Novinky
akce byla velkolepá....to je fakt.......škoda jen, že tam chybělo velkolepé auto a museli se spokojit s přejmenovanou Fabií combi..... ;-\
Dotazů zaznělo od čtenářů hodně. Odpovědi na mnohé nikde... 8-s 8-s (ale díky za loketní opěrku, fakt nerozumím proč v Tel Avivu nebyla...).
Když se redakce nemá možnost rozepsat /resp. získat odpovědi tak mi přijde vcelku nefér čtenářům nabízet možnosti položení otázek...
Zásadní zní - proč je to na MQB A0?? Ostatní koncernoví konkurenti jsou na plnohodnotné MQB... Takže Škoda je zas takový kočkopes co stojí na třech nohách... 😲 8-s
Když se redakce nemá možnost rozepsat /resp. získat odpovědi tak mi přijde vcelku nefér čtenářům nabízet možnosti položení otázek...
Zásadní zní - proč je to na MQB A0?? Ostatní koncernoví konkurenti jsou na plnohodnotné MQB... Takže Škoda je zas takový kočkopes co stojí na třech nohách... 😲 8-s
Chvála bohu za MQB A0! Pokud by to bylo "velké" MQB, Scala by byla určitě zprzněna el. P brzdou! 8-s 8-s 8-s
Žádní koncernoví konkurenti nejsou, Scala je v rámci koncernu unikát.
Ano, unikátní kočkopes. Větší než Golf na menším základu 8-s
Jinak je to přímý konkurent a klasických HB nižší střední. Jestli no zas bude Škoda marketingově cpat někam kam nepatří je pak úplně nepodstatné.
Jinak je to přímý konkurent a klasických HB nižší střední. Jestli no zas bude Škoda marketingově cpat někam kam nepatří je pak úplně nepodstatné.
Jasně, když v Boleslavi prokáží svoji mimořádnou vývojovou kreaktivitu, je Scala koncernový "kočkopes". A když převezmou koncernovou techniku beze změny, tak vlastně v Česaně "nic nového nevymysleli", protože "jen použili techniku z regálů VW". >😁 Prostě Škodovka je veleúspěšná firma, a to se u závistivých Čecháčků neodpouští. Takže po ní budou plivat za každých okolností. Jak typicky české, a jak ubohé... 😲 8-s
Prodeje u nás tomu moc nenasvědčují. Spíš bych řekl, že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. Stačí se podívat na ctyřočku. I kdyby ve škodovce začali znova prodávat původní felicii tak by si ji Čecháčci kupovali >😁
Máš pocit že český trh je pre Škodu ťažiskový? Ja mám skôr pocit, že od čias novodobej Felicie tomu tak nie je.
S tou čtyřočkou mají nejzásadnější problém místní estéti, kteří by si stejně nikdy Škodovku nekoupili. Co se samotných prodejů Octavie týká, tak tam žádný problém po faceliftu nenastal, spíš naopak, a to nejen u nás, ale hlavně v zahraničí.
Ale možná už je Evropa zaplavena "Čecháčky", a jen ti tam čtyřočku kupují.
Ale možná už je Evropa zaplavena "Čecháčky", a jen ti tam čtyřočku kupují.
Psal jsem někde něco o tom žeby Šáde měla problémy s prodeji? Ne. Psal jsem jen že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. A je to pravda. Jiné vysvětlení neakceptuji.
Ach jo, to zas bude polovina diskutérů křičet, že Scala je předražené městské supermini, a druhá, že je to přímý konkurent kompaktů se špatnou technikou. >😒] Přitom to není zas taková věda, Scala nemůže stát 420+ za holobyt jako výběhový Golf. Když přišla Ibiza a Polo, tak se pro změnu ozývaly hlasy, zda by pokryly potřeby rodinného auta. Scala je odpovědí. V čem je problém?
Nafouklé supermini se špatnou technikou to je určitě. S cenami se ještě uvidí a třeba Škoda překvapí.
Co je na technice Škody Scala konkrétně "špatné"? Asi ji pleteš s odcházejícím Rapidem. Ten měl skutečně techniku "co dům dal", vč. některých téměř muzeálních dílů. >😁 >😁 >😁
Tak ta zásadní otázka by zněla. Pokut by byla Scala stejně drahá jako Golf/Leon... S plnohodnotným MQB by to bylo možná i dražší, díky velikosti. Takhle je to dostatečně velké a cenově to bude dostupnější.
Ano, ona totiž Scala bude ve srovnatelné výbavě ještě dražší než Golf (v ČR). >😒] 8-s
Pokud by tomu tak skutečně bylo, byla by samozřejmě velká chyba a český trh by to dal Škodovce sežrat. Úplně stejně, jako když před lety pořádně přestřelila ceny při zahájení prodeje Rapidu. :-!
Tohle bude jednoznačně rekordman prodejů.
Jako bestsellery bych viděl 1.0 TSI 85kW Ambition v ceně kolem 400.000,- Kč a 1.5 TSI 110kW Style kolem 450.000,- Kč
Tenhle model odsune konkurenci zas o jednu příčku níže 😄
Jako bestsellery bych viděl 1.0 TSI 85kW Ambition v ceně kolem 400.000,- Kč a 1.5 TSI 110kW Style kolem 450.000,- Kč
Tenhle model odsune konkurenci zas o jednu příčku níže 😄
1,5 TSI Style bude bohužel tak o 100 tis. výš. (odhad)
Jaká konkurence?
To uvidíš příští rok na statistikách prodejů v ČR za druhé pololetí . A jiné rodinné neprémiové hatchbacky nižší střední třídy snad znáš, ne? >😁
Zajímalo by mě, jak široké podložky byly nainsatlovány na prezentovaných vozech 😄 A zda budou v sérii nebo za příplatek? 😜 Věřím že tušíte, kam mířím >😁
Tam už určitě žádné podložky nebudou. Po průseru s rozchodem zadní nápravy u Octavie III (který ale Škodovka po kritice zákazníků při modernizaci odstranila, čehož si velmi cením) přece nebudou opakovat stejnou chybu dvakrát! 😉
Velmi si vážíš toho,že odstranili takovej průser..?To je krásný..😉
A co je na tom špatného přiznat chybu? Měla se snad Škodovka zachovat stejně ***sky jako to kremloidní vlastizrádné hovado na Hradě v případě neexistujícího Peroutkova článku? 😲
Přiznat a odstranit chybu je samozřejmě v pořádku..chyby dělá každej..ale pak musíš být takhle tolerantní a vekorysej ke každé značce..😉
nechápu proč je kolem faceliftu lowcostovýho rapida taková kašparáda 8-s
snad bude za par rokov aj v hybride :yes:
Vedení koncernu přeskočilo a místo vývoje hybridních technologií vráží stovky miliard korun do konkurování ztrátové Tesle.
ja to ciste elektro tiez nejak zatial nemusim ale hybridne vozy by som bral.... tu vidim realnu pouzitelnost ... ale tak zmena je zivot... po skode a vw dost mozno uz fakt clovek chce nechce prejde proste casom aj inam... ale tak uvidime... ved o 6-7 rokov to tu bude stejne samy hybrid uz a potom sa uvidi :yes:
No teda toľko chválospevov na nejakú "Em-béčku" som už dlho nečítal ....... No proste Češi a povestný šovinizmus
Zato Slováci na svoji automobilovou značku žádné chvalozpěvy nepějí, neboť nikdy žádnou neměli a nemají. 😉
Som síce Slovák, ale Slovensko nemám rád, tobôž aj Česko! A to auto je dizajnovo obyčajný Plecháč!!!
Nemáš rád Česko-Slovensko..kde bydlíš? 😄
Wien
A jaké v té Vídni vy Slováci vyrábíte auta? >😁
Další zaprděnec co si stále nevytahl hlavu z * 8-s 8-s ?
Škoda má světové ambice, evropským měřítkem má skvělé výsledky na nejnáročnějších trzích. Co víc bys chtěl?
Škoda má světové ambice, evropským měřítkem má skvělé výsledky na nejnáročnějších trzích. Co víc bys chtěl?
… hlavně na Litoměřicku ...
Tvůj rádoby vtipný komentář je zneužití Divadla JC. 8-s Navíc sám jistě dobře víš, že Škoda Auto je dnes úspěšná na obrovském množství trhů několika světadílů! 😄
Jen doufám, že to bylo velklepější, než jsou použité litrové tříválce "osvědčené" nebo palubní deska z Fabie "revoluční"... no, jo - úplně stejná není.
Ten monitor na ní je větší.
Zvenku se mi vlastně líbí. Vadí mi ty kecy kolem... a chybějící normální motory.
Ten monitor na ní je větší.
Zvenku se mi vlastně líbí. Vadí mi ty kecy kolem... a chybějící normální motory.
Co je na čtyřválcích 1.5 TSI a 1.6 TDI "nenormální"? 😄
Cena >😒] Běžně budou s 1.0Tsi a to je prostě krám.
Ty už jsi fakt viděl ceníky? >😒]
Tak příplatek za 1,5 je odhadnutelný. U Scaly to bude nutností, pokud člověk bude chtít víc než jen nějaké auto.
To ale uvádíš raritní provedení... které bude mít top cenovku. Diesel beru jako žert, v autě této velikosti.
Pro "normální" lidi jsou tam litrové tříválce... a za "normální" motor do auta této třídy považuji atmosférický čtyřválec... kolem 100 koňí.
A očekávatelnou dlouhou životností a nízkými servisními náklady.
Pro "normální" lidi jsou tam litrové tříválce... a za "normální" motor do auta této třídy považuji atmosférický čtyřválec... kolem 100 koňí.
A očekávatelnou dlouhou životností a nízkými servisními náklady.
To myslia vážne?! ;-\ ;-\
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Asi chrání okraje skla před poškozením nějakým kovovým předmětem, např. prstenem. Pokud se ti to nelíbí, můžeš zvolit normální provedení zadní výklopné stěny s nižším zadním sklem a ještě ušetříš! 😉
Záď je v pohodě,mě se líbí a ty světla z TIPA tomu sednou..zajímavější jsou ty zadní bubny..v dnešní době zvláštní.
Zvláštní? Mě to příjde naopak chytré a vstřícné k zákazníkovi. U slabších motorizací je bude možné získat za nevelký příplatek, takže si každý bude moci vybrat, zda-li chce minimální náklady na údržbu nebo atraktivnější vzhled. Z hlediska brzdných výkonů to prý vyjde téměř nastejno, jelikož se jedná o zcela nově vyvinuté bubnové ústrojí. A u nejrychlejší 1.5 TSI budou zadní kotouče samozřejmě standradem. 😉
Napsal bys to i kdyby to byl Hyundai/Kia..asi ne,že?.mě to zvláštní přijde,tím neříkám že to nebude brzdit 😄
Jak známo, asijské značky se nejsou schopny zmoct ani na to, aby si jejich zákazník mohl nakonfigurovat výbavu podle své chuti a potřeb, natož aby si mohl vybrat typ zadních brzd! >😒] >😒]
Tak zákazníkům to asi vyhovuje když asijské automobilky patří k těm největším/nejprodávanějším
Arese, mne to jednoducho pripomína lacnú lemovku, čo si "tuneri" dávali okolo zadných svetiel a lemovali si aj hrany okolo celých dverí!
Zvláštne je to, že sú fotky aj bez tohoto "praktického" hnusu. Žeby tebou komentovaná vychytávka bola pre arabský trh? Tam pozlátka ľúbia.
A pošli mi teda link na fotky, kde je ten zadok bez dlhého skla. Zatiaľ som o tom iba čítal!
😉
Zvláštne je to, že sú fotky aj bez tohoto "praktického" hnusu. Žeby tebou komentovaná vychytávka bola pre arabský trh? Tam pozlátka ľúbia.
A pošli mi teda link na fotky, kde je ten zadok bez dlhého skla. Zatiaľ som o tom iba čítal!
😉
Taky jsem ten zadek se standardním krátkým sklem ještě neviděl, ale evidentně to bude velmi podobně řešeno, jako u standardních 5. dveří Rapidu Spaceback. Na šírší paletu fotek, které budou zahrnovat i verze se skromnější výbavou, si asi ještě budeme muset chvíli počkat. Však prodej v ČR odstartuje až někdy ve II. čtvrtletí 2019, a na ostatních evropských trzích asi ještě později, takže času mají dost. :-!
Jinak rozdíl v příplatku mezi 70kw a 81 je tak malinkatý, že se nevyplatí vůbec šetřit. Rozdílná převodovka, silnější brzdy atd. I kdyby to bylo jen jinak naladěné. Psalo se jen o jiné povrchové úpravě válců.
Jinak za mě jen dobře za MQB-A0. Polo už přineslo takovou techniku, co je běžná v Nižší střední, tady dostane ještě něco navíc za rozumnější příplatky než v Golfu. V budoucnu bude možná i zástavba 2.0TSI. Stále je to myšlenka Rapidu ale posunutá o kus dál, kde není už prvoplánové jen šetřit. Za mě hlavně velikostí je to ideální auto.