Murčo bude stát raketu na servisu, ale je to legenda.
AMG je nejlepší povoz pro frajery, bral bych hned!
911 - asi dost dobrý, prostě klasika.
MACH 1 - krasavec, za mě jedna z nejlepších starých amerik.
Challenger R/T - výkonově zlatý střed se supr zvukem.
M3 v kábru mi nedává smysl, tím spíš šestiválcová, E93 by ušla.
Quattroporte - starý, nehezký, moc dveří. Ale bomba zvuk za pár pětek.
159 JTS - fšechno špatně - zadírání, karbon, mdlý zvuk, nadváha a k tomu Q4 (další hmota + případné problémy). Holt KASIČKA JAK PRASE >:-[]
Ten Mach1 je na pomery toho serveru za dobry prachy. On je tedy obecne za super penize, pokud by ho dali na mobile.de za tu samou cenu, tak se po nem zaprasi jedna dve.
Musim rict, ze jsem uz hodne dlouho nebyl v tak brutalnim pokuseni. Jak se to rika? Cim je chlap starsi, tim ma drazsi hracky? :-)
Očakávať pri hociakom podobnom aute prevádzkové náklady na úrovni Octy je naivné. Keď to auto stálo majland ako nové, podobne drahý bude aj jeho servis keď zostarne. :-)
Řadu 159/Brera/Spider považuju za jeden z největších lapsů Alfy, snad hned za Arnou. Po tomto obtloustlém autě s mizernými motory JTS tedy opravdu netoužím ani trošičku. 8-s S tragickým motorem 3.2 JTS na bázi Holdenového šestiválce a pohonem všech kol Q4 to byla vůbec největší tragédie - hmotnost kolem 1,8 t, šílená těžkopádnost, spotřeba při běžném tempu kolem 17 l/100 km. Osobě jsem měl možnost si toto auto vyzkoušet ve verzi Spider. 8-s8-s8-s:no::no::no:
P.S. Není náhoda, že posledních vyrobených asi 250 ks Brer, které byly neprodejné i při nasazení obrovských slev, nakonec Alfa dala sešrotovat.