Thomasino toho chce... :-) moc by som tomu Golfu u neho šance nedával, aj keby prišiel 3dv. Ak u neho návrat k HB, tak to vidím skôr na CtR (teda tiež 5-dverák).
A ten sedan som myslel fredov. On ako BYkupec trojdverového HB pre VW nie je relevantný, lebo si ho aj tak nekúpi. Teda zostávate stále len dvaja s woodym (a aj Ty to zrovna často nemeníš, takto ten VW nepresvedčíš, že sú záujemci o 3dv). >:D
Jestli mi na Golfu vždy něco vadilo, tak to byl jeho design, který je fakt děsně nudný, sterilní a předvídatelný. Ale asi to tak musí být a zákazníci to v jeho případě tak chtějí. Pro mě je to ale sterilní vzhled "bez chuti a zápachu". :'-( A ten ultraširoký zadní slupek, kterým trpí všechny golfíci už od II. generace se mi nelíbí a navíc způsobuje gigantický slepý úhel při pohledu řidiče šikmo dozadu... :-O
Kristeježiši... Mali by si tú siluetu dať patentovať. Vie mi niekto povedať načo je toto dobré?
Iphone má v pláne nový model. Tu je jeho silueta. Jupí!
--
I I
I I
--
Už podle této siluety to vypadá (jen) na pětidvířko..., čímž by pro mě zájem o sportovní deriváty Golfu skončil.
Kdo "vymyslel", že po WLTP musí být extra homologace pro tří a pětidvířko, dal poslední hřebíček do rakve 3dv. hb.
Re: Já už třeba vím, proč chce končit VW se spalováky,
Neni, je to fakt. Staci si najit vysledky mereni v realu po vypuknuti dieselgate.. Oni sice podvadeli na papire, jenze v realu stejne meli naftaky nejcistsi.. ve srovnání s konkurenci.
Vypuštění téhle siluety není o tom, co bude na designu G8 nového, to je naopak vzkaz pro jeho (designově) konzervativněji orientované potenciální kupce, něco ve smyslu, můžete být v klidu, Golf zůstane Golfem i v jeho osmé generaci.
No o nové Mazdě 3 hatchback lze říci jedině to, že v jejím případě musí být výhled řidiče šikmo dozadu ještě mnohem horší, než u Golfu. Jinak tento parametr je u 3 dv. Golfíka asi skutečně nepatrně lepší, což je ale naprosto k ničemu, protože u dobíhající generace se 3dv. verze téměř vůbec neprodává a u nástupce proto ani nebude existovat. ;-)
Chápu, že zrovna ty, máš dětinskou radost z aktuálního (ne)naladění V6 TDI, ale zjevně sis ani zatím nestihl uvědomit, že už (nějakou dobu) bez zmínky o tom, nejsi schopen napsat příspěvek/reakci pod jakýmkoli článkem tady. To musí být tvoje hrozná noční můra/stihoman, ten hrozný/zlý koncern, tvwůj úhlavwní nepřítel . :*) >:-[]
To bude hůř = VW fakt přísnější kontroly jejich VWýrobků nezvládá a WLTP pro ně znamená vlastně konec [odkaz] ;-)
Firmy který masiVWně podváděly maj s nástupem WLTP problémy a neni to o homologaci jak se jim podařilo někomu nabulíkovat. Budou razantně omezovat
Naopak sou značky který s WLTP neměly žádnej problém a prodoje jim stoupaj = tak jako se rozšiřuje nabídka
VWýmluvný je Audi a jeho 3.0TDI = má snad problém s šestiválcema Mercedes nebo BMW? Propad prodejů o 50-60% měsíc za měsícem = to je fakt síla = že to neni jen tak musí dojít i koncernoooovwejm zaslapencum jako si ty
Možná že se sice v červenci rozběhne výroba, reálně si ale na auto šáhneš až v září ve Frankfurtu, do tý doby ho uvidíš někde pod plachnou na parkovišti automobilky. Reálně se svezeš tak k Vánocům 2019, auto k dostání v únoru 2020. Dřív to prostě nebude. Až bude, tak pro mě to ale bude žhavej favorit.
Keby prišlo kupé to by ma kapánek nasr.ali a bola by dilema preveliká. Ftedy by bol dobrý aj ten automat. :-)
Mám pocit čo som kedy mal HB tak všetky boli iba 3dv.
Není to koncernovwá anomálie, je to zřetelný trend obecnějšího charakteru... a bude hůř.
Možnost manuálu a no awd u prémie (a kombinace s nimi) bude čím dál vzácnější.
Údajně ano, jakákoli změna (typ převodovky, počet poháněný náprav, nebo dveří) je důvodem k další nákladné homologaci. Potom se nemůžeme divit, že různých kombinací pohonu a převodovek rapidně ubývá napříč značkami.
Jasné, jasné, ako inak, myslené je to dobre. Reagoval som na nadpis, s titulným obrázkom mi nesedí a s tým, čo je v texte tiež nie. Ale nevadí, máš určite pravdu. OK?
Podstatné je, že jak si Thomasino jednou pořádně čuchl k jednomu páru (delších) dveří (M2), tak už to bude chtít příště zase. sf v tom má jasno dávno a Júlii si koupil i přes handicap 4dv. ;-)