Novinky
nathan
7
Svět se totálně v pr*del obrátil.
Hammunasakra
3
Hrabe ti? [odkaz]
Ada je zase tady
5
Přesně. Spíš by zase měli natáhnout ty sloupky, aby to nevypadalo jako spláclý vrak a dát pod kapotu nějaký důstojný diesel.
webpaja
0
Kvůli tomu, že jsi se objevil? 😉
Svět se totálně v pr*del obrátil. Nic jiného nelze dodat.
3 hrnek děkuji nechci
To chce málokdo... >😁
Snad do Citigo a Fabie jako naprostý základ.
Snad do Citigo a Fabie jako naprostý základ.
V BMW i8 docela funguje [odkaz]
To len tak predstavili novu generaciu? Ziadne postupne predstavenie lavej prednej smerovky, zadneho naraznika, neskor novej farby loga? Este sa maju co ucit od lidra na CZ-SK trhu.
Land rover ty suv/offroad zkratka designove umi. Tohle si jako auto pro zenu predstavit dokazu,, po designove strance. Je ale otazka, jak jsou na tom soudruzi se spolehlivosti, hlavne ta pozarucni vypada dle statistik tragicky. Ale otazka je kdo si ta cisla objednava.
...zatímco titulek u Scaly bude znít podobně, ale tříválec bude nahrazen slovy "...a pojede až 200...". Tady redaktor pro titulkové výstřikáře nasadil tříhrnec, jen se to cáká všude.
To, že jsou aktuálně na výběr mild-hybridy 150-300koní moc nezmiňuje. Mimochodem ten hybrid s R3 bude mít 200koní.
A vše ostatní? Světlá výška přes 200mm, překrásný design a nejnovější technologie a podle všeho konečně reálně vypadající spotřeby. :yes😒br /> Opět vysoká hmotnost naopak :no:
To, že jsou aktuálně na výběr mild-hybridy 150-300koní moc nezmiňuje. Mimochodem ten hybrid s R3 bude mít 200koní.
A vše ostatní? Světlá výška přes 200mm, překrásný design a nejnovější technologie a podle všeho konečně reálně vypadající spotřeby. :yes😒br /> Opět vysoká hmotnost naopak :no:
Překrásný design... no nevím. ;-\
Ale jistě, že krásný, ale hlavně špičkový, na tak malém půdorysu je tam všechno, modernost, pohlednost, premiovost a rangeovost. A a uznání designérům o to větší, že museli navazovat na designově veleúspěšného předchůdce. Perfektně zvládnuto. :yes😒br />
Mrkni vedle na "premiový" lexus UX, ten rozdíl v úrovni designu je propastný, když na UX nalepíš znáček hondy nebo toyoty, nikdo by se nedivil, je to tuctový asijský design, který nemá nic z výše jmenovaného.
Mrkni vedle na "premiový" lexus UX, ten rozdíl v úrovni designu je propastný, když na UX nalepíš znáček hondy nebo toyoty, nikdo by se nedivil, je to tuctový asijský design, který nemá nic z výše jmenovaného.
Nemyslím, že to bylo primárně na design RRE >😒]
Není zase tak těžké definovat perfektní design a přidat ještě nějaké to přídavné jméno. Kvalita se u páně McGoverna ukazuje už tím, že stačí lehká evoluce, žádné násilí. Stejně tak jako u P911, Mustangu, Lamborghini, Ferrari nebo i Golfu. U úspěšných modelů se toho moc nemění, tápání a neustálé točení se je pak pravým opakem výše napsaného. 😉
Není zase tak těžké definovat perfektní design a přidat ještě nějaké to přídavné jméno. Kvalita se u páně McGoverna ukazuje už tím, že stačí lehká evoluce, žádné násilí. Stejně tak jako u P911, Mustangu, Lamborghini, Ferrari nebo i Golfu. U úspěšných modelů se toho moc nemění, tápání a neustálé točení se je pak pravým opakem výše napsaného. 😉
mňa by zaujímalo či ľudia kupujú Lexa kvôli hybridu alebo dizajnu 😉
RR aj keby nemal motor tak na to auto sa dá pozerať celé dni.
RR aj keby nemal motor tak na to auto sa dá pozerať celé dni.
Range Roveru sa da vycitat kde co ale design podla mna je asi ta posledna vec co by sa mu mohla vycitat to maju proste zvladnute na jednotku, velmi pohladne suv-cka hlavne tie vacssie modely. :yes:
Mimochodem, právě design stál za úspěchem první generace, která byla technicky horší než konkurence a prodávala se za ceny jako prémiová D3, ale o kategorii vyšší. 😉
O designu zrovna tohle moc nevypovídá.
Range Rovery se mi obecně nelíbí a tenhle z nich nijak nevybočuje.
Range Rovery se mi obecně nelíbí a tenhle z nich nijak nevybočuje.
To vypovídá právě a jen o designu. Když je něco technicky nic moc a ještě drahý jak čert, a přesto se to prodává jak housky, jiný důvod tam nebude. Tvůj názor je v tomto menšinový.
Pokud jde o titulek, tak mě spíš fascinuje, že je tam již přes půl dne místo "kapota" napsáno "kopata", a nikdo není schopný po sobě přečíst a opravit 8-s
Já myslel, že ty jsi alespoň trochu normální, ale asi jsem se spletl.
Ty opravdu porovnáváš HB velikostně mezi Octavií a Fabií s tímto SUV?
A dokonce se tu snažíš ten tříhrnek obhájit?
Je vidět, že zelená lobby funguje na celkem široké spektrum lidí.
Ty opravdu porovnáváš HB velikostně mezi Octavií a Fabií s tímto SUV?
A dokonce se tu snažíš ten tříhrnek obhájit?
Je vidět, že zelená lobby funguje na celkem široké spektrum lidí.
Asi mluvíš jiným jazykem. Jen píšu o tom, že aktuálně má RRE paletu R4 od 150 do 300HP a hybridní tříválec přijde později, přesto je titulek postaven právě na něm.
O velikosti a porovnávání HB s malým gazíkem mi nešlo, jen o vyznění titulku.
Titulky tu píše někdo hloupě a tendenčně, jestli se ti to líbí prosím, mě ne. 😉
O velikosti a porovnávání HB s malým gazíkem mi nešlo, jen o vyznění titulku.
Titulky tu píše někdo hloupě a tendenčně, jestli se ti to líbí prosím, mě ne. 😉
Nádhera, v té jedné šedivce super, proč jsem se kua nenarodil jako pěkná ženská. >😒]
jak jim prodeje povedeného auta brzdí nabídka pouhých čtyřválců?
A Volvu to nestačí tak hledají cesty jak zničit prodeje užranými benzíny a užranými hybridy.
Přesně. Už jsem to nadhodil včera u podobného článku. Taková 3.0 l V6 by byla paráda. Ale v dnešní, emisemi sešněrované době, by i takový 300k 4 vál. 2.0 l postačil....
do tohohle, po tom megaprů*eru Fordu s Ecoboosty, kdy přiznali 50 tis vadných motorů (reálně cca 200 tis) - to může udělat jen šílenec.
LR je v křeči, nemaj benzínové motory, chtěj se vydat na elektriku, jenže neví vlastně co dělat aktuálně, protože prodejní čísla jim amasivně padaj dolů. Tak vymýšlí pitomosti jako kupovat motory od BMW, třáválce a podobný slepý uličky.
LR je v křeči, nemaj benzínové motory, chtěj se vydat na elektriku, jenže neví vlastně co dělat aktuálně, protože prodejní čísla jim amasivně padaj dolů. Tak vymýšlí pitomosti jako kupovat motory od BMW, třáválce a podobný slepý uličky.
Ty slepá uličko, bude jediný R3 v nabídce a to hybridní. Jinak jsou R4 v benzínu a naftě končící na 300HP.
Proč nevzít poslední V8 od BMW ví jen všeználek Barik a navíc v době, kdy vývoj zcela nového V8 díky rychle se blížící elektrifikaci pozbývá smysl.
Proč nevzít poslední V8 od BMW ví jen všeználek Barik a navíc v době, kdy vývoj zcela nového V8 díky rychle se blížící elektrifikaci pozbývá smysl.
Protože poslední V8 od bmw je megaprů*er >😁 Navíc německý motor v jagu je trapárna
Zase jen plkáš, poslední V8 není žádný megaprůser. Proč máš takovou potřebu se ztrapňovat? 😉
4,4 V8 turbo nebyl megaprůser? Divný že je o tom na webu a ve forech asi tak 90 000 příspěvků >😁 >😁 >😁 V bazarech ležáky, nikdo to nechce. Těžce profláklej motor.
4.4 v8 byl skvělej motor s konstrukční zavažnou chybou. Mě osobně se nezapekl ale skoro každému ano. Už pár let je ale konstrukce jiná a bez problémů.
Ten mega prúser je kvôli počtu valcov, alebo kvôli konštrukčným chybám. Lebo to je celkom rozdiel 😉
Ten megaprůser se odehrává v Barikově hlavě, neví, papouškuje dokola to samé, vymýšlí si. To je sice problém, ale reálně nás to nijak neohrozí :-! 😉
tazko tu nieco vytknut... jak exterier tak interier jednym slovom dokonalost :yes😒br />
tak nejak to ma za mna vyzerat ... range rover je proste range rover a tu pridanu hodnotu tu fakt doslova vidiet a citit uz z dialky ( na rozdiel od nejedneho D3 premianta za este predrazenejsie prachy ) ....
pochvala aj za svetlost... 212mm je jedna z najlepsich hodnot vobec ( ak zvazime danu kategoriu SUV ) . tu sa inak ani neda.. proste zlaty a dokonaly range ako vzdy :yes:
tak nejak to ma za mna vyzerat ... range rover je proste range rover a tu pridanu hodnotu tu fakt doslova vidiet a citit uz z dialky ( na rozdiel od nejedneho D3 premianta za este predrazenejsie prachy ) ....
pochvala aj za svetlost... 212mm je jedna z najlepsich hodnot vobec ( ak zvazime danu kategoriu SUV ) . tu sa inak ani neda.. proste zlaty a dokonaly range ako vzdy :yes: