Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - rokyta.p
logiku to má
rokyta.p
| 5. 12. 2018 10:56
Ford umí Ameriku, ale VW moc ne. VW zase Evropu kde Ford v poslední době ztrácí. O využití farbrik dvojnásob. To bude globalize s velkým s velkým G. Před megakoncernem nebude skoro úniku >:D
logiku to má
car
| 5. 12. 2018 11:55
Brrr,to zní přímo děsivě.. strašný.
Avatar - Hittman
logiku to má
Hittman
| 5. 12. 2018 12:20
Doba automobilky nutí se spojovat. Třeba H-K spolkne FIAT, ještě je tu volná Mazda, atd.
Avatar - WinDiesel
logiku to má
WinDiesel
| 5. 12. 2018 15:10
Mazda je volná a zaplaťpánbu zůstane volná. Vlastnická struktura neumožňuje spojení s jinou automobilkou.
Bravo Mazda, drž se i nadále stranou !!!
Jinak ale Mazda patří k zájmové skupině Toyota, není náhoda že Toyota si zvolila hybridy a Mazda diesely a vyspělé spalovací motory a elektro. Navzájem se doplňují, neútočí na sebe.
Avatar - Barrichello
logiku to má
Barrichello
| 6. 12. 2018 12:37
Ford neumí nic, jen pikapy >:D
Avatar - Bubáq
Tato strategie se mi zamlouvá
Bubáq
| 5. 12. 2018 15:06
Jsem zákazník. Jako zákazník mám zájem na tom, abych měl z čeho vybírat. Pokud aliance pomůže Fordu přežít současné pro něj velmi těžké období, budu rád. Sdílení vývoje se v tomto případě neprojeví v tom, že bych snad budoucí fordy nerozeznal od volkswagenů.... to nehrozí. A v době po r. 2040, kdy VW stejně chce mít jen elektroauta (a možná také H-auta - Audi), už pohon nebude hrát žádnou roli. Jen podvozek, komfort a jedničky-nuly-jedničky. Snad bude Ford i nadále nabízet vysokou hodnotu za rozumné peníze a VW střední hodnotu za vysoké peníze. Alespoň si každý vybere.
Sdílení fabrik je skvělý nápad: lidem zůstane práce, vyšší využití kapacit se projeví v efektivitě (vyšší marže pro budoucí rozvoj) a auta se budou méně převážet z kontinentu A na kontinent B a obráceně. Jen do toho!
Avatar - WinDiesel
Tato strategie se mi zamlouvá
WinDiesel
| 5. 12. 2018 15:15
To se nestane. Jakmile bude víc aut na elektřinu, dojde ke katastrofálnímu výpadků výběru spotřební daně z paliv. Výsledkem bude stejné zdanění elektřiny jako má nafta a benzín. Respektive stát to zdaní tak aby neměl propad příjmů, které jsou obrovské.
V ten moment budou možná EV už levnější ale prudce se zhorší náklady na palivo/elektřinu a v rámci konkurenčního boje se dostanou zpět do hry spalovací motory.
Nicméně spolupráce byla a bude. Ford se s někým musí spojit protože se rozešel s PSA. PSA se spojily s Opelem a Ford nyní nebude vyrábět dodávky spolu s 3 dalšími značkami, takže se VW nabízí - jak pro dodávky tak pro osobní automobily.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku