Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Numero Uno
Speed
| 25. 11. 2018 12:38
Bohužel Tatra mohla být dnešní Porsche nebýt nálepky aut pro papaláše po socíku. Určitou vinu nesou i Havloidi, kteří se zbavovali všeho, co smrdělo náznakem normalizace. Viz.zbrojní průmysl. Technika a um tatrováků byl vždy devízou. Díky za pana Strnada, kterí jí alespoň částečně zvedl z popela.
Numero Uno
Horst Fuchs
| 25. 11. 2018 13:31
Klaus by podle tebe havloid? Byla to totiž právě jeho milované kupónovka, která na dlouhou dobu poslala Tatru do kytek. Škodovka jí šťastnou shodou náhod unikla. Můžeme se jen dohadovat, jak by dopadla v rukou takového Koženého Víti.
Numero Uno
peterle
| 25. 11. 2018 14:02
To by tú Tatru museli robiť Nemci, nie Česi :-)
Numero Uno
rrren9
| 25. 11. 2018 18:07
Tatra mohla být cokoli, jen by jí nesměli ukrást komunisti. Konec 80. let nezastihl v dobré kondici. Nákladní vozy byly závislé na kolabujících východních trzích. A osobáky se vyráběly na příděl, nikdy nebyly vystaveny tlaku trhu, Motokov se nikdy ani nepokusil je skutečně prodávat.
No a výroba pár tisíc vozů do roka je kusová záležitost. Ekonomický nesmysl.
Konkretne ktorý dokument RVHP
peterle
| 25. 11. 2018 14:01
hovoril že Škoda nesmie vyrábať motory vyššie ako 1,2 l. Alebo že malé autá smie vyrábať len sojuz a dederónsko? To už je zjavný nezmysel - Fiat 126p.

To sú také pokusy zvaliť vinu na iných. Jako že cizáci za to múžou. V skutočnosti proste znárodnený priemysel nemal naviac ako na to čo predviedol. Vyššie kubatúry sa u nás nerobili nie pre zákaz zlého Rusa, ale preto že na to naša socialistická ekonomika nemala.

Ale dizajn tejto tatričky sa naozaj podaril. Je taký moderný, ako by bol zo 60. nie 54.
Avatar - traveldrive
Konkretne ktorý dokument RVHP
traveldrive
| 25. 11. 2018 19:56
Prečo tliapeš o veciach, o ktorých vieš prd?
Hospodárstvo RVHP bolo riadené striktne a striktne bolo určené, kto bude čo vyrábať a čo nie. Balík zarobených peňazí odznova prerozdeľovala KSČ a šikovní, čo zarábali peniaze, prišli často skrátka, zatiaľ čo darebákov štát donekonečna podporoval...
Na vyššie kubatúry ekonomika mala, vývoj motora 1,6 v Škode je toho príkladom, v jej prípade skutočne prišla stopka z Ruska. Komunisti v ČSSR pochovali veľa nádejných aj hotových projektov, a často nie z vlastnej vôle - námatkovo kombajn SM-500 (hlavným dodávateľom pre Československo bola NDR), Karosa ŠM-16,5 (kĺbové autobusy dodával výhradne Ikarus)...
Stratégové
PJ164
| 1. 12. 2018 19:13
Ti tehdejší byli zalezlí hlavou v moskevském pozadí, ti dnešní jsou zalezlí v tom bruselském a mnozí i washingtonském. Ti tehdejší strategicky plánovat moc neuměli, i když se o to pokoušeli, ti dnešní ani něvědí, co to je strategické plánování a zdrojová stabilita. Faktem je, že v Československu bylo udušeno až příliš projektů, které měly všechny předpoklady uspět i na západních trzích, jenže to nikdo z elitářů vlastně nechtěl připustit... T604 byl projekt na papíře, detaily nejsou známy, koncepce mohla tehdy vyhovovat, takže není vůbec jasné, zda by v sérii vůbec byl tím, k čemu byl projektován.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku