Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen představil PyroBrake - aktivní brzdový asistent

Konvenční brzdový asistent má pomáhat řidiči k vytvoření maximálního brzdného účinku v krizové situaci. Předpokladem ale je, že se řidič dotkne brzdového pedálu. U mnoha nehod ale k brzdění vůbec nedojde.
Zpět na článek
17. 6. 2008 12:53
17. 6. 2008 13:28
19. 6. 2008 16:19
neregistrovaný "tom47"
21. 6. 2008 10:58
17. 6. 2008 13:19
neregistrovaný "otoman"
17. 6. 2008 13:52
anonym
17. 6. 2008 14:26
17. 6. 2008 14:40
19. 6. 2008 16:22
neregistrovaný "tom47"
21. 6. 2008 11:04
18. 6. 2008 09:07
18. 6. 2008 09:20
18. 6. 2008 09:29
19. 6. 2008 13:54
neregistrovaný "marwal"
17. 6. 2008 12:53
hmmm
podle me by v aute stacila jen ochranna klec a abs. tyhle systemy jsou sice fajn ale delaji auto tezsi a tezsi a hmotnost prodluzuje brzdnou drahu, prodluzuje kinetickou enerigii a ma neblahe ucinky na chodce.
Rozbalit vlákno
3
17. 6. 2008 13:28
Re: hmmm
?, schvalne jesipak vis kolikpak vazi takova kvalitni klec, a to radsi ani nezminuju cenu, nejaky to staveni aut na zavody do vrchu a rallyesprinty us mam zasebou, a nejenze klec aby fungovala, tak musi bejt i na mistech kde by ti pri beznem pouzivani neskutecne vadila, ale vaha cca 60-80kg navic se rozhodne k vaze tech asistentu ktere casto sou jen SW a par cidel nepriblizuje, nehlede nato ze klec ktera by ti vubec nejak pomohla by nechutne stizila treba hasicum praci kdys by te z toho zmuchlanyho srotu meli dostavat ;-) , proc myslis ze je klec do beznych aut zakazana ( pouze tovarni zadni klece vhodne pri perevraceni nebo narazu zboku do B sloupku se muzou v beznem provozu pouzivat a musej bejt primo tovarni a ne dodatecne montovane )
neregistrovaný "tom47"
19. 6. 2008 16:19
Re: hmmm
a mimo jiné předpokládá použití helmy :-) protože se o to člověk při nehodě otluče...
21. 6. 2008 10:58
Re: hmmm
jj, ikdys klec by v tomto pripade asi byla schovana pod calounenim a soucasti kastle, takze viditelne a neprijemne misto by bylo treba v oblasti dveri, ciste dodatecnou montaz by byla i nakladna pro samotne automobilky, jako ja si v beznem aute nedokazu predstavit i jen zadni oblouk/ram co se dava treba do Porsche GT3/RS a podobnych lepsich modelu
neregistrovaný "otoman"
17. 6. 2008 13:19
...
Tak ono by stačilo, kdyby ze silnic, přechodů, chodníků a okolí cest zmizli prasátka v lidské podobě. Kolik na silnicích zemře lidí, jenom kvůli "nešťastné náhodě"? 10,20 za rok?
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 6. 2008 13:52
díky, ne
Fakt nemusím zažít, až se někde na dálnici větrem zvedne papírovej papundekl a vítr ho požene proti mě...a intelygentní mechanyzmus to zadupne. Pomahače ano, ale tohle ne.
Rozbalit vlákno
7
17. 6. 2008 14:26
Re: díky, ne
A hned ji ještě koupíš zezadu :-)
17. 6. 2008 14:40
Re: díky, ne
navic je to dalsi soucastka kterou budou moct v servisech menit, jedna kryzovejsi situace kde dosebe dve auta sotva tuknou SPZtkama a bum, patrona na odpal v cene urcite nekolika tisic bude na vymenu >:D , jooo tomu se rika "elegantne vyzrat na klienty aby platili co nejvic za co nejvic blbosti" :-)
neregistrovaný "tom47"
19. 6. 2008 16:22
Re: díky, ne
proč by to jinak řešili pyropatronou? ovládání brzd lze řešit i jinak a ne jednorázovým zařízením. (elmag. ventil atp...)
21. 6. 2008 11:04
Re: díky, ne
ty pyropatrony nebo ta pyropatrona se v aute asi sami/a vyrabet nebudou/e ;-)
Avatar - Pierro
18. 6. 2008 09:07
Re: díky, ne
Jo jo souhlas. Tuhle technickou hračičku, bych si rozhodně jako výbavu nepřiplácel...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2008 09:20
Re: díky, ne
Nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Z jedné strany zajímavý prvek, ale z druhé strany ty obavy o funkčnost jsou dost velké. Až to bude po letech opravdu odzkoušené, tak možná, ale jako jeden z prvních bych to do auta nechtěl.
Mimochodem... píší tam o náloži, to po každé aktivaci toho systému bude třeba obnova? Něco jako airbag?
Avatar - Pierro
18. 6. 2008 09:29
Re: díky, ne
No mimo jiného ano. A oprava tohoto systému, spojená s výměnou pyropatron určitě levná nebude... :-!
neregistrovaný "marwal"
19. 6. 2008 13:54
ha!
Ha, nebudu muset brzdit, teď ještě aby to samo provedlo úhybný manévr... :-)
Rozbalit vlákno
0