To len tak predstavili novu generaciu? Ziadne postupne predstavenie lavej prednej smerovky, zadneho naraznika, neskor novej farby loga? Este sa maju co ucit od lidra na CZ-SK trhu.
Land rover ty suv/offroad zkratka designove umi. Tohle si jako auto pro zenu predstavit dokazu,, po designove strance. Je ale otazka, jak jsou na tom soudruzi se spolehlivosti, hlavne ta pozarucni vypada dle statistik tragicky. Ale otazka je kdo si ta cisla objednava.
...zatímco titulek u Scaly bude znít podobně, ale tříválec bude nahrazen slovy "...a pojede až 200...". Tady redaktor pro titulkové výstřikáře nasadil tříhrnec, jen se to cáká všude.
To, že jsou aktuálně na výběr mild-hybridy 150-300koní moc nezmiňuje. Mimochodem ten hybrid s R3 bude mít 200koní.
A vše ostatní? Světlá výška přes 200mm, překrásný design a nejnovější technologie a podle všeho konečně reálně vypadající spotřeby. :yes:
Opět vysoká hmotnost naopak :no:
Ale jistě, že krásný, ale hlavně špičkový, na tak malém půdorysu je tam všechno, modernost, pohlednost, premiovost a rangeovost. A a uznání designérům o to větší, že museli navazovat na designově veleúspěšného předchůdce. Perfektně zvládnuto. :yes:
Mrkni vedle na "premiový" lexus UX, ten rozdíl v úrovni designu je propastný, když na UX nalepíš znáček hondy nebo toyoty, nikdo by se nedivil, je to tuctový asijský design, který nemá nic z výše jmenovaného.
Není zase tak těžké definovat perfektní design a přidat ještě nějaké to přídavné jméno. Kvalita se u páně McGoverna ukazuje už tím, že stačí lehká evoluce, žádné násilí. Stejně tak jako u P911, Mustangu, Lamborghini, Ferrari nebo i Golfu. U úspěšných modelů se toho moc nemění, tápání a neustálé točení se je pak pravým opakem výše napsaného. ;-)
Range Roveru sa da vycitat kde co ale design podla mna je asi ta posledna vec co by sa mu mohla vycitat to maju proste zvladnute na jednotku, velmi pohladne suv-cka hlavne tie vacssie modely. :yes:
Mimochodem, právě design stál za úspěchem první generace, která byla technicky horší než konkurence a prodávala se za ceny jako prémiová D3, ale o kategorii vyšší. ;-)
To vypovídá právě a jen o designu. Když je něco technicky nic moc a ještě drahý jak čert, a přesto se to prodává jak housky, jiný důvod tam nebude. Tvůj názor je v tomto menšinový.
Pokud jde o titulek, tak mě spíš fascinuje, že je tam již přes půl dne místo "kapota" napsáno "kopata", a nikdo není schopný po sobě přečíst a opravit 8-s
Já myslel, že ty jsi alespoň trochu normální, ale asi jsem se spletl.
Ty opravdu porovnáváš HB velikostně mezi Octavií a Fabií s tímto SUV?
A dokonce se tu snažíš ten tříhrnek obhájit?
Je vidět, že zelená lobby funguje na celkem široké spektrum lidí.
Asi mluvíš jiným jazykem. Jen píšu o tom, že aktuálně má RRE paletu R4 od 150 do 300HP a hybridní tříválec přijde později, přesto je titulek postaven právě na něm.
O velikosti a porovnávání HB s malým gazíkem mi nešlo, jen o vyznění titulku.
Titulky tu píše někdo hloupě a tendenčně, jestli se ti to líbí prosím, mě ne. ;-)
To, že takovéto SUV dostane tříhrnek je celkem dost zajímavé a nevidím problém, že se to objeví v titulku. A jestli bude mít hybrid 200 nebo 300 koní je úplně jedno, stejně tak to mohl mít s normálním čtyřválcem.
Přesně. Už jsem to nadhodil včera u podobného článku. Taková 3.0 l V6 by byla paráda. Ale v dnešní, emisemi sešněrované době, by i takový 300k 4 vál. 2.0 l postačil....
do tohohle, po tom megaprů*eru Fordu s Ecoboosty, kdy přiznali 50 tis vadných motorů (reálně cca 200 tis) - to může udělat jen šílenec.
LR je v křeči, nemaj benzínové motory, chtěj se vydat na elektriku, jenže neví vlastně co dělat aktuálně, protože prodejní čísla jim amasivně padaj dolů. Tak vymýšlí pitomosti jako kupovat motory od BMW, třáválce a podobný slepý uličky.
Ty slepá uličko, bude jediný R3 v nabídce a to hybridní. Jinak jsou R4 v benzínu a naftě končící na 300HP.
Proč nevzít poslední V8 od BMW ví jen všeználek Barik a navíc v době, kdy vývoj zcela nového V8 díky rychle se blížící elektrifikaci pozbývá smysl.
4,4 V8 turbo nebyl megaprůser? Divný že je o tom na webu a ve forech asi tak 90 000 příspěvků >:D >:D >:D V bazarech ležáky, nikdo to nechce. Těžce profláklej motor.
Motor 4.4 v8 byl skvělej motor s konstrukční zavažnou chybou. Mě osobně se nezapekl ale skoro každému ano. Už pár let je ale konstrukce jiná a bez problémů.
Přečti si něco o 4,4 a Ecoboostu. Pak nám tu něco napiš. Na Ecoboost je asi 130 tis žalob a poslední V8 od BMW, co nahradila poctivou bezproblémovou atmosféru 4,8 je megaprofláklej motor.
tazko tu nieco vytknut... jak exterier tak interier jednym slovom dokonalost :yes:
tak nejak to ma za mna vyzerat ... range rover je proste range rover a tu pridanu hodnotu tu fakt doslova vidiet a citit uz z dialky ( na rozdiel od nejedneho D3 premianta za este predrazenejsie prachy ) ....
pochvala aj za svetlost... 212mm je jedna z najlepsich hodnot vobec ( ak zvazime danu kategoriu SUV ) . tu sa inak ani neda.. proste zlaty a dokonaly range ako vzdy :yes: