Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Motor VW 3.2 VR6, 3.2 VR6 FSI a 3.6 VR6 FSI: Jak funguje motor policejních passatů?

21 komentářů

danklapy
Zajímavý, že se všude dočtu, jak byly špatně řešený rozvody, ale že odcházely na 24V verzích nastavovače vaček v ceně 15k za jeden už nikde nikdo neuvádí.
Avatar - speedfred
speedfred
v Tuaregu,Phaetone náhodou iba V6 3.2L ?
PavelK_
Ne. V obou případech varianta s 206 kW.
Avatar - Dinar
Dinar
Oba začali 3,2 variantou, po fl změna na 3,6 fsi, těch 162 kW původní 3,2ky bylo v touaregu hrubě nedostatečných. 😉
Xonik
Jasně že byla, resp. také byla - pak se tam dávala i ta 3.6.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
mě hned v začátku myšlenka, že by tohle mohl být držák a náhrada za stejně výkonné 1,8 a 2,0 TSI a TFSI. Z estetického hlediska určitě ano, tento motor má urozeného ducha. Ale jinak nechápu jak to bylo myšleno, když máš vlastně 2 válce, 8 ventilů, 2 vstřikovače a o jeden řetěz navíc, které se můžou zakarbonovat, podpálit, přidřít, natáhout a přetrhnout úplně stejně jako v těch TSI a TFSI. 😄
martinecko
Ja by som sa chcel spytat, co sposobuje podpalenie ventilov? v clanku pisu ze pouzivanie 95 okt. to sposobuje, je to teda sposobene samozapalom? a ak ano, tak RJ motora meni predstih sviecky tym padom by k samozapalom dochadzat nemalo a tym padom moja otazka, co je ta prvotna pricina ktora to sposobuje?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pokud vím, tak příčina je v usazování karbonu na styčných plochách ventilů, následná netěsnost a postupné propalování mezery mezi ventilem a hlavou.
martinecko
Znamena to tedy, ze pravidelnym pouzivanim 95tky + VIF od prvej nadrze (a pravidelne s kazdou nadrzou) dokazem zvratit podpalovanie?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Mělo by to tak být. Velký vliv na to má také styl jízdy. Jízda na spotřebu a v "dieselových" otáčkách hluboce pod 2 tis. km tomu dává zabrat nejvíc.
Martin Sayko
JJ ja to taky tak pouzivam a obcas to musis poradne provetrat a vymect pavouky z motoru :-!
MrRichieCZ
Zajímavý článek. Aspoň jsem se něco dozvěděl o svém autě, které je momentálně na prodej. Jedná se o Passat CC 3,6 220kw 4x4. Více asi zde😒br /> [odkaz]
Avatar - speedfred
speedfred
nechcem sa nejako dotknúť tvojho CC ale 16s na 200 je blbosť, možno dolu kopcom.
Avatar - Dinar
Dinar
To se ho určitě nedotkneš, reál pro to auto z 0 na 200 je kolem 21s. 😉
Mig_35
nechci se tě nijak dotknout, ale s inzercí běž do pr.d.e.l.e...
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Jak funguje? No a jak kdy >😁
Avatar - 100klasek
100klasek
Mám tomu rozumět, že 1.8 TSI a 2.0 TSI nevydrží 300 000 km jen s výměnou oleje a filtrů? 8-s
Avatar - bubucci
bubucci
Některé možná jo 😄 Můj 1.8TSI se dožil 101 tkm
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁
Budulinek
tohle v aute mit nechces...
Martin Sayko
Ja to mam v A3 3.2 a je to pohoda nemuzu rict ani pul slova ...