Přesně, čisté elektro nebrat, ale taková i3 s pomocným motorgenerátorem REX je dokonalý karbonový hybrid :yes: Když člověk chce, dojede s tím kamkoliv s minimální spotřebou.
Taky jsem ten zadek se standardním krátkým sklem ještě neviděl, ale evidentně to bude velmi podobně řešeno, jako u standardních 5. dveří Rapidu Spaceback. Na šírší paletu fotek, které budou zahrnovat i verze se skromnější výbavou, si asi ještě budeme muset chvíli počkat. Však prodej v ČR odstartuje až někdy ve II. čtvrtletí 2019, a na ostatních evropských trzích asi ještě později, takže času mají dost. :-!
Arese, mne to jednoducho pripomína lacnú lemovku, čo si "tuneri" dávali okolo zadných svetiel a lemovali si aj hrany okolo celých dverí!
Zvláštne je to, že sú fotky aj bez tohoto "praktického" hnusu. Žeby tebou komentovaná vychytávka bola pre arabský trh? Tam pozlátka ľúbia.
A pošli mi teda link na fotky, kde je ten zadok bez dlhého skla. Zatiaľ som o tom iba čítal! ;-)
Podíl asijských automobilek asi mírně poroste.Toyota zde má vyrábět..ale docela mě zajímá co udělá s trhem nástup el. vozů..hlavně pokud teda přijdou ty čínské.
Jak známo, asijské značky se nejsou schopny zmoct ani na to, aby si jejich zákazník mohl nakonfigurovat výbavu podle své chuti a potřeb, natož aby si mohl vybrat typ zadních brzd! >:-[] >:-[]
Zvláštní? Mě to příjde naopak chytré a vstřícné k zákazníkovi. U slabších motorizací je bude možné získat za nevelký příplatek, takže si každý bude moci vybrat, zda-li chce minimální náklady na údržbu nebo atraktivnější vzhled. Z hlediska brzdných výkonů to prý vyjde téměř nastejno, jelikož se jedná o zcela nově vyvinuté bubnové ústrojí. A u nejrychlejší 1.5 TSI budou zadní kotouče samozřejmě standradem. ;-)
Psal jsem někde něco o tom žeby Šáde měla problémy s prodeji? Ne. Psal jsem jen že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. A je to pravda. Jiné vysvětlení neakceptuji.
S tou čtyřočkou mají nejzásadnější problém místní estéti, kteří by si stejně nikdy Škodovku nekoupili. Co se samotných prodejů Octavie týká, tak tam žádný problém po faceliftu nenastal, spíš naopak, a to nejen u nás, ale hlavně v zahraničí.
Ale možná už je Evropa zaplavena "Čecháčky", a jen ti tam čtyřočku kupují.
Jakože fanoušci Šáde už nebudou kupovat Octávii a místo toho si koupí Scalu? Nebo že fanoušek VW, Opelu či Hyundaie uhne kvůli Scaly od své značky? To si nemyslím, to by musel být sakra revoluční vůz a ne Fabia combi v novém kabátku. >:D >:D >:D
Tvůj rádoby vtipný komentář je zneužití Divadla JC. 8-s Navíc sám jistě dobře víš, že Škoda Auto je dnes úspěšná na obrovském množství trhů několika světadílů! :-)
Stačí se podívat na fotky maskovaných prototypů na dálnici, stačí si přečíst údaj o rozchodu který je stejný jako má stávající Rapid. Takže opět jde o klamání zákazníka a hlavně estetický suterén s malými zapadlými koly - typická nemoc škodovek.
Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...
To ale uvádíš raritní provedení... které bude mít top cenovku. Diesel beru jako žert, v autě této velikosti.
Pro "normální" lidi jsou tam litrové tříválce... a za "normální" motor do auta této třídy považuji atmosférický čtyřválec... kolem 100 koňí.
A očekávatelnou dlouhou životností a nízkými servisními náklady.
Asi chrání okraje skla před poškozením nějakým kovovým předmětem, např. prstenem. Pokud se ti to nelíbí, můžeš zvolit normální provedení zadní výklopné stěny s nižším zadním sklem a ještě ušetříš! ;-)
Měl jsem na mysli způsob, jakým v Česaně upravili novou platformu MQB 0, aby z ní prostorově vytěžili maximum. Viz tisková zpráva a články o Scale na netu. :-)
Co je na technice Škody Scala konkrétně "špatné"? Asi ji pleteš s odcházejícím Rapidem. Ten měl skutečně techniku "co dům dal", vč. některých téměř muzeálních dílů. >:D >:D >:D
Jen doufám, že to bylo velklepější, než jsou použité litrové tříválce "osvědčené" nebo palubní deska z Fabie "revoluční"... no, jo - úplně stejná není.
Ten monitor na ní je větší.
Zvenku se mi vlastně líbí. Vadí mi ty kecy kolem... a chybějící normální motory.
A co je na tom špatného přiznat chybu? Měla se snad Škodovka zachovat stejně idiotsky jako to kremloidní vlastizrádné hovado na Hradě v případě neexistujícího Peroutkova článku? :-O
ja to ciste elektro tiez nejak zatial nemusim ale hybridne vozy by som bral.... tu vidim realnu pouzitelnost ... ale tak zmena je zivot... po skode a vw dost mozno uz fakt clovek chce nechce prejde proste casom aj inam... ale tak uvidime... ved o 6-7 rokov to tu bude stejne samy hybrid uz a potom sa uvidi :yes:
Prodeje u nás tomu moc nenasvědčují. Spíš bych řekl, že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. Stačí se podívat na ctyřočku. I kdyby ve škodovce začali znova prodávat původní felicii tak by si ji Čecháčci kupovali >:D
Ach jo, to zas bude polovina diskutérů křičet, že Scala je předražené městské supermini, a druhá, že je to přímý konkurent kompaktů se špatnou technikou. >:-[] Přitom to není zas taková věda, Scala nemůže stát 420+ za holobyt jako výběhový Golf. Když přišla Ibiza a Polo, tak se pro změnu ozývaly hlasy, zda by pokryly potřeby rodinného auta. Scala je odpovědí. V čem je problém?
K neustálým narážkám na bubny: [odkaz] Ano, Duster má bubny. A nevadí mu to. Sice budou mít slabší nástup a v extrému vrzy zvadnou, ale jinak to ničemu zásadnímu nevadí.
Co vím, před montáží OPF se litry lišily tepelně odolnější skříní turba a dutými ventily se sodíkem na výfukové straně (+ ještě něco kolem ventilů). V některých grafech měla slabší verze i snížený výkon na první dva stupně. [odkaz]
Tam už určitě žádné podložky nebudou. Po průseru s rozchodem zadní nápravy u Octavie III (který ale Škodovka po kritice zákazníků při modernizaci odstranila, čehož si velmi cením) přece nebudou opakovat stejnou chybu dvakrát! ;-)
Pokud by tomu tak skutečně bylo, byla by samozřejmě velká chyba a český trh by to dal Škodovce sežrat. Úplně stejně, jako když před lety pořádně přestřelila ceny při zahájení prodeje Rapidu. :-!
Jasně, když v Boleslavi prokáží svoji mimořádnou vývojovou kreaktivitu, je Scala koncernový "kočkopes". A když převezmou koncernovou techniku beze změny, tak vlastně v Česaně "nic nového nevymysleli", protože "jen použili techniku z regálů VW". >:D Prostě Škodovka je veleúspěšná firma, a to se u závistivých Čecháčků neodpouští. Takže po ní budou plivat za každých okolností. Jak typicky české, a jak ubohé... :-O8-s
Zajímalo by mě, jak široké podložky byly nainsatlovány na prezentovaných vozech :-) A zda budou v sérii nebo za příplatek? :P Věřím že tušíte, kam mířím >:D
ty ceny vidím úplně stejně. Auto bude určitě dražší než adekvátní polo, ale zase ne o moc. Pokud bude jezdit stejně jak jezdí polo tak je to v pořádku. Víc netřeba, ani tvářit se že jde po golfu. To je blbost. spíš po meganu. c4 atd.
Tak ta zásadní otázka by zněla. Pokut by byla Scala stejně drahá jako Golf/Leon... S plnohodnotným MQB by to bylo možná i dražší, díky velikosti. Takhle je to dostatečně velké a cenově to bude dostupnější.
Dotazů zaznělo od čtenářů hodně. Odpovědi na mnohé nikde... 8-s8-s (ale díky za loketní opěrku, fakt nerozumím proč v Tel Avivu nebyla...).
Když se redakce nemá možnost rozepsat /resp. získat odpovědi tak mi přijde vcelku nefér čtenářům nabízet možnosti položení otázek...
Zásadní zní - proč je to na MQB A0?? Ostatní koncernoví konkurenti jsou na plnohodnotné MQB... Takže Škoda je zas takový kočkopes co stojí na třech nohách... :-O8-s
Tak můj tip je okolo 440k ve stylu+paket za 1.0TSI 85Kw. 350k v základu. Uvidíme jak budu daleko od reality.
Jinak rozdíl v příplatku mezi 70kw a 81 je tak malinkatý, že se nevyplatí vůbec šetřit. Rozdílná převodovka, silnější brzdy atd. I kdyby to bylo jen jinak naladěné. Psalo se jen o jiné povrchové úpravě válců.
Jinak za mě jen dobře za MQB-A0. Polo už přineslo takovou techniku, co je běžná v Nižší střední, tady dostane ještě něco navíc za rozumnější příplatky než v Golfu. V budoucnu bude možná i zástavba 2.0TSI. Stále je to myšlenka Rapidu ale posunutá o kus dál, kde není už prvoplánové jen šetřit. Za mě hlavně velikostí je to ideální auto.
Akorát že ty 18" kola nebudou na normální ježdění, teda pokud někomu nevadí že to bude tvrdé jak žebřiňák. Kdo to bude chtít používat jako auto, tak kola max. 16".
Novinka a ofiko ceník. Praxe je potom často jiná, já se tolik nebojím. Jen tady zase povídá o nějaké loketní opěrce, bože. Ale aby někdo pořádně vysvětlil rozdíl mezi obema litrovými motory to ne. Asi si budeme muset počkat na Matinovy Ojetiny. Libi se mi ty kola, ktere jsou na bílém kusu. :yes: