Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen se už připravuje na debut nového Golfu. Tohle je jeho silueta
51 komentářů
traveldrive
Alebo pár čiar naznačujúcich siluetu...? Netreba z komára robiť somára. Tento obrázok sedí skoro na každého Golfa, nie?
si objavil ameriku, veď to chceli povedať, že golf ostane golf, tak to robia odjakživa a robia dobre
Třeba minule mi řekl, že větší kolo má větší průměr. 😉
Jasné, jasné, ako inak, myslené je to dobre. Reagoval som na nadpis, s titulným obrázkom mi nesedí a s tým, čo je v texte tiež nie. Ale nevadí, máš určite pravdu. OK?
Podla mna skor chceli povedat, ze terajsi Golf je uz vybehovym modelom a neoplati sa ho kupovat. Ci?
Už podle této siluety to vypadá (jen) na pětidvířko..., čímž by pro mě zájem o sportovní deriváty Golfu skončil.
Kdo "vymyslel", že po WLTP musí být extra homologace pro tří a pětidvířko, dal poslední hřebíček do rakve 3dv. hb.
Kdo "vymyslel", že po WLTP musí být extra homologace pro tří a pětidvířko, dal poslední hřebíček do rakve 3dv. hb.
tak trojdveráky to majú spočítané, asi je vás málo
Prečo, však sú až dvaja, label a woody. >😁
A co speedfred a teď už i Thomasino... a další a další alegorické vozy!
To víš, podpantoflákům manželky 3dv. nepovolí. >😒] 😉
To víš, podpantoflákům manželky 3dv. nepovolí. >😒] 😉
Sedan ani kupé sa neráta. 😉
Ještě, aby sa rátal 4dv. sedan.
A Golfa R chce Thomasino taky 3dv.
A Golfa R chce Thomasino taky 3dv.
a smartík sa ráta? Má trendy trojvalec aj turbíčko aj objem proklatě nízko
Thomasino toho chce... 😄 moc by som tomu Golfu u neho šance nedával, aj keby prišiel 3dv. Ak u neho návrat k HB, tak to vidím skôr na CtR (teda tiež 5-dverák).
A ten sedan som myslel fredov. On ako BYkupec trojdverového HB pre VW nie je relevantný, lebo si ho aj tak nekúpi. Teda zostávate stále len dvaja s woodym (a aj Ty to zrovna často nemeníš, takto ten VW nepresvedčíš, že sú záujemci o 3dv). >😁
A ten sedan som myslel fredov. On ako BYkupec trojdverového HB pre VW nie je relevantný, lebo si ho aj tak nekúpi. Teda zostávate stále len dvaja s woodym (a aj Ty to zrovna často nemeníš, takto ten VW nepresvedčíš, že sú záujemci o 3dv). >😁
Podstatné je, že jak si Thomasino jednou pořádně čuchl k jednomu páru (delších) dveří (M2), tak už to bude chtít příště zase. sf v tom má jasno dávno a Júlii si koupil i přes handicap 4dv. 😉
To je s tou homologáciou pravda ? 😒 Tak pre nás HB skončili a ostávajú už iba nejaké kupátka.
iu : zabudol si ešte na mňa.
iu : zabudol si ešte na mňa.
Šak máš štvordverák, tak čo tu machruješ. >😁
Údajně ano, jakákoli změna (typ převodovky, počet poháněný náprav, nebo dveří) je důvodem k další nákladné homologaci. Potom se nemůžeme divit, že různých kombinací pohonu a převodovek rapidně ubývá napříč značkami.
Rapidně ubývá = hlavně u jednoho VWýrobce = a nevěřim že to nevíš :-!
A je to protože s emisema = nejvíc podVWáděl = a nevěřim že to nevíš 😉
Jak moc dobře ukazuje definitivní konec s naftou = u Porsche. I tristní chování jedinýho V6 diselu v D3
A bacha je to chyták = i starej dojíždějící 350d Mercedesu = je plní s prstem v nose 😄
A je to protože s emisema = nejvíc podVWáděl = a nevěřim že to nevíš 😉
Jak moc dobře ukazuje definitivní konec s naftou = u Porsche. I tristní chování jedinýho V6 diselu v D3
A bacha je to chyták = i starej dojíždějící 350d Mercedesu = je plní s prstem v nose 😄
Není to koncernovwá anomálie, je to zřetelný trend obecnějšího charakteru... a bude hůř.
Možnost manuálu a no awd u prémie (a kombinace s nimi) bude čím dál vzácnější.
Možnost manuálu a no awd u prémie (a kombinace s nimi) bude čím dál vzácnější.
To bude hůř = VW fakt přísnější kontroly jejich VWýrobků nezvládá a WLTP pro ně znamená vlastně konec [odkaz] 😉
Firmy který masiVWně podváděly maj s nástupem WLTP problémy a neni to o homologaci jak se jim podařilo někomu nabulíkovat. Budou razantně omezovat
Naopak sou značky který s WLTP neměly žádnej problém a prodoje jim stoupaj = tak jako se rozšiřuje nabídka
VWýmluvný je Audi a jeho 3.0TDI = má snad problém s šestiválcema Mercedes nebo BMW? Propad prodejů o 50-60% měsíc za měsícem = to je fakt síla = že to neni jen tak musí dojít i koncernoooovwejm zaslapencum jako si ty
Firmy který masiVWně podváděly maj s nástupem WLTP problémy a neni to o homologaci jak se jim podařilo někomu nabulíkovat. Budou razantně omezovat
Naopak sou značky který s WLTP neměly žádnej problém a prodoje jim stoupaj = tak jako se rozšiřuje nabídka
VWýmluvný je Audi a jeho 3.0TDI = má snad problém s šestiválcema Mercedes nebo BMW? Propad prodejů o 50-60% měsíc za měsícem = to je fakt síla = že to neni jen tak musí dojít i koncernoooovwejm zaslapencum jako si ty
Chápu, že zrovna ty, máš dětinskou radost z aktuálního (ne)naladění V6 TDI, ale zjevně sis ani zatím nestihl uvědomit, že už (nějakou dobu) bez zmínky o tom, nejsi schopen napsat příspěvek/reakci pod jakýmkoli článkem tady. To musí být tvoje hrozná noční můra/stihoman, ten hrozný/zlý koncern, tvwůj úhlavwní nepřítel . :😉 >😒]
Tak tak. Automobilky si asi myslí, že jsme všichni úplní ichtylové. Jinak si neumím vysvětlit vypuštění téhle "siluety".
Vypuštění téhle siluety není o tom, co bude na designu G8 nového, to je naopak vzkaz pro jeho (designově) konzervativněji orientované potenciální kupce, něco ve smyslu, můžete být v klidu, Golf zůstane Golfem i v jeho osmé generaci.
simson33
to rok určitě nebude, vzhledem k tomu, že v polovině roku už bude zahájena výroba...
Možná že se sice v červenci rozběhne výroba, reálně si ale na auto šáhneš až v září ve Frankfurtu, do tý doby ho uvidíš někde pod plachnou na parkovišti automobilky. Reálně se svezeš tak k Vánocům 2019, auto k dostání v únoru 2020. Dřív to prostě nebude. Až bude, tak pro mě to ale bude žhavej favorit.
woody-alien
..... a tohle [odkaz] je Usain Bolt na trati 100m při OH 2016 v Riu.
:-! >😒]
:-! >😒]
Toky1
Kristeježiši... Mali by si tú siluetu dať patentovať. Vie mi niekto povedať načo je toto dobré?
Iphone má v pláne nový model. Tu je jeho silueta. Jupí!
--
I I
I I
--
Iphone má v pláne nový model. Tu je jeho silueta. Jupí!
--
I I
I I
--
3_diamanty
este ze mame tu velavravnu siluetu... inak by sme boli riadne v pr...i 😉
kazdopadne sa na novy G8 fakt tesim.. tak snad bude nejaky sikovny aj v hybride ako konkurent pre corollu :yes:
kazdopadne sa na novy G8 fakt tesim.. tak snad bude nejaky sikovny aj v hybride ako konkurent pre corollu :yes:
Arese
Jestli mi na Golfu vždy něco vadilo, tak to byl jeho design, který je fakt děsně nudný, sterilní a předvídatelný. Ale asi to tak musí být a zákazníci to v jeho případě tak chtějí. Pro mě je to ale sterilní vzhled "bez chuti a zápachu". 😢 A ten ultraširoký zadní slupek, kterým trpí všechny golfíci už od II. generace se mi nelíbí a navíc způsobuje gigantický slepý úhel při pohledu řidiče šikmo dozadu... 😲
"ultraširoký zadní slupek"..."způsobuje gigantický slepý úhel při pohledu řidiče šikmo dozadu..."
A co potom napíšeš o tomhle😒br /> [odkaz]
[odkaz]
P.S. Mimochodem právě 3dv. varianty Golfu na tom jsou se šířkou C sloupku znatelně lépe, než 5dv.
A co potom napíšeš o tomhle😒br /> [odkaz]
[odkaz]
P.S. Mimochodem právě 3dv. varianty Golfu na tom jsou se šířkou C sloupku znatelně lépe, než 5dv.
No o nové Mazdě 3 hatchback lze říci jedině to, že v jejím případě musí být výhled řidiče šikmo dozadu ještě mnohem horší, než u Golfu. Jinak tento parametr je u 3 dv. Golfíka asi skutečně nepatrně lepší, což je ale naprosto k ničemu, protože u dobíhající generace se 3dv. verze téměř vůbec neprodává a u nástupce proto ani nebude existovat. 😉
ses trapnej
A asi ani jak to je = viz současný WLTP splňující V6 3.0TDI 😄