Videa
RS230 to měla kolem 2:05 (téměř ideální podmínky)...tenhle čas není úplně špatný, na pořádných gumách a na suchu by to asi vypadalo jinak... ale asi to je jen návnda pro diskutéry 😄 už visím na háčku...
Test na okruhu jen potvrdil, že ostré (rádoby)sportovní auto by mělo být alespoň volitelně k dispozici s manuálním šestikvaltem a třemi pedály!
Jinak by bylo moc zajímavé, pokud by Atecu Cupru na okruhu někdo porovnal s Leonem Cupra nebo ještě lépe s Leonem Cupra ST s pohonem všech kol. Tam by se při použití stejného motoru jasně ukázalo, o kolik je ze sportovního hlediska zcela nesmyslná koncepce vyšší světlé výšky a mnohem vyššího těžiště pomalejší.
Jinak by bylo moc zajímavé, pokud by Atecu Cupru na okruhu někdo porovnal s Leonem Cupra nebo ještě lépe s Leonem Cupra ST s pohonem všech kol. Tam by se při použití stejného motoru jasně ukázalo, o kolik je ze sportovního hlediska zcela nesmyslná koncepce vyšší světlé výšky a mnohem vyššího těžiště pomalejší.
Kolega Ti to vyššie napísal, stačí čítať. Rozdiel 10s.
SUV na okruh nepatri kto ho tam bude tahat? Ano 300 konove auto pojde slusne to vieme aj bez toho aby mu merali casy na okruhoch. Zachvilu budu tahat na okruhy aj G 500... WTF
Naprosto si to trefil. Toto je verze pro rychlou jízdu v přímce, nic víc od toho snad nikdo soudný nečeká. Gumy v zatáčkách okrohu kdyby mohly, tak spachájí sebevraždu, po pár ostřejších kolech bych nechtěl vidět ty sjeté hrany dezénu. Pro frajeření na D1 ok, ale na okruh to prostě nepatří.
1) je to SUV
2) zimni pneu
3) mozna chybelo trochu agrese 😉
videl jsem SQ7 v Moste za 2:02 a to je vykonove a technicky (samozrejme s hmotnostni penalizaci) trochu jiny svet
Kdyby tam radši vzal Stelvio
Za ty giganty, ty pobavily :yes: :yes: :yes: