Na filmovém Festivalu v Cannes a zároveň v ulicích Monackého knížectví, kde se jela Velká cena, představila automobilka Renault nový model Laguna Coupé, který se široké veřejnosti představí až na letošním autosalonu v Paříži.
Co k tomu dodat jedním slovem nádherný kousek jelikož vlastním RX8 mám pro takové auta slabost doufám že bude cenově dostupné.Myslim si že to bude nádherné svezení a přeju jim hodně prodaných kusů.
RX8 je proti tomuhle zazrak technologie spojeny s kvalitou,trvanlivosti a spolehlivosti,doplnenej sexapealem,jizdnima vlastnostma a davko adrenalinu.To vse tomuhle Renaultu bude chybet,zbyde mu jen ten kabat,co se nekomu libi...
A jaké jsou všechny ty ostatní? Všech těch několik milionů které ročně vyrobí? ;-\ Napiš název značky která je bezchyby.
Předpokládám, že máš dlouholetou skušenost s několika modely od Renaultu, najezdil jsi s nima tisíce kilometrů a díky tomu nám můžeš podávat objektivní informace. ;-)
Já vám nevim klucí francouzký... Koukal jsem i na ty další videa, který jsou všechny ve stylu nějakýho spěchu, že si to člověk ani pořádně neprohlídne. To je jako snaha vyvolat v člověku pocit "těšitelnosti"?! Nebo se neni na co dívat?
Nejvíc jsem si všimnul toho, jak do asi konceptu lezou 4% s tetkou v přechodu. To je cílová skupina? Ta elita v tom Monte Carlo mě připadala celkem vlažná, na rozdíl od toho "asišéfa" Renaultu v sáčku, co z toho vylez a rozhlížel se... Opět mě připadal, jako kdyby si vyhlížel svojí další oběť z řady náctiletých pikolíků na místní párty.
Jako osvěta na registrovaný partnerství je to dobrý. Dávám palec! :yes:
No,ještě chybí něco o tangách a metrouších,aby slavně zvítězil VW,BMW a Porsche...Tak mě napadá,co má Rencek na svědomí,že dostává pravidelně od pár lidí docela ostrou čočku(ovšem spíše pocitovou).507 může napsat něco o prémiových šroubcích vypiplatných "desetiletími"(autor se přihlásí),konečně i ty plasty a slícování dostanou za uši taky.Sám mám germána v garáži a můžu tedy stádně zařehtat,a být in...Nicméně na rozdíl od teoretiků jsem si třeba L III (a nejen ji)byl projet a poté do hodiny seděl v onom tiguanu - obě naftové verze.Pokud člověk ví co chce,nemá s výběrem a hodnocením problém. A pokud tady někdo bude tvrdit,že cr od vw je tichý,tak se budu docela chechtat >:D .L III má svoje mouchy,ale jsou jinde než tady vykřikuje pilot Alien,a působí to opravdu zasvěceně obzvlášť u vozu,který ještě není na trhu :-! .Je tady vcelku móda okamžitě vyrukovat minimálně s bawem 1 jako klackem(a ani bawo neni dokonaly).Maně si říkám,jestli si dotyční uvědomují cílovou skupinu,určení a filosofii napadené automobilky a výrobku-ale na co,že jo.Kruci,kdyby tam byli tak stupidní trubky jak se někteří vehementně snaží vykřičet do světa,tak ta firma za měsíc končí.Že by se zapomělo při reorganizacích na marketingové,designové a technologické titány v CR?Reklamní kampaň bude teprve nabíhat,tudíž koncepční video je celkem fuč.Pro mne je to alternativa,míří spíš k pojetí GT-ultimat tam zdravej člověk hledat nebude.Motory myslím budou vyhovovat,mimo 6v se časem určitě se objeví 2l benzin v turbu a to auto pojede.Podvozek s řiditelnou zadní by měl stíhat.Co se týká designu,maska navazuje na L III(tudíž rozporuplné vnímání),přechod z přední kapoty,bok i záď jsou zvládnuty podle mne dobře(ano,vzadu inspirace AM),interier nejsíš totéž co L III-celkově elegantní kupé.Rozhodně závěr si každej udělá naživo.Může se líbit a nemusí,jeden holky,druhý vdolky,to je přece ok.Jen s tím sarkasmem bych počkal...
Chtěl bych znát ty mouch u L III.
L III coupé zázrakem není, ale kdo má v tomhle segmentu lepší?
L III in natura je oproti obrázkům na netu obrovský rozdíl.
Bacha na to!
:yes: Máš recht. Je to tady poslední dobou moda, že pokud to není německá "prémie" a je to krásné, tak je to auto pro ***e. Když už to nejde jinak, tak se to musí udělat přes image. U GTIiho to chápu, toho platí VW, ale Navtecha? Nevím, asi mu někdo šlápl na kuří oko v MB. 8-s
Když si představím metrouše v růžové košili, tak zaručeně leze z BMW X6 nebo 1-er, protože to jsou ty jsou o image. (Poškodilo to nějak kvaliu těch aut? Já být Navtechem, tak do nich nelezu, páč v nich jel metrouš nebo ***)
"Nicméně na rozdíl od teoretiků jsem si třeba L III (a nejen ji)byl projet a poté do hodiny seděl v onom tiguanu - obě naftové verze.Pokud člověk ví co chce,nemá s výběrem a hodnocením problém." No, tos těm teoretikům nandal, zdá se, že praxe "odborníka", je srovnávat malé suv se sedanem střední třídy, jo, to má logiku. :-O
Vztaženo samozřejmě k použitému motoru, - a pokud jsi četl,"supermainstream" je tam zmíněn pouze kvůli motoru-o jakémkoliv jiném srovnání ani slovo(apropo,totální bludy logiku zjevně nemající,kterých jsou zde tuny kupodivu zůstavají tebou nepovšimnuty-že by proto,že se tobě známí autoři ztotožňují s Tvým viděním světa)???Čím to sakra je,že zmínit Rencek a Fiat tady u některých (a patříš mezi ně)znamená naběhlou krční tepnu a nestačím se divit,jak je logika najednou nezbytně nutná-ač o pár odstavců,nebo článků,logika ukrutně řve,protože je lehce nahrazena demagogií,klišé a mnohdy tupými předsudky-hlavně,že "se shodneme, zasmějeme, a rozumíme si"...Sleduji na tomhle webu "diskuse" v delší časové ose,a přilívat olej do ohně není můj styl(chovej se k ostatním tak,jak chceš od ostatních).Nicméně pokud chceš hlídat "čistotu logiky",tatáž logika se směje-co jsi dělal do teď...Tak,a teď mi to nandej...
Tvoje řeči o tom, kam patřím, a naběhlým krčním žílám komentovat nebudu, z toho, kolik řádků věnuješ "vidění světa" skrz tyto diskuse, máš s chápáním "významu" přikládanému některými diskutéry zdejším diskusím dost chabou představu.
K tomu srovnání Laguny a Tiguanu, já chápu, žes jej použil pro srovnání motorů, a v tom je právě ta chyba. Jako odborník s praxí jsi jistě jel v mnoha autech se stejnou motorizací, a proto víš, že projev motoru, zejména ten akustický (+ vibrace) může být, byť jde o stejný agregát, v různých autech velmi různý. Je to dáno x faktory od způsobu zástavby, přes různou úroveň odhlučnění až po naladění elektroniky nebo výfukové soustavy. Srovnávat auto střední třídy s malým SUV je v tomto ohledu mimo mísu. O kvalitách renaultího dci v laguně jsem tu psal několikrát, je to vynikající motor, ale pokud chceš jeho projev stavět do srovnání s 2,0 tdi CR pak tak čiň např. v Superbu, což je auto stejné třídy a novinka podobně jako LagunaIII. Až to uděláš, napiš, jak jsi měl hned jasno, můžem podebatovat.
S tím srovnáním samozřejmě souhlas,argument o tichosti motoru byl použit především kvůli "propagátorům nanebevzetí" koncernu,ty řeči o "krámu"na adresu L Coupé mě kously-bez zkušeností,bez setkání(a u mnou uvedených značek je to téměř kolorit).Nenapadlo by mne srovnávat Tiguana a klasickou střední,oba tehdy byly novinkou a zadařilo se je mít k dispozici relativně rychle za sebou,nakonec kupodivu Tigyho beru-je svůj.Tak to bylo...PS:Za odborníka se skutečně nepovažuji ani nemůžu,to by byla drzost...a během svezení jsem nezkoušel limity podvozku,ani losí test,rozumíš ;-)
Ronaulte, jaká nenávist? Četl si to pořádně? Jedinej argument jsou moje pocity z videa, tak co na tom hledáš za nenávist? Prostě a jednoduše se s těma aktérama neztotožňuju, to je všechno, tak v tom nehledej, co neni.
ty seš nějak kritickej, čoveče... ***e a tetku bych nebral jako vzorek klientely, stejně jako bych se neposmíval kašparovi od renaultu, když vyhlíží ty přiteplalé pikolíky. Já jakožto uznávaná metrosexuální kapacita se náhodou na LIII coupé docela těším... ;-)
Čo to trepeš stále o tej kvalite? Sedel si niekedy v novej Lagune? To ako keby si vyhlasoval, že Octavia a Fabia sú šroty, lebo aj Š105/120 a Favority neboli kvalitné a tým pádom Škoda nemôže kvalitné autá vyrábať... :-!
Několikrát tady zaznělo přirovnání zádě Laguny III Coupé k A-M. Taky mě toto srovnání při prvním pohledu napadlo, ovšem v pondělí jsem si sedl do kavárny a shodou okolností přímo proti mě stála Laguna II v liftbacku. Tahle opovrhovaná kráska dokáže zaujmout i po letech. Opravdu podařeným esignovým prvkem (na combi bohužel není) je zalomená horní linie dveří, která vytváří šikmou plouchu přechodu mezi střechou a bokem. Tato plocha se směrem vzad rozšiřuje a na zádi dovytváří pro Lagunu II tak charakteristický "schod" na víku kufru. Když se ovšem podíváme na záď Laguny III, tak návaznost na tento zajímavý a podařený designový kousek nenajdeme. Najdeme ho až na verzi Coupé, kde vlastně záď je pokračováním odkazu Laguny II, ne A-M. I ta příď si bere z ní velkou inspiraci (před faceliftem, příď LII pro mne po faceliftu své kouzlo ztratila).
Vidíš Ronaulte pro mne byla designovou peckou první generace. Druhá byla taková, no jak bych to řekl slušně - bezpohlavní a tato třetí generace přidává k celkové nezajímavosti ještě kontroverzní (pro mne mimořádně ošklivou) příď... :-! Jediné čeho na Laguně cením, je že se doopravdy nepodobá žádnému z konkurentů a jde svou cestou a pak opravdu nádherný interiér...
Tak jednička... no, ta je krásná ještě dnes, obzvlášť ve stříbrné... :-! To je opravdu dílo, na tu má z tehdejší produkce málokdo. Mě osobně se dvojka líbila, asi patřím k té menšině. V kombi neměla konkurenci, ale postupem času nějak začínám mít raději právě ten liftback, který si i přes střednětřídní rozměry udržel svou lehkost a vyhnul se těžkopádnosti třeba Passatu nebo Vectry, za to má u mě :yes: S tou přídí je to pravda, je tak nějak divně naroubována na zbytek auta :-O
Jo jo ta optická lehkost u té trojky rozhodně je. Passat, Insignia i Mondeo jsou vedle ní tak trochu ingoty. Jen je doopravdy škoda té přídě. Renault zde propásl šanci postavit jedno z nejhezčích aut své kategorie...
On si to Renault umí vždycky nějak s prominutím "podupat". Dvojka zaujala designem, jen první rok do toho namotnovali vrzavé plasty a nechytli náběhovou sérii a tak design nešel ruku v ruce s spolehlivostí (pozor, není to pravidlo, jen se najde podezřelé množství tzv. pondělních vozů). U té trojky je to trochu přehnaná snaha zaujmout avantgardními tvary, jinak se to popsat nedá. Trochu mě ale narozdíl od ostatních mrzí Grandtoure. Po setkání v reále bych spíš volil liftback, což je opak ve volbě u předešlé generace. Ono kritika se najde vždy a na všě, ale z pohledu designu zatím Laguna III zatím moc konkurence nemá, snad C5, i když tam mě neskutečně štve ta reklamní kampaň 8-s
Celou dobu se kasají, že budou tak dobří jako němci. Přece nemůžou tvrdit, že jsou JAKO němci. Francouz má být Francouz a měl by být na to hrdý. Připadá mi to jako přiznání, že nedělají jinak kvalitní vozy a že ti druzí byli vždycky lepší. Možná na tom v některých bodech něco pravdy je, ale stavět takhle reklamu? 8-s
Nojo, ta reklama se á chápat všelijak. Pravdou však je, že co do kvality a spolehlivosti jsou němci v povědomí evropanů bráni jako jasní favorité. U francouzů je to především o designu, naopak spolehlivost nepatřila mezi nejsilnější francouzské stránky. A tvůrce reklamy chtěl asi říci toto - umíme auta francouzsky krásná a německy spolehlivá. To je vizitkou nových citroenů, to si pamatujte. Líbit se to múže a nemusí, ale i tvá negativní reakce na reklamu dokazuje, že sis ji všiml, a že to funguje. Ona i špatná reklama bývá mnohdy tou nejúčinnější. O kráse C5 není pochyb, o spolehlivosti (potažmo pravdivosti druhé části reklamy) nás přesvědčí až čas, který ukáže, zdali se frantíci dotáhli na němce nejen designem... ;-)
Máš postřeh ;-) ,nicméně na první pohled je tam ta "podobnost" s AM vidět.Laguny (myslím nyní všechny 3 generace)vnímám jako(nejen) esteticky velmi povedené vozy.A co je u poslední generace důležité,to zmínil Pierro - jednoznačná optická lehkost vůči konkurenci,působí sportovně-elegantním dojmem-Laguny byly vždy svoje ;-) .
Laguna Coupé je superklenot,který bude,ostatně jako ostatní Laguny,absolutně nadčasová a krásná i za deset let a více :yes::yes::yes:
Mně se osobně líbí i kombi. :yes:
Když říkám mouchy,tak to rozhodně nejsou lapsy ;-) .Mohly být o fous delší sedáky jak ve předu(jinak dobré sedačky),tak vzadu(poctivě řečeno,vzadu si myslím,že je na tom s délkou sedáků stejně jako pašík-zkoušel jsem porovnat,ovšem né bezprostředně),snesl bych více odkládacích - např.ve dveřích na lahev...,vzadu (ač nejsem čahoun)místa nad hlavou příliš není - nicméně má spíš dynamický profil a tak je to vcelku logický-rychle jsem si to uvědomil ;-) .Jinak na mne vůz působil velice příjemně,interiér zpracován na 1,pohoda úžasná,...a abych si to utvrdil,absolvoval jsem projížďku zanedlouho podruhé.L III řadím vysoko,patřím mezi ty,kterým se celkový design vozu skutečně líbí a pokaždé,když projíždí,otočím se :-) .Na Lagunu Coupé jsem velmi zvědavý,a vzhledově o ní nepochybuji.Zástavbou 6V a v budoucnu 2T + nového podvozku si myslím,že Rencek našlápl dobře.Nechci být nekritický a i přes sympatie k vozu prostě mouchy jsou ;-) ,tudíž je samozřejmost se o nich zmínit.A Vel Satisy, často se s tvým pohledem shoduji.Totéž očekávám od ostatních,jinak je to jeden Svět motorů-F I a F II poráží AM -> a pak pryč.... ;-)
Mně se LIII taky hodně líbí. V baráku mám parádní sousedy - pár s Lagunama. Dáma jezdí Liftbacka, pán má Grandtour, obě LIII. Takže vždy když ráno/večer venčím psa obdivuju. Je mi putna, jestli někdo říká že je to auto pro ***e, že vypadá divně a pod. Mně se prostě líbí. Stejně jako nic nezmění můj pohled na Fábii II, to je prostě ošklivka. I když jak tady něktěrá individua tvrdí že má odvážný design, nejlepší plasty, nejlepší interiér, největší kufr, nejlepší bezpečnost ( >:D ) a schránku která se otevírá jako ve střední třídě >:D . Ano, možná je to pravda, ale prostě se mi nelíbí.
Ve svém prvním příspěvku si se podivoval proč se na Renault pořád útočí. Mně se spíš zdá, že se útočí na každou značku. Prostě u každé značky se najde pár zarytých odpůrců, kteří mají nutkavou potřebu na ní pořád kydat. Co s tím? Nevšímat si je. Je tady dost lidí s kterými se dá podiskutovat na úrovni.
Jo a někoho, kdo tvrdí o nějaké značce, že i její poslední šroubek je prémiově vypiplán v průběhu desetiletí....No jo, v Bohnicích už taky mají internet >:D
Máš recht-auto se musí líbit především tobě ;-) ,tobě bude sloužit,stane součástí tvýho dne a ty budeš sponzorem...tak vybírej,co je tvému srdci(no,vlastně i peněžence)nejblíž >:D
tak tak, peníze hrají taky důležitou roli (když nebudou a skutečně si budu moci vybírat jenom podle toho co se mi líbí, jo to bude :yes: )
já jsem si v rámci svých možností vybral, jsem spokojen,nelituji, netrpím pocitem méněcennosti a hlavně se nesnažím svojí pravdu vnucovat jiným. Každý máme jiné preference, jiný vkus. A hlavně - je to pořád jenom auto! ;-)
Design je subjektivní pocit. Ovšem umět rozpoznat umělecké dílo od kýče není vždy tak jednoduché. Proč?
To souvisí s kulturou národa.
Každý zkritizuje co se mu nelíbí, každý naopak hájí svůj mlýn.
Jsou věci, které nezpochybníš.
Vyhrát design a interiér roku, jako L III, před tolik opěvovanými esy jako MB, Mazda atd není známka hnusu, stejně jako stoupající prodejnost aut Renault není známka nejméně spolehlivých křápů ve sluneční soustavě.
Že tady působí 90% neználků a rádoby odborníků jsem si zvykl, ale na lži, pomluvy a výrony fantasmagorických nesmyslů si nezvyknu nikdy.
Asi tak stejné procento má možnost srovnání a podle toho vypadají příspěvky.
Stačí si lehce vzpomenou na nedělní zápas s Turky. Ano. To je přesný odraz morálky národa. Nadřazenost, nabubřelost, arogance,namyšlenost.
Za oknem kavárny, listováním v atomagazíně atd nepoznáš nic.
Sedni a jeď do starého Passata a L II a porovnej. Sedni a jeď do Koleosu a Tiguana a porovnej, do Alhambry a Espacese, do Mondea,Passata a L III,do Megana,Golfu,Octavie a Focusu a porovnej.
Pro útočníky zdůrazňuji, že nemám vůbec nic společného s Renaultem. Nejsem jejich prodejce,lobista, servismen, technik. Nejsem s ním nijak spjat. Auto, ikdyž je jen kus plechu, je trochu dodně o filosoifii. :yes:
teda Vel Satisi, tím zdůrazněním na konci že nemáš s Renaultem nic společného si teď vytáhnul červenou na býka >:D
rozpoznávání umění od kýče by mohla být zajímavá debata, ale bral bych jí tak nějak kolem druhé hodiny ranní a s dvěma promile alkoholu v krvi >:D
Je to zbytečné se nad tím pozastavovat. Taky nechápu co některé nutí psát to co píšou. Prostě když se mi nějaká auto nelíbí, tak nečekám na první článek o něm abych ho tam potom zas..al svými moudry jak je odporné, hnusné a pod. Prostě mně nezajímá a tím to hasne. Je přece tolik aut která se mi naopak líbí.
Trošku off-topic - dneska jsem v Praze jenom než jsem docestoval do práce potkal 3 Lancie Thesis! Obvyklá frekvence výskytu je tak 1x týdně. Děje se něco ;-)
Pravdu díž,do aut.designu se promítá estetická historie daného národa,výrobce,etc.,koukni na architekturu,umění,užitý design v čas.ose,mentalitu,polohu,náboženství(ano… to má vliv např.na architekturu,viz.rozdíl mezi katolickým a protestanským pojetím),nasaj mentalitu a genia loci země a měl by jsi mít jasno ;-) .Nedávno zde proběhla diskuse týkající se Lancie Thesis,a to auto je nepochybně sošné ztvárnění italského pojetí luxusu a designu dané třídy(techniku proboha nebudeme hodnotit prosím),z toho auta je cítit aristokratický duch na hony bez nutnosti na sebe lacině strhávat pozornost.Má v sobě něco,co se jen tak dohnat nedá.Samozřejmě,že francouzi dávají svoji mentalitu a vyjímečnost na odiv po svém.Galská historie je nesmírně bohatá a na stvárnění vozů je to znát.Silné charakteristické znaky měla a má také produkce z Albionu(ač se "mění a měnily poměry jinak než by si fanda přál).Na Alemany nezapomínám,o nich se zde diskutuje hojně ;-).Vyber si značku,vůz nebo typovou řadu a máš tak nadneseně řečeno kousek třeba sladké francie doma(dosaď dle preferencí),se všemi pro a proti >:D .Buďme vděčni za takovou jinakost,jinakost kvalitní a s rodokmenem.Važme si svých ořů,ctěme ty konkurenční.A hlavně nadhled ;-)
Jen tak mimochodem.
Těch 500 stovek jezdí po Miláně mnohem méně, než 159, nebo Liber a dokonce i Thesisů je víc!!!
O L III není žádná.
Klenot mezi kombikama ve střední. :yes:
Jsem zvědav na názory za 2 roky. :yes:
Přesně tak jsou auta které se okoukají hned a taky taková které budou vypadat parádně stále proto jsem si kupoval RX8 která taky přežije designem roky ale máme taky třeba neuznávaný Hyundai Coupé a nemůžeme na něj říci ani půl špatného slova i když by si zasloužil více než 104kw ale jezdí s nim i dcera a pro ni je to nádhera i když plno rádoby odborníků by si do něj nikdy nesedlo protože je to Korejec.
Renault má nemalé zkušenosti s velkými luxusními coupé,jako byl například v minulosti Fuego nebo král designu Avantime,nebo nezaměnitelná studie Fluence,na kterou se do teď nemohu vynadívat,jak moc mě okouzlila :yes: ...
Laguna Coupé má glanc,eleganci,skvělý interiér,parádní jízdu(systém Active Drive hovoří za vše),o přímo královských motorech ani nemluvím ... A třeba takový Mercedes CLC,který má interiér,jakoby pocházel hluboko z minulého století,se může jít bodnout,vedle královny Laguny působí jako špinavý bezdomovec.
a má Laguna Coupe DSG? A AFS? A Twindoor? A umi zaparkovat sama? A superměkké plasty? >:D >:D >:D
Nemá? Tak se ptám: Proč Lagunu když můžu mít Oktávku? >:D
Jo Fuego je krasavec i teď. Kolik je mu vlastně? Už kolem 30ti? Pamatuji že jako malý kluk jsem ho měl jako angličáka, ale když jsem ho pak uviděl v reálu, byl jsem unešen!
A pak na vesnici u babičky měl jeden pán takový nějaký menší kupé, s nějakým číselným označením. Kanárkově žlutý, za socíku to bylo jako pěst z jiné dimenze na oko! :-)