Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Volkswagen představil PyroBrake - aktivní brzdový asistent

14 komentářů

Stevee
podle me by v aute stacila jen ochranna klec a abs. tyhle systemy jsou sice fajn ale delaji auto tezsi a tezsi a hmotnost prodluzuje brzdnou drahu, prodluzuje kinetickou enerigii a ma neblahe ucinky na chodce.
IPace
?, schvalne jesipak vis kolikpak vazi takova kvalitni klec, a to radsi ani nezminuju cenu, nejaky to staveni aut na zavody do vrchu a rallyesprinty us mam zasebou, a nejenze klec aby fungovala, tak musi bejt i na mistech kde by ti pri beznem pouzivani neskutecne vadila, ale vaha cca 60-80kg navic se rozhodne k vaze tech asistentu ktere casto sou jen SW a par cidel nepriblizuje, nehlede nato ze klec ktera by ti vubec nejak pomohla by nechutne stizila treba hasicum praci kdys by te z toho zmuchlanyho srotu meli dostavat 😉 , proc myslis ze je klec do beznych aut zakazana ( pouze tovarni zadni klece vhodne pri perevraceni nebo narazu zboku do B sloupku se muzou v beznem provozu pouzivat a musej bejt primo tovarni a ne dodatecne montovane )
a mimo jiné předpokládá použití helmy 😄 protože se o to člověk při nehodě otluče...
IPace
jj, ikdys klec by v tomto pripade asi byla schovana pod calounenim a soucasti kastle, takze viditelne a neprijemne misto by bylo treba v oblasti dveri, ciste dodatecnou montaz by byla i nakladna pro samotne automobilky, jako ja si v beznem aute nedokazu predstavit i jen zadni oblouk/ram co se dava treba do Porsche GT3/RS a podobnych lepsich modelu
Tak ono by stačilo, kdyby ze silnic, přechodů, chodníků a okolí cest zmizli prasátka v lidské podobě. Kolik na silnicích zemře lidí, jenom kvůli "nešťastné náhodě"? 10,20 za rok?
Fakt nemusím zažít, až se někde na dálnici větrem zvedne papírovej papundekl a vítr ho požene proti mě...a intelygentní mechanyzmus to zadupne. Pomahače ano, ale tohle ne.
fangio1
A hned ji ještě koupíš zezadu 😄
IPace
navic je to dalsi soucastka kterou budou moct v servisech menit, jedna kryzovejsi situace kde dosebe dve auta sotva tuknou SPZtkama a bum, patrona na odpal v cene urcite nekolika tisic bude na vymenu >😁 , jooo tomu se rika "elegantne vyzrat na klienty aby platili co nejvic za co nejvic blbosti" 😄
proč by to jinak řešili pyropatronou? ovládání brzd lze řešit i jinak a ne jednorázovým zařízením. (elmag. ventil atp...)
IPace
ty pyropatrony nebo ta pyropatrona se v aute asi sami/a vyrabet nebudou/e 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Jo jo souhlas. Tuhle technickou hračičku, bych si rozhodně jako výbavu nepřiplácel...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Z jedné strany zajímavý prvek, ale z druhé strany ty obavy o funkčnost jsou dost velké. Až to bude po letech opravdu odzkoušené, tak možná, ale jako jeden z prvních bych to do auta nechtěl.
Mimochodem... píší tam o náloži, to po každé aktivaci toho systému bude třeba obnova? Něco jako airbag?
Avatar - Pierro
Pierro
No mimo jiného ano. A oprava tohoto systému, spojená s výměnou pyropatron určitě levná nebude... :-!
Ha, nebudu muset brzdit, teď ještě aby to samo provedlo úhybný manévr... 😄