Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kyklop
Exteriér fajn, interiér by to chcelo asi vidieť naživo, na fotkách to vyzerá dosť divoko. V kufri rovná podlaha na úkor litrov (pre mňa osobne zaujímavejšie ako pár litrov navrch, resp naspodok poriadne pod nakladaciu hranu. 120kW benzín asi ideálny motor pre domáce použitie
Toto je jeden z najhnusnejších interiérov aký poznám. Naživo som videl, sedel som v tom a nekúpil by som si to, ani keby si mi stál na krku. Čínsky herný automat šuviks...
scadar
Ten předek se mi líbí víc, než u áčka, ty zaoblenější světla mi nějak sednou víc. Zadek je tak zhruba srovnatelně ošklivej a interiér klasika cirkus.
Já bych to viděl tak, že ve srovnání s Áčkem praktičtější auto s podobným půdorysem - pokud člověk často jezdí po městě a vozí víc nákladu, dětí a tak, tak super. Párkrát jsem jel s Bčkem jakožto taxíkem, a taky fajn (ditto BMW 2er). 😄
Já bych to viděl tak, že ve srovnání s Áčkem praktičtější auto s podobným půdorysem - pokud člověk často jezdí po městě a vozí víc nákladu, dětí a tak, tak super. Párkrát jsem jel s Bčkem jakožto taxíkem, a taky fajn (ditto BMW 2er). 😄
Len ci tam tie deti vojdu 😄
Ale no tak 😄 Pokud nemáš doma tři basketbalisty...
Co se odcházející generace B-klasse týče, tak superb to samozřejmě není, ale čtyři dospělí podle mně v pohodě. Vždyť je to velké skoro jako touran... 😄
Co se odcházející generace B-klasse týče, tak superb to samozřejmě není, ale čtyři dospělí podle mně v pohodě. Vždyť je to velké skoro jako touran... 😄
Prečo by tam nevošli?
Lebo na zadnych sedadlach su len 2 isofix uchyty, vpredu aspon na fotkach ziadny. Rodina tam vojde, ale mala a taka rodina vojde hocikde. S 3 detmi v autosedackach by tam asi rodina nevosla. A ze to nie je ojedinele. Inak by to bol asi favorit na nove auto. Babka chce nove auto, mercedes, len co z toho, ked tam vnuci nevojdu.
planeta
To fakt sa ľuďom páči ten nový štýl interiéru? Však to vyzerá ako na kolotoči, hlavne večer keď tam všetko svieti
Přesně na to jsem myslel, všude lesklé plochy co budou házet odlesky.
A dle hesla "víc tlačítek, víc volant", už jim tam chybí jen ovládání klimatizace, okýnka, posun sedadel a otevírání kapoty 😄
Nezoufejme, ještě se na volantu nějaké to místo najde!
A dle hesla "víc tlačítek, víc volant", už jim tam chybí jen ovládání klimatizace, okýnka, posun sedadel a otevírání kapoty 😄
Nezoufejme, ještě se na volantu nějaké to místo najde!
JohnST
Tak toto si kupi akurat nejaka nemecka Oma. >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
chalan66
:no: 8-s 😢 FUJ ta k to je riadny HNUS! za ďalšie. tým že dávajú prvky triedy S do triedy A či B, degradujú luxusnú triedu a je to až nevkusné a začína to byť nudné! Čo nemajú kúska fanzázie ? Mercedes u mňa stráca na honosnosti a vlastne sa mi prestáva páčiť !!!
:no:
:no:
Není náhodou A-Class první, která dostala MBUX? Takže z A to půjde do S.
Člověk, který používá slovo slovo hnus snad všude a píše o fantazii, tak mám strach co se pod jeho fantazií skrývá 😉
Člověk, který používá slovo slovo hnus snad všude a píše o fantazii, tak mám strach co se pod jeho fantazií skrývá 😉
Ale, no. Načo osobné útoky? Ja som vyjadril svoj názor a nemusí sa ti páčiť, ale urážať sa navzájom ? Prajem ti pekné sviatky. Inak slovo HNUS, je úplne normálne slovo a nemá nič spoločné s fantáziou, tak že .... 😄
pallas
Nemôžem si pomôcť, ale ten podsvietený interiér [odkaz] vo mne vzbudzuje spomienky na kolotoče na púti , skrížené s tými akože1000wattovými kazeťákmi, ktoré predávali vietnamci na burzách.
Ale určitě to bude čidlem regulovatelne a taky se to da vypnout takže pokud by to někomu vadilo tak s tim "kolotočem" nebude žaden problem.
S tým pocitom nie si jediný, zdá sa, že Mercedes naozaj najviac reflektuje na ázijský dopyt.
Arese
..., jelikož v tabulce nějak nemohu najít ani jednu jedinou verzi s manuální převodovkou! Kde udělali soudruzi z NSR chybu? 8-s 8-s 8-s :no😒br />
P.S. Ta přístrojová deska plná tabletů je opravdu odporná, vč. designu těch výdechů klimatizace. 8-s
Jj, kupec B-Klasse bude typický petrolhead >😁 :yes: :yes: :yes😒br />
Jště prosím ručku... 😉
Jště prosím ručku... 😉
Co to meleš, proč by uživatel auta s manuálem musel být "petrolhead"?! >😁
Protože mě upřímně nenapadá jediný důvod proč by malé MPV pro mladé nebo naopak starší lidi mělo mít manuál. Na co? Proč?
A proč jim nedat možnost výběru? Co třeba o desetitisíce nižší cena (v Kč)? 😉
Nižšia cena? Pokiaľ si v minulých generáciach väčšina kúpila automat, tak z finančného hľadiska sa to výrobcovi ani neoplatí vyvíjať. Čo je na tom divné? Predpokladám, že mb vie čo robí, ak by si väčšina klientov kupovala poctivú kvedlačku, tak by ho istotne mal v ponuke 😉 😉
Souhlasil bych s Tebou... kdyby to byl klasický automat.
Ale proč všude cpou dvouspojku?
Je to řečnická otázka: protože nesmyslné testy na emise... a v tom je ten průšvih. Proto bych taky uvítal manuál - je to pořád lepší volba, než dvouspojka.
Jakkoliv ano, do Mercedesa patří automat, ale s hydroměničem...
😉
Ale proč všude cpou dvouspojku?
Je to řečnická otázka: protože nesmyslné testy na emise... a v tom je ten průšvih. Proto bych taky uvítal manuál - je to pořád lepší volba, než dvouspojka.
Jakkoliv ano, do Mercedesa patří automat, ale s hydroměničem...
😉
Nie vzdy plati, ze prevodovka s hydromenicom je lepsia ako dvojspojkova.
No, jistě.. existují i špatné a nepovedené klasické automaty.
Ale z toho jsem nějak MB nepodezříval.
Neexistuje ale opravdu dobrá dvouspojka. Tady myslím při použití v autě tohodle typu. Měl jsem DSG v naftovém kombíku - hotové neštěstí.
Dvouspojka patří do 911 a jemu podobných. Její jedinou výhodou je zkrácení času, kdy se na kola nepřenáší výkon... ušetříš i pár vteřin na jeden okruh!
Ale z toho jsem nějak MB nepodezříval.
Neexistuje ale opravdu dobrá dvouspojka. Tady myslím při použití v autě tohodle typu. Měl jsem DSG v naftovém kombíku - hotové neštěstí.
Dvouspojka patří do 911 a jemu podobných. Její jedinou výhodou je zkrácení času, kdy se na kola nepřenáší výkon... ušetříš i pár vteřin na jeden okruh!
Pokiaľ sa nemýlim tak MB od C vyššie dáva 9gtronic. Toto bude tipujem dodané Renaultom a doladene v MB.
webpaja
...nejsem zrovna fanda hvězdy, ale zrovna tohle rozhraní má své kouzlo. Nejen, že si člověk může stále navodit budíky klasického M-B, podsvětlení změnit nebo vypnout, ale nabízí tolik individualizace, že si nevybere jen militantní frantík 😉
Mám digitálnu prístrojovku v inom aute a bez problémov, lebo sa dal vybrať vzhľad, farba a informácie ktoré zobrazuje.
Ať si člověk navolí co chce, kolotočářský dojem zůstane.
Chcelo by sa s tým rozhraním naživo pozabávať a až potom by som posudzoval. Pokiaľ povypínaš podsvietenie tých výduchov a kadečoho okolo, zvolíš decentnejšiu farbu a vyberieš si na panel zmysluplné informácie, tak výsledný efekt môže byť diametrálne odlišný ako tento nepodarok [odkaz] . Tablet v strede mi nevadí, aspoň je navigácia na očiach a nie pod kolenami 😉
Ale jo, pod volantem proč ne... dokud to jde ztlumit.
A že jde - zkoušel jsem na Céčku. Když se to správně pustí, tak rozdíl od klasických budíků poznáš jen při opravdu podrobném zkoumání...
Ale ta skleněná deska vedle volantu a fakt cirkusový výdechy klima už je prostě neomluvitelná... ještě ty výdechy mohly být červený.
A že jde - zkoušel jsem na Céčku. Když se to správně pustí, tak rozdíl od klasických budíků poznáš jen při opravdu podrobném zkoumání...
Ale ta skleněná deska vedle volantu a fakt cirkusový výdechy klima už je prostě neomluvitelná... ještě ty výdechy mohly být červený.
Ako majitel MB musim povedat ze B sa mi nepaci . Na rozdiel od noveho A ktore vyzera ovela lepsie a v porovnani so starym A je to velky pokrok. MB robi aj pekne auta napr. S coupe, E coupe , GT ale B cko je presuvadlo za trest...
Je tady ovšem jeden háček. V současné době montuje MB do většiny svých modelů (ne-li do všech) možná funkční a průlomový, ale nehezký, ošklivý, či přímo hnusný přístrojový štít. Touto novinkou mě absolutně odrazuje od koupi této značky. Dle mého názoru design přístrojovky dehonestuje jinak luxusní interiery.
I když mi do důchodu ještě chvilka chybí... ale zase už ne moc dlouhá.
😄