsem se výše vyjádřil jasně: luxusní auto je to, které dokáže skloubit bohatou výbavu, kvalitní materiály, komfortní svezení a dobré jízdní vlastnosti. Tři z těchto podmínem zároveň vnímám jako komfortní. Pochopitelně tam patří i ergonomie, funkčnost ovladačů a jejich feeling a mohli bychom pokračovat dál do detailů. Z toho mi (zatím platonicky) vychází, že by tyto požadavky Delta splňovat mohla. Že na tom autě nevyrejžuje 300 000, ale jen 100, to už je nepodstatné. Nebo si snad myslíš, že BMW a spol mají auta dražší proto, že je dělají z lepších materiálů než všichni ostatní? Nenech se vysmát. 😉 Jasně, rozdíly mezi sebou v komponentech značky mají, ale nikde není jistota, že se ten který díl neshoduje, nebo že o dokonce nemá někdo lepší, než prémiovky. Ostatně nevalná spolehlivost, resp. poruchovost prémiovek naznačují, že to s těmi hi-end díly nebude tak horký. A jaká je tedy tvá představa o luxusu? Třeba čípácké interiéry MB-C či BMW 1 a 3?
Vyjádřil ses jasně, ale je to jen a pouze tvé osobní naplnění významu slova luxus. Luxus znamená přepych, luxusní = přepychový, je to, co je drahé výjimečné, vztaženo na auta a promítnuto do tříd, musí to být auto ve své třídě přepychové, tedy drahé až marnotratné, což se nepromítá ani do velikosti nebo jízdního komfortu, ale cenu dělá image, použitá technika (její špičkovost) a výbava. Takže technologicky špičková auta nabízející ve třídě nadstandardní prvky výbavy jsou auta luxusní, tedy vztaženo do naší debaty o Deltě, to že má kůží obšitou palubní desku z ní neudělá luxusní (přepychové) auto, její výbava nijak nepřevyšuje mainstreamovou konkurenci, technika je průměrná (jen motory to nezachrání) a cena neodpovídá premii, tedy NENÍ to luxusní auto. BMW 1 disponuje špičkovou technikou, jak podvozky tak motory (přesah z vyšších tříd) je možné do něj dát prvky výbav, jež v nižší třídě nejsou běžné a je dost drahé na to, aby mohlo být v souhrnu označeno za přepychové, je prostě přepych mít tak malé auto s třílitrovým šestiválcem za 1,4 mega, je to luxus a tohle Delta neumí, není to luxusní auto na rozdíl od BMW1, které jím být umí. 😉
luxus=pohodlí a špičkové materiály. Jestli používá průměrnou techniku nebo špičkovou je irelevantní.
Nehoří, Tatro, jednou pro vždy nehoří. Už ti můžu doporučit jen slovník cizích slov, debata je zbytečná. ;-\
Každý má jinou představu o tom co je luxus. Kdybych bral tvůj výklad mohl bych díky technice z luxusních aut vyřadit například Rolls Royce Phantom VI a Silver Shadow. Nebo si snad myslíš, že byly dvacet let ve výrobě neustále na technické špičce?
Já žádnou představu nemám, prostě ctím význam slov. RR je drahý, PŘEPYCHOVÝ automobil. Tak ještě jednou pro ty slabší, luxus = přepych.
mrkl jsem se do slovníku, cituji: "Luxusní zboží je ekonomické označení zboží, po němž poptávka stoupá rychleji než úměrně s rostoucím příjmem. Luxusní zboží má tedy vysokou příjmovou elasticitu poptávky: čím jsou lidé bohatší, tím kupují více luxusního zboží. To ale také znamená, že pokud se sníží příjem, prudce poklesne i poptávka po luxusním zboží. Je třeba také zmínít, že příjmová elasticita poptávky se může velmi měnit v závislosti na výši příjmu. Luxusní zboží se proto může stát normálním nebo dokonce méněcenným zbožím."
český ekvivalent slova luxus nebo komfortu je přepych. Nuže?
český ekvivalent slova luxus nebo komfortu je přepych. Nuže?
Nuže, vrcholný model Delty za 700k je PŘEPYCH a Octavie RS (vrcholný model) za 800k není. Logické, ne?
bože můj nejde vůbec o cenovku, ale o celkovém pojetí vozu. Kostitřas prostě nemůže být přepychový, protože není komfortní, a když není přepychový není ani luxusní, tolik čestina. A necháme toho. Ty si kup svůj luxus a já zase svůj,a všichni budeme spokojení >😁 😉
Zas to tam máš. Říkáš, že jestli má být něco přepychové musí to splňovat podmínku, že je komfortní. Je to taková tvoje mentální smyčka, kterou si uvazuješ kolem krku, a až se sekne... A jen malou radu, až pojedeš kolem autosalonu Ferrari, ne aby tě napadlo jít jim dovnitř povykládat, že to co tam prodávají vůbec nejsou luxusní auta, protože ty bys v tom měl otlačenej zadek. Myslím, že by ti pak do toho zadku "otlačili" nějakou kvalitní italskou botu. Ne, fakt mám dost, jedu raději na oběd. 😉
nech si chutnat dináre... 😉
už se těším až přijde víš kdo, to bude sklizeň :-! >😁
Mám toho maňáska vážně rád. ani nevíš, jak se kolikkrát v práci nasměju, když čtu ty jeho fláky. Kam se na to hrabou grotesky, tohle je místama fakt mazec... >😒] >😁
:yes: >😁
on si to totiž ani neuvědomuje jakym fenoménem se tu stává... >😁 >😒] :yes:
Koho myslíte? Dinára, FX a nebo GTI? Každopádně to není jedna a tatáž osoba, nýbrž osoby tři...
Ano ale stejně tak technická dokonalost, vysoká cena a dejme tomu šestiválec o třech litrech mou představu o luxusu v případě BMW1 nenaplní. Já tohle auto chápu jako spíše sportovní hatch. O nějakém pohodlí se u něj nedá mluvit. Proto jej ani neustále nesrovnávám s Deltou. Ty auta jsou si velice vzdálena jak designově, tak svým pojetím. Navíc i klientela bude asi naprosto odlišná... 😐
Já o voze, ty o koze, celé to začalo tím, že Tatra tvrdí, Delta je luxusní auto ve své třídě. Já tvrdím, že není, protože pouze kůže na přístrojovce a houpavý podvozek nenaplní význam slova luxusní, tedy přepychový (navíc přečti si v článku věty o "pohodlných sedadlech"). Pro mě je Delta stejně "luxusní" jako Superb 1 ve své třídě. Jo, stejný koncept, podvozek ze starého mainstreamu trochu natáhneme, je to pohodlné, spousta místa, pohodlná houpavá jízda, nějaká lepší motorizace, trochu kůže a dřeva a je tu pan LUXUS. Že by se diskutéři označení Superbu 1 za luxusní vysmáli? Vážně? Tak proč jsou schopni psát věty o luxusu při řeči o Deltě? Jo, aha, ona je Lancie ta prémiová značka a Škoda ne. Hoši, ty vaše stereotypy ale nefungují, a je zbytečné abych vám to vysvětloval já, on to zvládne trh sám. 😉
Dinare souhlas necháme toho. Asi bychom se tak či tak neshodli, tady holt máme každý trochu jiný názor. 😉
Tak toto bol fakt kvalitný príspevok. Choď si radšej kúpiť svoje LUXUSNÉ prémiové auto. Ja už pri prvom pohľade musím cítiť, že je to luxusné auto. A to pri BMW ani MB a Audi už vôbec nie necítim. Zato keď vidím napr. Jaguár alebo Rolsa tak mám hneď pocit že je to luxusné auto. A tak je to aj pri novej Delte. Hold každý máme svoje poňatie luxusu. A len tak mimochodom, ak by kožou obšili prístrojovku A3 tak by to vôbec nevyzeralo pekne, pretože ona má strohý nemecký dizajn a nie taliansky umelecký. V tomto sa nemecké značky nikdy na talianov nedotiahnu.
Chlapče zlatá, ty meleš o svých dojmech, pocitech a náklonnosti k jednotlivým autům nebo značkám a tváříš se jako bys chtěl diskutovat nad pojmy. Měj si svoje poňatie luxusu, ale nechtěj mě nebo slovník přesvědčit o tom, abychom tím tvým poňatím naplňovali význam slova.
Tak to sa podľa mňa mýliš. Luxus je práve o tej kožou obšitej prístrojovke a celom interiéri. Musím mať pociť, že toto je niečo jedinečné čo inde nenájdem. A to Audi ani MB ani BMW nemajú. Keď sa posadíš dovnútra tak od nižšej strednej triedy po vyššiu nájdeš v podstate to isté.
A to mám BMW osobne strašne rád. A luxus je určite aj veľkosť vnútornéhopriestoru, spôsob ovládania, komfort jazdy. A cena auta nevyjadruje jeho luxus. To by znamenalo že napr. "sériová" Carrera je menej luxusná ako GT3. Ale tak to určite nie je.
A to mám BMW osobne strašne rád. A luxus je určite aj veľkosť vnútornéhopriestoru, spôsob ovládania, komfort jazdy. A cena auta nevyjadruje jeho luxus. To by znamenalo že napr. "sériová" Carrera je menej luxusná ako GT3. Ale tak to určite nie je.
Tak si to "jedinečné" a "přepychové" auto s 1,4 turbo za 600k kup, ať víš, co je luxus. :-!
Čo ti mám na toto odpísať. Momentálne auto mám a o novom uvažujem možno na budúci rok. S tým terajším som zatiaľ spokojný. A nové nebude určite Delta (aj keď ja by som rád), je už trochu moc nad rodinný rozpočet a žene sa Lancia nepáči.
Myslím, že jsi až příliš fixován na finanční stránku věci. Víc už ti k tomu říct nemůžu. Pokud budu chtít luxusní, tedy přepychové auto, opravdu ho nepůjdu vybírat podle koncové sumy v ceníku. A pokud považuješ za přepychové i takové 118i, asi si přestáváme rozumnět. 😲
Naopak, začínáme si rozumět, já tu od začátku tvrdím, že použít slovo luxus v této třídě je velmi diskutabilní, zvlášť pokud jej někdo používá ve spojení s do kůže navlečeným fiatem za max. 700k. Jestli bych měl mluvit v této třídě o něčem luxusním (přepychovém), pak bych si jako přepych, určitou marnotratnost, dokázal představit třeba tu 130i v plné palbě za 1,4 mega. To prostě není racionální volba, malé ku.evsky drahé auto, přepych. 😉
Luxus je hmatatelný, neurčuje se podle toho, kolik za něj musíš vyhmátnout ty. To si zapamatuj.
Já můžu prodat trabanta za milion, když se najde někdo, kdo mi ten milion za něj dá..
Já můžu prodat trabanta za milion, když se najde někdo, kdo mi ten milion za něj dá..
No tak to každopádně, tohle není třída, v níž by byl luxus zrovna synonymem. Ale v případě Delty jde myslím o to, že dokáže zprostředkovat ten dojem "marnotratnosti" za rozumné peníze a v tomto případě asi nelze použít výraz value 4 money, to se možná týká Chevrletu Lacetti nebo Kie Cee´d. Delta se ale opravdu tváří jako auto za mega a přitom za něj dáš jen těch 700. A co se toho "fiatu v kůži" týče - jak si můžeš být tak jistý? Třeba je těch změn víc, než tušíme. Ona toho Musa s Ideou taky už nemá moc společného.
No postav sa vedľa Ferrari a vedľa Lancie. to sa nedá porovnať. Ja osobne som bol z Ferrari veľmi veľmi sklamaný. Nič to som mnou nespravilo, vôbec mi to nepripadalo, žo toto auto chcem. A presne Pierro to vystihol, + ja dodám, že nie všetko čo má na cenovke 6 núl je luxusné.
To se lehce pleteš. Já z Ferrari vůbec nebyl zklamaný. Naopak. Stejně jako by mne nenapadlo srovnávat Lancii a Ferrari. Ale pojem luxusu chápu jinak, než někteří další kolegové. Viz. můj příspěvek výše. 😉
a v tom se shodujeme. Luxus je především o pohodlí. Na co mi bude zlatá židle posázená diamanty, když mě z ní bude za chvilku bolet v zádech a budu mít otlačený zadek?
Taková debata je především o ho.vně. Pokud chcete používat nějaká slova dávejte jim obsah, jaký mají, ne vlastní. Luxus nerovná se pohodlí, Tatro, i kdyby ses rozkrájel.
Luxus = komfort a použité materiály. Pokud s tebe auto vytřepe duši, tak není luxusní, i kdyby mělo sedačky potažené kůží z Marťana, obložené dřevem ze stromu z třetihor a ovládací prvky udělané z mamutoviny.
nemyslím, že tato debata by měla být o h.o.v.n.ě.. Jen jo to možná trochu i o toleranci jiného názoru... 😐
Naposledy. Pokud budu tvrdit, že voda teče do kopce, a ty na to, že jsem vůl, protože je to nesmysl, můžu tě asertivně utloukat větami o tom, že hlupák jsi ty, protože netoleruješ cizí názor. Označujte si Deltu výrazy jakými chcete, ale význam slova luxusní prostě naplnit nedokáže. Že si ty nebo Tatra pod slovem luxus představujete hlavně pohodlí je vaše věc, význam toho slova je však jiný. Sorry, ale tím to pro mě končí. 😉
No zaplať pánbůh.... 😉
Myslím že sa nepletiem. Mne Ferrari nič nehovoría, môže mať tradíciu dlhú ako chce a aj športové výsledky. Pre mňa je to zbytočne vychvaľovaná značka. A porovnával som dizajn obidvoch a tam nerobím rozdiel medzi triedami áut. Keď je raz niečo pekné tak je pekné.
je to tvůj názor, se kterým sice nesouhlasím, ale když to bereš takhle... proti gustu žádný dišputát... 😉
Len malý detail, ceny vo východnej Európe budú nakoniec aj tak vyššie, než v Nemecku. Rozdiel medzi spomínanými motorizáciami v Nemecku je 3700 EUR, to nie je 200tisíc.
T613
Představte si budoucnost, kde automobilky navrhují elegantní, komfortní automobily bez pseudosportovních a rádoby agresivních designových prvků. Auta jaké byly před filmem Rychle a zběsile >😁
Taky jseš trochu zblblej marketingem, auta v kterékoliv třídě jsou stále komfortnější, a to v každém ohledu, jak ve snadnosti ovládání tak v prostoru tak jízdním komfortu ať "zadkovém" nebo hlukovém. Jiná věc je, že si dnes kdejakej trouba narve na HB nižší střední osmnáctky a pak se diví, že cítí každý dekl od kanálu. Zkus nasadit osmnáctky na T613 a garantuju ti, že je po komfortu. A pokud jde o pseudosportovní designové prvky, jo s tím souhlas, taky mě po setkání s okřídlovaným a falešnětrojůhelníkověokoncovkovaným civicem potěší pohled na čistou eleganci klasických HB bez "falešných sobů" typu golfu nebo átrojky. 😉
Nebavím se o pocitu jízdy, ale čistě o designu 😄 A řvoucí tlama u mě pocit komfortu nenavozuje. 😉
O tlamě se mluví snad jen ve spojení s Peugeotem, jinak nevím, mě, snad s vyjímkou posleních fordích kreací včetně faceliftů, které opravdu působí na první i druhý pohled velmi pseudo, nepřipadá, že by bylo obecným trendem zvětšovat "výrazové prostředky" prostřednictvím masek, spíše je trendem zdecentňování a cizelování, viz. C5, Laguna, Insignia nebo Passat CC coby předzvěst masek dalších modelů VW. 😉
Když se řekne tlama, tak se mi představí dvě automobilky - Peugeot a Audi. Nové auta vypadají mnohem méně přítulně, a ta agresivita se, alespoň mi, již zajídá.
ty počuj, máš akýsi ťažký problém s tým Civicom 😉 a mimochodom, tie výfuky niesu falošné...
Proč těžký problém, jen jeho design považuju za prvoplánový, toť vše. A pokud jde o ty trojůhelníkové koncovky, dobře si je prohlédni, uvnitř toho impozantního trojúhelníku najdeš malý kruhový výfuk. 😉
jáj, tak to áno, tá tam je, ale aspoň nieje pred tou samotnou koncovkou nejaká trubka smerom dole... 😄
Civic a prvoplánový design? Možná úplně nechápeš význam slova "prvoplánový". Civic rozhodně není navržený ve stylu "líbím se za každou cenu", je to komplet, v němž se spojuje atraktivní design s bezprecedentní funkčností a praktičností. To, že se ti jeho design nemusí líbit a zjevně nelíbí, tady vůbec nehraje roli. Red Dot dostal Civic, nic od BMW... A co se koncovek výfuku týče - už jsi viděl auto s koncovkami integrovanými do nárazníku, které by nebyly falešné? Když pominu fakt, že mě to vůbec neuráží, najdeš je i u Lexusu IS F...
Dinár měl spíše na mysli, že bude zvědav, co Honda udělá s designem nového modelu. Bude navazovat? Nebo to bude opět něco úplně jiného?
Pokud trochu sleduješ genezi modelů Hondy, lze vysledovat určitou "párovost". Konkrétně u CV ze sebe vzájemně vycházely 1.a 2G, 3 a 4G, 5 a 6G. 7G byla minela a předpokládám, že 8 a 9G bude opět mít společný stylistický základ. Na filozofii odlišných generací nevidím nic závadného, kdyby všichni dělali auta s takovou invencí jako Golf, byla by to dost nuda.
Slova o Hondě, která nejsou v kladném smyslu vyžadují reakci, chápu. 😄 😉
Design Civicu prvoplánový je, pseudosportovnost (křídlo v okně, kliková hra na kupé), laciná cingrlátka (plexi pruh, koncovky výfuku) tě mají "utáhnout" při prvním pohledu a de-facto tak zakrýt skutečnost, že tvarově jde o velmi fádní bublinu bez jakékoliv designové rafinovanosti. Druhý a třetí pohled to auto odhalí, kromě těch cingrlátek se už není pohledem čeho chytit, jednou dobrý, podruhé nuda, potřetí ta maškaráda už oko popudí. 😉
Design Civicu prvoplánový je, pseudosportovnost (křídlo v okně, kliková hra na kupé), laciná cingrlátka (plexi pruh, koncovky výfuku) tě mají "utáhnout" při prvním pohledu a de-facto tak zakrýt skutečnost, že tvarově jde o velmi fádní bublinu bez jakékoliv designové rafinovanosti. Druhý a třetí pohled to auto odhalí, kromě těch cingrlátek se už není pohledem čeho chytit, jednou dobrý, podruhé nuda, potřetí ta maškaráda už oko popudí. 😉
Můžeme se bavit o nedostatcích, ovšem těch neoddiskutovatelných. A mezi ně rozhodně design Civicu nepatří. Nevím, oč lacinější cingrlátko je plexi namísto plastové masky chladiče s plastovými lamelami (ač nejsem jeho fanda). Umístění kliky v rámu zadního okna má aerodynamické opodstatnění stejně jako ten plexi pruh a celkově velmi aerodynamicky čistý profil auta. A křidélko vzadu s tím souvisí, má na starosti zvyšování přítlaku na zadní nápravu. Pokud je pro tebe aerodynamická čistota doplněná sladěnými detaily (motivy kliky, výfuků, mlhovek, zakončení světel, fédní bublina, tak to už je jen tvůj boj. 😉
Aha, takže HB supersport, přítlak a aerodynamická čistota, Kingu, je to Honda, chápu, že do roztrhání těla. 😉
Pokud si myslíš, že kompaktní HB s kapkovitou karoserií, respektive jakýkoli kompaktní HB nepotřebuje na zádi spoiler nebo alespoň zvýrazněnou odtrhovou hranu, tak proč ji tam sakra všichni mají? 😉 Nebo jsi i e😜ert na aerodynamiku? 😄
Dinare dinare, ty máš jeden problém. Vydáváš svůj pohled na design jako meritum věci. Stejně tak názor typu kdo je a není prémie. V tomhle jste si podobní s kolegou GTI. Pokus se být méně konfrontační a zkus se na věc podívat i z druhé stránky. Zkus pochopit, že spoustu lidí osloví design Delty více, než poněkud sterilní A3 anebo přinejmenším kontroverzní BMW 1-er. A nech jim tento jejich názor... 😉
Spoustu lidí? Možná ano. Ovšem já si myslím, žemnohem více lidí osloví jak BMW 1, tak třeba A3.
Nemám důvod s tebou nesouhlasit. Ono počty vyrobenýh vozidel jsou taky trochu jiné a přeci jen německá trojka je v povědomí lidí zapsána mnohem více než Lancia, která povstává z prachu a která se u nás vlastně pořádně ani neprodávala. Pro mne však Delta zůstává jednoznačně zajímavější auto jak A3 i jak jednička. Designově není o čem. 😐
Pierro, než mě budeš poučovat, podívej se do slovníku, co je meritum, to jen na okraj. Pokud se týká designu, co napíšu, je samozřejmě můj názor, a že nebudu každou větu uvádět slovy, já si myslím nebo je to jen můj názor, to je snad jasné. Takže svoje mentorování v tomto smyslu si nech od cesty. Díky.
Nač hned tak zle příteli?? Co se hned rozčiluješ?? Já tě v žádném případě nehodlám poučovat. Já si naopak tvých znalostí a mnohdy i názorů velice vážím. Jen mi přijde, že poslední dobou je v případě některých aut s tebou poněkud těžší diskutovat... :-!
Jo, také se obávám, že se Dinar cítí být až příliš velkým guru přes design. 😉
Kingu, ruku na srdce, psát tu o něčem z koncernu, budeš tu házet větami o designu bez jakéhokoliv uzardění, Honda udělala civica takového jaký je čistě účelově, jako léčbu šokem po předešlé generaci, že nemá s jejím designovým jazykem, vztaženo k ostatním současným modelům vč. posl. novinek, moc co dělat je snad jasné i tobě, je to vějička, aby se na civic nezapomělo, a jsem naprosto přesvědčen, že příští generace už bude zase vypadat mnohem víc jako auto resp. Honda. 😉
Co se koncernu týče, uslyšíš ode mne na design ve většině případů výtky pouze co se nedostatku invence a přílišného lpění na kontinuitě týče. A to není nic jiného, než konstatování skutečnosti. Auta, která chtějí především neurazit, mě neoslovují. A i u tohoto stylistického jazyka bychom se mohli pobavit o prvoplánovitosti (raději nic nezkazit velkými změnami, ať se nám to dobře prodává i nadále).
Otázka je, jestli si myslíš, že je design nutno radikálně měnit, když se model tak dobře prodává. Zákazník si přece nekoupí auto, které se mu nelíbí.
Takže pro tebe jde o nedostatek invence a pro hromady zákazníků přesně to, co chtějí.
Takže pro tebe jde o nedostatek invence a pro hromady zákazníků přesně to, co chtějí.
Ano, právě jsi udeřil hlavičkou na hřebíček. :yes: Proč tu nudu měnit, když se to tak skvěle prodává? Víc prvoplánovější filozofii už si ani nelze představit. :yes: Vlastně můžeme být rádi, že stále nejezdíme ve Fordu T. 😄
Vy trubky. Si po sebe prečítajte čo píšete a až potom to odošlite. Aspoň tu nebude toľko odveci komentárov. Lancia nieje mainstream. Takže samozrejme že sú na ňu rozdielne názory, niekomu sa páči bez výhrad (priznám otvorene že aj mne) a druhej polovici vôbec. A nemyslím tým iba design. Je to skrátka niečo iného a to má pre mňa cenu. A s technikou je myslím plne porovnateľná s ktoroukoľvek inou automobilkou. Len sa mi zdá, že niektorí by chceli mať v aute aj nemožné, aj keď to potom vôbec, alebo len veľmi zriedka využijú. Ale hlavne že budú mať svoj "luxus". Zdá sa že sme trošku zleniveli a potreebujeme mať všetko na elektriku (okná, zrkadlá, kufor, sedačky, roletky na sklá atď.). Len sa potom netreba diviť, že auto má väčšiu spotrebu ako udáva výrobca a tak isto za podľa mňa zaťažuje životné prostredie pri výrobe všetkým možných blbôstiek a hlavne pri likvidácii auta. Keby Vám parkovala Delta pred domom a v dvojfarebnom laku boli by ste všetci radi a vystavovali ju na obdiv. Pred pár dňami so stál vedľa malého Ypsilona v dvojfarebnom nástreku - zlatožltá + tá ich tmavo červená až fialová. Neskutočne krásne. Všeobecne u talianskych áut sa nehrá na praktickosť (aj keď je dôležitá), ale na pocit a srdce. A v tom sú ich autá dokonalé.
Sorry, že som sa tak rozpísal, ale nedalo mi to.
Sorry, že som sa tak rozpísal, ale nedalo mi to.
Pánové,ruku na srdce.Kdo jiný by mohl být ikonou kompaktní třídy,než Delta.Špičková na závodních tratích,ale i mimo ně.Krásný netárnoucí design nás ještě dlouho povede a zcela zastíní pomyslnou legendu z Německa.Vyniká i svými rozměry,takže skvěle reprezentuje svého majitele.Úžasný interiér,který dokazuje,že i ryze funkční věci mohou vypadat elegantně a mít glanc...
Snová studie z roku 2006 se stala skutečností
Snová studie z roku 2006 se stala skutečností
S nestárnoucím designem bych si tak jistý nebyl, ale kromě kontrovezních zadních partií na které je potřeba si zřejmě trochu zvyknout je to krásný vozík i když si nejsem jist zda ho trh akceptuje (viz Signum a svým způsobem i Stilo)
PS: Richard Gere mi tam přijde jak pěst na oko.
PS: Richard Gere mi tam přijde jak pěst na oko.
Právě vůbec. Gere je známý budhista, tudíž vyznavačem klidu a míru. A taková má být filosofie Lancie - klid, mír a relax. Jestli to tak bude se teprve pozná >😒]
Zadní partie tomu dodává kromě elegance a vytříbenosti taky trochu futurismu.Já myslím,že ho akceptuje,protože třeba takový Signum byl siec zajímavýmale hlavně v iteriéru snad až příliš studený a Stilo nauspělo kvůli německému designu...
PS:Ten čtvrtý plakát mi momentálně zdobí pozadí na PC 😉 :yes: Je to krásný kousek umění,míchaného s mým milovaným futurismem 😄
PS:Ten čtvrtý plakát mi momentálně zdobí pozadí na PC 😉 :yes: Je to krásný kousek umění,míchaného s mým milovaným futurismem 😄
Já bych řekl, že Signum neuspělo kvůli koncepční nesmyslnosti. Kdo měl zájem o dlouhé menší auto bez normálního motoru za nekřesťanské peníze. To že mohl člověk mít 200koní a dvě tuny high-tech elektroniky, na to každý kašlal. Stilo 3dv. s designem dodnes nemá problém, ale bylo v podobné situaci. Spousta moderností, elektroniky a vysoká cena. O 5dv. verzi netřeba mluvit, ta je nepochopitelně otřesná a k německému designu má daleko asi jako SsangYong :-!
GTI
Tak konečně italská prémie se vším všudy. No, ani ne tak se vším a už vůbec ne všudy, ale že je to italská prémie o tom nemůže být ani řeči. No, možná, že ne řeči, ale šepotu určitě. Nakonec, možná, že ne ani šepotu, ale tichý pláč tohle určite vyřeší.
Já vím, je to těžké... německá prémie má prémiovej každej šroubek, je piplaná desetiletí a tomuhle vystavět hráz, ausgerechnet v itálii, to vlastně ani nejde. A co tedy vlastně jde? No, jak je vidět, jde natáhnout genialitu od Volkswagenu, prostě natáhneš Golfa, dopředu umístíš veverčí kukuč a na dveře dáš nápis, nad 180 cm doporučujeme toho Golfa. Cesta nikam... na tohle už přišli nedávno i u Opelu... Dlouhej hatchback (bože), ta milá uchopitelnost kompaktní třídy od všech (všichni ctí "golftřídu") je tatam. Zbývá jen hra. Na co vlastně? Na blazeovaného elegána. Znáš ne?
P.S. Hádanka na závěr - není to ikona delta a vypadá to vevnitř jako Bravo. Uhádls´, je to nová delta. No, posaď se do VOLVO V50, když už bys chtěl mermomocí mezitřídní auto, co vypadá jako auto pro chlapa. Doufám, že víš aspoň co je to chlap...
Já vím, je to těžké... německá prémie má prémiovej každej šroubek, je piplaná desetiletí a tomuhle vystavět hráz, ausgerechnet v itálii, to vlastně ani nejde. A co tedy vlastně jde? No, jak je vidět, jde natáhnout genialitu od Volkswagenu, prostě natáhneš Golfa, dopředu umístíš veverčí kukuč a na dveře dáš nápis, nad 180 cm doporučujeme toho Golfa. Cesta nikam... na tohle už přišli nedávno i u Opelu... Dlouhej hatchback (bože), ta milá uchopitelnost kompaktní třídy od všech (všichni ctí "golftřídu") je tatam. Zbývá jen hra. Na co vlastně? Na blazeovaného elegána. Znáš ne?
P.S. Hádanka na závěr - není to ikona delta a vypadá to vevnitř jako Bravo. Uhádls´, je to nová delta. No, posaď se do VOLVO V50, když už bys chtěl mermomocí mezitřídní auto, co vypadá jako auto pro chlapa. Doufám, že víš aspoň co je to chlap...
...chlap...počkej...kožený tanga, chivas v drápech, na ruce IWC, poslouchá Párply...prostě celej ty >😁 😉 :yes:
houby kožený... leopardí tanga, na ruce Rolexy od ťamanů, v jedný ruce chlupatej volant, ve druhý plexikovej fofrklacek z tuzexu. pod zadkem masážní kuličky z maďarska a na zrcátku stromeček z mexikoplatzu.... >😒] >😒] a z kazeťáku šlapající Lambáda.... >😁
..má zarostlé podpaží a smrdí.. 😢
Taky mám zarostlé podpaždí a když se neumeju, tak smrdím (něco jako..."když se rozzlobíme,budeme zlí" >😒] )
tak to já jsem vyvoněnej metroš... >😒]
No jo, to ale pak musíš jezdit v Lancii, jiné řešení není >😒]
Zarostlé podpaží přiznávám, smrad ne >😁 hele, občas si z pumpy u vás na návsi natlač pár litrů vody do džberu a umyj si ohanbí... 😉
Jojj, mily GTI, cim to je, ze furt narazas na nechlapskost tohoto auta, snad design, ktory ma odvahu stat sa niecim inym ako seda nuda v prevedeni audi?No v podstate co sa tyka designu sa sem moze zaradit aj bmw 1 a 3kove. Nie, vynikajuce jazdne vlastnosi a ich kvalitu nespochybnujem, ale ta nuda co Ta vita hlavne vnutri tych aut sa len tazko da prekonat.
Ale spat k tomu chlapskosti, je dovodom odporu tento extravagantny design, priam umenie? Takze kazdy clovek citom pre umenie neni poriadny chlap. Schvalne dajme do suvislosti trebars buduceho vlastnika Delty a Gaudiho, lebo vlastnik tohto auta ma cit pre krasu, tak isto ako pri pohlade na Barcelonsku architekturu sa prejavi cit Gaudiho pre krasu a estetiku, a ze by Gaudi nebol chlapskym muzom...ci sa mam zmienit o Hundertwasserovi, v jeho diele nenajdes ani stopu po chladnom nemeckom vypocitavosti, o tom svedcia jeho budovy vo Viedni, o tom vsak tiez nepochybujem, ze prefikol viac zien, ako ty s tym svojim pupkom a chlpatym podpazusim, a pritom nepotreboval muznost dokazovat krabicoidnymi domami, tak isto ako typek co si to auto kupi nemusi muznost dokazovavat svojim autom. Totic muza robi muzom, to, co ma medzi nohami, a ako ho pouziva, a ked niekomu sa to neak tam dole nevyvinulo, tak ani najGTIckovejsi golf, naj RSkovejsie audi, ba ani opticky klam vytvoreny vlastnictvom V50ky na tom uz nic nezmeni.. Ale Teba GTI, sa toto netyka, ze nie.... vsak Ty mas dostatocne chlpate podpazusie a spravny muzsky pupok nie, a to je snad dostatocnym dokazom muzskosti a chlapskosti, a predsa neakym tym autom nikomu nic nemusic dokazovat... ze nie, alebo ? Jo no, tak tolko o stereotypoch...
Ale spat k tomu chlapskosti, je dovodom odporu tento extravagantny design, priam umenie? Takze kazdy clovek citom pre umenie neni poriadny chlap. Schvalne dajme do suvislosti trebars buduceho vlastnika Delty a Gaudiho, lebo vlastnik tohto auta ma cit pre krasu, tak isto ako pri pohlade na Barcelonsku architekturu sa prejavi cit Gaudiho pre krasu a estetiku, a ze by Gaudi nebol chlapskym muzom...ci sa mam zmienit o Hundertwasserovi, v jeho diele nenajdes ani stopu po chladnom nemeckom vypocitavosti, o tom svedcia jeho budovy vo Viedni, o tom vsak tiez nepochybujem, ze prefikol viac zien, ako ty s tym svojim pupkom a chlpatym podpazusim, a pritom nepotreboval muznost dokazovat krabicoidnymi domami, tak isto ako typek co si to auto kupi nemusi muznost dokazovavat svojim autom. Totic muza robi muzom, to, co ma medzi nohami, a ako ho pouziva, a ked niekomu sa to neak tam dole nevyvinulo, tak ani najGTIckovejsi golf, naj RSkovejsie audi, ba ani opticky klam vytvoreny vlastnictvom V50ky na tom uz nic nezmeni.. Ale Teba GTI, sa toto netyka, ze nie.... vsak Ty mas dostatocne chlpate podpazusie a spravny muzsky pupok nie, a to je snad dostatocnym dokazom muzskosti a chlapskosti, a predsa neakym tym autom nikomu nic nemusic dokazovat... ze nie, alebo ? Jo no, tak tolko o stereotypoch...
Hezky ses tu vyplakal, Beekey 😄 Tak si řádně hol podpaždí a doufej že tě za pořádnýho chlapa bude v životě považovat alespoň tvůj... kanár 😉
slaby pokus kamo... Vsak vieme ako funguje obranny reflex ega...
Nikdy v životě bych nechtěl být chlap podle tvé představy. Myslím, že radši dál zůstanu mužem.
Taky se holíš v podpaždí? 8-s P.S. cos zatím, dítě, puberťák, nebo ostrej nadrženej bejček, či snad v elegán v přechodu?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Beekey
Pani, tak to je nieco. Hned by som neak neusiloval o definovanie luxusu, alebo by som polozil otazku, ci vobec objektivny luxus existuje. Pre kazdeho je luxus ine, a ked sa hovori o autach, tak ne mieste je maximalne luxusnost.
Ferrari neni luxusne auto, ale kupit a vlastnit Ferrari je luxusom. U Lancie je to presne naopak, kupit si, ci vlastnit tuto Deltu urcite nebude luxusom v tom pravom slova zmysle, ale je to luxusnejsie auto, no presnejs je to premiove auto, je to nieco viac ako obycajne Bravo, ked je to egzistenciou kozeneho interieru a pridanim roznych volitelnych doplnkov, tak nech robi rozdiel iba toto, ale ten rozdiel tam nepochybne je a to auto je i designovo a materialovo vyspelejsie, co sa da vyvodit aj z clanku.
Podla takej istej logiky by sme sa mohli dostat k A3-ke a Golfu, A3-ka je luxusnejsie auto ako Golf, je to premiove auto, ale co robi ten rozdiel? Iny interier, par inych motorov, lebo 1,9tdi, benzinovu 1.6ku najdeme v oboch autach, iny vonkajsok, ale mali by sme teraz prist otazkou, co hladaju tie lacne prvky v A3ke, ktore najdeme v golfe, octavii...?
Ferrari neni luxusne auto, ale kupit a vlastnit Ferrari je luxusom. U Lancie je to presne naopak, kupit si, ci vlastnit tuto Deltu urcite nebude luxusom v tom pravom slova zmysle, ale je to luxusnejsie auto, no presnejs je to premiove auto, je to nieco viac ako obycajne Bravo, ked je to egzistenciou kozeneho interieru a pridanim roznych volitelnych doplnkov, tak nech robi rozdiel iba toto, ale ten rozdiel tam nepochybne je a to auto je i designovo a materialovo vyspelejsie, co sa da vyvodit aj z clanku.
Podla takej istej logiky by sme sa mohli dostat k A3-ke a Golfu, A3-ka je luxusnejsie auto ako Golf, je to premiove auto, ale co robi ten rozdiel? Iny interier, par inych motorov, lebo 1,9tdi, benzinovu 1.6ku najdeme v oboch autach, iny vonkajsok, ale mali by sme teraz prist otazkou, co hladaju tie lacne prvky v A3ke, ktore najdeme v golfe, octavii...?
Když začali v Ingolstadtu někdy v r.1996 dělat A3, tak bych Vám přál slyšet jak jejich zaměstnanci ( i ti turečtí + celej další Balkán) nadávalí. Dělat Golfa, Octavii, Toledo jen v trochu jiném kabátě pod značkou A3 brali jako urážku Audi. Dokonce tehdejší šéf Audi měl kvůli tomu s Ferdinandem Piechem hodně velké problémy. Nevím jestli to nakonec ustál. Buď sklopil hlavu, jak bylo za Piecha zvykem, nebo šel. Tehdy šlo jen o to udělat levně prémii za málo peněz a jak jde vidět spousta lidí jim na to skočila. Piech se nemílil, lidi snesou všechno, snad i Mercedesa z Rumunska.
A to má být obhajoba Delty? Že lidi snesou všechno? Fiata co se tváří jako Lancie? >😁 >😁
Ale vážně, pogo, Audi A3ku ustálo proto, že mělo obsazené segmenty nad ní a image modelů vyšších tříd padala i na tohoto "golfa" se znakem Audi. Nemluvě o tom, že tecnika je bez diskuse a na pohled, člověk neznalý věci, nemá jak by na, s golfem společný rodokmen, přišel. Lancia je v naprosto jiné pozici, její modely ve střední a vyšší střední zná dnes už jen pár nadšenců, nad Deltou není nic, z čeho by na ni mohla padnout image premiovosti a samo auto nenavazuje ani na svého předchůdce, neb teď se nejede sportovnost, ale hraje se na luxus. Pod tím vším je, pořád, jen ten Fiat s koženým obšitím a průměrnou technikou, dle zdejších nadšenců to znamená luxus. Jak to tady tak čtu, řekl bych, že marketing Lancie je fakt dobrý. 😉
Ale vážně, pogo, Audi A3ku ustálo proto, že mělo obsazené segmenty nad ní a image modelů vyšších tříd padala i na tohoto "golfa" se znakem Audi. Nemluvě o tom, že tecnika je bez diskuse a na pohled, člověk neznalý věci, nemá jak by na, s golfem společný rodokmen, přišel. Lancia je v naprosto jiné pozici, její modely ve střední a vyšší střední zná dnes už jen pár nadšenců, nad Deltou není nic, z čeho by na ni mohla padnout image premiovosti a samo auto nenavazuje ani na svého předchůdce, neb teď se nejede sportovnost, ale hraje se na luxus. Pod tím vším je, pořád, jen ten Fiat s koženým obšitím a průměrnou technikou, dle zdejších nadšenců to znamená luxus. Jak to tady tak čtu, řekl bych, že marketing Lancie je fakt dobrý. 😉
Vi King
No tak jako mne se docela libi. Je to velmi prijemne zpestreni. Budme uprimni, tolik extravagantnich vozu jako je prave nova Delta se kazdy rok moc nezrodi. Proto si cenim Lancie za to, ze prisla s tak krasnym vozem. Ja osobne bych si to asi nekoupil, ja preci jen radsi tu nemeckou premii, ale je to proste krasne a je dobre, ze i italove se snazi dychat na zada Nemcum. Jasne, jeste musi hodne polivky snist, ale stejne. Podle me je to krok spravnym smerem. Ja osobne mam tedy jen trosku vyhrady k tomu interieru (mysleno jako pristrojova deska). Z tech fotek to nevypada nic moc a navic je to jen jinak obarvene Bravo. Ale stejne me tesi, ze i takovato auta prichazi na svet, aspon se je na co koukat.
souhlas kámo... 😉
Z toho kluka jednou něco bude, že? 😉 :yes:
Jejda, to ja nevim >😁 Doufam, ze milujici otec a manzel, uspesny a dobre zaopatreny pravnik, dobry ridic, slusny clovek, ... Proste typicke detske ideie 😄
Na právničinu kašli, jednoho právníka tady už máme 😉
nejdůležitější je především být tím čestným a slušným člověkem - to ostatní už pak půjde (skoro) samo 😉
Jn, i kdyz v dnesnim svete cestni a slusni lide dopadaji spatne a .... No ale vzdyt to asi vsichni vi. Ale nastesti to neni tak vzdy. No ale to asi nepatri sem, do diskuze o autech. 😄
Snad vyjadrenie spravneho pristupu? :yes:
Myslis jako spravneho pristupu Lancie?
I pristup lancie, ale i Tvoj pristup k podla niektorych ludi 'nezdarenemu e😜erimentu' Lancie...
Pristup Lancie je podle me velmi zajimavy. Co se tyka designu, tak rozhodne skvely, malokdo se odvazi udelat takovyto design. Nechci hodnotit, jestli je to dobre, nebo spatne, ale podle me je tato Delta opravdu krasna. Trosku je mozna otazne, jestli se v pomerne konzervativni Evrope chytne ta koncepce velkeho hatchbacku. Mne osobne by to nevadilo, ale obavam se, ze vetsina lidi da prednost sedanu (viz. treba neuspech Signumu nebo pak jeste vetsiho Vel Satisu). Na druhou stranu, Lancie nasadila velmi zajimave ceny (snad budou takove i v CR jako v Nemecku), takze by mohla zaujmout i lidi, kteri si nemohou dovolit premiove auto stredni tridy typu Audi A4, BMW 3, MB-C, .. Uvidime, jak to dopadne, nechci delat prognozy, moc tomu nerozumim, ale napsal jsem zde takove moje nazory na ten pristup Lancie. Rozhodne si Lancia zaslouzi obdiv, podle me. Preju ji uspech.
wolff
Je až s podivem, kolikrát tuto diskuzi milí kolegové jako je FX a Dinár ukončili... a stále čtu.. FX, Dinar, FX.... Ajaj... Někde s evloudila chyba... A krusi.. koukám, už je tady Matelko, tak rychle pryč.... á kolega GTI...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A proč ne Deltu, ale A3? nebo miniVito "A"?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jeeezis, uz su prazdniny alebo co? Jaj, ako vidim, zial na dnes vam uz skoncilo vyucovanie...
Tak Áčko vypadá jako Vito, které místo na 40°C vypereš na 90°C.
Ale Acko ma nepochybne zmakcenu pristrojovku a premiove diely, ako trebars hviezdu na kapote, aaa, no vsak vies...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tu ale nikdo Bravo do prémie nedáva. Len ty ho neustále pojuješ s deltou. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasne. Je o koncernová sestra Brava, je to Lancia Delta. Je to podobné ako v prípade Audi A3, tá je tiež prémiovejšie zameranou sestrou Golfa. A mimochodom aj velmi originálne a zaujímavé auto... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ale kde. napísal som, že Delta je luxusnejšou sestrou Bravy. Rovnako ako Audina trojka a Golf. Nehladaj v tom žiadne čary, ide len a len o využitie už využitého (podvozky) a s tým spojené šetrenie nákladov. Ak by sme mali posuzovať autá podla tvojho metra, potom jedinou skutočnou prémiou v nižšej strednej je skutočne BMW1. Ten vznikol ako naprosto samostatný model. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
veď ony spolu majú vela spoločného. Ale je nezmysel tvrdiť že Bravo rovná sa Delta.. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
S Áčkom to žiadna sláva neni. Druhá generácia sa akosi nepredáva a do povedomí ludí sa moc nezapísala dobre... ostatne ani tá prvá. Ničmenej tej sa alespoň zpočiatku (než prišli losie testy) predajne celkom darilo...
Áčko je podivnost. Jestli je na trhu auto, které si představím čistě pro maminy s děckama, tak je to právě áčko.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co krom jména je na tom takového, aby tomu dal člověk přednost před mainstreamovými vozy stejné cenové relace?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A v čem je to jeden z vrcholů třídy, tedy premiant? Design ne, jízdní vlastnost? ne. Motory? Ne. Tak v čem? v plastech?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro mne je tento vůz bezpohlavní chybou. Vůz o kterém jsem příliš chvály neslyšel.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já ti říkám, že prémiové je na něm akorát jméno, a možná motory. Pro mne Ačko není prémií, stejně tak jako pro tebe Touareg je prémií.
Aha takže se dostáváme k tématu jak moc prémiový musí být prémiový automobil aby mohl být prémiový >😁 >😁 >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslím že nemá... :-! Okrem tej hviezdy a mena nemá.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nikto tu okrem teba nenapísal, že Áčko je výpredajová tuctovka. Ja len tvrdím, že okrem značky má k prémii ďaleko...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kludnejšie Daniel, nehádame sa predsa.. 😉 V čom mi nepríde ako prémia?? V podstate si si odpovedal na túto svoju otázku sám vo svojích komentároch k Delte. Ako prémia mi nepríde v ničom. Nepríliš vydarený podvozok, zastarávajúce motory, mizerné materiály v interiéri a na Mercedes nevalné zpracovanie. A nakoniec ani ničím zaujímavé jazdné vlastnosti. Išiel som s ním Praha - Košice - Praha a nechcel by som si tento zážitok už nikdy zopakovať. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
veď som ti to hore napísal... ja som s ňou nabehal cca. 1500 km a na svojich zkúsenostiach trvám... 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Obávam sa, že ti opäť raz nerozumiem. Takže poprosím o pár vysvetlení😒br />
1.Čo je podľa teba na Delte krásne, keď práve palubka, s ktorou si v kontakte najviac, vyzerá tak hrozne?
2.Ako definuješ prémiu? Prvá zásada - nesmie mať taliansky pôvod?
3.Vymenuj detaily, ktoré robia prémiovosť. Kľudne začni pochrómovanými skrutkami.
4.Kúp si BMW1, Audi A3 alebo MB A, či C30. A kľudne aj všetky. Stále budeš menej zaujímavý ako keď budeš jazdiť v Delte. Uhádni prečo.
2.Ako definuješ prémiu? Prvá zásada - nesmie mať taliansky pôvod?
3.Vymenuj detaily, ktoré robia prémiovosť. Kľudne začni pochrómovanými skrutkami.
4.Kúp si BMW1, Audi A3 alebo MB A, či C30. A kľudne aj všetky. Stále budeš menej zaujímavý ako keď budeš jazdiť v Delte. Uhádni prečo.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
prémie není o exkluzivitě, o té jsou málosériový výrobci - Ferrari, RR apod. Nepleť si exkluzivní segment s prémiovým
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V čem je ekxluzivní Audi/BMW/MB, které potkávám na každém kroku? Vždyť některé jejich modely se prodávají více než mainstreamové stejné třídy! V čem je ta exkluzivita? Že si jej může koupit kdokoliv?
Špatně čteš Marka a GTIho. je lowend, mainstream, subprémie, prémie a EXLUZIVNÍ vozy.
Špatně čteš Marka a GTIho. je lowend, mainstream, subprémie, prémie a EXLUZIVNÍ vozy.
Vysvetli mi to bod po bode ako som napísal, nerád by som sa s tebou zase hádal, možno len nechápem ako to myslíš. A čo myslíš tým vyčačkaným? Aj u drahých áut si všímam "chrómové" doplnky z pastu, imitácie dreva, ktoré sa na poklop ozývajú klasickým laminátovým zvukom...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty si vážne taký blbý, alebo sa len robíš?
Čo robí podvozok prémiovým? Aké detaily sú prémiové a aké naopak nie? Čím sú niektoré sedadlá prémiové a iné nie? Čím je technika prémiová?
Podvozok prémiový, interiér prémiový? Sorry, ale také drísty mne nič nehovoria. To ako keby si napísal, že má prémiový nárazník...
Píš konkrétne a vecne.
Čo robí podvozok prémiovým? Aké detaily sú prémiové a aké naopak nie? Čím sú niektoré sedadlá prémiové a iné nie? Čím je technika prémiová?
Podvozok prémiový, interiér prémiový? Sorry, ale také drísty mne nič nehovoria. To ako keby si napísal, že má prémiový nárazník...
Píš konkrétne a vecne.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ako vieš, že podvozok Delty nemá prvotriedne vlastnosti?
Ako vieš vyčítať z fotiek, že interiér nie je prvotriedny? Ako spoznáš z fotky koženku a bakelit? Čo je vyspelá technika - čím tá v Delte vyspelá nie je? (argument s prerobeným Stilom si nechaj) Podľa čoho radíš motory medzi špičkové a nie špičkové?
Ako vieš vyčítať z fotiek, že interiér nie je prvotriedny? Ako spoznáš z fotky koženku a bakelit? Čo je vyspelá technika - čím tá v Delte vyspelá nie je? (argument s prerobeným Stilom si nechaj) Podľa čoho radíš motory medzi špičkové a nie špičkové?
Vieš čo Dan, on ani nikto nemal v úmysle vytvoriť na základe tebou tolko zatracovaného Brava konkurenta pre BMW1. Jednoducho postavili Deltu, ktorá dnes len ťažko hladá vo svojej triede konkurentov. Postavili pohodlné a krásne auto, ktoré si kúpia ludia čo vedia oceniť umenie, ludia s estetickým cítením. 😉
Souhlasim...kdyz muze mit clovek MB,BMW,nebo Volvo,tak proc by sahal po tomhle...snad jen z lasky ke znacce,ostatne na to to Lancia tahne uz dlouho..
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aspoň že si kluci rozumíte. Vrána k vráně sedá... Matelko Matelka si hledá >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Matelko, vím, jsem trochu starý, nejspíš mě už považuješ za důchodce, to vy prepubescenti obvykle děláte... ale naučil jsem se s tím žít >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Extravagantná dáma s prvotriednou róbou. Dáma s vlastným názorom a pohľadom na svet, nežná a ušľachtilá, pritom prekvapujúco agilná a energická. S vlastným štýlom, novou vôňou, nezvyklým zovňajškom aj dušou. Automaticky zapadne do najvyšších kruhov, hoci pôvodom je dievča z ľudu a nepotrpí si na najvyššiu úroveň. Príjemná a prívetivá k okoliu. Nová Delta. 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podľa čoho súdiš? Zatiaľ je to od teba len nepodložené tvrdenie, navyše iba z fotiek, osobný kontakt ešte za sebou na 100% nemáš.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už předem vím, co budeš psát: Sedel som v Deltě, prihrádka se odevírá prilis rychlo a ten zvuk. Plasty niesu prémiové...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ricardo
Tak jsem si dal 1 a 1 dohromady a došlo mě že ta nová Lancie bude vlastně stát tolik co Fabie v kombíku. Někomu to možná vadí, já na to nevidím nic špatného. Od kdy je dobrá cena mínus? Jinak Delta vypadá že v tom jaká je nemá výraznější slabiny :yes: :yes:
zlysoused
pod každým článkem o nové Deltě to vypadá, že to auto přece jen dokázalo zaujmout.
GTI
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli - jestli si chceš honit deltu, musíš si holit podpaždí. No jo, přesně. Vyholená prsa, světlehnědé tesilky s pukem a dvouřadové sako. Tmavohnědé mokasíny světlé ponožky a růžovou košili, jinak jsi v tomhle světě vodkecanej. Pokud seš ovšem drzek Evropy, co se ráno holívá rašplí, pokud seš tvrďák silnic, co umí pravým kopytem meziplyn, pokud seš ostrej hoch, co má v očích vypálenej cejch bullitta, pak upaluj odtud co to dá, zapadni do svého mustanga, či do jedničky z Mníšku pod Alpou (Karel Kryl...) a dávej si bacha na blazeované rádobyprémiové elegány ve zlatohnědejch metalízách. Většinou je budeš jenom předjíždět, ale pozor na ty v protisměru, občas si pletou světové strany.
No, svět je krásnej... jenom je potřebe umět vědět. Neboť vědět a chtít je něco úplně jiného než umět a moci...
No, svět je krásnej... jenom je potřebe umět vědět. Neboť vědět a chtít je něco úplně jiného než umět a moci...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ke každé Lancii dostanete hygienický balíček a strojek s dvaceti "power" břity >😁
Do konce roku tipuji 5 prodaných kusů a na Vánoce velkolepou oslavu raketového nástupu Delty v ČR za doprovodu zpěváka Drupiho s Haničkou Zagorovou!
Do konce roku tipuji 5 prodaných kusů a na Vánoce velkolepou oslavu raketového nástupu Delty v ČR za doprovodu zpěváka Drupiho s Haničkou Zagorovou!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No a teď nám napiš dědku do které kategorie patříš ty? 😉
Nechci tě rozplakat. A toho dědka si vyprošuji... 😉 Možná ale, že by nebylo od věci napsat, do které kategorie nepatřím... 😉
tož nejvíc geláčků vidím v olympijském autě 😉
Ale než bych se měl holit všude možně, tak to ať ti holubi radši chcípnou hlady! >😒]
Ale než bych se měl holit všude možně, tak to ať ti holubi radši chcípnou hlady! >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ani mudrovanie nerobí inteligenta, že nie? 😉
Je to tak Dan. Ani z teba neurobí chlapa, keď budeš chodiť s kamarátmi fajčiť za školu a pozerať si holé baby v Extázii. A je jedno či už máš na hlave červeného kohúta alebo konzervatívnu prahazovačku, čo ti ju mama ráno pred zrkadlom učeše... 😉 Neber to zle, ale počkaj si až uvidíš deltu na živo.. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano som dospelý. Ale je vidieť že dobre vieš o čom hovorím... >😁 Ty sa netešíš na stretnutie s Deltou??
Jasně, kůže v deltě není dost kožená, když položíš brejle na palubku tak se ti do ní neponoří protože není správně měkčená a vůbec fiat musí být zničen. A co úkoly, máš už je napsaný? 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
víš proč to není prémie? protože to je subprémie 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
volvo se tam řadí taky. Asi o sobě taky nebudeš tvrdit, že jsi submisivní typ >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Andromeda
Uf,tak se dneska zase blejskalo na poli diskuzním >😁 ,tolik komentářů a střetů(i definičních),hmm,to auto dokáže zaujmout a zacloumat emocema,aniž by ujelo metr >😁 .Delta prostě jede,ví se o ní,buď ji bereš,anebo zatracuješ,ale ONA TU PROSTĚ JE DÁL,holka italská.Fiat jednoduše použil postup obvyklý napříč spektrem větších výrobců,a ruku na srdce-kdo by volil jiný postup?Přeji Lancii úspěšný comeback,našlápnuto(alespoň pokud jde o emoce)má nadějně(a o co jiného především u aut z apenin jde 😉 ).Pro zákazníka to znamená větší možnost výběru,jiný design(dle mne povedený) a filosofii...Těším se naživo :yes:
Tak to tu čtu, a je mi z toho blbě. Jaký důvod má GTI, 507, Dinar a spol. přispívat do těchto diskuzí? Vždyť melete furt jedno a to stejný v každý diskuzi týkající se Delty. Ani jeden z vás v Deltě neseděl, divila bych se, kdyby některý z vás kdy seděl v Bravu. A co teprve BMW 1, to se radši ani nebudu ptát... Máte vůbec auto??? Vždyť jediný, čim přispíváte do diskuze jsou útržky toho, co napsal nějakej chytrej pisálek před váma a doplňujete to jen vašima doměnkama. Když se vám líbí VW, Audi, Ford a jiný podobný prémie, pište do diskuzí k těmhle značkám a nechte prostor lidem, kterým se Delta líbí a mají si co říct a hlavně na úrovni!!!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zde pozor, nebeský kovboji, chápu, že ti vadí, že tu někdo vznáší kritku tvého oblíbeného auta, ale asi jsi si nevšiml, že tohle je diskuze. Koneckonců, inspirován tvými slovy - co si tu dovoluješ ty a tví bazalkoví kolegové chválit auto, které jste zatím viděli jen na monitoru...
Tak já teď chvíli počkám, co kráááásného k deltě napíšeš, ale počítej, že pokud uznám za vhodné, budu reagovat. Taková diskuzní úchylka 😉
Tak já teď chvíli počkám, co kráááásného k deltě napíšeš, ale počítej, že pokud uznám za vhodné, budu reagovat. Taková diskuzní úchylka 😉
Co se týče tvých příspěvků, GTI, nebudu to komentovat, protože na to neexistujou ta správná slova. Díky bohu se v mém případě stal monitor realitou...Je mi opravdu úplně jedno, jestli na mě budeš reagovat či ne, upřímně řečeno o to ani nestojím, nemám si s tebou dále co říct, společnou řeč my dva nikdy nenajdeme a s takovými lidmi já nehodlám ztrácet čas. Btw nikdo z mých bazalkových kolegů netvrdí s jistotou, že se Delta stane trhákem a že je to to nejkvalitnější auto pod sluncem, na rozdíl od tebe stojíme všichni nohama na zemi a doufáme, že se to Lancii povede...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vzhledem k faktu, že sedmé nebe do prémie zařadilo VW a Ford, dává tušit, že auta rozlišuje pouze dle ženského žebříčku barvy a líbí/nelíbí.
Rád bych si přečetl něco o Lancii od někoho, komu se líbí a kdo zvedne její prodej.
Nejen to, že napíše, jak je krásná, ale že na ni zrovna nemá, ať již peníze či odvahu.
Vždy to končívá větou zbožného přání uvozenou slovy kéžby, snad apod.
Rád bych si přečetl něco o Lancii od někoho, komu se líbí a kdo zvedne její prodej.
Nejen to, že napíše, jak je krásná, ale že na ni zrovna nemá, ať již peníze či odvahu.
Vždy to končívá větou zbožného přání uvozenou slovy kéžby, snad apod.
Pardon, zapoměla jsem tam dát uvozovky...VW ani Ford do prémií rozhodně neřadím, asi to bylo málo ironické na to, aby to FX pochopil správně...a vůbec...nevědět, že patřím k ženskému rodu, napsal bys asi úplně něco jinýho.
Jak jsem napsal. Rád bych si přečetl příspěvek od někoho, kdo je potenciálním, nebo ještě lépe reálným, zákazníkem Lancie. Nechceš se více rozepsat, proč právě Lancia Delta je to pravé?
Z mého pohledu jde o cizopasení na slavném jméně, které každému vyvolá vzpomínky na rozzuřené sportovní náčiní. Tato Delta není ani z čtvrtiny to, co byla ta stará.
Lépe by Lancia udělala, pokud by tento model nazvala jinak.
Z mého pohledu jde o cizopasení na slavném jméně, které každému vyvolá vzpomínky na rozzuřené sportovní náčiní. Tato Delta není ani z čtvrtiny to, co byla ta stará.
Lépe by Lancia udělala, pokud by tento model nazvala jinak.
Asi takhle, nevím, jak jsi přišel na to, že bych nemohla být potencionálním zákazníkem Lancie??? Myslíš jako, že ženská nemá právo rozhodovat o tom, čím bude jezdit? Velice ráda bych tě vyvedla z omylu, protože nástupcem nynější Lancie bude u nás doma právě Delta...A proč je Delta to pravé? Protože designově se mi moc líbí, technologie, kterou nabídne jen tak někdo nemá a motory, které nabízí jsou více než dostačující. Už jsem o tom tady psala, každej může mít svoji oblíbenou značku, ne vždycky jsem měla italská auta, nikoho nechci hanit, VW i Ford určitě taky dělají slušná auta, ale prostě mě se nelíbí. Delta je pro mě prostě stylový auto, líbí se mi, baví mě a to, že má něco z Brava, nebo Stila, je mi úplně fuk, vždyť to nejsou vůbec špatný auta. To prostě není argument proč si to auto nekoupit...
A co se týče toho sportovního náčiní...víš vůbec jak vypadala první Delta v roce 1979??? Bylo to sportovní náčiní???
A co se týče toho sportovního náčiní...víš vůbec jak vypadala první Delta v roce 1979??? Bylo to sportovní náčiní???
Dočkal jsem se důvodu, proč pro tebe právě Delta. Neberu ti ho, snad se vám doma bude s Deltou jezdit tak, jak od ní očekáváte. :yes😒br />
Právě stará Delta z roku 79 byla ta, na které se postavily závodní Eva. Vzhledově se jim velmi blížila. Tato nová je naprosto něco jiného.
Právě stará Delta z roku 79 byla ta, na které se postavily závodní Eva. Vzhledově se jim velmi blížila. Tato nová je naprosto něco jiného.
No nevím draku, když vidím Pažout 206 (nástupce 205) nebo Citrón C4, tak ani s přimhouřenejma vočima tam ty rallye speciály nevidím... Myslím, že je na čase brát to tak, jak to je, nová Delta nebude sportovní náčiní, i kdyby jsme se všichni na hlavu postavili 😉
moje mamá nedávno najezdila 120tkm s Alfou 147 a přestože to auto stále šlapalo jako hodinky, bylo už 5 let staré a chtělo to změnu.... Kdyby v té době byla tato Lancie na trhu, na 95% by už stála u nás v garáži.... Ukaž mi zajímavější auto pro dámu, která nemá hluboko do kapsy, chce prostorné pohodlné auto a zároveń se nechce vozit v sedanu nižší střední s délkou přes 4.6 metru. Za 700 tisíc by od Lancie dostala káru jako víno.... Jediné co další mě napadá je Audi A3 Sportback... Ale to by ve výbavě té Lancie atakovalo 1mio Kč a to už je trošku scestné....
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vidět ve zdejších diskuzích ženu, to je jak vidět na silnicích Lancii. 😉
Kdo ví kolik ženských se zde skrývá a radši svoje pohlaví neprozradí...hlavně proto, aby se nedočkaly takových reakcí...to je exotika co?
Co já vím, tak sem chodí pravidelně asi 2-3 ženy.
Reakce jsou v drtivé většině na obsah, nikoli na pisatele (i když i zde se najdou výjimky). Mě osobně spíše překvapuje, že máš odvahu a hlavně chuť, psát o autech.
Reakce jsou v drtivé většině na obsah, nikoli na pisatele (i když i zde se najdou výjimky). Mě osobně spíše překvapuje, že máš odvahu a hlavně chuť, psát o autech.
Asi proto, že mám jiné zájmy než jsou kabelky, šminky a horké novinky v módě, jak většina chlapů od ženských očekává. Auto i moto sport mě zajímá a velice ráda se ho aktivně účastním, možná proto mám občas chuť reagovat i na takovém webu jako je tento...
A co je na tom tak vtipnýho? Jsi nikdy žádnou neviděl nebo co?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no, ne že by ji neviděl, ale asi se s žádnou v životě nebavil.... To víš, v sedmé třídě to ještě funguje tak že kluci se o přestávce baví výhradně mezi sebou, holky jsou přece pitomé.... 8-s Jinak tu Deltu si kup 😉 :yes:
Navtech
V roce 95 jsem měl Alfu 155 4X4 s dvoulitrem turbo 140kw, pokud se nepletu. Z laického pohledu mě na tý motorový nabídce něco nesedí.
Možná jsem dnes unaven,ale je irelevantní srovnávat např. 1,4 turbo v benzínu s 2,0 turbo benzínem z roku -13 let nazad.Za tu dobu se např.výrazně změnily emisní limity a udělat zhruba stejný výkon z 1,4 litru je něco jiného, než ze 2 litrů,i bez emisí, natož při jejich dodržení....Že někoho emise nezajímají(může být námitka) je sice možné,ale normy tu jsou a diskutovat nemá s mysl.Že lidé netuší,jak padá výkon nebo Mk,aby se splnily jen tyhle aktuální či budoucí normy má smysl pouze tehdy,pokud protistrana ví,zná,umí.Tušení nestačí,ale to píši proto, že je dobré srovnávat srovnatelné.Nesrovnáváš.Před -13 roky by komukoliv motor 110kW možná nepřežil ani pobyt na motor. brzdě.Myslím 1,4 turbo pro sériovku.Motory 1,5 turbo pro F1(a není to fabia)od např. Renaultu bych sem taky netahal.Životnost motoru pro F1 je známa a dána.Se sériovým motorem paranic společného. :-!Je třeba brát v potaz všechny parametry a normy,ne vytáhnout jedno a tím argumntovat. Tolik OT.
K věci-auto se velmi výrazně podobá a blíží studii z roku 2006,viz. Concept Delta HPE, což je skvělé. :yes:
K věci-auto se velmi výrazně podobá a blíží studii z roku 2006,viz. Concept Delta HPE, což je skvělé. :yes:
delphino
A ta narážka na Tibet tam určitě taky není náhodou takhle před Pekingem.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podívej Danieli, debata o tom, jestli je Lancia Delta prémie nebo není je zcela irelevantní. To je tak možná zajímavé akademické cvičení pro teoretiky a lidi, co se nudí.... Máš tady prostě auto s velice kvalitními materiály uvnitř, zajímavým designem, špičkovou nabídkou motorů a očekávatelnou kvalitou. To celé za velice konkurenceschopné ceny, tak co bys chtěl? 8-s Je vskutku dojemné, že SUV vážící 2.5 tuny s chrochtákem od VW a logem Porsche tady spoustě lidí nevadí, ale Lancia sdílející komponenty s Fiatem by se měla upálit jako čarodějnice..... Opravdu konzistentní uvažování.... 8-s
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jestli chceš vysvětlit slovo "konzistentní", tak napiš 8-s Jinak fakt nevím co dodat - Delta není prémiovka, ale bude to velice zajímavá alternativa v nižší střední.... A že prémiovka není ani Touareg, to ti vysvětlí i GTI (supermainstream, to přece znáš, ne?) 8-s
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale já jsem nepsal, že Cayene není prémie - zajdi si na kurz chápání psaného textu 8-s 8-s
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jazdil si vobec v golfe "spickovy motor" si sadni do fiatu bravo a nebudes chciet vystupit mozem porovnat najazdil som v O2 70tis km a bolo to presuvadlo nove bravo je proste radost z jazdy kvalita materialov a vypracovanie a hlavne motor je :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
takže Lancie je supermainstream! Souhlasíš? >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jen bych tě upozornil že "prémiové" Audi A3 a TT taky nejsou podle této logiky nic víc než Golf nebo Oktávka 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To určil kdo?
Ricardo: No,ty jsi na to ještě nepřišel?Staň se jedním z nás >😁 ,kontaktuj da_b0mba...
My už sme jako nějaký virus nebo sekta >😁
Spíš jsme nedestruktivní "Antivir",virus má,opakuji virus má své typové i druhové jméno >😁 >😁 >😁
virus Andromeda byl dobrý film 😉
Myslíš starší verzi Kmen Andromeda?
ze sedmdesátého roku, či tak nějak? žuchl meteor a všichni kolem exkli, dokonce i pilot stíhačky co letěl vysoko nad prostorem. Akorát to přežilo mimino a místní ochlasta. vzorky zavezly do nějakého přísně utajované podzemní laborky s jaderným sebezničením. A ke konci to chtěli odpálit, protože se jim kmen vymkl z pod kontroly. Ale pak zjistili, že jaderný výbuch by jen množení několikanásobně urychlil. A že kmen nemá rád vysoké pH..
Ano,ano,někteří by správně použili ocenění BRAVO 😉 .Ovšem,to ještě M.Crichton nemohl tušit,že v srdci Evropy v budoucnu bude zářit hvězda jasná,bolid letních večerů a stálice našeho severního nebe - dosaď sám...
Crichton to je ten s Jurským Parkem?
Trefa 😄 .Ten kolík toho napsal dost,a je velmi úspěšný jako "dodavatel scénářů" pro kluky z filmových studií...viz [odkaz]
Jo kniha je velmi dobrá. Film už méně (taková happy meal zábava 😄 ) navíc tam jezdí Fordy nebo Chevrolety nebo co to je a žádný VW >😁 >😁
Já tam poznal akorát F-4 Phantom II a UH-1D Huey >😁
Tatro,klobouk dolu!Z toho filmu si pamatuješ víc než já(možná už mi do toho kecá kámoš od A...jak se jenom jmenuje... >😁
co blbneš sem ho viděl jen jednou.. akorát vím, že laborka byla maskována jako e😜erimentální zemědělská farma, a virus skončil v moři kde zhebl..
Já snad 2x,ale je to nějak dlouho...
Virus se utopil >😁 :yes:
Ricardo: Tož tam to bylo v tom, že ten vir nebyl na uhlíkové bází, ale na křemíkové (?) a nesnášel určitou pH. Proto přežilo to mimčo (mateřské mlíko) a alkoholik (furt byl v lihu). A proto se rozpustil a zbytek přešel do netečného stavu. Prostě konec nic moc, ale krom toho sladkého konce slušně udělané.
Bombo: Setkání 3 druhu? Skvělý film z perfektním Richardem Dreyfussem :yes😒br />
Solaris byl taky fajn. Ty staré polské sci-fi filmy co šli za komančů byly hodně zajímavé. Pamatuji si dva. Jeden se odehrával v Praze a hledali poklad rabiho Leva, a hlavní hrdina tam jezdil v hypersuperautě. A druhý byl na cizí planetě, ekologicky zničené. A provinilce házeli nějaké masožravé hmotě. Ale už si to moc nepamatuju...
Bombo: Setkání 3 druhu? Skvělý film z perfektním Richardem Dreyfussem :yes😒br />
Solaris byl taky fajn. Ty staré polské sci-fi filmy co šli za komančů byly hodně zajímavé. Pamatuji si dva. Jeden se odehrával v Praze a hledali poklad rabiho Leva, a hlavní hrdina tam jezdil v hypersuperautě. A druhý byl na cizí planetě, ekologicky zničené. A provinilce házeli nějaké masožravé hmotě. Ale už si to moc nepamatuju...
613:Vidíš,ty dva polský kousky si nevybavuji - já říkal,že ten kámoš od A je v kurzu 😄 !Mám dokonce dojem,že Solaris byl točenej společně s Rusama...Koukám na web a co nevidím - SSSR,USA,Slovakia,režie Tarkovskij...
>😁 S těma autama postřeh 😉 ,myslím,že se pak ve filmu objevily Mercedesy ML(sloužilo jako marketing.masírka) - jenom teď nevím,jestli už v jedničce,nebo v dalších odvarech >😁 .No spíš než happy meal to pak byl happy meat opera...
ML tam bylo až od dvojky. Slavná scéna z jedničky [odkaz]
613:Jooo,mazlik v akci >😁 .Trikově velmi povedené,tehdejší fenomén,prostě trefa :yes: :yes: .On se Steven často nemýlil...
jednou jo: Válka světů.. totální tragédie.. a k tomu tam hrál můj "miláček" Tomík Krujzů..
Nedavno jsem poprve videl Blizka setkani tretiho druhu...ja vim, jsem ostuda. Ale byl to skvelej zazitek 😄
Tak jsem trochu napravil ten můj "problém" s nekompatibilní ikonkou >😁 >😁 >😁
Ricardo:Brzy zjistíš,že dominantou loga se stane zatím "submisivně" skrčený Matelko... >😁 >😁 >😁 (šedivá je teorie,to barevná matka praxe...)
da_b0mb😜ovedenej film :yes: .I přes svoji letitost(sci-fi obecně stárne rychle)má sakra něco do sebe.Vlastně je to příběh zasazený do reálií,výborně zahráno,dobrý film-skvělá volba!
da_b0mb:A co bych skutečně rád zkouknul,tak to je Solaris dle Lema,ovšem zpracování ze 70.let 😄 .Jako těžký junior jsem viděl(bylo mi snad 10let),ale bylo to na mne tehdy moc 😒 .Lem je ostatně vcelku "těžší kalibr" v žánru,dokáže vykreslit docela hustou atmosféru...
No fuj teď jste mě těma stejnýma ikonkama dokonale zmátli >😁
mahojakotycku
Když jsem si přečetl tento redakční příspěvek a srovnal jsem si to se svými pocity při jízdě novou Lancií Deltou, tak jsem si uvědomil, jací jsou někteří redaktoři zmanipulovaní.... Tato Lancia dokonce umí i sama zaparkovat,osobně jsem to vyzkoušel. Sama jezdí mezi pruhy i po cestě, na které je naprosto nepřehlédnutelná a i Ital čumí s otevřenou hubou. Doporučuji redaktorovi méně germanizace s plnou peněženkou.
Nádherné a komfortní auto se srdcem.
Nádherné a komfortní auto se srdcem.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jakou odpověď čekáš?
kdojekdo:Klid,to je Matelko 😉 ,to víš,není to VW a BMW a vůbec-chyběj mu prémiový měkčený plasty >😁 >😁 >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Toto auto je nezařaditelné. Nevím kam ho zařadit. Auta která zmiňuješ pěkná nejsou.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kdojekdo:jestli můžeš,popiš trošku podrobněji Tvoji zkušenost s tím autíčkem... 😉 !Díky
Zavazadlový prostor je pohyblivý a jeho velikost si určuje cestující na zadním sedadle. Rozdíly mezi výkonností motorů jsou dost srovnány zcela odlišným odstupňováním převodovek. Kolem rychlosti 240km/h je už ve vozidle značný hluk kolem 150 km nic. Naprosto pohodlný rodinný vůz s velkým kufrem.
Klaudius
Kto je "kdojekdo"? Pozná ho niekto? Mne sa zdá, že nás tu všetkých chce ťahať za nos. :-!
Klaudius:Tak jsem za jouzu,"kdojekdo" (utáh mě na moji zvědavost a nepochopitelnou důvěřivost)zabodoval jako ve vrchní prchni :-! ,a jak jsem starej,tak jsem opravdu ale opravdu bystrý 😉
Ondore
Delta znamená rozdiel a ten si cením.
Môžeš si vybrať neoholeného řízka v Audi, ktorý celú cestu tlačí kolená k sebe kvôli bočniciam na sedadle, alebo túto pohodlnú sofa. Koľkokrát potrebujete podržať v zákrutách? A máte pocit, že už už by ste z auta vypadli? Mne na každých 1.000km jazdy pripadá takých 30km serpentín.
Delta by napriek povedanému nebola mojou voľbou, ale ako auto pre manželku je to myslím vynikajúca kúpa. Atraktívne dvojfarebné lakovanie s červeným základom, moderne ladený interiér, pohodlie, variabilita a 150 koníkov za supercenu ako bonus pre moju blonďavú bosorku, nikto z nemcov nedokáže ponúknuť niečo porovnateľné! >😁
Môžeš si vybrať neoholeného řízka v Audi, ktorý celú cestu tlačí kolená k sebe kvôli bočniciam na sedadle, alebo túto pohodlnú sofa. Koľkokrát potrebujete podržať v zákrutách? A máte pocit, že už už by ste z auta vypadli? Mne na každých 1.000km jazdy pripadá takých 30km serpentín.
Delta by napriek povedanému nebola mojou voľbou, ale ako auto pre manželku je to myslím vynikajúca kúpa. Atraktívne dvojfarebné lakovanie s červeným základom, moderne ladený interiér, pohodlie, variabilita a 150 koníkov za supercenu ako bonus pre moju blonďavú bosorku, nikto z nemcov nedokáže ponúknuť niečo porovnateľné! >😁
Navtech
Jede takhle chlápek autem a přehlédne nějakou značku omezující rychlost. Za chvíli ho stopne policajt, dojde k němu a zeptá se ho, zda umí číst. A ten chlap na to: "Ale jistě, co potřebujete?"
Jednu výtku ale přece jen mám.... chápu, že potřebujou zvednout prodeje a slavný méno se na to hodí, ale tohle auto prostě není Delta... Delta byla sportovní náčiní... tohle asi hodně těžko... měli vymyslet nové jméno a neobracet se k historii, přestože to láká.... ;-\
Co se týče spolehlivosti, tak to je dnes již jen zažité klišé.
Jinak je to opravdu krásné autíčko 😄 ale bude to zřejmě namířený někam proti audi, takže nic pro mne 😒