Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Tohle auto se posunulo tam, kde se šaškárny nenosí. Ale jednu zásadní šaškárnu si neodpustil, bohužel.
Úžasnej design,super interiér..fakt pecka.Podle všeho i suprově jezdí..
Fakt krásný auto, jen virtual cockpit... To je naprd, i když si na to asi časem člověk zvykne
Podle všeho u 508 ten kokpit konečně začíná dávat smysl. K čemu je ti třebas noční vidění, když se ti obraz zobrazuje mimo zorné pole. Navic tam snad půjde leccos nastavit. Ale chtělo by to se posadit, projet se a vyzkoušet. Docela by to člověka lákalo...
Ja Prvni 123
Takže v dobrý.
I když ano, fakt by se mi líbilo, kdyby aspoň nabízeli nějaký "normálnější" provedení... jasně, švihadla na zadních oknech tím nemyslím.
I když ano, fakt by se mi líbilo, kdyby aspoň nabízeli nějaký "normálnější" provedení... jasně, švihadla na zadních oknech tím nemyslím.
Jerry.Gunman
Když byla 508 1. geenrace představena, automobila komentovala "změnu jména" tím, že nová 508 bude nahrazovat jak model 407 (tedy střední třídu), tak i model 607 (sedan vyšší střední třídy. Tomu odpovídal i vcelku výrazný nárůst rozměrů i celková ... řekněme zavalitost až buclatost, zřetelně viditelná při přímém srováníní se 407
Novou generací 508 se Peugeot vrací k elegantnímu a "chic" autu, jako byl model 406.
Pokud by nad modelem 508 zůstala ještě jedna kategorie vozu, bylo by "zesportovnění" "zostření linií" jistě vynikajícím krokem, jak v modelovém portfoliu udělat dostatečné místo pro vrcholný sedan značky. Ale když ve skupině Peugeot - Citroën nad 508 již žádný větší model není, nejsem si úplně jist, zda toto rozhodnutí bude zcela šťastné.
Pojetí interiéru vyznívá mým očím velmi libě - jenom si nejsem jist, jak dlouho bych si musel zvykat na "pidovolantičičíneček", designově utopený POD palubní deskou. Zatím mne to ale nemusí štvát. Moje 508 (na moje.auto.cz dosud bez recenze) jezdí, brzdí, zatáčí, v noci svítí a v případě potřeby klaxonem troubí, takže čas jejího nástupce přijde tak za +- 4 roky. A kdo to bude, to zatím ví leda Pán Bůh - a svatej Václav asi cosi tuší, ale nehodlá ba ani naznačovat 😄 😄 😄
Novou generací 508 se Peugeot vrací k elegantnímu a "chic" autu, jako byl model 406.
Pokud by nad modelem 508 zůstala ještě jedna kategorie vozu, bylo by "zesportovnění" "zostření linií" jistě vynikajícím krokem, jak v modelovém portfoliu udělat dostatečné místo pro vrcholný sedan značky. Ale když ve skupině Peugeot - Citroën nad 508 již žádný větší model není, nejsem si úplně jist, zda toto rozhodnutí bude zcela šťastné.
Pojetí interiéru vyznívá mým očím velmi libě - jenom si nejsem jist, jak dlouho bych si musel zvykat na "pidovolantičičíneček", designově utopený POD palubní deskou. Zatím mne to ale nemusí štvát. Moje 508 (na moje.auto.cz dosud bez recenze) jezdí, brzdí, zatáčí, v noci svítí a v případě potřeby klaxonem troubí, takže čas jejího nástupce přijde tak za +- 4 roky. A kdo to bude, to zatím ví leda Pán Bůh - a svatej Václav asi cosi tuší, ale nehodlá ba ani naznačovat 😄 😄 😄
coubes
Tohle SWčko pomotá hlavu každému vizuálně založenému člověku, který už byl na cestě pro Mazdu 6 - do této chvíle jediné hezké kombi na aktuálním trhu.
Já teda úplně přesně nevím, co je to "vizuálně založený člověk" 😉 ale zjednodušme to. P508 je opravdu moc hezké auto. Zkusím se tedy vžít do situace, kterak mě pohled na něj zarazí na cestě pro Mazdu 6. Mazdu znám, tedy mažu pro kombíka 2.5 G194 - je super, že aktuálně je dostupný už od Attraction, ale překousnu digi štít a v hlavě mám Revolution. LEDky, 19" kola, bezklíč, BOSE, pádla k automatu a tak. Zahýbám k Peugeotům, kombíka zatím nemaj a fástbek taky jenom na obrázku, ale ceník jo. Benzín, benzín, benzín....no jo no, tak tedy oturbený tři piva. Active nic, Allure budiž ale je za cenu toho Revolutionu a čeká nás ještě celá řada dalších příplatků - třeba halogeny fakt nechci a na 17" to taky není to auto z obrázků. Takže přidáváme a přidáváme, nebo rovnou GT-line za 930 ? Pořád na 17" ? Do interiéru si nesednu, možná za 14 dní, ale pro mě stejně není o co stát. Takže OK, dopíjím kafe a pokračuju v cestě pro Mazdu. 😉
JJ, jsi tam ceníkových +1,1mio a to už je dost. Možná otočka o 180° bude znamenat dosažení podmilionové hranice. Nicméně běžná cena střední třídy je kolem 800k.
Obě auta v karoserii kombi jsou krásná - aktuálně asi to nejatraktivnější, co se dá pořídit (až tedy bude 508 na salonech 😉 ) A to je vše. Pokud bude potenciální kupec nakupovat především očima, tak se na trhu objevil(ví) další krásný kombík. A popravdě těch aktuálně vážně moc není a Mazda s aktuální 6 v podstatě neměla konkurenci, pokud si jdete pro auto především očima.
Arese
No, ono už se vlastně vůbec nejedná o rodinné kombi, ale o pohledný shooting break. Nic proti tomu, jen je potřeba to vzít v úvahu a nežehrat na malou kabina a kufr. 😉
P.S. Stejně mi nikdo nevymluví, že je velká škoda, že nenabízí ani jedinou benzinovou verzi s manuální převodovkou! Hanba, Peugeote, záměrně se okrádáš o sice nevelkou, ale přesto podstatnou skupinu zákazníků! 8-s :no:
P.S. Stejně mi nikdo nevymluví, že je velká škoda, že nenabízí ani jedinou benzinovou verzi s manuální převodovkou! Hanba, Peugeote, záměrně se okrádáš o sice nevelkou, ale přesto podstatnou skupinu zákazníků! 8-s :no:
I Peugeot se zastyděl, přehodnotil hanebnou nabídku pohonných ústrojí a v dohledné době do své vlajkové lodi implantoval manuální převodovku a nádavkem poctivou mechanickou ruční brzdu. Snad proto, aby mu nevelká, ale přesto podstatná skupina zákazníků nepošilhávala po Fiatu Tipo. Tak děti, teď můžete jít v klidu spát, vždyť Vánoce jsou už zanedlouho a to je přece doba zázraků. >😁
A ještě perníček s koledou prosím >😁
Kde jsem prosím napsal, že má mít 508 mechanickou ručku? Ukaž mi to! >😁 Já samozřejmě dobře vím, že ve střední třídě je tento boj už prohraný (a přituhuje i o segment níž... Jinak ta demagogie se srovnáním Tipa a 508 fakt není moc vtipná. Že by ovšem nemálo potenciálních zákazníků u nové 508 uvítala normální uspořádání přístrojové desky a volantu, o tom není třeba pochybovat.
Nová 508 mi krapátko připomíná Alfu Romeo 156
Tam byla (z mého pohledu) funkčnost trochu obětována ve prospěch fantastického designu
Tam byla (z mého pohledu) funkčnost trochu obětována ve prospěch fantastického designu
Jestli ta "skupina" dělá aspoň dvě procenta, bude to hodně odvážně nasazené číslo. A s tím se jim vůbec podobná věc nevyplatí.
webpaja
...na P508 mi vadí jen budíky (i ty mají své příznivce a určitě tu budou rozsévat oheň a síru). Vše ostatní je působivě střednětřídní a přitom se vymykající.
Tyhle novinářské plky mají za příčinu zvětšování rozměrů na 5m u běžných středních sedanů a investice do karoserie spíš než do techniky.
O co víc je mi sympatické pežotí odolávání s nízkou a pohlednou karoserií bez nafukování a snahy nabídnout vbnitřní objem formátu vleku za traktorem.
Dále tu je komfort, tolik chybějící u mnohých vyzdvihovaných zástupců této třídy.
Přeji si, aby se víc automobilek soustředilo právě na faktory jízdy a pohodlí spíš než na honění litrů. Od toho tu máme crossovery a SUV.
Tyhle novinářské plky mají za příčinu zvětšování rozměrů na 5m u běžných středních sedanů a investice do karoserie spíš než do techniky.
O co víc je mi sympatické pežotí odolávání s nízkou a pohlednou karoserií bez nafukování a snahy nabídnout vbnitřní objem formátu vleku za traktorem.
Dále tu je komfort, tolik chybějící u mnohých vyzdvihovaných zástupců této třídy.
Přeji si, aby se víc automobilek soustředilo právě na faktory jízdy a pohodlí spíš než na honění litrů. Od toho tu máme crossovery a SUV.
Tak... musí něčím obhájit škodováckou politiku "kus auta navíc". Nemůžeš tedy čekat, že by jim tohle stačilo, když i Octavia nabízí větší kufr. A kdo ví, zda v příští generaci už 508 velikostně nepřeroste.
Nechci diskutovat pod článkem o tak krásným autě jako je tohle zrovna o škodofce,ale po té scala masírce je to velice příjemná změna..možná superb skončí a nahradí jo octacvia.Ale to je fuk..
Jen dodam, že za mě je velke minus v podobě zplošťeleho volantu i na horni časti s tim bych měl velky problem. Jinak naprosty souhlas. :yes:
Teda kritizuj si "Notory" jak je libo, ale tady pájo střílíš nepochopitelně vedle. To, že v testu zkonstatují, že je auto uvnitř a v kufru spíš menší, je zcela v pořádku. V podstatě ty "jízdní dojmy" začínají tím, že je to jediná výtka. Celý test je velmi pochvalný. Je nějaký důvod, proč bych se neměl dozvídat, že u rodinného kombíku střední třídy je míň místa vzadu a v kufru? Je už na mě, jestli to pro mě bude zásadní, nebo podružné.
Kdyby se na tom točili celý test, srovnávali to se Superbem...
Kdyby se na tom točili celý test, srovnávali to se Superbem...
Až na to, že crossovery a SUV mívají oproti srovnatelně dlouhým kombíkům vždy ten kufr podstatně menší. 😉
Ale jinak souhlas, kromě rodinných kombíků zaměřených primárně na prostornost je určitě fajn, že se občas objeví i model zaměřený primárně na efektní design. 😉
Ale jinak souhlas, kromě rodinných kombíků zaměřených primárně na prostornost je určitě fajn, že se občas objeví i model zaměřený primárně na efektní design. 😉
Auto CZ
>😁
Nedávno som tu videl nejakú fotografiu ďalšej posc(r)ali. Tiež tam bolo vidieť šišatý volant. V embéčkarni dochádzajú nápady tak kopírujú o 106. Embéčka má mať predsa štýl Pepu z vesnice, tak prečo to porovnávanie s vyspelým svetom?
Nedávno som tu videl nejakú fotografiu ďalšej posc(r)ali. Tiež tam bolo vidieť šišatý volant. V embéčkarni dochádzajú nápady tak kopírujú o 106. Embéčka má mať predsa štýl Pepu z vesnice, tak prečo to porovnávanie s vyspelým svetom?
Ahoj, slovenské "embéčko", až budeš večer uléhat, tak si nech něco "pěkného" zdát: Scala se vůbec neprodává, Scala se nikomu nelíbí, Scalu nikdo nechce, Scala je ubohý český krám atd., atd. pořád dokola. A až se ráno probudíš, tak zjistíš, že to byly jen vlhké sny ve tvé ubohé závistivé makovici! Dobrů noc! 😉
JohnyPilow
Nikdy se mi nelíbili a když zapomenu na to že to je francouz tak vypadá dost libově :yes: :yes: :yes:
Pro změnu i vtipné vyjádření fr. odborníků - "Podívejte se na konkurenty BMW 3 a Audi A4".
Jinak fajn auto, parádní design, široká nabídka motorů, nevybere si jen Arese.
Začiatkom 90-tych rokov keď prišli do módy mikrovlnky tak tam u nás v elektro predajni jedna bábuška pozerala do jednej ,aby s nej po 10 minútach vybehlo : to je farebý alebo čiernobiely TV ???
mne sa to auto paci .. hlavne na mna posobi stihlejsie a kompaktnejsie ako ten prerasteny obezny predchodca... je to uz o poznanie "zdravsi" lev hned na prvy pohlad :yes: