Novinky
predné kly od pežotu 508, zadné svetlá od pežotu 5008, do usa dobrý
498 cm délky není na poměry USA ani zdaleka gigantické SUV, ale běžné SUV třídy Honda Pilot, Mazda CX-9, Nissan Pathfinder, Toyota Highlander nebo VW Atlas. Skutečně full-size SUV mají v USA hodně přes 5 metrů a V8čky po kapotou jako třeba Suburban, Escalade a další. A není to "ohromující rozměry" dokonce ani na skromnější poměry v Evropě, GLS, Q7, X7 mají přes 5 metrů také.
Máš pravdu, rozmermi nijak neprekonáva zavedené veľké SUV typu GLS, ale stále tam zapadá a proste päťmetrové SUV sú na európske pomery už veľké a naviac Hyundai do tejto triedy vstupuje prvýkrát, takže sa to dá brať, že ako Hyundai ohuruje rozmermi. A pri tom priestore to platí určite, keď vo videu ho označujú ako 8-miestny, t.j. viac, ako GLS &Co, ktoré sú 7-miestne. V USA ale ako píšeš je ešte vyššia liga, tam bude proste 5-metrový Hyundai s "len" šesťvalcom také normálne auto.
Ne, nevstupuje do této třídy poprvé. V USA prodává Hyundai Santa Fe XL, což je prodloužený Santa na 491 cm a tohoto prodlouženého Santu bude Palisade v této střední třídě SUV (střední v chápání Američanů) nahrazovat.
Ale kdyby to Hnůjdé zkrachovalo, tak bych se nezlobil. Stará Lantra byla vděčné auto, dneska z nich leze jen naleštěná bída, v tomhle konkrétním případě ještě brutálně ošklivá
Nie úplne. Jednak predĺžená verzia kratšieho modelu nie je to isté čo plnohodnotný (od začiatku vyvíjaný) väčší model, proste len dĺžka nedefinuje triedu. Naviac Palisade je vo všetkých rozmeroch väčšie ako Santa Fe XL, dĺžke (4,98 vs 4,90m), šírke (1,98 vs 1,88 m) či rázvore (2,90 vs 2,80 m), to sú proste rozdiely triedy. Teda ako píšem, Palisade je prvý vstup Hyundai do tejto ligy.
Američané řadili Santa XL do třídy Fordu E😜loreru, Hondy Pilot, Toyoty Highlander nebo Nissanu Pathfinder a nový model řadí do stejné třídy. Takže palisade do žádné "nové ligy" nevstupuje, stále hraje tu samou jako prodloužený Santa. 8cm délky není v této velikost rozdíl třídy, to by bylo až třeba 50 cm navíc a vstup mezi 5,5 metrové V8.
Ano, Američané Santa vyčítali hlavně malou šířku vůči konkurenci ve třídě a Palisade se to snaží napravit a dorovnat se především v šířce E😜loeru etc.
Palisade je stále založen na platformě Santa, tedy motor napříč, primárně předohrab, přes spojku zadní pohon.
"The 2020 Palisade still uses some Santa Fe underpinnings, sharing modules with the smaller crossover."
[odkaz]
Ano, Američané Santa vyčítali hlavně malou šířku vůči konkurenci ve třídě a Palisade se to snaží napravit a dorovnat se především v šířce E😜loeru etc.
Palisade je stále založen na platformě Santa, tedy motor napříč, primárně předohrab, přes spojku zadní pohon.
"The 2020 Palisade still uses some Santa Fe underpinnings, sharing modules with the smaller crossover."
[odkaz]
Ten interiér působí velmi slušně, ale vnější design (hlavně přídě a zádě) je fakt hnus... 😢 😒 8-s :no:
exterier je proste americky.... tam to bude fungovat neboj :yes😒br />
u nas stejne 5m SUV moc neletia uz.... a ked aj par kuskov sa preda tak len od premie ale aj tam uz predaje tychto mastodontov klesaju ... takze tu by to bolo zbytocne vozit .. ale v amerike vidim slubne sance :yes😒br />
mne sa popravde to auto paci ( dokonca viac ako napr nas europsky touareg ci Q7 ) .... aj ked kia telluride je podla mna este krajsia.... hoc na nejake to jej poriadne foto si este musime pockat
u nas stejne 5m SUV moc neletia uz.... a ked aj par kuskov sa preda tak len od premie ale aj tam uz predaje tychto mastodontov klesaju ... takze tu by to bolo zbytocne vozit .. ale v amerike vidim slubne sance :yes😒br />
mne sa popravde to auto paci ( dokonca viac ako napr nas europsky touareg ci Q7 ) .... aj ked kia telluride je podla mna este krajsia.... hoc na nejake to jej poriadne foto si este musime pockat
Koncept stejný - volant 3/4ramenný, dispaly pod budíky, velký dipslay nahoře na středové konzoli, splývající více či méně s kapličkou přístrojů.
Provedení se mi líbí, samozřejmě, že BMW je jinde, ale ty základní rysy tam jsou.. jen jedno má výdechy klimatizace zkosené nahoře, jiné dole, tlačítka trochu jiné, ale vesměs je to podobný koncept...
Jen Peugeot vybočuje... >😒]
Od koupě Palisády se nedaří,
ze sedadla vylétávají komáři.
Zákaznické reklamačky trápí je,
Hnojdé myslí, že rohlíkem opije.
Dostanou všichni pecku do nosu,
asi i u jejich dodavatele Dymosu.
Že sedadlo s komáry mi prodali,
ještě se u toho pošahaně řehtali.
Komáři lezou do kapes od vesty,
přes všechny marné protesty.
Jenže vesta má kapes moc a moc,
koupím si deodorant na pomoc.
Deodorant ještě jeden efekt měl,
u děvcat jsem tentokrát zkroprněl.
Už jsem nebyl smraďoch s Hnůjde,
ale jedna starší paní se mnou půjde.
Za korunky ukáže mi asi světa div,
juu, budu zase nořit jako kdysi dřív.
Koupím červené karafiáty pro paní,
očekávajíc ještě dnes aspoň líbaní.
Jenže paní jak viděla Palisádu vůz,
mračila se a opustila ji můza můz.
Komáři z předního sedadla lítali,
paní místo mně a zdarma píchali.
no ale k veci... ako celok sa mi to auto paci [odkaz] ( tvarovo aj proporcne dokonale .. klobuk dole ) a som zvedavy ako si povedie v suboji s nejakymi rydzo americkymi kuskami ( povedzme cadillacom escalade ) aj s novou sesterskou kiu telluride... kazdopadne taketo velke SUV korejci v amerike potrebovali uz davno... no ale ze to trvalo... ale je to tam... takze ocakavam v amerike ich opatovne zlepsenie predajnych pozicii ( ktore posledne 2 roky kusok uz neboli zrovna idealne ) ..... tak drzim palce :yes: