Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Allo
Jo
Allo
| 7. 12. 2018 13:59
Nevypadá špatně v plné palbě, ale za 400000 možná základ...
Avatar - rokyta.p
Jo
rokyta.p
| 7. 12. 2018 15:11
Novinka a ofiko ceník. Praxe je potom často jiná, já se tolik nebojím. Jen tady zase povídá o nějaké loketní opěrce, bože. Ale aby někdo pořádně vysvětlil rozdíl mezi obema litrovými motory to ne. Asi si budeme muset počkat na Matinovy Ojetiny. Libi se mi ty kola, ktere jsou na bílém kusu. :yes:
Avatar - Verny_2013
Jo
Verny_2013
| 7. 12. 2018 15:39
Akorát že ty 18" kola nebudou na normální ježdění, teda pokud někomu nevadí že to bude tvrdé jak žebřiňák. Kdo to bude chtít používat jako auto, tak kola max. 16".
Avatar - twistedTSD
Jo
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:13
Co vím, před montáží OPF se litry lišily tepelně odolnější skříní turba a dutými ventily se sodíkem na výfukové straně (+ ještě něco kolem ventilů). V některých grafech měla slabší verze i snížený výkon na první dva stupně. [odkaz]
Jo
Rox
| 7. 12. 2018 16:01
Tak můj tip je okolo 440k ve stylu+paket za 1.0TSI 85Kw. 350k v základu. Uvidíme jak budu daleko od reality.
Jinak rozdíl v příplatku mezi 70kw a 81 je tak malinkatý, že se nevyplatí vůbec šetřit. Rozdílná převodovka, silnější brzdy atd. I kdyby to bylo jen jinak naladěné. Psalo se jen o jiné povrchové úpravě válců.
Jinak za mě jen dobře za MQB-A0. Polo už přineslo takovou techniku, co je běžná v Nižší střední, tady dostane ještě něco navíc za rozumnější příplatky než v Golfu. V budoucnu bude možná i zástavba 2.0TSI. Stále je to myšlenka Rapidu ale posunutá o kus dál, kde není už prvoplánové jen šetřit. Za mě hlavně velikostí je to ideální auto.
Jo
chytrak1
| 7. 12. 2018 16:55
ty ceny vidím úplně stejně. Auto bude určitě dražší než adekvátní polo, ale zase ne o moc. Pokud bude jezdit stejně jak jezdí polo tak je to v pořádku. Víc netřeba, ani tvářit se že jde po golfu. To je blbost. spíš po meganu. c4 atd.
Jo
car
| 7. 12. 2018 17:44
Po Meganu jo..s bubnama? ;-)Ale jo,zde určitě v poho
Avatar - twistedTSD
Jo
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:23
K neustálým narážkám na bubny: [odkaz] Ano, Duster má bubny. A nevadí mu to. Sice budou mít slabší nástup a v extrému vrzy zvadnou, ale jinak to ničemu zásadnímu nevadí.
Jo
car
| 7. 12. 2018 19:44
Duster taky?No jo ale..to je přece Dacia..Scala má jít po Meganu..;-)
Avatar - twistedTSD
Jo
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:09
To je blbost, stála by více než Focus. Ačkoli slyšel jsem, že nemá být výbava Active.
Avatar - praděda7
Ano,
praděda7
| 7. 12. 2018 15:11
akce byla velkolepá....to je fakt.......škoda jen, že tam chybělo velkolepé auto a museli se spokojit s přejmenovanou Fabií combi..... ;-\
Ano,
car
| 7. 12. 2018 16:01
Mě to přijde jako mix Ceed +Tipo..nevypadá zle,prostě normální auto ..
Avatar - praděda7
Ano,
praděda7
| 7. 12. 2018 16:51
Fabia kombi
[odkaz]

Škoda Scala [odkaz]
Avatar - twistedTSD
Ano,
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:24
Hlavně prostornost uvnitř bude úplně jinde, tak jako dosud.
Avatar - _Karel_
Ano,
_Karel_
| 7. 12. 2018 18:54
Nápis
Velkoodběratel_kukuřice
| 7. 12. 2018 15:24
Pěkný design na zádi podobný vozům Porsche.
Avatar - rohYpnol
Odpovědi?
rohYpnol
| 7. 12. 2018 16:01
Dotazů zaznělo od čtenářů hodně. Odpovědi na mnohé nikde... 8-s 8-s (ale díky za loketní opěrku, fakt nerozumím proč v Tel Avivu nebyla...).

Když se redakce nemá možnost rozepsat /resp. získat odpovědi tak mi přijde vcelku nefér čtenářům nabízet možnosti položení otázek...

Zásadní zní - proč je to na MQB A0?? Ostatní koncernoví konkurenti jsou na plnohodnotné MQB... Takže Škoda je zas takový kočkopes co stojí na třech nohách... :-O 8-s
Odpovědi?
Arese
| 7. 12. 2018 16:18
Chvála bohu za MQB A0! Pokud by to bylo "velké" MQB, Scala by byla určitě zprzněna el. P brzdou! 8-s 8-s 8-s
Avatar - Emel
Odpovědi?
Emel
| 7. 12. 2018 16:18
Žádní koncernoví konkurenti nejsou, Scala je v rámci koncernu unikát.
Odpovědi?
car
| 7. 12. 2018 16:32
Přesně tak..a nejen koncernový.Scala nemá konkurenci nikde..:-)
Avatar - rohYpnol
Odpovědi?
rohYpnol
| 7. 12. 2018 17:12
Ano, unikátní kočkopes. Větší než Golf na menším základu 8-s

Jinak je to přímý konkurent a klasických HB nižší střední. Jestli no zas bude Škoda marketingově cpat někam kam nepatří je pak úplně nepodstatné.
Odpovědi?
Arese
| 7. 12. 2018 18:04
Jasně, když v Boleslavi prokáží svoji mimořádnou vývojovou kreaktivitu, je Scala koncernový "kočkopes". A když převezmou koncernovou techniku beze změny, tak vlastně v Česaně "nic nového nevymysleli", protože "jen použili techniku z regálů VW". >:D Prostě Škodovka je veleúspěšná firma, a to se u závistivých Čecháčků neodpouští. Takže po ní budou plivat za každých okolností. Jak typicky české, a jak ubohé... :-O 8-s
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 7. 12. 2018 18:55
Prodeje u nás tomu moc nenasvědčují. Spíš bych řekl, že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. Stačí se podívat na ctyřočku. I kdyby ve škodovce začali znova prodávat původní felicii tak by si ji Čecháčci kupovali >:D
Avatar - wakantanka
Odpovědi?
wakantanka
| 7. 12. 2018 20:31
Máš pocit že český trh je pre Škodu ťažiskový? Ja mám skôr pocit, že od čias novodobej Felicie tomu tak nie je.
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 08:12
Vůbec ne, však jsme malá země, párkrát už jsem mapu otevřenou měl. >:D
Avatar - white label
Odpovědi?
white label
| 8. 12. 2018 14:33
S tou čtyřočkou mají nejzásadnější problém místní estéti, kteří by si stejně nikdy Škodovku nekoupili. Co se samotných prodejů Octavie týká, tak tam žádný problém po faceliftu nenastal, spíš naopak, a to nejen u nás, ale hlavně v zahraničí.
Ale možná už je Evropa zaplavena "Čecháčky", a jen ti tam čtyřočku kupují.
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 15:05
Psal jsem někde něco o tom žeby Šáde měla problémy s prodeji? Ne. Psal jsem jen že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. A je to pravda. Jiné vysvětlení neakceptuji.
Avatar - white label
Odpovědi?
white label
| 8. 12. 2018 15:19
Číst, umíš?
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 15:37
Ty musíš mít děsný komplexy z těch škodovek. Kdyby byla válka o škodovky tak si octaviový generál že? :-!
Avatar - white label
Odpovědi?
white label
| 9. 12. 2018 00:11
"Děsný komplexy z těch škodovek" a "octaviový generál"?
Zjevně nemáš problémy jen se samotným čtením...
Avatar - twistedTSD
Odpovědi?
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:31
Ach jo, to zas bude polovina diskutérů křičet, že Scala je předražené městské supermini, a druhá, že je to přímý konkurent kompaktů se špatnou technikou. >:-[] Přitom to není zas taková věda, Scala nemůže stát 420+ za holobyt jako výběhový Golf. Když přišla Ibiza a Polo, tak se pro změnu ozývaly hlasy, zda by pokryly potřeby rodinného auta. Scala je odpovědí. V čem je problém?
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 7. 12. 2018 18:57
Nafouklé supermini se špatnou technikou to je určitě. S cenami se ještě uvidí a třeba Škoda překvapí.
Odpovědi?
Arese
| 7. 12. 2018 21:27
Co je na technice Škody Scala konkrétně "špatné"? Asi ji pleteš s odcházejícím Rapidem. Ten měl skutečně techniku "co dům dal", vč. některých téměř muzeálních dílů. >:D >:D >:D
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 13:57
Neměj strach, Škoda umí se zákazníkem * skvěle.
Avatar - white label
Odpovědi?
white label
| 8. 12. 2018 14:26
Nevím, proč ti to dalo místo "vyjít" hvězdičku? ;-)
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 14:35
Napsal jsem vyj ebat.
Avatar - white label
Odpovědi?
white label
| 8. 12. 2018 14:40
Tak tos mě překvapil...
Avatar - Googlit
Odpovědi?
Googlit
| 8. 12. 2018 14:56
Nedivím se >:D
Odpovědi?
Rox
| 7. 12. 2018 16:50
Tak ta zásadní otázka by zněla. Pokut by byla Scala stejně drahá jako Golf/Leon... S plnohodnotným MQB by to bylo možná i dražší, díky velikosti. Takhle je to dostatečně velké a cenově to bude dostupnější.
Avatar - rohYpnol
Odpovědi?
rohYpnol
| 7. 12. 2018 17:18
Ano, ona totiž Scala bude ve srovnatelné výbavě ještě dražší než Golf (v ČR). >:-[] 8-s
Odpovědi?
Arese
| 7. 12. 2018 18:07
Pokud by tomu tak skutečně bylo, byla by samozřejmě velká chyba a český trh by to dal Škodovce sežrat. Úplně stejně, jako když před lety pořádně přestřelila ceny při zahájení prodeje Rapidu. :-!
Odpovědi?
car
| 7. 12. 2018 18:19
Napsal jsi.."když v Boleslavi prokáží svou mimořádnou vývojovou kreativitu "..Můžeš to prosím rozvést..?
Odpovědi?
Arese
| 7. 12. 2018 21:30
Měl jsem na mysli způsob, jakým v Česaně upravili novou platformu MQB 0, aby z ní prostorově vytěžili maximum. Viz tisková zpráva a články o Scale na netu. :-)
Avatar - twistedTSD
Odpovědi?
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:37
To těžko, zvlášť po představení G8.
Avatar - rohYpnol
Odpovědi?
rohYpnol
| 7. 12. 2018 21:46
To lehko. Scala určitě podraží.A obdobně vybavené Golfy mají reálnou pořizovací cenu ozdobnou jak Rapid již dnes.
Avatar - twistedTSD
Odpovědi?
twistedTSD
| 7. 12. 2018 22:26
Podraží, ale Rapid taky začíná pod 300. Když Scala za 400 nabídne použitelnou výbavu a motor, tak budu spokojen.
Avatar - Tomas_2002
Paráda
Tomas_2002
| 7. 12. 2018 16:41
Tohle bude jednoznačně rekordman prodejů.

Jako bestsellery bych viděl 1.0 TSI 85kW Ambition v ceně kolem 400.000,- Kč a 1.5 TSI 110kW Style kolem 450.000,- Kč

Tenhle model odsune konkurenci zas o jednu příčku níže :-)
Avatar - rohYpnol
Paráda
rohYpnol
| 7. 12. 2018 17:17
1,5 TSI Style bude bohužel tak o 100 tis. výš. (odhad)
Avatar - Tomas_2002
Paráda
Tomas_2002
| 7. 12. 2018 17:31
Nebude. U Octavie je rozdíl mezi 1.0 85kW a 1.5 110kW 40.000,- Kč a tady to určitě nebude víc.
Avatar - Googlit
Paráda
Googlit
| 7. 12. 2018 19:05
Jaká konkurence?
Paráda
Arese
| 7. 12. 2018 21:32
To uvidíš příští rok na statistikách prodejů v ČR za druhé pololetí . A jiné rodinné neprémiové hatchbacky nižší střední třídy snad znáš, ne? >:D
Avatar - Googlit
Paráda
Googlit
| 8. 12. 2018 14:25
Jakože fanoušci Šáde už nebudou kupovat Octávii a místo toho si koupí Scalu? Nebo že fanoušek VW, Opelu či Hyundaie uhne kvůli Scaly od své značky? To si nemyslím, to by musel být sakra revoluční vůz a ne Fabia combi v novém kabátku. >:D >:D >:D
Podložky
Mnoo
| 7. 12. 2018 17:19
Zajímalo by mě, jak široké podložky byly nainsatlovány na prezentovaných vozech :-) A zda budou v sérii nebo za příplatek? :P Věřím že tušíte, kam mířím >:D
Podložky
Arese
| 7. 12. 2018 18:08
Tam už určitě žádné podložky nebudou. Po průseru s rozchodem zadní nápravy u Octavie III (který ale Škodovka po kritice zákazníků při modernizaci odstranila, čehož si velmi cením) přece nebudou opakovat stejnou chybu dvakrát! ;-)
Podložky
car
| 7. 12. 2018 18:57
Velmi si vážíš toho,že odstranili takovej průser..?To je krásný..;-)
Podložky
Arese
| 7. 12. 2018 19:14
A co je na tom špatného přiznat chybu? Měla se snad Škodovka zachovat stejně idiotsky jako to kremloidní vlastizrádné hovado na Hradě v případě neexistujícího Peroutkova článku? :-O
Podložky
car
| 7. 12. 2018 19:33
Přiznat a odstranit chybu je samozřejmě v pořádku..chyby dělá každej..ale pak musíš být takhle tolerantní a vekorysej ke každé značce..;-)
Podložky
car
| 7. 12. 2018 19:34
Jinak toho blba sem ani netahej..ať nám nezkazíš celej večer :-)
Podložky
Arese
| 7. 12. 2018 21:34
Sorry, ale jsem na toho putinovského hradního švába už tak nasr..., že mi to ujelo. 8-s
Podložky
Mnoo
| 7. 12. 2018 22:31
Stačí se podívat na fotky maskovaných prototypů na dálnici, stačí si přečíst údaj o rozchodu který je stejný jako má stávající Rapid. Takže opět jde o klamání zákazníka a hlavně estetický suterén s malými zapadlými koly - typická nemoc škodovek.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - aproximus
mnoho povyku
aproximus
| 7. 12. 2018 18:02
nechápu proč je kolem faceliftu lowcostovýho rapida taková kašparáda 8-s
mnoho povyku
Arese
| 7. 12. 2018 18:09
Hmm, to asi bude tím, že nechápeš rozdíl mezi faceliftem a úplně novým autem! >:-[] >:-[] >:-[]
pekne
H/K_svwet
| 7. 12. 2018 18:12
snad bude za par rokov aj v hybride :yes:
pekne
Arese
| 7. 12. 2018 18:13
Naštěstí nebude! :-)
Avatar - twistedTSD
pekne
twistedTSD
| 7. 12. 2018 18:46
Vedení koncernu přeskočilo a místo vývoje hybridních technologií vráží stovky miliard korun do konkurování ztrátové Tesle.
pekne
H/K_svwet
| 7. 12. 2018 18:58
ja to ciste elektro tiez nejak zatial nemusim ale hybridne vozy by som bral.... tu vidim realnu pouzitelnost ... ale tak zmena je zivot... po skode a vw dost mozno uz fakt clovek chce nechce prejde proste casom aj inam... ale tak uvidime... ved o 6-7 rokov to tu bude stejne samy hybrid uz a potom sa uvidi :yes:
pekne
megacruiser
| 9. 12. 2018 21:27
Přesně, čisté elektro nebrat, ale taková i3 s pomocným motorgenerátorem REX je dokonalý karbonový hybrid :yes: Když člověk chce, dojede s tím kamkoliv s minimální spotřebou.
Em-béčko
Mundy
| 7. 12. 2018 18:45
No teda toľko chválospevov na nejakú "Em-béčku" som už dlho nečítal ....... No proste Češi a povestný šovinizmus
Em-béčko
Arese
| 7. 12. 2018 19:11
Zato Slováci na svoji automobilovou značku žádné chvalozpěvy nepějí, neboť nikdy žádnou neměli a nemají. ;-)
Em-béčko
Mundy
| 7. 12. 2018 19:26
Som síce Slovák, ale Slovensko nemám rád, tobôž aj Česko! A to auto je dizajnovo obyčajný Plecháč!!!
Em-béčko
car
| 7. 12. 2018 19:37
Nemáš rád Česko-Slovensko..kde bydlíš? :-)
Em-béčko
Mundy
| 7. 12. 2018 19:48
Wien
Avatar - _Karel_
Em-béčko
_Karel_
| 7. 12. 2018 20:10
A tos chytil tam, v Rakousku, tu potřebu prezentovat se jako bl.b?
Avatar - Googlit
Em-béčko
Googlit
| 7. 12. 2018 20:13
A jaké v té Vídni vy Slováci vyrábíte auta? >:D
Em-béčko
Mundy
| 7. 12. 2018 20:16
Neviem, necítim sa byť slovákom!
Em-béčko
car
| 7. 12. 2018 20:57
Necítíš se být slovákem..píšeš slovensky.Nesnášíš i Čechy a lezeš na českej web..fajn,OK.. pokrytec..napadne ještě někoho něco?:-)
Em-béčko
Arese
| 7. 12. 2018 21:36
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - WinDiesel
Em-béčko
WinDiesel
| 7. 12. 2018 23:04
Psal jsem to tady už včera - pimpi je hugo, hugo je wůl >:D
Em-béčko
car
| 7. 12. 2018 19:35
Však my už bohužel vlastně taky ne ..:-(
Em-béčko
Arese
| 7. 12. 2018 21:37
A jak jsi na to přišel? >:D
Avatar - rohYpnol
Em-béčko
rohYpnol
| 7. 12. 2018 22:00
Další zaprděnec co si stále nevytahl hlavu z * 8-s 8-s ?

Škoda má světové ambice, evropským měřítkem má skvělé výsledky na nejnáročnějších trzích. Co víc bys chtěl?
Avatar - WinDiesel
Em-béčko
WinDiesel
| 7. 12. 2018 23:08
… hlavně na Litoměřicku ...
Em-béčko
Arese
| 7. 12. 2018 23:31
Tvůj rádoby vtipný komentář je zneužití Divadla JC. 8-s Navíc sám jistě dobře víš, že Škoda Auto je dnes úspěšná na obrovském množství trhů několika světadílů! :-)
Em-béčko
car
| 8. 12. 2018 08:11
To je pravda,souhlas..je jen škoda,že už není česká .. naše.
Em-béčko
Arese
| 8. 12. 2018 17:57
Poděkuj za to minulému bolševickému režimu! ;-)
Em-béčko
car
| 8. 12. 2018 19:59
..a třeba by jich zde bylo víc..
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
Ja Prvni 123
| 7. 12. 2018 20:01
Jen doufám, že to bylo velklepější, než jsou použité litrové tříválce "osvědčené" nebo palubní deska z Fabie "revoluční"... no, jo - úplně stejná není.
Ten monitor na ní je větší.

Zvenku se mi vlastně líbí. Vadí mi ty kecy kolem... a chybějící normální motory.
Avatar - twistedTSD
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
twistedTSD
| 7. 12. 2018 20:10
Vidět v tom podobu s Fabií, kromě ovládacích prvků, chce hodně fantazie.
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
Arese
| 7. 12. 2018 21:39
Co je na čtyřválcích 1.5 TSI a 1.6 TDI "nenormální"? :-)
Avatar - rohYpnol
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
rohYpnol
| 7. 12. 2018 21:56
Cena >:-[] Běžně budou s 1.0Tsi a to je prostě krám.
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
Arese
| 7. 12. 2018 22:03
Ty už jsi fakt viděl ceníky? >:-[]
Avatar - rohYpnol
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
rohYpnol
| 7. 12. 2018 22:13
Tak příplatek za 1,5 je odhadnutelný. U Scaly to bude nutností, pokud člověk bude chtít víc než jen nějaké auto.
Avatar - Emel
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
Emel
| 7. 12. 2018 22:17
Myslím, že to bude podobně jako u Fabie - silnější litr bude pro to auto tak akorát.
Avatar - twistedTSD
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
twistedTSD
| 7. 12. 2018 22:28
Nutností proč? Motor s maximálkou okolo 200 km/h je na levný kompakt málo?
Avatar - WinDiesel
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
WinDiesel
| 7. 12. 2018 23:08
místo HTP si to můžou pojmenovat HTV ale pojede to 200, chvilku
kvůli motoru 1,0 ecoboost možná Ford zkrachuje a to nemluvím o Focusech RS
Avatar - twistedTSD
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
twistedTSD
| 7. 12. 2018 23:12
Nějaké podrobnosti by byly?
Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
Ja Prvni 123
| 7. 12. 2018 22:29
To ale uvádíš raritní provedení... které bude mít top cenovku. Diesel beru jako žert, v autě této velikosti.

Pro "normální" lidi jsou tam litrové tříválce... a za "normální" motor do auta této třídy považuji atmosférický čtyřválec... kolem 100 koňí.
A očekávatelnou dlouhou životností a nízkými servisními náklady.
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
jam2015
| 7. 12. 2018 20:11
To myslia vážne?! ;-\ ;-\
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
Arese
| 7. 12. 2018 21:41
Asi chrání okraje skla před poškozením nějakým kovovým předmětem, např. prstenem. Pokud se ti to nelíbí, můžeš zvolit normální provedení zadní výklopné stěny s nižším zadním sklem a ještě ušetříš! ;-)
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
car
| 8. 12. 2018 08:04
Záď je v pohodě,mě se líbí a ty světla z TIPA tomu sednou..zajímavější jsou ty zadní bubny..v dnešní době zvláštní.
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
Arese
| 8. 12. 2018 15:25
Zvláštní? Mě to příjde naopak chytré a vstřícné k zákazníkovi. U slabších motorizací je bude možné získat za nevelký příplatek, takže si každý bude moci vybrat, zda-li chce minimální náklady na údržbu nebo atraktivnější vzhled. Z hlediska brzdných výkonů to prý vyjde téměř nastejno, jelikož se jedná o zcela nově vyvinuté bubnové ústrojí. A u nejrychlejší 1.5 TSI budou zadní kotouče samozřejmě standradem. ;-)
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
car
| 8. 12. 2018 16:34
Napsal bys to i kdyby to byl Hyundai/Kia..asi ne,že?.mě to zvláštní přijde,tím neříkám že to nebude brzdit :-)
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
Arese
| 8. 12. 2018 17:04
Jak známo, asijské značky se nejsou schopny zmoct ani na to, aby si jejich zákazník mohl nakonfigurovat výbavu podle své chuti a potřeb, natož aby si mohl vybrat typ zadních brzd! >:-[] >:-[]
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
car
| 8. 12. 2018 17:32
Tak zákazníkům to asi vyhovuje když asijské automobilky patří k těm největším/nejprodávanějším
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
Arese
| 8. 12. 2018 18:54
V Evropě naštěstí rozhodně ne. A doufám, že to tak zůstane. ;-)
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
car
| 8. 12. 2018 19:28
Podíl asijských automobilek asi mírně poroste.Toyota zde má vyrábět..ale docela mě zajímá co udělá s trhem nástup el. vozů..hlavně pokud teda přijdou ty čínské.
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
jam2015
| 9. 12. 2018 10:45
Arese, mne to jednoducho pripomína lacnú lemovku, čo si "tuneri" dávali okolo zadných svetiel a lemovali si aj hrany okolo celých dverí!
Zvláštne je to, že sú fotky aj bez tohoto "praktického" hnusu. Žeby tebou komentovaná vychytávka bola pre arabský trh? Tam pozlátka ľúbia.
A pošli mi teda link na fotky, kde je ten zadok bez dlhého skla. Zatiaľ som o tom iba čítal!
;-)
Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...
Arese
| 9. 12. 2018 13:38
Taky jsem ten zadek se standardním krátkým sklem ještě neviděl, ale evidentně to bude velmi podobně řešeno, jako u standardních 5. dveří Rapidu Spaceback. Na šírší paletu fotek, které budou zahrnovat i verze se skromnější výbavou, si asi ještě budeme muset chvíli počkat. Však prodej v ČR odstartuje až někdy ve II. čtvrtletí 2019, a na ostatních evropských trzích asi ještě později, takže času mají dost. :-!