Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMotor VW 3.2 VR6, 3.2 VR6 FSI a 3.6 VR6 FSI: Jak funguje motor policejních passatů?
21 komentářů
danklapy
1
Zajímavý, že se všude dočtu, jak byly špatně řešený rozvody, ale že odcházely na 24V verzích nastavovače vaček v ceně 15k za jeden už nikde nikdo neuvádí.
speedfred
v Tuaregu,Phaetone náhodou iba V6 3.2L ?
Uživatel_5340709
mě hned v začátku myšlenka, že by tohle mohl být držák a náhrada za stejně výkonné 1,8 a 2,0 TSI a TFSI. Z estetického hlediska určitě ano, tento motor má urozeného ducha. Ale jinak nechápu jak to bylo myšleno, když máš vlastně 2 válce, 8 ventilů, 2 vstřikovače a o jeden řetěz navíc, které se můžou zakarbonovat, podpálit, přidřít, natáhout a přetrhnout úplně stejně jako v těch TSI a TFSI. 😄
Ja by som sa chcel spytat, co sposobuje podpalenie ventilov? v clanku pisu ze pouzivanie 95 okt. to sposobuje, je to teda sposobene samozapalom? a ak ano, tak RJ motora meni predstih sviecky tym padom by k samozapalom dochadzat nemalo a tym padom moja otazka, co je ta prvotna pricina ktora to sposobuje?
Pokud vím, tak příčina je v usazování karbonu na styčných plochách ventilů, následná netěsnost a postupné propalování mezery mezi ventilem a hlavou.
Znamena to tedy, ze pravidelnym pouzivanim 95tky + VIF od prvej nadrze (a pravidelne s kazdou nadrzou) dokazem zvratit podpalovanie?
MrRichieCZ
Zajímavý článek. Aspoň jsem se něco dozvěděl o svém autě, které je momentálně na prodej. Jedná se o Passat CC 3,6 220kw 4x4. Více asi zde😒br />
[odkaz]
100klasek
Mám tomu rozumět, že 1.8 TSI a 2.0 TSI nevydrží 300 000 km jen s výměnou oleje a filtrů? 8-s
Budulinek
tohle v aute mit nechces...