Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Scala poprvé odhaluje interiér! Jak mu sluší zcela nová obrazovka?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 29. 11. 2018
68
167
Zobrazit náhledy (68)
Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala Škoda Scala
Na premiéru nového modelu Škoda Scala si ještě pár dní počkáme, mladoboleslavská automobilka nám však nyní ukázala, jak vypadá přepracovaný interiér.

Předobrazem nové Škody Scala, nástupce modelu Rapid, byl koncept Vision RS, jenž jsme si prohlédli na pařížském výstavišti. A vize nejbližší mladoboleslavské novinky se sériovému autu nepřibližovala jen vnějšími rozměry a vzhledem, ale i uspořádáním kabiny. Ta se totiž ve srovnání s Rapidem dočkala několika změn.

Tou nejvýraznější je zcela nová obrazovka multimediálního systému, která již není zapuštěná v palubní desce, ale stojí volně. Při konfiguraci vozu budou k dispozici tři varianty – Swing se 6,5“ obrazovkou a dvěma otočnými ovladači po stranách. Ty dostane i větší verze Bolero s úhlopříčkou osm palců. Řešení vyobrazené na fotografii se jmenuje Amundsen, displej má 9,2 palce a ryze dotykové ovládání, uvnitř pochopitelně nechybí ani navigační systém.

Ve všech případech zůstává od infotainmentu oddělen panel pro ovládání teploty, kterou nastavíte otočnými ovladači. Z fotografie si však lze všimnout, že na panelu chybí jednotlivé možnosti foukání. K obsloužení poslouží tlačítko Menu a posléze nastavení na dotykové obrazovce výše.

Připlatit si půjde i za digitální přístrojový štít s 10,25“ obrazovkou, která nabídne pět různých schémat zobrazení. Škodovka se mimochodem chlubí, že jde o největší rozměr digitálních budíků v segmentu. Nepřehlédnutelný je taktéž světlý dekor měkčené palubní desky, který doprovází chromované a vcelku elegantně zakomponované linky. Stejný prvek najdeme i na výplni dveří a nechybí mu ambientní osvětlení.

360p720p1080p

Přepracování se dočkala i středová konzola. Stojánek na telefon či pití je umístěn až za voličem samočinné převodovky vedle ruční parkovací brzdy. Scala už nenabídne obvyklý konektor USB, v interiéru vidíme nejnovější standard USB-C. Ne všechna zařízení však takový kabel dostávají, tudíž si jej někteří budou muset pořídit separátně.

Do interiéru nové Škodovky se posadíme už příští týden, světová premiéra Scaly je naplánována na 6. prosince v izraelském Tel Avivu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Fakta
Bobanus
| 3. 12. 2018
Rozchod kol vpředu/vzadu
Scala 1531/1516
Polo 1525/1505
Rio 1518/1524

Pro porovnání R.Megane, tedy pravý segment C
Megane 1591/1586

Scala je prodloužené Polo, nevadí to, pokud nastaví dobře ceny.
Pěkné, ale na podvozku Pola
Bobanus
| 3. 12. 2018
Je to tak, pokud nabídnou dobrý poměr ceny/výbavy a snad i trochu kvality, může to být praktická volba. Já se se za 350tis.ale rád odstěhuji k Focusu IV :-)
motory
ryccardo
| 3. 12. 2018
To zase tvrdíš něco co jsem neřekl. 100kW je výkon pod který bych u svého auta už prostě nešel. Ale nikde jsem netvrdil, že je to na 14 metráků těžký auto málo.
Avatar - Beefcake
Displej
Beefcake
| 2. 12. 2018
Viac palcov = viac Adidas.
A vacsie ospravedlnenie vyssej ceny, ked sa bude auto tvarit viac "posh". Ale auto vyssej kategorie to z toho nespvai.
Uz nejakych 6-7palcov je ok, vzhladom na vzdialenost k stred.panelu. Aj ked netreba zabudat na rozlisenie vs palce.
Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Arese
| 1. 12. 2018
Nikdo ti nebrání si za zadní kotouče mírně připlatit (u nižších výbav). A těm, kdo dají přednost minimálním nárokům na údržbu a nejezdí na krev, zadní bubny nevadí. :-) :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku