Ojetiny
Uživatel_5340709
2
Mělo by to tak být. Velký vliv na to má také styl jízdy. Jízda na spotřebu a v "dieselových" otáčkách hluboce pod 2 tis. km tomu dává zabrat nejvíc.
Přejít do diskuze
Mám tomu rozumět, že 1.8 TSI a 2.0 TSI nevydrží 300 000 km jen s výměnou oleje a filtrů? 8-s
Zajímavý, že se všude dočtu, jak byly špatně řešený rozvody, ale že odcházely na 24V verzích nastavovače vaček v ceně 15k za jeden už nikde nikdo neuvádí.
JJ ja to taky tak pouzivam a obcas to musis poradne provetrat a vymect pavouky z motoru :-!
Znamena to tedy, ze pravidelnym pouzivanim 95tky + VIF od prvej nadrze (a pravidelne s kazdou nadrzou) dokazem zvratit podpalovanie?
Pokud vím, tak příčina je v usazování karbonu na styčných plochách ventilů, následná netěsnost a postupné propalování mezery mezi ventilem a hlavou.
Ja by som sa chcel spytat, co sposobuje podpalenie ventilov? v clanku pisu ze pouzivanie 95 okt. to sposobuje, je to teda sposobene samozapalom? a ak ano, tak RJ motora meni predstih sviecky tym padom by k samozapalom dochadzat nemalo a tym padom moja otazka, co je ta prvotna pricina ktora to sposobuje?
Oba začali 3,2 variantou, po fl změna na 3,6 fsi, těch 162 kW původní 3,2ky bylo v touaregu hrubě nedostatečných. 😉
Zajímavý článek. Aspoň jsem se něco dozvěděl o svém autě, které je momentálně na prodej. Jedná se o Passat CC 3,6 220kw 4x4. Více asi zde😒br />
[odkaz]
mě hned v začátku myšlenka, že by tohle mohl být držák a náhrada za stejně výkonné 1,8 a 2,0 TSI a TFSI. Z estetického hlediska určitě ano, tento motor má urozeného ducha. Ale jinak nechápu jak to bylo myšleno, když máš vlastně 2 válce, 8 ventilů, 2 vstřikovače a o jeden řetěz navíc, které se můžou zakarbonovat, podpálit, přidřít, natáhout a přetrhnout úplně stejně jako v těch TSI a TFSI. 😄