Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Scala poprvé odhaluje interiér! Jak mu sluší zcela nová obrazovka?

Na premiéru nového modelu Škoda Scala si ještě pár dní počkáme, mladoboleslavská automobilka nám však nyní ukázala, jak vypadá přepracovaný interiér.
Zpět na článek
29. 11. 2018 08:08
29. 11. 2018 08:18
29. 11. 2018 08:23
29. 11. 2018 08:23
29. 11. 2018 08:50
29. 11. 2018 08:55
29. 11. 2018 10:45
29. 11. 2018 12:10
29. 11. 2018 12:14
29. 11. 2018 12:51
29. 11. 2018 16:57
29. 11. 2018 11:11
29. 11. 2018 08:22
29. 11. 2018 08:24
29. 11. 2018 08:35
29. 11. 2018 11:22
29. 11. 2018 12:12
29. 11. 2018 09:58
29. 11. 2018 10:05
29. 11. 2018 10:48
29. 11. 2018 11:23
29. 11. 2018 14:13
29. 11. 2018 08:38
29. 11. 2018 08:48
29. 11. 2018 09:03
29. 11. 2018 09:25
29. 11. 2018 09:27
29. 11. 2018 10:27
29. 11. 2018 12:25
29. 11. 2018 18:21
29. 11. 2018 09:34
29. 11. 2018 20:11
29. 11. 2018 09:44
29. 11. 2018 09:49
29. 11. 2018 10:04
29. 11. 2018 10:06
29. 11. 2018 10:25
29. 11. 2018 10:10
29. 11. 2018 10:35
29. 11. 2018 11:20
29. 11. 2018 13:24
29. 11. 2018 16:36
29. 11. 2018 16:41
29. 11. 2018 16:51
29. 11. 2018 17:04
29. 11. 2018 17:06
29. 11. 2018 22:36
30. 11. 2018 06:41
30. 11. 2018 07:05
29. 11. 2018 17:13
29. 11. 2018 09:54
29. 11. 2018 09:55
29. 11. 2018 12:51
29. 11. 2018 12:55
29. 11. 2018 13:18
29. 11. 2018 13:27
29. 11. 2018 13:37
29. 11. 2018 10:25
29. 11. 2018 11:21
29. 11. 2018 13:06
29. 11. 2018 13:20
29. 11. 2018 11:24
29. 11. 2018 11:26
29. 11. 2018 12:53
29. 11. 2018 12:56
29. 11. 2018 15:14
29. 11. 2018 17:29
29. 11. 2018 13:07
29. 11. 2018 14:09
29. 11. 2018 14:17
29. 11. 2018 19:00
29. 11. 2018 19:36
29. 11. 2018 15:07
29. 11. 2018 10:31
29. 11. 2018 11:22
29. 11. 2018 12:20
29. 11. 2018 13:08
29. 11. 2018 13:44
29. 11. 2018 12:53
29. 11. 2018 14:43
29. 11. 2018 11:49
2. 12. 2018 11:30
29. 11. 2018 08:59
29. 11. 2018 09:24
29. 11. 2018 10:23
29. 11. 2018 10:38
29. 11. 2018 11:43
29. 11. 2018 17:29
29. 11. 2018 17:44
29. 11. 2018 11:17
29. 11. 2018 11:24
29. 11. 2018 11:30
29. 11. 2018 19:37
29. 11. 2018 22:02
30. 11. 2018 06:33
29. 11. 2018 11:29
29. 11. 2018 16:38
30. 11. 2018 06:35
29. 11. 2018 11:38
29. 11. 2018 12:47
29. 11. 2018 20:20
29. 11. 2018 13:20
29. 11. 2018 14:44
29. 11. 2018 12:29
29. 11. 2018 12:36
29. 11. 2018 13:45
29. 11. 2018 13:37
29. 11. 2018 18:54
29. 11. 2018 14:30
29. 11. 2018 14:36
29. 11. 2018 14:36
29. 11. 2018 15:29
29. 11. 2018 16:00
29. 11. 2018 16:08
30. 11. 2018 08:16
30. 11. 2018 16:28
3. 12. 2018 09:58
29. 11. 2018 16:45
29. 11. 2018 17:08
29. 11. 2018 18:55
29. 11. 2018 19:40
30. 11. 2018 00:34
30. 11. 2018 01:18
30. 11. 2018 08:12
30. 11. 2018 10:29
3. 12. 2018 14:30
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2018 08:08
A
teď ukažte tu základní verzi bez velké obrazovky... >:D
Ale jinak jo, šlo by to. Aspoň je tam nějaká tvarová linka namísto přímých tvarů a stávající nudy.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - iudex
29. 11. 2018 08:18
Re: A
Tak ako dojmy z exteriéru dnešných áut do veľkej miery závisia na tom, či si človek priplatí svetlá, tak interiéry stoja a padajú na tom, či si priplatí za tablet, resp. obrazovku. Priplatíš si, bude to vyzerať dobre, nepriplatíš, dostaneš miniobrazovku (častokrát s monochromatickým displejom) orámovanú hrubým plastovým rámom, ktorý na Teba kričí, že si šetril.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 08:23
Re: A
My co jezdíme Fordy jsme na plastový rám kolem obrazovky zvyklí >:-[]
29. 11. 2018 08:23
Re: A
Tak zrovna tady je i základní displej velký - 8". Toho bych se nebál.
Avatar - iudex
29. 11. 2018 08:50
Re: A
Nečítal si pozorne, základ má 6,5".
29. 11. 2018 08:55
Re: A
Vycházel jsem z informací po prvních jízdách. V té době se všude psalo o displejích s velikostí 8" a 9,2". Uvidíme jak to dopadne..
Avatar - iudex
29. 11. 2018 10:45
Re: A
Veď to je ten problém, často majú tie infotainmenty až 3 veľkosti displeja a rozdiel medzi tým základným a najlepším (ktorý je na promo fotkách) je dramatický. Dobrý príklad je nový FOcus, ktorý je všade ukazovaný s tým veľkým 8" displejom a vyzerá to fajn, ale základ má nejaké 4" ako najlacnejší mobil, hrubú obrubu s čiernymi tlačítkami po stranách a vyzerá to desne: [odkaz]
29. 11. 2018 12:10
Re: A
až som sa bál to rozkliknúť, ale nakoniec sa celkom dá, samozrejme čím väčší tým lepší.
29. 11. 2018 12:14
Re: A
6.5" základ je v dané kategorii velmi slušné.
Avatar - iudex
29. 11. 2018 12:51
Re: A
Áno, absolútne číslo je dobré. Ide skôr o to, aký veľký je maximálny možný displej (keďže pre ten sa robí ten rámik) a aký je potom ten odstup od základného displeja. Ak je maximum 9,2" a základ je 6,5", stále tam bude dosť veľa prázdnej plochy.
Avatar - cascadia2
29. 11. 2018 16:57
Re: A
jde i o grafiku, ale nad 6" je oki ;-)
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 08:22
Re: A
>:D Na druhou stranu, ukaž mi auto, které vypadá v základu v interiéru fakt dobře? Myslím nějaké takové podobně drahé, ne Bentely >:D
Avatar - Đawson
29. 11. 2018 08:24
Re: A
Mazdi interer nevypadá špatně ani v zakladu. A to ani u dvojky :-)
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 08:35
Re: A
Fakt dobře a solidně je rozdíl, ale souhlasím, že Mazdě to docela jde :-)
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 11:22
Re: A
dobře vypadá, ale žádné megadispleje se rozhodně nekonají a elegantně prošitá deska z propagačních fotek je výsadou topu.
Avatar - vabis
29. 11. 2018 12:12
Re: A
Libi se mi stredovy pas (na obrazku do hneda) co je od spolujezdce pres stred az k ridici. Uvidime v jakych bude dekorech pro chudobku. Nahore monitor v poloze zavedene malymi Mercedesy zbytecne trci a o velikost uz tolik nejde. Zajima citelnost na slunci nebo automaticky rozpoznany nocni rezim. Proto pokud by byl v zakladni verzi klidne mirne mensi a vic integrovany do pristojovky, vubec by to nevadilo. Po 20 letech sverepe zakernosti se konecne povedlo dostat monitor nahoru, tedy bliz zornemu poli (Kodiaq uz taky ma) a ne cpat do nejlukrativnejsihio prostoru stale airventy.

Jsem velmi zvedavy jake pouziji materialy! Stejne jako zda bude klasicke vypenovani sedou penou mezi tregr a povrchovou gumu. Nebo bude misto toho pod gumou nalepeny spacer, tedy jak by mekcena podlozka. Popripade nebude nic a bude to tvrde jak zachodova misa. Budiky snad take prokoukly, ale nebudu chvalit pred vecerem a necham se prekvapit. Je treba si dat zalezet, protoze od O3/ Rapid zacala byt pristojovka slabsi (mimo smerove nestabilniho rizeni + podvozku, prkenneho odpruzeni a pofiderniho TSI). Bohuzel airbag zase leze z volantu. Ach jo, snad to nebude trvat opet 20 let jak televize u kolen. Osobne bych si pohlidal uchyceni kryciho celoplastu rucky. Na soudobem Rapidu (alespon predface) muzete s krytkou jezdit po pace rucky stejne jako s predkozkou pri sebeuspokojovani. No a nejake ambientni osvetleni se uz snad vymysli. Stejne jako se nikdy nikdo nezlobil treba na tajnou schranku.
Avatar - fOE
29. 11. 2018 09:58
Re: A
Bentley? Naopak, cim vys v cenovce jdes, tim vic je na aute patrne ze sis nepriplatil. Schvalne prubni najit nekde v inzerci nejake socialni porsche se zakadnimi sedadly, nechronopaket, obyc volant atd. a uvidis jak i auto za X mega muze bit svymi nepriplatky do oci.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 10:05
Re: A
Porsche taky? Vím, že třeba BMW v social edici není nic moc, případně Audi,to jsem zkoušel, ale dle mne je největší šok právě u Škodovky a Seatu, kdy Active verze vypadají opravdu strašně....
Avatar - iudex
29. 11. 2018 10:48
Re: A
Ako píše foe, tu prémia snáď ešte prekonáva mainstream a tie základy v BMW či Audi sú desné, skús si cvične konfigurátor a uvidíš. Presne ako hovorí foe, úplne to na Teba kričí, že si šetril a máš to teda za trest. >:-[]
Avatar - fOE
29. 11. 2018 11:23
Re: A
Premie je tim proslusla, ano, ale je to pritomno stejne silne (nebo silneji?) i u evropskych luxusnich znacek. Uprimne bych svuj petnik v tomto vsadil na japonce, zjisteni jak treba vypada bez priplatku LFC by mohlo byt zajimave.
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2018 14:13
Re: A
To by byl pořad "zpátky do minulosti".
29. 11. 2018 08:31
Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.
Tak snad stejnou chyby neudělá Seat nebo VW a místo pro koleno u středního panelu ponechají.

I kdyby jste tam to koleno narvali, tak v případě havarie o to koleno příjdete.
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2018 09:56
Re: Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.
Těší mě že nejsem jediný řidič na světě, který má pravou nohu včetně kolena a vadí mu to. Genialita konstruktérů koncernu pak vrcholí tím, že ta hrana o kterou si to koleno mačkáš a v případě nehody taky rozrazíš je z tvrdýho plastu, zatímco vršek palubní desky, kterýho se nikdy nedotkneš je měkčený. Třeba na to ale za pár let přijdou, že je to nesmysl. ;-)
Avatar - Bubáq
29. 11. 2018 11:17
Re: Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.
Laudo, Vy záškoláku, píše se a mluví se "kdybyste". proč przníte svůj rodný jazyk?! Vy jste se jako prznitel už narodil?
Avatar - kaa
29. 11. 2018 08:34
Přístrojová deska a výplně dveří mají kvalitní měkčený povrc
Tak na to se obvzlášť těsím.
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 08:38
Displej
Prosím prosím, vysvětlete mi někdo, k čemu tam je tak velká obrazovka? Já to stále nějak nejsem schopen pochopit. To už se povolilo sledování filmů řidičem za jízdy?
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 08:48
Re: Displej
Přehledné informace o vozidle, velká mapa lepší, než malinká, parkovací kamera... a tak.. v případě potřeby i připojení k internetu... né vždy s autem přeci jedeš, ale i stojíš, čekáš...
29. 11. 2018 09:03
Re: Displej
Jaké další informace o vozidle potřebuji než ty, co mám na přístrojovém štítě? Jak obří mapu potřebuji, abych se odnavigoval? Parkovací kameru snad nepotřebuji v HD kvalitě a obří, abych poznal, zda mi tam neletí moucha? Připojení k internetu? No nevím, já tedy v autě nesedím, když nejedu. Omlouvám se, není to nějaké trollení, mám v autě najeto, řekl bych, poměrně dost, nejsem nijaký odpůrce moderních technologií, ale tohle prostě nedokážu pochopit. Na mé zřejmě sedmipalcové obrazovce svítí rádiové stanice a v podstatě nikam jinam to nepřepínám, tak nevím...
Avatar - honzaHK
29. 11. 2018 09:25
Re: Displej
Tohle je obehraná písníčka. Nemyslím to nijak zle, ale pochop, že auta se nedělají jen a jen pro tebe. Buď empatický a vžij se do situace toho, kdo to využije. Nic víc. Je to jako s šuplíkama v kuchyni - manželka je nedovírá a já to nechápu, ptám se proč, proboha proč!? >:-[] Nemusíš chápat důvody připojení k internetu v autě, ale můžeš chápat to, že to někomu udělá radost.
29. 11. 2018 09:27
Re: Displej
Vždyť já to nemyslím pro sebe. Já to chci pochopit vůbec pro kohokoliv, kdo to jak využije. Já si to prostě nedovedu představit. A proto je tu přeci diskuze, třeba mi to někdo osvětlí :-)
Avatar - honzaHK
29. 11. 2018 10:27
Re: Displej
Vztažení k tvé osobě jsem použil, protože jsem nabyl dojmu, že to považuješ za zbytečnosti. Vtip je v tom, že není nutný chápat konkrétní důvody, ale pochopit, že pro někoho to zbytečnosti nejsou, ať už jsou důvody jakékoliv. Koneckonců nějaké vymyslet není nic zas tak složitýho - např. kdo tráví spoustu času v zácpách, ten možná film či seriál či kurz nemčiny po očku sleduje, někdo se třeba hůře orientuje v malých mapách, jiný si chce přečíšt na parkovišti mail. Taky se s tím neztotožňuju, ale mám radost, že to někomu zpříjemní čas.
29. 11. 2018 12:25
Re: Displej
konkrétne väčšia mapa na navigácii je super, to musí pochopiť každý, najmä pri šoférovaní je fajn keď aj letmým pohľadom zistíš kde si a pod., keď vidíš nielen miesto kde si, ale aj okolie, keď na to ťukáš, tak nemusíš ostriť jak ostriež, lebo je všetko prťavé.

väčší obraz cúvacej kamery je super, aby si aj letmým pohľadom zistil, že tam leží manželka a včas pridal.

Dnes si už mobil s malým displejom nikto nekúpi, lebo pre sledovanie čohokoľvek je lepší väčší displej

Ty si zrejme z tej generácie, ktorá displeje nemusí a šoféruje, nič proti tomu, ale tvoj druh je už v červenej knihe ohrozených druhov
29. 11. 2018 12:28
Re: Displej
Na filmy snad koukaj jen taxikari a to vetsinou cumi do tabletu. Ono s ficurama v aute je to tak, ze dokud je v aute nemas, tak ti nechybi. V okamziku, kdy je mas, tak by si zpet nesel: Automaticka prevodovka, automaticky sterace, svetla, parkovaci senzory a kamera, sklapeci zrcatka, klimatizace, elektricka rucni brzda, adaptivni tempomat, automaticky brzdeni, keyless entry, elektricky paty dvere...
Velkej displej je prehlednejsi, vejde se na nej vic veci. V mem pripade apple car play - nemusis vzit teleforn do ruky, jedes podle google maps nebo Waze, prehravas si muziku z telefonu nebo streamovanou, najdes si pumpu, hospodu, podnik podle nazvu a ne podle adresy, povidas si se Siri a tak.
Co si budeme povidat, ty proprietarni systemy, co v aute dostanech jsou u i novyhe auta 2 roky zastaraly, neohrabany a pomaly.
Avatar - white label
29. 11. 2018 18:21
Re: Displej
Manželka asi byla v současném kuchyňském studiu, kde už je dnes samo dovírání šuplíků a dvířek standardem, takže ti tím chce zřejmě naznačit, že je čas, koupit novou kuchyň..., a dokud ji nekoupíš, budeš tuto funkci dál suplovat ty sám. :-O :*) >:D
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 09:34
Re: Displej
Rozumím, stačí ti to, co je, ale větší obrazovka s lepším displayem - lepší čitelnost, více informací na obrazovku, pokud je potřebuješ... taky mám v autě obrazovku 10 palců a v 95 % případů tam mám jen rádio, ale když potřebuji, je tam dost informací o autě a infotainmentu... a to zrovna nemám ten nejvymakanější software >:D

Je to jako u počítačů a telefonů.. dříve jsme čuměli na monitor o velikosti 15 palců CRT a bylo to to lepší na trhu... luxusní byly 17"tky.. dnes už nesnesu méně, než 22" a doma ani v práci takhle "malý" monitor na práci už nezkousnu.
29. 11. 2018 20:11
Re: Displej
Doma mám 15,4 " NTB a stačí, telefon má 4" a nic většího nechci bo se mi to nevjede do ruky :-) u Scaly je fajn, že tam můžu mít displej s mechanickým ovládáním rádia, naopak klimu s ovládáním teploty u kolen a směru foukání přes displej považuju za ergonomický fail, to už tam to třetí kolečko dát mohli. Ale uznávám, že jako celek to vypadá dost dobře, palec nahoru za ruční brzdu, pořád tak nějak víc tíhnu ke klasice, jen bych ještě prosil kulatý volant bez toho nesmyslného zpolštění dole a moc nechápu, proč se u nových aut napříč značkami dělá ta bordelschránka před řadící pákou otevřená. To už by nějaký dvířka tolik prodražily výrobu ?
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 09:44
Re: Displej
No, me je 7" displej malej. Nejpouzivanejsi navigace, radio, telefon, info o aute, jako spotreby, dojezd atd, a to neprehravam hudbu z mobilu. a s ostatnima ikonama na android radiu si za jizdy nehraju. Je jich jeste asi 8
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 09:49
Re: Displej
Tak spotřeby a dojezd jsou většinou mezi budíky ne ? Respektive tam bývají primárně..... Já si tedy spotřebu poslední dobou radši zakrývám všemožnými jinými blbostmi, jak přituhlo a v Praze ještě víc rozkopali ulice, tak je to spíš k pláči......bohužel dojezd mi vypnout nejde :/ >:D
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 10:04
Re: Displej
Kolik dojedu na baterku je pro mne dost dulezity udaj. Mezi budiky mam toky energie motor -> baterka -> pohon a zpet, to je dulezitejsi nez dojezdy a o moc vic se tam toho uz nevejde.
Proste 2x7 palcu displej na sirku by docela bodnul
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 10:06
Re: Displej
Důležité ano, ale máš i spalovák, kdyby něco, ne?

Já to schovávám, protože tam teď po městě lítají čísla, které jsem nečekal, nebo jsem si je spíš nechtěl připouštět >:D
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 10:25
Re: Displej
Mam, ale pro dynamickou a ekonomickou jizdu je potreba pouzivat oba, jinak se spalovak trapi. Takze je nevhodne baterku vybit driv nez v cili.

Ja ti rozumim, mam to za sebou. Kdyz jsem jezdil Praha - Lipno a zpet s Mits Evo X, tak jsem tankoval Vervu 100 v Chotovinach pri ceste tam a zpatky. Ted mi na to staci neco pres pulku nadrze a cesta trva skoro stejne dlouho. Na Prahu mi dneska staci na vetsinu cesty tam a zpatky baterky.
29. 11. 2018 10:10
Re: Displej
A je potřeba to mít nahoře v zorném poli? Jak často na to kouknete? Z mé zkušenosti to spíše rozptyluje.
Na navigaci osobně kouknu jen letmo před nějakou složitější křižovatkou, nebo když mi řekně pokračujte rovně a ono to ani jedno rovně v reálu není, no stejně většinou tím myslí po hlavní.
Rádio pustím naladím a pak už displey nepotřebuju. Info o autě? Kritické věci zobrazí mezi budíky se zvukovou výstrahou, nic víc za jízdy netřeba. Spotřeba dojezd mezi budíky.
Telefon většinou ovládám hlasem, nebo přes volant, když mám prostřednictvím infotaimentu něco vyhledat v adresáři manuálně radši zastavím. Za jízdy to už si rovnou mohu zavřít oči.

Osobně nechávám infotaiment většinou zhasnutý, v noci bez víjimky.
I když chápu že "hračičkové" to musí mít furt na očích, přeci jen co kdyby. A modlím se aby zrovna neluštili třeba názvy obcí okolí na mapě navigace, nebo průměrné spotřeby od startu, od natankování, dlouhodobě atd když budeme muset třeba prudce brzdit.
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 10:35
Re: Displej
plug-in hybrid

To jestli za jizdy bezi spalovaci motor nebo nikoliv je docela podstatna informace. Pokud neni motor ve vetsi zatezi nema ridic sanci to poznat jinak nez na displeji.

Waze zapinam i na kratkych prejezdech. Informuje o situaci na silnici, aktualnich uzavirkach apod. To se u nas na vychode za Prahou meni dynamicky kazdy den. Mistni vedi. Takze to zapinam i do "vedlejsi" vesnice.
29. 11. 2018 11:20
Re: Displej
Zda běží spalovací nebo elektromotor nějak ovlivní cíl Vaší cesty? Nebo zastavíte u nejbližší benzínky a natáhnete prodlužku? To je řekl bych z kategorie chci vědět, není to musím vědět.

Waze jsem nainstaloval, vyzkoušel a smazal. Jezdím po čechách hodně tak 40.000km/rok ale nic mi to nepřineslo. Někdy spíše naopak. hnala mne několikrát na objížďku kolony kde jsem ze zkušenosti věděl že se to nevyplatí, objížděla kratkou pomalu jedoucí kolonu atd. Kde stojí policejní hlídka mne nezajímá a zda je objížďka do vedlejší vsi tak nějak vím.
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 13:24
Re: Displej
Samozrejme ze to chci vedet, chci vedet, jestli motor nabiji baterii, nebo pohani predni napravu, nebo oboji. Potrebuju vedet, kolik kilometru mam v baterii, protoze na jedne strane potrebuju vyuzivat kombinace spalm a elm a na druhou stranu chci dojizdet k cilove zasuvce na zbytek el. energie namisto zbytecneho paleni benzinu.
Potreboval bych i vedet teplotu oleje a otacky motoru, ale zrejme nekdo vymyslel ze to nepotrebuju. To nereste, mam svuj styl a tezko mi nekdo vysvetli ze mam mit jiny

Ja vam Waze nenutim, jen rikam, ze jeden displej pro nekoho muze byt malo, pro jineho zbytecny. Nemluvil jsem o policajtech, i kdyz vedet o nich je prinosne, pokud si muzu vybrat mezi 20 minutovou lustraci a nebo vyhnuti se mistu kontroly, volim to druhe. Ale hlavne Waze vi o uzavirkach silnic, kterych je vsude mraky a bude jeste vic a pripomene stacionarni mereni pripadne upozorni na odstavene vozislo drive nez se kouri od pneumatik auta prede mnou. Pokud pres nej navic nevidim je to informace hodne uzitecna. Ostatne muzu jet soucasne na Waze na displeji i Navigator na mobilu.
29. 11. 2018 16:36
Re: Displej
Hybridy zásadně nebrat! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2018 16:41
Re: Displej
Sakra proč? >:D >:-[]
29. 11. 2018 16:51
Re: Displej
Protože je to zcela absurdní řešení - pro městská auta je ta technika příliš drahá, pro auta, jezdící hlavně delší mimoměstské trasy úplně zbytečná a navíc přináší spoustu dalších kg do hmotnosti vozu. Navíc u hybridu ani nemůžeš mít normální převodovku! 8-s :no:
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 17:04
Re: Displej
Myslis ze je lepsi za stejny penize nejaky Kodiaq nebo podobne velky petimetrovy auto? Pri stejne vybave se ty dve stejne velky auta cenove srovnaji. Samozrejme nebudu hybrida srovnavat s fabii nebo podobnou kategorii
29. 11. 2018 17:06
Re: Displej
Tak hlavně je pitomost jezdit po městě nějakým velkým SUV, na tyto účely mám doma malý šikovný hatchback s maloobjemovým atmosférickým čtyřválcem. ;-)
Avatar - Zetti
29. 11. 2018 22:36
Re: Displej
Tak nejak jsem dospel k tomu mit jedno univerzalni auto. Nevidim problem ve velikosti. Po mestech jezdi i vetsi, tak se ty mista k parkovani tak nejak zvetsuji automaticky. mozna to bude tim ze nejsem blondyna
30. 11. 2018 06:41
Re: Displej
Pokud to tvé rodině stačí, proč ne? ;-) Právě Scala by měla být pro typickou českou rodinu ideálním univerzálním autem. :-) :yes:
Avatar - Zetti
30. 11. 2018 07:05
Re: Displej
Stačí, stačí. My jsme hrozně skromná rodina. Scalu necháme náročnějšímu zákazníkovi
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 17:13
Re: Displej
Automat se po městě hodí :-) Ale pokud jezdíš i hodně dálnice, tak ti hybrid nic moc neušetří..
29. 11. 2018 09:54
Re: Displej
Já to dokonce považuju za nebezpečný. Odvádí to pozornost řidiče od řízení. Jsem rád, že to v autě nemám. Ve služebáku mám tendenci na tom furt něco ťukat a už jsem se několikrát přistihnul jak nekoukám na cestu. Fakt nebezpečná fíčura.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 09:55
Re: Displej
Kdo to nemá, čučí do mobilu... nevybereš si.. Co tam pořád hledáš? >:D
29. 11. 2018 12:51
Re: Displej
hledáš písničky, přepínáš na mapu, ladíš rádio atd. těch záložek je tam na hraní celkem dost.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 12:55
Re: Displej
Písničky i rádia mám na volantu , což pokud má auto nějaký ten lepší infotainment, je snad standardem a mapa? No dobře, občas se podívám, pokud něco hledám, ale jinak mam okolní oblast na NAVi, což stačí.
29. 11. 2018 13:18
Re: Displej
Aha ty máš na volantu displej a můžeš si procházet seznam písniček a složky co máš na flešce. To máš dobrý auto čoveče. Přiznej si že ten displej prostě rozptyluje a aniž si uvědomuješ co chvilku odpoutá tvoji pozornost.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 13:27
Re: Displej
Ne, mam playlist a přepínám si v něm..... nemám důvod si nic přiznávat, opravdu na to moc nečučím, daleko více mi rozptyluje spotřeba, když se snažím jet úsporně...a to mají i auta 20let stará...
29. 11. 2018 13:37
Re: Displej
Jo vidíš na to bych skoro zapomněl. Služební Kodiaky mají ten zelenej lísteček, kterej když jedeš ekonomicky tak ti zelená a když jedeš jak prase tak šedne. Když si to tam nastavíš tak tě to furt nutí kontrolovat jestli ti náhodou nevadne. Taky hrozná ***vinka.
29. 11. 2018 10:25
Re: Displej
Dobrá blbosť... Ja mám navigáciu pred očami stále, a že by ma rušila, tak to sa naozaj nedá povedať. Naopak, často na ňu pozriem a aj tam, kde to nepoznám, tak viem vopred, aká zátačka alebo križovatka ma čaká.
Avatar - Bubáq
29. 11. 2018 11:21
Re: Displej
Ty vole!!!!!
Tak to je fakt přiznání....
Místo, abych měl v případě neznámé silnice oči upíchnuté velmi pozorně na vozovku, kontroluje zatáčky na navigaci.... Takové jako jste Vy, fakt miluju. To Vás ještě nenapadlo, že navigaci se nedá, a dokonce ani nesmí věřit?!
Ty vole....
29. 11. 2018 13:06
Re: Displej
Na vola pozri do zrkadla. Koľkokrát mi navigácia pomohla, keď som na ceste nevidel, čo je za obzorom, alebo ma upozornila na prekročenie rýchlosti, keď som si z nejakého dôvodu nevšimol značku... Akurát na rozdiel od väčšiny nemusím ten displej hľadať pri kolenách, vidím ho periférne, ani nemusím odtrhnúť od cesty oči...
Ja zase "zbožňujem" ľudí, čo tú navigáciu nemajú a namiesto sledovania cesty v ruke žmolia telefón.
29. 11. 2018 13:20
Re: Displej
telefon s navigací mám běžně plácnutej v držáku na skle. Netřeba ho žmoulat v ruce ;-)
Avatar - iudex
29. 11. 2018 11:24
Re: Displej
Nie je to blbosť. Mám to rovnako ako Rycardo, tiež už som sa párkrát hral zbytočne, čumel na displej a potom dobrzďoval. A to mám displej vyššie ako Scala a viac v zornom poli.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 11:26
Re: Displej
Mě se to stává jen když čumim na ženské, to už jsem málem nedobrzdil mockrát, skoro každý týden... :-! >:-[]
Avatar - iudex
29. 11. 2018 12:53
Re: Displej
Ja som (jediný krát) nedobrzdil a ťukol práve keď som pozeral jednu blondínu na chodníku. >:D
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 12:56
Re: Displej
Soucítím s tebou.... Na mou obranu, já největší bouračku (nacouval jsem do lampy a robzil její podstavu + mí 5. dveře) zapříčinil pohledem na M3 CSL....
Avatar - speedfred
29. 11. 2018 15:14
Re: Displej
V lete by mali chodiť ženské zahalené a nehodovosť by možno padla o 50% >:D
Teraz som namotal za 2 mesiace cca 8000km v aute aj bez autorádia a úplne v poho. Navi nemám ani v telefone. :-!
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 17:29
Re: Displej
:yes: :yes: Jo, nebo bych jim zakázal chodit kolem silnice !
29. 11. 2018 13:07
Re: Displej
Však to nie je o tom, že sa orientuješ podľa navigačky a nečumíš na cestu. To je len nápoveda, že tam možno je niečo čo nečakáš, a to je celkom fajn.
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2018 14:09
Re: Displej
V neznámých a hodně členitých místech to dělám stejně. Zjistil jsem, že takhle potom dovedu jet rychleji, protože jsem na blbá místa dopředu připravený.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 14:17
Re: Displej
Já to nedělám pro rychlejší jízdu, ale naopak pro bezpečnost, dobré je to za snížené viditelnosti, když jedu volněji a vidím, kam silnice vede alespoň na navigaci, protože české krajnice většinou chybí, takže není vidět nic...
Avatar - Blue Sun
29. 11. 2018 19:00
Re: Displej
To, že jedu rychleji, je spíš druhotný efekt, důsledek toho, že jsem na něco připravený. Když jsem jezdíval bez navigace, jel jsem na takových cestičkách jako třeba jsou kolem Českého Brodu, dost pomalu, protože je to tam samá blbá horizontozatáčka. Dnes si pustím navigaci a jako bonus mám přehled o zatáčkách na X kiláků dopředu. Hodněkrát mi to pomohlo.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 19:36
Re: Displej
Jo, v tomhle s tebou souhlasím :-)
29. 11. 2018 15:07
Re: Displej
Souhlasím Blue Sunem, navi mám hlavně u mě neznámých míst kvůli povědomí, kde mě čeká jaká zatáčka. Mlha, tma a neznámá trasa se pak jezdí mnohem lépe.
Avatar - honzaHK
29. 11. 2018 10:31
Re: Displej
"Fíčura" není nebezpečná, jseš to ty a tvoje neschopnost se ovládnout a udržet oči na vozovce.
Avatar - iudex
29. 11. 2018 11:22
Re: Displej
Samozrejme nik Ťa fyzicky nenúti pozerať sa na tú obrazovku, ale je to proste priťahovač pohľadu ako televízor. Všimni si to v spoločnosti, si niekde napr. na návšteve, venuješ sa rozhovoru s ľuďmi, ale akonáhle sa zapne TV, tak tam ľudia začnú čumieť alebo aspoň hodia okom.
Avatar - honzaHK
29. 11. 2018 12:20
Re: Displej
Jasně, souhlasím s tebou, já jen vyjadřoval názor čí to je chyba - zda televize či lidí. Někdy se těžko ovládnout, jsme jen lidi, chápu.
29. 11. 2018 13:08
Re: Displej
Nechápem, ako Ti môže priťahovať zrak displej, na ktorom je stále to isté, alebo len panel navigácie?
Avatar - iudex
29. 11. 2018 13:44
Re: Displej
Mne sa tam napríklad menia správy či počasie.
29. 11. 2018 12:53
Re: Displej
Kdyby to v tom autě nebylo, tak mě to nerozptyluje. Proto nic takovýho ve svým autě nemám.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 14:43
Re: Displej
Nevím čím jezdíš dnes, ale ještě nedávno to byla Octavia 1 a ta ani takové vymoženosti neměla, maximálně navi a těch bylo hodně málo >:D
29. 11. 2018 11:49
Re: Displej
U dotykového displaye je to snad jedině dobře, čím větší ikonka, tím lepší ;-)
Avatar - Beefcake
2. 12. 2018 11:30
Re: Displej
Viac palcov = viac Adidas.
A vacsie ospravedlnenie vyssej ceny, ked sa bude auto tvarit viac "posh". Ale auto vyssej kategorie to z toho nespvai.
Uz nejakych 6-7palcov je ok, vzhladom na vzdialenost k stred.panelu. Aj ked netreba zabudat na rozlisenie vs palce.
29. 11. 2018 08:59
Světlý dekor
Nepřehlédnutelný je taktéž světlý dekor měkčené palubní desky

- no hlavně doufám, že ten plast se světlým dekorem nebude stejný šunt jako u Arony.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Snooob
29. 11. 2018 09:24
Za mňa...
Vyzerá to dobre :yes:
Až na ten okukaný volant... ten by už mohli zmeniť.
Za obvládanie klímy, veľké plus!
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 10:03
Jestli má pokrok
spočívat v tom, že zabudovaný displej do palubky se změní na trčící displej, tak tomu já neříkám pokrok, ale šetření nákladů a posun k horšímu. To je asi tak stejný rozdíl jako obložit bílou lednici dřevem a zabudovat ji do kuchyňské linky anebo ji prostě vzít a postavit ji volně do prostoru aby všichni viděli, že mám "krásnou" bílou lednici.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Martin911Turbo
29. 11. 2018 10:22
Stále špatná ergonomie
Škoda je nepoučitelná, stále špatná ergonomie, středový tunel široký na konci se rozšiřuje ještě více, na levé straně u řidiče vystouplé madlo, tlusté plasty, takže opět pro mě člověka 190cm který nemá kam dát levé a pravé koleno nepoužitelné.
Středový displej naroubovaný jako u Mercedesu, proč tak blbě, nejen že to vypadá hnusně, ale kdo to bude pucovat, proč není zapuštěný, já to v Jeep kvituje, nic mě neruší
Plus dávám koncernovému Virtual Cocpitu, je to topka na trhu
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 10:23
Proč ne.
Působí to čistě. Na můj vkus ale ta televize palubce moc dominuje. Mám radši, když dominují budíky. Ale většině lidí se to bude líbit.
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 10:38
Testy
Já jsem jen zvědavej, jak se najednou změní přístup redaktorů ACZ k velkým tabletům a ovládání např. toho větrání přes display. Zatím zněla kritika. Už se těším na první testy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 11:43
Re: Testy
Tak je trochu rozdíl lézt do menu kvůli každé korekci teploty a muset tam jen kvůli směrování foukání (což dělám minimálně). Ale jo, radši bych to viděl na ovládacím panelu klimy.
29. 11. 2018 17:29
Re: Testy
Ted vazne: hodne se kritizoval system RLink2 u Renaultu, a ten ma tu teplotu taky otocnym knoflikem, velkym jako krava. Tohle je uplne stejny. Foukani je u RLinku2 jeden dotyk navic. Mne nenapada ted jediny auto, kde je nastaveni teploty v menu. Ale muzu se mejlit...
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 17:44
Re: Testy
Mě napadá celý francouzský koncern...nebo ať se vyhnu slovíčkaření, hned několik jeho modelů.
29. 11. 2018 10:45
Ostatní by měli mít
strach pokud bude vypadat dobře i zvenku,jiný podvozek než dosud a krom 1l tsi i silnější motory.
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2018 10:59
Re: Ostatní by měli mít
Souhlasím, Celkové proporce naznačují, že bude vypadat dobře i zvenku a pokud bude slušně jezdit, tak to bude silný hráč v segmentu. Myslím si, že na nějakých 100t prodaných kusů ročně si sáhne i s jednou karosářskou variantou..
Avatar - Bubáq
29. 11. 2018 11:15
Tohle jsme už viděli!
Netřeba plýtvat Vaším a naším časem, pane Kolmane.
Co Palisade, bude nějaký článek, co?!
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 11:17
ručná brzda
To vážne všetko moderne veľké obrazovky ledky atd a manuálna ručná brzda ako na starej Felicii ?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Bubáq
29. 11. 2018 11:24
Re: ručná brzda
:-O Někteří zákazníci a mnozí čtenáři ACZ to přesně takhle chtějí.
I mně jde hlava kolem...
29. 11. 2018 11:30
Re: ručná brzda
Taky mám raději el.parkovačku s AUTOHOLDem. ;-)
29. 11. 2018 19:37
Re: ručná brzda
Na co Autohold, když mi auto při rozjezdu do kopce i při přítomnoti poctivé ručky podrží cca 2s běžné brzdy s patřičnou funkcí ABS? :-)
Avatar - Londonbridge
29. 11. 2018 21:06
Re: ručná brzda
Autohold je dobry len pre Automat. prev. tam nemusis mat na krizovatke nohu na brzde atd
29. 11. 2018 22:02
Re: ručná brzda
Auta s automatem zásadně nekupuju. Změnil bych to pouze v případě amputace mé levé nohy! :-)
Avatar - white label
29. 11. 2018 23:17
Re: ručná brzda
A co bys dělal po amputaci pravé novy, teda pokud nemáš obě nohy levé...?
30. 11. 2018 06:33
Re: ručná brzda
No co asi? Jako každý. K automatu by ještě přibylo řízení pro invalidy. :-O
29. 11. 2018 11:29
Re: ručná brzda
Má ji i Polo a Ibiza-oboje platforma MQB A0.Elektrická parkovačka bude v O IV.Výroba od 28KT/19.Prodej začátkem roku 2020.
29. 11. 2018 14:14
Re: ručná brzda
Chvála bohu za manuální ručku. :yes:
Není na ní rozhodně nic zastaralýho.
29. 11. 2018 16:38
Re: ručná brzda
Přesně! :-) :yes: :yes: :yes: Proč dávat elektrickou, když u manuální si můžu jako řidič sám volit míru jejího zatažení i rychlost, jakou to udělám?! A nemusím se strachovat, že jednou ten drahý elektromotor umístěný na velmi exponovaném místě pod autem odejde a bude mě čekat drahá oprava. :-! Volant, kruhový analogový rychloměr a otáčkoměr, mech. P brzda, čtyřválcový spalovací motor, manuální převodovka a tři pedály jsou pro mě coby řidiče naprosto posvátné, a tedy nedotknutelné! :-!
Avatar - woody-alien
30. 11. 2018 06:17
Re: ručná brzda
Tak to aby ses už připravil na to, že tvůj chrám bude brzy vypleněn. :-)
30. 11. 2018 06:35
Re: ručná brzda
Neboj, nějaký pátek se ještě normální auta budou vyrábět. A pak už holt jen maximální údržba. :-O Stejně to odhaduju, že dýl jak 30 let řidičské praxe už mě asi nečeká. ;-\
30. 11. 2018 08:35
Re: ručná brzda
Vidím to úplně stejně jako ty.
Avatar - Bubáq
29. 11. 2018 11:30
Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny
Přespat na zámku, ochutnat plody moravských vinic, usednout za volant předsériového auta, to se to potom hodnotí novinka!
Ale ano, na fotkách to vypadá vážně dobře. Co se dá zvenku posoudit, to je docela hezké. Uvnitř to vypadá prostorně a přístrojovka sama je pro škodovku a její produkty velkým skokem kupředu.
Pane Kolmane, zeptal jste se prosím, pro jakou cílovou skupinu trhu je Scala zamýšlena a konstruována? Dostane se takový (asi) hezký a atraktivní vůz do rukou mladým manželům, co si na 2-KK museli zrovna vzít hypo 5 mio Kč? Asi ne, to asi nebude cílová skupina.
Takže asi jen singles. Není to škoda, Antone Pavloviči?
Nechá škodovka takovouto cílovou skupinu v pařátech Dáčie a ojetých hjundajů?
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2018 11:46
Re: Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny
Aha, takže Škodovka podle tebe může za přemrštěné ceny bytů v ČR? >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 11:38
Fajn
Interiér hezký, hlavně aby šla úroveň materiálů nahoru. Akorát ten tablet bych radši viděl zabudovaný do desky, ale proti zvěrstvu, které předvedla Toyota nebo Hyu, je to paráda. Teda na pohled, funkčně už ne. Doufal jsem, že od toho dotykového šílenství zase upustí, ale opět má nejvyšší infotainment dotykově i ovládání hlasitosti. Proč? Proti současnému provedení jasný downgrade. Dokonce zde byla nějaká anketa, podle které moderní dotykové ovládání všeho zákazníkům nevyhovuje.
Rozbalit vlákno
5
29. 11. 2018 12:31
Re: Fajn
Proč? No pretože to je lacnejšie...
Taký chýbajúci "čudlík" na podsvietenie palubovky by mal byť tiež trestný... a vidiš, predáva sa.
29. 11. 2018 12:47
Re: Fajn
Ale o tom to je, anketa byla zde. V čině by dopadla přesně obráceně a tam toho škoda prodá mnohem víc. Je nutné pochopit, že český zákazník není pro škodu na prvním místě, už dlouho je to globální značka a podle toho se chová.
A když ty nová dotyková řešení pomůžou ušetřit nějaké to euro, tak se akcionáři budou tetelit blahem.
29. 11. 2018 20:20
Re: Fajn
Bude to určitě kvůli šetření? Protože levnější verze pořád klasický ovladač mají, tak mi to nějak nedává smysl.
29. 11. 2018 13:20
Re: Fajn
Na volantu snad je kolecko na hlasitost, tady to jiny nebude
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 14:44
Re: Fajn
Ano, ale stejně je někdy rychlejší/jednodušší použít kolečko na infotainmentu než roller (a při vypnutém motoru to ani jinak nejde).
29. 11. 2018 11:53
Elcédéčkový unisex...
...díky tabletovým displayům se začínají interiéry podobat jeden druhému. Vypadá to čistě, narozdíl od některých diskuzních kolegů neumím vyčíst chybějící nebo přebývající centimetry u kolen apod., takže si do toho budu muset sednout ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2018 12:03
Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Je opravdu skvělé, že alespoň někdo má rozum a neznehodnotí svůj nový model nižší střední třídy idiotskou el. P brzdou jako z drezíny!!! Požitek z řízení Scaly díky tomu bude dokonalý, zejména se skvělým čtyřválcem 1.5 TSI a 6st. Manuálem! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Jediná piha na kráse je částečně dotykové ovládání klimy, které zcela zbytečně odvádí pozornost řidiče víc, než bylo nezbytně nutné, což je v přímém rozporu se zásadami aktivní bezpečnosti. Třetí otočný ovladač by byl tisíckrát lepší a bezpečnější řešení, ale jako řidič jsem ochoten se s tím smířit.
Podtrženo a sečteno, výběr mého budoucího auta se vedle Tipa rozšiřuje i na Scalu! :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
29. 11. 2018 12:19
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Požitek z řízení kvůli parkovací brzdě? Není lepší řídit pomocí volantu, který by měl být vyvážený, nepřeposilovaný, lineární. To žádná ruční brzda nezajistí.
Avatar - miromen
29. 11. 2018 12:20
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Požitek z řizeni u automobilky, ktera neděla auta, ale přepravniky. >:D
29. 11. 2018 12:25
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
A kdo v této třídě a do cca 400k dělá auta na požitek z jízdy?
Avatar - miromen
29. 11. 2018 12:28
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Proč zrovna kolem 400, když škodovka neděla "auta" ani nad těch 400.
29. 11. 2018 12:35
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
A co dělá? Koloběžky?
Avatar - Ozzman
29. 11. 2018 13:04
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Koloběžky ne, ale dovol abych zacitoval " Škodovka je hnůj pro dobytek...." vždyť to znáš >:D

A teď vážně, jsou auta řidičtější a méně řidičská, tedy v této cenové, ale co to vysvětluju tobě ! >:D Vždyť to víš sám nejlíp.

Rapid ani obyčejné Oktavie nikdy nebyly zrovna pro radost z jízdy...spíš někdy až zoufale k pláči v míře hlučnosti podvozku na nezpeněné cestě..... konkurenti jsou a jezdí zábavněji, Mazda3, Honda Civic, Fokus... rozdíl tam je, ale jen o malinko větší, než když projíždíš zatáčku s baterkama v kufur a bez nich >:-[]

A auto pro požitek z jízdy kolem 400 ? No to asi vyloženě žádné, ale kolem 0,5M už se točí HH Bsegmentu ;) A věřím, že Scala za tyto peníze nebude úplně jedinečná, zvláště, pokud bude vypadat tak, jako na obrázku.
29. 11. 2018 15:09
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Scala určitě nebude postavená pro pobavení řidiče, ale stále jde o vůz, který i průměrného řidiče nijak neobtěžuje. Na druhou stranu znám auta s mnohem horším řízením a ta, která pobaví i něco od řidiče obvykle chtějí. To se zase nelíbí většině uživatelů, soudě podle nastavení aut.
29. 11. 2018 12:37
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
ten kdo ujede fšem
29. 11. 2018 16:40
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
No Hnojdéé s její i30 určitě! :-) Řekl bych, ze Vóša už se začíná z nového modelu "malého souseda z Boleslavi" pěkně potit! >:D Pokud to totiš Škodovka nepodělá cenově, resp. poměrem cena/standardní výbava (jako v případě zahájení prodeje dnes už odcházejícího Rapidu), tak už teď cítím v kostech, že Scala bude v Česku naprostá bomba, která bude dlouhá léta na vrcholu našeho prodejního žebříčku! Škodovka by si to určitě zasloužila, protože u Scaly odstranila všechny hlavní výhrady, které čeští motoristé měli vůči Rapidu, a toho si moc cením! :-)
Avatar - iudex
30. 11. 2018 08:13
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Ako napríklad odstránenie kotúčových bŕzd vzadu? >:-[] Jo, proti tým bolo dosť výhrad.
Avatar - _Karel_
30. 11. 2018 20:41
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
>:D
1. 12. 2018 00:54
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Nikdo ti nebrání si za zadní kotouče mírně připlatit (u nižších výbav). A těm, kdo dají přednost minimálním nárokům na údržbu a nejezdí na krev, zadní bubny nevadí. :-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
29. 11. 2018 14:02
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Souhlas! Konečně auto s ruční brzdou! Teď ještě normální tachometr a otáčkoměr. Půjde to koupit i bez té televize? 8-s
Diesel je pochopitelně nezbytnou součástí jakéhokoli praktického osobního auta. :-!
29. 11. 2018 16:42
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Tak normální přístrojový štít se skutečným rychloměrem a otáčkoměrem bude určitě taky k mání! Ten displejový bych si určitě nekoupil, auto není tablet, proto mi nevadí jen na středovém panelu coby doplňkové zařízení, ale určitě na něj nechci coby řidič čučet furt! :-!
29. 11. 2018 18:52
Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Zvláštní, já přesně opačně. Zrovna já bych chtěl 5 stupňový manuál, prože je jasnější kterou rychlost tam dát. Pokud je to mezi, tak jedu pomaleji na nižší. Teď budeš moct jet na 3 kvalty pro tvoji rychlost, ale na každá o bude jalové bez čitelné charakteristiky. Navíc jsou pak dráhy moc u sebe. Nemluvě o tom, že když musím jet se Škodovkou tak zpátečna a jednička se pletou, takže běžně se na parkovišti posunu pár centimetrů opačně. Elektronická parkovací brzda mi přijde příjemná, odbrzděno zabrzděno, ne manipulovat s takovým velkým madlem. Spíš je totím, že elektronickou ještě pořádně neumí. Ale v další generaci ji tam stejně dají, protože to uživatelsky lepší.
29. 11. 2018 12:29
...
Inými slovami, je to to isté, ako predstavilo BMW v roku 2012 v F30, takže za mňa jedno veľké ÁNO :-) Na ten divný volant som si už nejako zvykol a aspoň si nebudem musieť zvykať na nový >:D Dúfam, že superb sa bude držať tohto dizajnu... za mňa OK! :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2018 12:36
Re: ...
Nikde nevidím idrive ;-)
Avatar - iudex
29. 11. 2018 13:45
Re: ...
F30 nemá dotykáč.
Avatar - rokyta.p
29. 11. 2018 13:37
Scala
Dokonce se na to dá i koukat :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2018 18:54
Re: Scala
Jo a nejlepší je hnědý panel :yes: Kolem rádia se zas mohli trochu snažit. Počkáme na reál.
29. 11. 2018 14:30
motory
No dověděli jsme se spoustu nepodstatný informací o velikosti displeje apod. Ovšem unikám mi zásadní informace jaký v tom budou motory. Jestli to AZNP zazdí jen 1,0 TSI tak je to auto o ničem. Doufám, že bude 1,5 TSI.
Rozbalit vlákno
17
29. 11. 2018 14:36
Re: motory
1.5 TSI bude 110 KW a to jak manuál,tak DSG.Diesel bude 1.6 TDI 85 KW.
29. 11. 2018 15:29
Re: motory
Supr. To vypadá dobře. Ta 1,5 s tím už bude solidně cvičit :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2018 16:00
Re: motory
100kW ti je málo a 110 bude pěkně cvičit?

Moc nekamarádí s převodovkou DQ381 a tradičně cuká = takže manuál. Tebe bere v týhle kubatůře vypínání válců?
Avatar - twistedTSD
29. 11. 2018 16:08
Re: motory
Jestli to nebude tím, že Scala určitě neváží 1.5 tuny...
30. 11. 2018 08:16
Re: motory
Přesně jak píše dole twistedTSD. To auto je relativně lehký, takže 110 kw s ním bude solidně hýbat. Hlavně aby to nedorazili dlouhou převodovkou. O automatu bych neuvažoval ani kdyby byl levnější, takže jak řadí je mi fakt úplně ukradený.
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2018 16:28
Re: motory
Nevim kolik bude vážit Scala = Rapid vážil až 1290 kilo

Tobě se 100kW zdálo spíš málo u auta s hmotností 1310 kg

Sem rozhodně obecně pro vyšší výkony = ale 10kW to spíš moc neovlivní = osobně sem zvědavej na novou generaci mýho služebáku = 30kW navíc = to by s tim mohlo aspoň malinko víc cvičit :-)
3. 12. 2018 09:58
Re: motory
To zase tvrdíš něco co jsem neřekl. 100kW je výkon pod který bych u svého auta už prostě nešel. Ale nikde jsem netvrdil, že je to na 14 metráků těžký auto málo.
29. 11. 2018 16:45
Re: motory
Přesně, čtyřválcová 1.5 TSI/110 kW a 250 N.m + 6st. manuál je pro Rapid (který jistě nebude příliš těžký) naprosto ideální motorizace! ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
29. 11. 2018 17:08
Re: motory
Obávam sa však, že kvôli cene okrajová, drvivá väčšina pôjde na trojvalcoch. Ale inak áno, 1,5T s manuálom, to by som mohol.
29. 11. 2018 18:55
Re: motory
Já taky, cesta nejmenšího odporu vede 1.5 + manual :yes:
29. 11. 2018 19:40
Re: motory
No to už je samozřejmě na uvážení každého zákazníka, ale hlavní je, že JE V NABÍDCE!!! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
30. 11. 2018 00:34
Re: motory
Fuj..tříválec je děs běs.
Snad ještě do Citigo a Fabie...jako základ.
Jinak 1.5 TSI je ideální motor na takové auto..cena bude otázkou , zda si lidi raději nevezmou už Golfa o málo dráž.
Avatar - twistedTSD
30. 11. 2018 01:18
Re: motory
1.0 TSI 81/85 kW je do Scaly dynamikou více než ideál.
Avatar - iudex
30. 11. 2018 08:12
Re: motory
Asi si nejazdil najnovšie "filtrové" 1,0TSI, resp. aspoň nečítal desiatky testov, tie motory sú už tak udusené, že nejazdia akoby mali 115 koní, plus k tomu strašne ťažké eko prevody dusiace motor, osobitne automat DSG hrubo podtáča a zabíja dynamiku motora. Takže áno, teoreticky je 115 koní na auto tejto veľkosti v pohode, v reále ale (najmä s automatom) je to horšie a ideálom by som to určite nenazval.
Avatar - twistedTSD
30. 11. 2018 10:29
Re: motory
Četl, u silnější verze je prý ten rozdíl malý, zaznamenatelný až v přímém srovnání. Trpí tím hlavně základ 70 kW. No a původní verzí (v manuálu) mám najeto více než dost, s Rapidem cvičí převodům navzdory a pro cílovou skupinu úplně dostačuje. Druhá věc je, že od řidiče vyžaduje trochu více součinnosti s převodovkou, než je u moderního turbomotoru milé. To je hlavní důvod, proč bych 1.5 zvážil.
30. 11. 2018 13:40
Pěkné, ale na podvozku Pola
Opravdu pěkný interiér, ale je to na podvozku VW Polo s prodlouženým rozvorem. Doporučuji si projít velikosti rozchodu kol, kdy i Kia Rio jej má větší vzadu, než Scala :-)
Tož plnokrený hatch segmentu C se nekoná, ale češi rádi šizené koblihy agrofertu, tak si myslím, že skočí opět na lep PR Škody :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
30. 11. 2018 18:02
Re: Pěkné, ale na podvozku Pola
Když to bude za 300-350 v základu, tak nevidím problém.
3. 12. 2018 14:04
Re: Pěkné, ale na podvozku Pola
Je to tak, pokud nabídnou dobrý poměr ceny/výbavy a snad i trochu kvality, může to být praktická volba. Já se se za 350tis.ale rád odstěhuji k Focusu IV :-)
3. 12. 2018 14:30
Fakta
Rozchod kol vpředu/vzadu
Scala 1531/1516
Polo 1525/1505
Rio 1518/1524

Pro porovnání R.Megane, tedy pravý segment C
Megane 1591/1586

Scala je prodloužené Polo, nevadí to, pokud nastaví dobře ceny.
Rozbalit vlákno
0