Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů
Ozzman
| 29. 11. 2018 13:14
Pokud bych zakryl loga a některé lacině vypadající tlačítka na středové konzoli, tak by to mohl být klidně i interiér nových BMW, nové generace Škodovek.... a jistě by se našla další tuna podobných aut.

Koncept stejný - volant 3/4ramenný, dispaly pod budíky, velký dipslay nahoře na středové konzoli, splývající více či méně s kapličkou přístrojů.

Provedení se mi líbí, samozřejmě, že BMW je jinde, ale ty základní rysy tam jsou.. jen jedno má výdechy klimatizace zkosené nahoře, jiné dole, tlačítka trochu jiné, ale vesměs je to podobný koncept...

Jen Peugeot vybočuje... >:-[]
Avatar - rokyta.p
Unifikace interiérů
rokyta.p
| 29. 11. 2018 13:24
To budou dobrovolníci z charity rozdávat bezdomovcům na Vánoce jako přístřešek místo toastového chleba? Koupit si totiž takový zgarb asi nikdo nekoupí. 8-s :no:
Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů
Ozzman
| 29. 11. 2018 13:25
Myslíš, že to alespoň topí? >:D
Avatar - rokyta.p
Unifikace interiérů
rokyta.p
| 29. 11. 2018 13:31
Hm těžko říct, asi trochu aj jo, ale teplý vzduch bych nepouštěl. Nebo zase bude smrad z pastů :-|
Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů
Ozzman
| 29. 11. 2018 13:33
To v každém mainstreamovém autě...
Avatar - iudex
Unifikace interiérů
iudex
| 29. 11. 2018 13:51
Tak za posledných 10 rokov si nepamätám auto okrem Dacie, ktorého plasty by smrdeli.
Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů
Ozzman
| 29. 11. 2018 13:54
Každé nové auto je cítit po plastu, neříkám, že smrdí :-) Je to vůně nového auta :-)
Avatar - Googelit
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
Googelit
| 29. 11. 2018 14:04
:-)

Od koupě Palisády se nedaří,
ze sedadla vylétávají komáři.
Zákaznické reklamačky trápí je,
Hnojdé myslí, že rohlíkem opije.

Dostanou všichni pecku do nosu,
asi i u jejich dodavatele Dymosu.
Že sedadlo s komáry mi prodali,
ještě se u toho pošahaně řehtali.

Komáři lezou do kapes od vesty,
přes všechny marné protesty.
Jenže vesta má kapes moc a moc,
koupím si deodorant na pomoc.

Deodorant ještě jeden efekt měl,
u děvcat jsem tentokrát zkroprněl.
Už jsem nebyl smraďoch s Hnůjde,
ale jedna starší paní se mnou půjde.

Za korunky ukáže mi asi světa div,
juu, budu zase nořit jako kdysi dřív.
Koupím červené karafiáty pro paní,
očekávajíc ještě dnes aspoň líbaní.

Jenže paní jak viděla Palisádu vůz,
mračila se a opustila ji můza můz.
Komáři z předního sedadla lítali,
paní místo mně a zdarma píchali.
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
abc
| 29. 11. 2018 17:14
kecáš, v mojej dacii voňaju
Avatar - wakantanka
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
wakantanka
| 29. 11. 2018 17:19
Prvé Citovo v ktorom som sedel, smrdelo ako čínska továreň na plasty. :-)
Avatar - iudex
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
iudex
| 29. 11. 2018 13:53
Ty si asi v žiadnom novom Kórejcovi nesedel, že? Skús nový Ceed a budeš prekvapený a taký Stinger Ťa si rovno šokuje.
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
abc
| 29. 11. 2018 17:13
škodovky sa nekupujú, škodovky sa fasujú
Avatar - iudex
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
iudex
| 29. 11. 2018 13:55
Ja tam zase vidím trochu Audi, najmä v tom stredovom tuneli. Každopádne to pôsobí pomerne hodnotne a verím, že pri vlajkovej lodi budú aj materiály a spracovanie na vysokej úrovni. Zvonku mi to nesedí, zjavne sa tou opulentnosťou inšpirovali u BMW X7, ale to by v Amerike mohlo fungovať.
Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
Ozzman
| 29. 11. 2018 14:15
Já v tom zase z exteriéru vidím opulentnost oblud od Toyota a Lexe... I když interiéry od SantaFe výše nejsou špatné, tak mi v kontextu ceny nepříjdou až tak prémiové, jak by to mohlo být u X7 :-)
Avatar - iudex
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
iudex
| 29. 11. 2018 14:18
A vieš aká je cena? Práveže v kontexte ceny predpokladám to bude super, toto v USA tipujem o 40% lacnejšie ako X7.
Avatar - Ozzman
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
Ozzman
| 29. 11. 2018 14:24
Nevím, ale SantaFe u nás stálo kolem 1M, tam třeba i v mainstreamu na tom jsou auta lépe :-) Je pravda, že mluvím o dosluhující generaci, tak uvidíme.
Avatar - 3_diamanty
Unifikace interiérů? Ne jen komáři
3_diamanty
| 29. 11. 2018 15:41
suhlas... ale taka je dnes doba.. skoro vsetko je uz vsade "rovnake" ... dokonca mne ten hyundai pripomina ako celok nejake infiniti ale kludne by to vlastne mohol byt aj buick alebo par dalsich kuskov .... kabina to iste... defakto len logo na kasni a volante dnes uz urcuje co mas za auto zvyrok je zvacssa uz vsade rovnaky.. vybava to iste ... je to uz ako s mobilmi ... vsetko su to uz skladacky len vo vysledku si na to nalepi vyrobca to svoje "spravne" logo

no ale k veci... ako celok sa mi to auto paci [odkaz] ( tvarovo aj proporcne dokonale .. klobuk dole ) a som zvedavy ako si povedie v suboji s nejakymi rydzo americkymi kuskami ( povedzme cadillacom escalade ) aj s novou sesterskou kiu telluride... kazdopadne taketo velke SUV korejci v amerike potrebovali uz davno... no ale ze to trvalo... ale je to tam... takze ocakavam v amerike ich opatovne zlepsenie predajnych pozicii ( ktore posledne 2 roky kusok uz neboli zrovna idealne ) ..... tak drzim palce :yes:
hyundai 50008
Nonsens
| 29. 11. 2018 15:39
predné kly od pežotu 508, zadné svetlá od pežotu 5008, do usa dobrý
hyundai 50008
ericn
| 29. 11. 2018 18:52
Vidíš, a já si říkal, kde jsem ty zadní světla už viděl >:D Koukal jsem na ně 6let na svém P5008.

Jinak mě tohle auto designem nenadchlo, ale ani neurazilo. Další SUV z mnoha dalších...
Avatar - Ham.
Fakt ohromuje rozměry?
Ham.
| 29. 11. 2018 15:40
498 cm délky není na poměry USA ani zdaleka gigantické SUV, ale běžné SUV třídy Honda Pilot, Mazda CX-9, Nissan Pathfinder, Toyota Highlander nebo VW Atlas. Skutečně full-size SUV mají v USA hodně přes 5 metrů a V8čky po kapotou jako třeba Suburban, Escalade a další. A není to "ohromující rozměry" dokonce ani na skromnější poměry v Evropě, GLS, Q7, X7 mají přes 5 metrů také.
Avatar - iudex
Fakt ohromuje rozměry?
iudex
| 29. 11. 2018 16:23
Máš pravdu, rozmermi nijak neprekonáva zavedené veľké SUV typu GLS, ale stále tam zapadá a proste päťmetrové SUV sú na európske pomery už veľké a naviac Hyundai do tejto triedy vstupuje prvýkrát, takže sa to dá brať, že ako Hyundai ohuruje rozmermi. A pri tom priestore to platí určite, keď vo videu ho označujú ako 8-miestny, t.j. viac, ako GLS &Co, ktoré sú 7-miestne. V USA ale ako píšeš je ešte vyššia liga, tam bude proste 5-metrový Hyundai s "len" šesťvalcom také normálne auto.
Avatar - Ham.
Fakt ohromuje rozměry?
Ham.
| 29. 11. 2018 18:07
Ne, nevstupuje do této třídy poprvé. V USA prodává Hyundai Santa Fe XL, což je prodloužený Santa na 491 cm a tohoto prodlouženého Santu bude Palisade v této střední třídě SUV (střední v chápání Američanů) nahrazovat.
Fakt ohromuje rozměry?
Reccaro
| 29. 11. 2018 18:46
Ale kdyby to Hnůjdé zkrachovalo, tak bych se nezlobil. Stará Lantra byla vděčné auto, dneska z nich leze jen naleštěná bída, v tomhle konkrétním případě ještě brutálně ošklivá
Avatar - Beefcake
Fakt ohromuje rozměry?
Beefcake
| 29. 11. 2018 18:51
Dalsia diagnoza.
Avatar - Blue Sun
Fakt ohromuje rozměry?
Blue Sun
| 29. 11. 2018 19:03
Hochu, ty radši zkrachuj sám, s takovými názory.
Avatar - 3_diamanty
Fakt ohromuje rozměry?
3_diamanty
| 30. 11. 2018 08:14
ze stara lantra >:D ... a najlepsi je zigulik ze jo ... co tam nejaka trapna S klada...
Avatar - iudex
Fakt ohromuje rozměry?
iudex
| 30. 11. 2018 08:54
Nie úplne. Jednak predĺžená verzia kratšieho modelu nie je to isté čo plnohodnotný (od začiatku vyvíjaný) väčší model, proste len dĺžka nedefinuje triedu. Naviac Palisade je vo všetkých rozmeroch väčšie ako Santa Fe XL, dĺžke (4,98 vs 4,90m), šírke (1,98 vs 1,88 m) či rázvore (2,90 vs 2,80 m), to sú proste rozdiely triedy. Teda ako píšem, Palisade je prvý vstup Hyundai do tejto ligy.
Avatar - Ham.
Fakt ohromuje rozměry?
Ham.
| 30. 11. 2018 10:15
Američané řadili Santa XL do třídy Fordu Exploreru, Hondy Pilot, Toyoty Highlander nebo Nissanu Pathfinder a nový model řadí do stejné třídy. Takže palisade do žádné "nové ligy" nevstupuje, stále hraje tu samou jako prodloužený Santa. 8cm délky není v této velikost rozdíl třídy, to by bylo až třeba 50 cm navíc a vstup mezi 5,5 metrové V8.
Ano, Američané Santa vyčítali hlavně malou šířku vůči konkurenci ve třídě a Palisade se to snaží napravit a dorovnat se především v šířce Exploeru etc.
Palisade je stále založen na platformě Santa, tedy motor napříč, primárně předohrab, přes spojku zadní pohon.
"The 2020 Palisade still uses some Santa Fe underpinnings, sharing modules with the smaller crossover."
[odkaz]
Žádná škoda, že nebude v EU
Arese
| 29. 11. 2018 22:31
Ten interiér působí velmi slušně, ale vnější design (hlavně přídě a zádě) je fakt hnus... :'-( :-( 8-s :no:
Avatar - 3_diamanty
Žádná škoda, že nebude v EU
3_diamanty
| 30. 11. 2018 08:18
exterier je proste americky.... tam to bude fungovat neboj :yes:

u nas stejne 5m SUV moc neletia uz.... a ked aj par kuskov sa preda tak len od premie ale aj tam uz predaje tychto mastodontov klesaju ... takze tu by to bolo zbytocne vozit .. ale v amerike vidim slubne sance :yes:

mne sa popravde to auto paci ( dokonca viac ako napr nas europsky touareg ci Q7 ) .... aj ked kia telluride je podla mna este krajsia.... hoc na nejake to jej poriadne foto si este musime pockat

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku