Testy
Muzou to oznacovat jak chteji, ale bez moznosti pohonu 4x4 nevidim suv ani jedno. Vidim 2 zvysene normalni auta a jedno slusne mpv.
SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici). Oproti běžným automobilům mají však i některé nevýhody. V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována. U SUV zcela nepřevládá ani ryze terénní ani ryze sportovní či užitná složka jejich použití - jsou navrženy tak, aby se mohly pohodlně pohybovat jak v městském prostředí tak mimo pozemní komunikace.
Ja ti dekuju za krasnou definici, ktera pro me ale na veci nic nemeni, naopak, i z te definice mi vyplyva ze bez ctyrkolky to suv neni. Max lady crossover do tesca
Ale to auto vůbec nevypadá špatně , s faceliftem prokoukl, pokud bych měl hledat v třídě Bsegmentovych SUV, tak 2008 řadím na někam na vrchol, ale jako stylovou ho nemůžu považovat a odůvodnit si tím vyšší cenu přes dle mne vhodnou motorizaci.
Zkoušel sem kdysi predfl verzi , první zkušenost s i-cockpitem a na rozdíl od 508, kde bych ho ještě možná zkoušky, tak tady se mi za volantem vyloženě nelíbilo. Na druhou stranu materiály ve vyšší výbavě byly v interiéru velmi slušné, a dokonce i posaz na zadních sedačkách bych nouzově pár km přežil .
Jako SUV pro starší pár, nebo mladou rodinu s malým dítětem klidně ano, ale tomu moc neodpovídá cena a jako stylove autíčko ? Myslím, že za 0.5m se už dá sehnat i něco zajímavějšího. Proč nemá motor 96kw jako v jiných modelech značky? Je to , protože je použit AT ?
P2008 je za mna urcite chlapskejsi a krajsi ako povedzme captur ale na druhej strane v podobnej cene by som radsej 500X vitaru alebo ASX :😉
ten i-cocpit aj tu asi nesadne kazdemu ale to je uz vec danej koncepcie .... kto proste chce kupi si to bez ohladu na to ci mu toto riesenie sadne dokonale alebo menej-dokonale ... aj ked klasicke riesenie by bolo asi nadalej najlepsie ( co uz no )
Já v 2008 často viděl důchodce a to byly auta v nízké výbavě a slabší motorizaci, takže i jiné ceně a tam má Peugeot taky co nabídnout.
Problém spíš vidím v tom, že mi auto nepříjde jako stylovka pro mladší.. za 0,5M máš krásnou CX3 (byť třeba né v automatu, nebo spíš v kombinaci automat-nafta), třeba... nebo 500x či CHR (což pro mne nejsou nikterak krásná auta).
Obecně nejde o styl, i obyčejný hatchback může vypadat stylově, když má pěknou barvu, kola, slušnou výbavu... tady jde spíše o posaz pro důchodce...a nebo ty mladé, co jich bolí záda a nechápou, že mají cvičit... 😉
Že za ty peníze najdeme kopec klasických aut Csegmentu, to je jiná, ale takové srovnání mi nepřišlo fér, tak jsem ho nebral v potaz 😄 Pokud zůstaneme u SUV, kolem 500 tisíc se dá sehnat už i hodně SUV, sice třeba nebudou tak vybavené a v naftě, ale budou větší - dospělejší.
P.s. bolavá záda neni sranda >😁 jak se mi SUV v září hodilo >😒] >😒]
A dospělejší? Co je dospělejšího na 3008 s manuální klimatizací, bez senzorů na plechacich?
Každý má nějaké prioroty proč chce jak velké a vybavené auto a pak můžeme porovnávat. 😉
Jinak ve 2008.je místa docela dost, stejně jako v Capturu, který má i posuvnou zadní řadu a tedy si lze hezky vybrat, co se ti hodí 😉
3008 je pokud dobře vidím auto o třídu větší, než 2008 - větší výbavy, větší prostor i lepší motorizace, 2.0 HDI, nebo 1.6THP.
3008 je auto postavené na C segmentu, 2008 na B segmentu, tak proto dospělejší 😄
Já jsem spíš ten typ - solidní motor a větší auto, a klimoškou si klidně budu kroutit kolečkem >😁
mne P2008 nahodou pride este aj stylovejsi ako CX-3... ono CX-3 ( vyzerajuca len ako bezny kusok zdvihnuty hatch ) je v kabine tak na urovni mojeho maleho auta kym P2008 je uz vacsi kusok a vzdusnejsi ... .... sused ma CX-3 ( parkujem vedla nej denne ) a ta zvazujuca sa strecha aj male zadne bocne dvere to je tak na urovni ozaj nejakeho mensieho maleho vozu .( vid aj cisla v tabulke v teste CX-3 ... nejedno male auto ma aj lepsie priestorove udaje ) .. v P2008 mas uz na pohlad dozadu kralovsky pristup do kabiny a celkovo viac vzdusnosti ... rovnako captur bude urcite daleko vzdusnejsi ako CX-3 ktora je za mna na danom podoryse proste hodne nesikovna a mala v kabine ... ale ano styl tu vyhral nad uzitkovostou .. ale ked mne ani stylova moc nepride do certa 😒 .. vitara alebo P2008 su stejne podla mna stylovejsie ale zaroven aj daleko praktickejsie
dnes ludia uz uprednostnuju styl na ukor praktickosti a vzdusnosti aj ked zcasti ich chapem lebo sam nerad prevazam vzduch a nejake velke auto pre bezne "furikovanie" do prace a na nakupy ( 20km denne ) pre nas dvoch relativne stale mladych ani netreba ... dokonca z 90 percent mam zadne sedacky stale nepouzivane ( hadam aj vonaju este ) ... ale tak 3 dverak si kvoli tomu zase nekupis to je jasne ( coskoro uz ani nebudu ake lebo stejne zmiznu )
Já mam v 99 % zadní sedačky prázdné, možná jen tehdy, kdy něco vezu a položím je, abych zvětšil kufr, jinak jezdíme většinou ve 2 + kufr 😄
Edit: Trochu bych kecal, někdy na zadní sedačky dám nákup, protože jsem línej otevírat kufr >😁
i-cockpit alebo budiky na stredovej konzole medzi vodicom a spolujazdcom (aj to som si uz vyskusal), to su skratka veci ktore ja osobne neskusnem...
navyse aj tie budiky toho i-cocpitu su take vizualne akesi vzdy "nijake" a podivne ... ( vidno tam tie kompromisy vyplyvajuce z danej koncepcie ) ... uz klasicke v nejakej vitare su rozhodne vzdy daleko krajsie aj citatelnejsie :yes:
Ja mam dojem, ze to dako suvisi s vyskou cloveka, pomerom vyska/dlzka ruk, pripadne aj hmotnostou. Ja som sa tam skratka nedokazal usadit tak, aby som sa citil pohodlne, aj na ten i-cockpit videl. Velkost volantu mi pritom vobec nevadila, mensi priemer sa mi dokonca pacil...
Naopak se mi stává u některých aut, především koncernu, že mi kus volantu stíní tachometr... proto taky nakonec velká část těch fanatických budikomilcu jezdí s maxi dotem nastavenym na aktuální rychlost, ale nikdy by si auto s digitálními budíky nekoupili. >😁
Většina zdejších budíkomilců ti řekne, že omezená rychlost je buzerace, protože pořád na ty budíky musíš čučet a nekoukat na silnici! >😒]
ako pisem vyssie presne.. kto proste chce P2008 ( alebo obecne peugeot s i-cocpitom ) tak si ho proste kupi bez ohladu na to ci mu toto riesenei sadne dokonale alebo menej-dokonale presne tak.... ale ja by som kompromisy nerobil ak nie je vazny dovod ... ak raz mi nieco proste nesedi tak preco neskusit nieco aj ine ine.. ved sam vidis ze nemam kiu hoc fandim jej stale ( aj ked tie jej nove europske kusky su za mna dnes uz sklamanim ) .. aut je dnes spusta eln si vybrat take ktore postaci posluzi a zaroven financne nezderie z koze 😉
Spíš jsi takový samaritán, zastáváš se slabších, ale jen teoreticky, protože je nekupuješ >😁
PS: zrejme uz hned jak som ten predmet presiel mi zacala svietit orandzova kontrolka pokles tlaku... v riadeni som este nic necitil ale o par metrov hned vystupim pri praci uz v areali a doslova som pocul ako mi sici zadna lava guma za mnou ( bolo to normalne aj pocut ) .... potom pekne o 2 hej po praci som si prehodil rezevne plnohodnotne kolo a bolo ( s pomocou kolegu ktory mi ho aspon podrzal .. bolo to este na letnej sade...
takze vdaka vw ... davam prvy vyrazny plusovy bod z praxe... za este poctivy pristup :yes:
v minulém autě jsem měl lepicí sadu (v tu dobu novinka a zajímavé, že kamarád ve stejném autě rezervu má a podlaha kufru je zvýšená = menší objem kufru), v nástupci stejného modelu mám už zas rezervu (tady je podlaha v pořádku v rovině s nakládací hranou), díky bohu jsem nikdy nepíchl ( myslím s předchozím autem, s jinými ano) a nikdy lepicí sadu nepoužil.
Otravné senzory mi příjdou k ničemu, mimo to ,že jsem nakonec podlehl a do zimní sady kol musel koupit, což při ceně, která čítá 1/3 ceny disku ( a u některých aut s menšími koly to bude 1:1 k ceně jednoho disku) mi příjde spíše jen jako další zbytečný výmysl na tahání peněz z lidí... 😐
inak ta konrolka tlaku sa mi tu a tam sem tam "ozve" ( asi raz za polrok ) ale neviem prec o... mozno ak minimalne poklesne tlak v jednej z pneu nasledkom pocasia ktovie kedze guma tiez "pracuje" ... kusok to "vystrasi" ale inak pohoda ( som za tu kontrolku rad ) .... no ale v pripade toho defektu to bolo jasne... tam bol pokles celkom zretelny a o par sekund uz aj viditelny >😁 .. koleso sfuklo snad do 4-5 kokplet az na disk
a aj ked to bol moj zatial len prvy defekt (a dufam ze aj posledny ) tak vzdy chcem mat v aute plnohodnotnu rezervu .. na felde sme ju mali tiez aj ked tam sme defekt za 16 rokov nikdy nemali tusim ... ale tu na pole sa mi uz po necelych 2 rokoch podaril .. proste clovek fakt nikdy nevie ... kolega tiez nebol za plnohodnotnu rezervu a ohanal sa aka je zbytocna az ked po 20 rokoch bezdefektovej praxe chytil 2 krat defekt za polroka ... potom hned zmenil nazor...
PS: tak ja to mam dobre.. aj letnu aj zimnu sadu mam rovnaky rozmer... len ine disky a znacka pneumatik.. tu este biznis nad logikou nevyhral
Také mám 2 sady o stejném rozměru.
Máme v rodině auto, které se mi jako celek líbí, ale interiér je hnusný, nebo né příliš povedený (Mondea nemyslím, ty jsou krásná se vším všudy! >😁 ).... nicméně nebudu všem lhát a tvrdit, že je krásný a "líbí se mi".. prostě mi jen "nevadí" a auto jako celek je velmi dobré... Ale to by Reco musel překročit stín garáže a rozeznat tenhle drobný rozdíl >😁
Když s tím tvá garáž nemá co společného, jakým autem/auty tedy jezdíš/vlastníš? Jestli to tedy není tajné? Děkuji 😄
Akurat vyberam vecsi rodinny dostavnik, mozes skusit hadat co vezmem dalsie - to na margo tych blbosti, ze si idem kupit zase nieco, co mi vlastne nevyhovuje ...
Většina lidí, co znám, včetně různých anket a článků, co to zkusili, tak se jim řešení nelíbilo, včetně mne a to jsem zkusil asi všechna auta s vyjímkou 3008, které Peugeot s i-cockpitem má. Někdo by to prý zkousl, ale že by si v tom jako ty vysloveně libovali, to fakt né. Opakuji : nikde netvrdím, že lidi, jako jsi ty, neexistují... ještě to zkus jednou a pomalu pročíst 😄 Dokážeš to zpracovat ?
Naopak, to ty pravidelně vyskakujes jak certik z krabičky, když někdo napíše, že mu to nevyhovuje. Spolu s blue sunem.
Zvyšující prodeje bych spíš viděl v tom, že se Peugeot mezigeneračně zlepšil v dizajnu, materiálech (P407/307 a podobné byly pro mne těžkým zklamáním a to i v přímém srovnání ještě starších 406/306), lépe jezdí, zdá se, že i elektronika už tak nezlobí a taky ve faktu, že když už si někdo šel pro francouze, měl širší výběr, který se díky nynější totálně osekané nabídce Citroenu značně zúžil, takže je to buď Peugeot, nebo doela odlišně smýšlející Renault (Který je mému srdci blíže).
Ale to je jen můj názor 😄
Jen namátkou
3008 1.6THP
[odkaz]
CRV 1.6DTEC
[odkaz]
Jeep Compass 1.4T
[odkaz]
Kuga 1.5EB
[odkaz]
Opel GrandlandX 1.2T
[odkaz]
CX5 na plechu s 2.0 165
[odkaz]
Nissan QQ 1.6T
[odkaz]
Kadjar 1.3 TCE 140
[odkaz]
Vitara Booster Jet 4x4
[odkaz]
Vím, jsou to auta jinak vybavená, skladovky a porovnáváme s novinářskou TOP výbavou, ale když už se tu točí v diskuzi jiná auta v té ceně, myslím, že výběr u SUV je docela veliký 😄
A na obranu 2008, umí to i takhle 😒br />
[odkaz] (což není ta nejlevnější a nejslabší verze) A to není rozhodně špatná nabídka...