Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
sebinko
6
za tu 55l nadrz by som im lamal ruky
whatever
54 tisíc Eur za Seat? Viem, že Cupra má byť akousi alternatívou voči Alfe Romeo od VW, ale prečo začínajú tým, že sa snažia dorovnať cenou? Nemali by začať napr. dizajnom prípadne technikou? Či už teraz vedia, že to je márne?
Elsin
No, tak pro mě trochu zklamání, čekal jsem, že přesně ty popsané nesportovní neduhy pod "novou" značkou zmizí se nebo budou přijatelné. Takže jde opravdu jen a jen o výměnu znáčků...a to jsem tomu projektu fandil :-(
V mé Cupře ST 4Drive (stejný pohon, ale 6°DSG) je svéhlavost převodovky úplně napřesdržku, chápu to v režimu Normal, pochopil bych i odřazování výš v režimu Sport, ale proč v režimu Cupra to dělá přesně to, co je popsané v článku, to mi hlava nebere.
Jen tedy já si na neostatečnou tvrdost podvozku v režimu Cupra na 19" nemůžu stěžovat >:D Na zimních 18" je to ale už měkčí, takže chápu, na co autor naráží...
Kdo od Atecy čeká hodně rychlé SUV, se kterým je občas sranda, zklamán nebude. Kdo chce sportovat,občas bude bušit hlavou do volantu.
V mé Cupře ST 4Drive (stejný pohon, ale 6°DSG) je svéhlavost převodovky úplně napřesdržku, chápu to v režimu Normal, pochopil bych i odřazování výš v režimu Sport, ale proč v režimu Cupra to dělá přesně to, co je popsané v článku, to mi hlava nebere.
Jen tedy já si na neostatečnou tvrdost podvozku v režimu Cupra na 19" nemůžu stěžovat >:D Na zimních 18" je to ale už měkčí, takže chápu, na co autor naráží...
Kdo od Atecy čeká hodně rychlé SUV, se kterým je občas sranda, zklamán nebude. Kdo chce sportovat,občas bude bušit hlavou do volantu.
TWL příště si kup auto, ne španělskej odpad z recyklátu.
Jsem si říkal, kdy trouba, který umí jen urážet vše, co se neodpovídá jeho vkusu (kdo ví, jak to ale je), vyleze >:D
Že nesnášíš Seat všichni vědí, nemusíš si tady na diskuzi honit ego, mimochodem už jsme to jednou spolu řešili a nakonec jsi uznal, že konkrétně Leon Cupra dává za nějakých podmínek smysl... Ale to si už pro samé urážení a navážení se do všech, co s tebou nesouhlasí, nepamatuješ... tak se dál dav vztekem skrývaným za pohrdání, mně každý podobný příspěvek vlastně těší, že ti pořád stojí za to tahle kolem sebe kopat, až se celý odkopat... GTI aspoň míval úroveň >:-[]
Že nesnášíš Seat všichni vědí, nemusíš si tady na diskuzi honit ego, mimochodem už jsme to jednou spolu řešili a nakonec jsi uznal, že konkrétně Leon Cupra dává za nějakých podmínek smysl... Ale to si už pro samé urážení a navážení se do všech, co s tebou nesouhlasí, nepamatuješ... tak se dál dav vztekem skrývaným za pohrdání, mně každý podobný příspěvek vlastně těší, že ti pořád stojí za to tahle kolem sebe kopat, až se celý odkopat... GTI aspoň míval úroveň >:-[]
Máš pravdu, většina důležitých součástek v autě má logo Audi - takže je to recyklát.
Kde to mam podpisat? :-)
A este ma dost iritujú poznámky, ze ATECA je okopirovany KAROQ. To je presne tak okopírované, ako je RAPID a TOLEDO...
Proste velky koncern vyvinul jedno auto a zmenil par detailov pre kazdu značku, aby vyhovel aj Cechom, aj Španielom či iným zakaznikom, ktorý preferujú to svoje.
Chapem, ze Cesi, Moravania a Slezania sú na SKODU hrdí, ale to ešte neznamená, že SEAT je úplne na prd.
A este ma dost iritujú poznámky, ze ATECA je okopirovany KAROQ. To je presne tak okopírované, ako je RAPID a TOLEDO...
Proste velky koncern vyvinul jedno auto a zmenil par detailov pre kazdu značku, aby vyhovel aj Cechom, aj Španielom či iným zakaznikom, ktorý preferujú to svoje.
Chapem, ze Cesi, Moravania a Slezania sú na SKODU hrdí, ale to ešte neznamená, že SEAT je úplne na prd.
Hoci tá hrdosť národov na svoje značky určite neznamená, že by bol Seat naprd, ale to, čo Seat predvádza, to už tak nejak celkom konkrétne naznačuje... Netvrdím však, že to nie je chybou nemeckého manažmentu. Možno, keby im dovolili profilovať sa, tak by aj niečo vymysleli (hoci história svedčí o niečom inom, všakže).
Presne tak. Koncern kazdej svojej znacke nieco dovoli a nieco nie.
Hierarchia inovacii tam je asi nasledovna: AUDI, VW a potom SKODA a SEAT.
Aj ked neviem ci ma byt vyssie SKODA ci SEAT, ked SEATu koncern dovolil postavit ovela vykonnejsie auta ako SKODOVKE. Napr. Octavia RS vs Leon CUPRA. Najprv ATECA a potom KAROQ...
A ako velmi spravne pise ostomas na ktoreho reagujem, tak aj v mojej CUPRE je kopec dolezityh suciastiek s logom AUDI.
Hierarchia inovacii tam je asi nasledovna: AUDI, VW a potom SKODA a SEAT.
Aj ked neviem ci ma byt vyssie SKODA ci SEAT, ked SEATu koncern dovolil postavit ovela vykonnejsie auta ako SKODOVKE. Napr. Octavia RS vs Leon CUPRA. Najprv ATECA a potom KAROQ...
A ako velmi spravne pise ostomas na ktoreho reagujem, tak aj v mojej CUPRE je kopec dolezityh suciastiek s logom AUDI.
V mojej Alfe je kopa dôležitých súčiastok s logom Maserati a ja si z toho nič nerobím. :-) Je to proste zdieľanie dielcov v rámci daného koncernu.
Mne je len tak smiešno-divné, že keď sa Marchionne vysmial VW, keď chceli kúpiť Alfu, tak sa VW dušovalo, že zo Seatu spraví svoju športovú značku, ktorá bude konkurovať AR. A skutek nejak utek...
Mne je len tak smiešno-divné, že keď sa Marchionne vysmial VW, keď chceli kúpiť Alfu, tak sa VW dušovalo, že zo Seatu spraví svoju športovú značku, ktorá bude konkurovať AR. A skutek nejak utek...
Tie moje a ani tvoje suciastky ma tiez nijak nevzrusuju, ale reagujem na diskuziu.
A tiez mi zatial chyba zmysel samostatnej znacky CUPRA. Naco to robili, ked zatial bude iba CUPRA Ateca, Tarraco, Leon, e-Racer a asi Ibiza.
Ak pridu so samostatnym modelom (napr. sedan s RWD), potom to zmysel mat bude, ale dovtedy neviem, neviem...
A tiez mi zatial chyba zmysel samostatnej znacky CUPRA. Naco to robili, ked zatial bude iba CUPRA Ateca, Tarraco, Leon, e-Racer a asi Ibiza.
Ak pridu so samostatnym modelom (napr. sedan s RWD), potom to zmysel mat bude, ale dovtedy neviem, neviem...
Keďže VW nemá v podstate žiadnu RWD platformu (Porsche ju asi Seatu nedá), tak by som v niečo také vôbec nedúfal. Cupra bude proste značka, ktorá bude montovať 2.0 TSI do bežných koncernových modelov spolu s plastovými okrasami z police vidieckej slovnaftky. Proste, "nová" značka za minimum prachov a s minimom námahy. Das Auto style.
Můžeš prskat jak chceš, ale Toledo i Ateca mají designové markanty Škodovky. Pokud bych měl rád značku SEAT, tak by mě hodně štvalo, že má víc než polovinu aut s designem jiné značky. Chápu, že v koncernu jsou auta technicky napříč značkami skoro stejné. Ale nevím, proč SEAT rezignoval na vlastní design.
Ooo, prepac, ze ti niekto siahol na Skodovku. Tu nikto okrem teba neprska, ale diskutuje.
Nemam radsej ani Seat, ani Skodovku, ale mam nejaky vkus a ten rozhoduje o tom, co sa mi paci a o nie.
O designe aut rozhoduje velky koncern a urcite nie sama Skodovka. Tie tvoje Skoda designove markanty su koncernove.
A ak ja porovnavam design Toleda s Rapidom a Atecy s Karoqom, tak tie Seatacke verzie koncernoveho auta vyzeraju postatne lesie a vyvazenejsie. Ak by sa mi pacili viac Skodovacke, tak to kludne priznam.
Nemam radsej ani Seat, ani Skodovku, ale mam nejaky vkus a ten rozhoduje o tom, co sa mi paci a o nie.
O designe aut rozhoduje velky koncern a urcite nie sama Skodovka. Tie tvoje Skoda designove markanty su koncernove.
A ak ja porovnavam design Toleda s Rapidom a Atecy s Karoqom, tak tie Seatacke verzie koncernoveho auta vyzeraju postatne lesie a vyvazenejsie. Ak by sa mi pacili viac Skodovacke, tak to kludne priznam.
Taky mě u 4Drive ST to odřazování pěkně štve - je možný, že by to šlo změnit v diagnostice? Už jsem odpojil Soundaktor a StartStop, dál jsem se nedostal.
Podvozek mám furt na Comfort, tam je to i na 19" zimácích příjemný.
Podvozek mám furt na Comfort, tam je to i na 19" zimácích příjemný.
Bylo by dobré, kdyby to bylo v rámci APR Stage 1 nebo 2, ale ještě jsem na to nekoukal. Já s tím na okruhy nejezdím, ale musím uznat, že horší, než přeřazování výš je podřazení, to moc nechápu... nedělá to vždy, ale když na to dupnu zhurta, tak to tam skočí
APR nabízí samostatně software pro DSG který to řeší, dokonce se pak dá motor držet na omezovači bez řazení.
Chvalabohu ja nemam automat, lebo by ma slak trafil, keby si to robilo co chce :-(
Inak, skusat Atecu na okruhu a este na zimakoch je to iste, ako ist s nou do tvrdeho terenu a cudovat sa, ze to ostalo sediet na bruchu tam, kde ine "original" terenne auta nemali ziaden problem. Na okruhu mozu skusat a hodnotit Leon CUPRA, ale nie SUV krabicu.
Inak, skusat Atecu na okruhu a este na zimakoch je to iste, ako ist s nou do tvrdeho terenu a cudovat sa, ze to ostalo sediet na bruchu tam, kde ine "original" terenne auta nemali ziaden problem. Na okruhu mozu skusat a hodnotit Leon CUPRA, ale nie SUV krabicu.
Nepovídej. Proč by neměli Cupru zkoušet na okruhu? To si stěžuj v Seatu, že jako první model své rádoby sportovní odnože vybrali SUV.
Ateca a ani ostatne SUV predsa nie su ani okruhove, ani terenne auta (ani macka, ani pes).
SUV su moderne, lebo sa do nich lepsie nastupuje, je z nich lepsie vidiet na premavku (aj to len dovtedy, kym je pred tebou obycajne - nie SUV auto), da sa s nimi lepsie vyjst na obrubnik pri parkovani na chodniku v mestskej dzungli, davaju pocit vacsieho vnutorneho priestoru a asi aj pipika... :-)
Ateca Cupra je oproti ostatnym SUV vo svojej triede vynimocna len vykonnejsim motorom, a z toho prameniacou vyssou cenou.
Nikto z nej predsa nerobi ani rallye auto, ani okruhovy special, ani hardcore terenak, cize ako vsetky ostatne SUV sa na sport iba hra.
SUV su moderne, lebo sa do nich lepsie nastupuje, je z nich lepsie vidiet na premavku (aj to len dovtedy, kym je pred tebou obycajne - nie SUV auto), da sa s nimi lepsie vyjst na obrubnik pri parkovani na chodniku v mestskej dzungli, davaju pocit vacsieho vnutorneho priestoru a asi aj pipika... :-)
Ateca Cupra je oproti ostatnym SUV vo svojej triede vynimocna len vykonnejsim motorom, a z toho prameniacou vyssou cenou.
Nikto z nej predsa nerobi ani rallye auto, ani okruhovy special, ani hardcore terenak, cize ako vsetky ostatne SUV sa na sport iba hra.
Okruhový speciál není ani Leon Cupra, a kolik jich tam jezdí. Já netvrdím, že je to auto vhodné/určené na okruh, ale výrobce z toho dělá sportovní auto. Takže proč jej nevyzkoušet na okruhu.
Všechny ostatní SUV si hrají na sport? To slyším prvně.
Všechny ostatní SUV si hrají na sport? To slyším prvně.
Skratka SUV znamená Sport(s) Utility Vehicle.
Cize z toho nazvu jednoznacne vypliva, ze sa hraju na sport. :-)
Cize z toho nazvu jednoznacne vypliva, ze sa hraju na sport. :-)
>:D a nenapadlo tě, že je spíš myšleno - na cestování za sportem? Naložím náčiní a kamkoliv (do terénu) dojedu?
Tak potom aj Ateca CUPRA nie je sportove auto, ale je to auto postavene na cestovanie za sportom, len troska rychlejsie s vykonnejsim motorom oproti ostatnym SUV v jej triede... ci?
white label
Tak hlavně, že jste zase nezapomněli na otazník na konci nadpisu... 8-s
Asi tak >:D :yes: Jinak v okolí Kvasin jezdí dvě bílé na efkových značkách. Právě logo mě na nich zaujalo. Ale podle mě stačí 2.0TDI 4x4 ;-)
Blue Sun
maringotka... haha.
Pamatuji si, jak jsme jako amatéři v R8 V10 Plus nestíhali profesionálními zavodnikovi v SQ7 maringotce. Tehdy mě přešel smích a usklebky na vysoké těžiště.
A v maringotce SQ7 byste toho profíka v R8 ani neviděli, takže tolik k maringotkám, zvláště přetechnizované SQ7, kterou je zbytečné tlačit do diskuse o autě o čtyři třídy horším.
Trh to tak chce, tak to má, no. :-O Pro rozumné je zde Leon Cupra. :-)
janodespota
Dvoutonový autobus s teziskem nalozeneho kamionu a svehlavym automatem. Navic precpany drahou a nespolehllivou elektronikou. Sportak jak vysitej, jo jo. :-! :no: :no: :no:
Kolik máš roků, tolik % dostaneš v Grand Optical slevu na brýle. Autobus: [odkaz] Ateca: [odkaz] Už jasné? ;-) Ateca - Arona bych pochopil. Ale Ateca - Autobus ne, sorry ;-\
3_diamanty
by to ako klasicky seat ateca cupra malo vacsia sance ako nejaka osobitna cupra... no uvidime.. ;-\
_Teddy_
...ze len silny motor este nerobi sportove auto! Akurat v Seate o tom asi este nepoculi. Za mna teda poriadne sklamanie. Aj tri hviezdy by boli privela! A ta cena skoro pol druha melona, to ciste blaznovstvo. Za tie prachy sa da siahnut po niecom inom...
Anonym
Když se podívám hned na první fotku vnitřku. Třeba ta vnitřní klika dveří z černýho bakelitu...fhj
Je to ubohost.
Je to ubohost.
dr.Remorey
Chapu sportovni verzi ibizy a leonu, leon se mi dokonce dost zamlouva. Ale toto? Od uvodu oskliva, neforemna, nezajimava a v tomto podani este uzrana a nekrestansky predrazena krabice? Hnus velebnosti. Stelvio se da poridit za podobnej peniz, pravda v nizsi verzi, ale aspon to vypada jako auto, a ne tahle vw slatanina.
RS
Leta tvrdím, že Seat jako automobilka nemá moc velkou minulost ani budoucnost, byť některá auta jsou v rámci třídy zajímavá.
Po oznámení této nové převratné značky jsem si ťukal na čelo, že je to nesmysl, ale pořád si říkal, že třeba to mají vymyšlené a opravdu přijdou s něčím nový, lepším, zajímavějším, co sportovní konkurenci překvapí.
No... nespletl jsem se. Jako typ výbavy zcela v pořádku, ale jako "samostatná" značka s tímto výsledkem? 8-s
Po oznámení této nové převratné značky jsem si ťukal na čelo, že je to nesmysl, ale pořád si říkal, že třeba to mají vymyšlené a opravdu přijdou s něčím nový, lepším, zajímavějším, co sportovní konkurenci překvapí.
No... nespletl jsem se. Jako typ výbavy zcela v pořádku, ale jako "samostatná" značka s tímto výsledkem? 8-s
Dokážu pochopit, že se najde určitá skupina zákazníků, kteří tuhle ujetost ocení. Ale uvést právě Atecou značku Cupra?
SUV je ted prej trendy, vsichni si ho KUPUJI. Kdyz se jich zeptas proc, tak ti vetsinou odpovi nejaky uplny blabol, jakoze je bezpecnejsi a podobne. Marketing "at its best". Je dost mozne, ze to diky euronormam trochu opadne, tyhle krabice jsou velke, tezke, uvidime.
Proto prisla jako prvni Ateca Cupra a ne treba Ibiza Cupra.
Ja to auto chapu, ale urcite nechapu jeho cenu hodne pres milion korun. Neverim, ze si zakaznik za 1,4mio koupi seata s dvoulitrem. Za lehce vyssi cenu je snad s takovym motorem i premie (ktera ma ale jako vrchol jeste uplne jine motory) a navic lepsi moznosti individualizace a vybavy.
Proto prisla jako prvni Ateca Cupra a ne treba Ibiza Cupra.
Ja to auto chapu, ale urcite nechapu jeho cenu hodne pres milion korun. Neverim, ze si zakaznik za 1,4mio koupi seata s dvoulitrem. Za lehce vyssi cenu je snad s takovym motorem i premie (ktera ma ale jako vrchol jeste uplne jine motory) a navic lepsi moznosti individualizace a vybavy.
×
Sdílení komentáře
×