Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Range Rover Evoque oficiálně: Má průhlednou kapotu a dostane tříválec

73 komentářů

Avatar - nathan
nathan
Svět se totálně v pr*del obrátil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hrabe ti? [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Přesně. Spíš by zase měli natáhnout ty sloupky, aby to nevypadalo jako spláclý vrak a dát pod kapotu nějaký důstojný diesel.
webpaja
Kvůli tomu, že jsi se objevil? 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Svět se totálně v pr*del obrátil. Nic jiného nelze dodat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nehrabe ti? [odkaz]
Avatar - praptak
praptak
Tam už se obrátil dávno, s nástupem naftového pohonu do osobních aut.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
nehrabe ti?
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁 :yes:
Tady dneska zjevně hrabe všem (skoro)
MazdaCX9
3 hrnek děkuji nechci
Avatar - Jaros71
Jaros71
To chce málokdo... >😁
Snad do Citigo a Fabie jako naprostý základ.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V BMW i8 docela funguje [odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nehrabe ti?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne = je to skvostný auto :yes: 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
CitiGo a Fabia potřebuje nutně motor TDI, ne zážehové muzeum!
Avatar - Anonym
Anonym
Citigo nutně potřebuje do zapomění >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Však taky končí = i když minimálně 3 :no: si to nepřejou >😒]
99matthew99
To len tak predstavili novu generaciu? Ziadne postupne predstavenie lavej prednej smerovky, zadneho naraznika, neskor novej farby loga? Este sa maju co ucit od lidra na CZ-SK trhu.
webpaja
Došla ti SZ?
99matthew99
Ano dosla. Mas SZ
dr.Remorey
Land rover ty suv/offroad zkratka designove umi. Tohle si jako auto pro zenu predstavit dokazu,, po designove strance. Je ale otazka, jak jsou na tom soudruzi se spolehlivosti, hlavne ta pozarucni vypada dle statistik tragicky. Ale otazka je kdo si ta cisla objednava.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Popcorn nachystany, tak do toho !
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
[odkaz]
webpaja
...zatímco titulek u Scaly bude znít podobně, ale tříválec bude nahrazen slovy "...a pojede až 200...". Tady redaktor pro titulkové výstřikáře nasadil tříhrnec, jen se to cáká všude.

To, že jsou aktuálně na výběr mild-hybridy 150-300koní moc nezmiňuje. Mimochodem ten hybrid s R3 bude mít 200koní.

A vše ostatní? Světlá výška přes 200mm, překrásný design a nejnovější technologie a podle všeho konečně reálně vypadající spotřeby. :yes😒br /> Opět vysoká hmotnost naopak :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Překrásný design... no nevím. ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Ale jistě, že krásný, ale hlavně špičkový, na tak malém půdorysu je tam všechno, modernost, pohlednost, premiovost a rangeovost. A a uznání designérům o to větší, že museli navazovat na designově veleúspěšného předchůdce. Perfektně zvládnuto. :yes😒br />
Mrkni vedle na "premiový" lexus UX, ten rozdíl v úrovni designu je propastný, když na UX nalepíš znáček hondy nebo toyoty, nikdo by se nedivil, je to tuctový asijský design, který nemá nic z výše jmenovaného.
webpaja
Nemyslím, že to bylo primárně na design RRE >😒]

Není zase tak těžké definovat perfektní design a přidat ještě nějaké to přídavné jméno. Kvalita se u páně McGoverna ukazuje už tím, že stačí lehká evoluce, žádné násilí. Stejně tak jako u P911, Mustangu, Lamborghini, Ferrari nebo i Golfu. U úspěšných modelů se toho moc nemění, tápání a neustálé točení se je pak pravým opakem výše napsaného. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
mňa by zaujímalo či ľudia kupujú Lexa kvôli hybridu alebo dizajnu 😉
RR aj keby nemal motor tak na to auto sa dá pozerať celé dni.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
kupujou to aby se odlišili … a to se jim daří >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Odlišit se můžou i s jaguarem, cadillacem, lincolnem, Genesisem atd.
webpaja
Někdo se odlišuje už tím jak se chová 😄
webpaja
Kvůli hybridnímu designu 😉
Seabow
Range Roveru sa da vycitat kde co ale design podla mna je asi ta posledna vec co by sa mu mohla vycitat to maju proste zvladnute na jednotku, velmi pohladne suv-cka hlavne tie vacssie modely. :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: malují to parádně. Lepší nikdo není.
webpaja
Mimochodem, právě design stál za úspěchem první generace, která byla technicky horší než konkurence a prodávala se za ceny jako prémiová D3, ale o kategorii vyšší. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
O designu zrovna tohle moc nevypovídá.
Range Rovery se mi obecně nelíbí a tenhle z nich nijak nevybočuje.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To vypovídá právě a jen o designu. Když je něco technicky nic moc a ještě drahý jak čert, a přesto se to prodává jak housky, jiný důvod tam nebude. Tvůj názor je v tomto menšinový.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Můj názor je obvykle menšinový, ale je můj.
Já opravdu nechápu, co lidi na designu Range vidí. Je to divná, opuchlá krabice.
Avatar - Dinar
Dinar
V klidu, jen prostě nerozumíš designu, takových jako ty je spousta. 😉
RS
Pokud jde o titulek, tak mě spíš fascinuje, že je tam již přes půl dne místo "kapota" napsáno "kopata", a nikdo není schopný po sobě přečíst a opravit 8-s
webpaja
>😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já původně myslel že autor článku chce někoho přirovnat k "lopatě", tedy manuálně pracující osobě
A wona to kapota >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já myslel, že ty jsi alespoň trochu normální, ale asi jsem se spletl.
Ty opravdu porovnáváš HB velikostně mezi Octavií a Fabií s tímto SUV?
A dokonce se tu snažíš ten tříhrnek obhájit?
Je vidět, že zelená lobby funguje na celkem široké spektrum lidí.
webpaja
Asi mluvíš jiným jazykem. Jen píšu o tom, že aktuálně má RRE paletu R4 od 150 do 300HP a hybridní tříválec přijde později, přesto je titulek postaven právě na něm.
O velikosti a porovnávání HB s malým gazíkem mi nešlo, jen o vyznění titulku.

Titulky tu píše někdo hloupě a tendenčně, jestli se ti to líbí prosím, mě ne. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
To, že takovéto SUV dostane tříhrnek je celkem dost zajímavé a nevidím problém, že se to objeví v titulku. A jestli bude mít hybrid 200 nebo 300 koní je úplně jedno, stejně tak to mohl mít s normálním čtyřválcem.
webpaja
X1, X2...to je konkurence. Vše s R3 ne? 😉
kaiserlábus
Nádhera, v té jedné šedivce super, proč jsem se kua nenarodil jako pěkná ženská. >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Moh´ ses taky narodit jako woškliwej černoch >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁
kaiserlábus
Něco od černocha bych bral. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
chtěl bys bejt zlatokopka s tříválcem jo >😁 >😁
To je hodně nízká meta >😁
webpaja
Proč s tříválcem? Ty by ses dokázal znemožnit i s V16 😉
Avatar - Anonym
Anonym
haha
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
jak jim prodeje povedeného auta brzdí nabídka pouhých čtyřválců?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A Volvu to nestačí tak hledají cesty jak zničit prodeje užranými benzíny a užranými hybridy.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně. Už jsem to nadhodil včera u podobného článku. Taková 3.0 l V6 by byla paráda. Ale v dnešní, emisemi sešněrované době, by i takový 300k 4 vál. 2.0 l postačil....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna ten by tam být měl.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tady to naopak ještě povýšili a v jednom případě ještě válec ubrali >😁 :no:
webpaja
Volvo končí na R4 i v kategoriích, kde má LR V8 😉
Avatar - Anonym
Anonym
do tohohle, po tom megaprů*eru Fordu s Ecoboosty, kdy přiznali 50 tis vadných motorů (reálně cca 200 tis) - to může udělat jen šílenec.

LR je v křeči, nemaj benzínové motory, chtěj se vydat na elektriku, jenže neví vlastně co dělat aktuálně, protože prodejní čísla jim amasivně padaj dolů. Tak vymýšlí pitomosti jako kupovat motory od BMW, třáválce a podobný slepý uličky.
webpaja
Ty slepá uličko, bude jediný R3 v nabídce a to hybridní. Jinak jsou R4 v benzínu a naftě končící na 300HP.
Proč nevzít poslední V8 od BMW ví jen všeználek Barik a navíc v době, kdy vývoj zcela nového V8 díky rychle se blížící elektrifikaci pozbývá smysl.
Avatar - Anonym
Anonym
Protože poslední V8 od bmw je megaprů*er >😁 Navíc německý motor v jagu je trapárna
webpaja
Zase jen plkáš, poslední V8 není žádný megaprůser. Proč máš takovou potřebu se ztrapňovat? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
4,4 V8 turbo nebyl megaprůser? Divný že je o tom na webu a ve forech asi tak 90 000 příspěvků >😁 >😁 >😁 V bazarech ležáky, nikdo to nechce. Těžce profláklej motor.
spaleny6
4.4 v8 byl skvělej motor s konstrukční zavažnou chybou. Mě osobně se nezapekl ale skoro každému ano. Už pár let je ale konstrukce jiná a bez problémů.
spaleny6
Motor 4.4 v8 byl skvělej motor s konstrukční zavažnou chybou. Mě osobně se nezapekl ale skoro každému ano. Už pár let je ale konstrukce jiná a bez problémů.
kyklop
Ten mega prúser je kvôli počtu valcov, alebo kvôli konštrukčným chybám. Lebo to je celkom rozdiel 😉
ericn
Ten chybějící válec je konstrukční chyba >😁 Asi se sekli ve výpočtech >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
obě věci spolu významně souvisí...
webpaja
Ten megaprůser se odehrává v Barikově hlavě, neví, papouškuje dokola to samé, vymýšlí si. To je sice problém, ale reálně nás to nijak neohrozí :-! 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Přečti si něco o 4,4 a Ecoboostu. Pak nám tu něco napiš. Na Ecoboost je asi 130 tis žalob a poslední V8 od BMW, co nahradila poctivou bezproblémovou atmosféru 4,8 je megaprofláklej motor.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tazko tu nieco vytknut... jak exterier tak interier jednym slovom dokonalost :yes😒br />
tak nejak to ma za mna vyzerat ... range rover je proste range rover a tu pridanu hodnotu tu fakt doslova vidiet a citit uz z dialky ( na rozdiel od nejedneho D3 premianta za este predrazenejsie prachy ) ....

pochvala aj za svetlost... 212mm je jedna z najlepsich hodnot vobec ( ak zvazime danu kategoriu SUV ) . tu sa inak ani neda.. proste zlaty a dokonaly range ako vzdy :yes: