Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Kia chystá velkoprostorový Cee'd

Proti Golfu Plus by se už brzy mohl vydat silný konkurent z Koreje. Nebo ze Slovenska?
Zpět na článek
14. 6. 2008 10:55
14. 6. 2008 11:36
14. 6. 2008 14:53
14. 6. 2008 15:50
neregistrovaný "Stillborn"
14. 6. 2008 11:52
14. 6. 2008 11:52
14. 6. 2008 15:54
neregistrovaný "Stillborn"
14. 6. 2008 21:04
15. 6. 2008 00:16
neregistrovaný "Stillborn"
14. 6. 2008 19:17
neregistrovaný "carsch"
14. 6. 2008 20:12
neregistrovaný "Tony84"
Avatar - delphino
14. 6. 2008 10:55
MPV???
nevím, kde vidíte MPV? mě přijde že je to spíš nastupce Ria, tedy něco o velikosti Fabie, vzhledem k tomu jak tma ti lidi vypadaj, tak to nevypadá na nic o velikosti Ceedu MPV
Rozbalit vlákno
3
14. 6. 2008 11:36
Re: MPV???
Nechci ti do toho kecat, ale když se podíváš na fotku, kde stojí zakamuflovaný vůz a vedle něj Cee´d Sportywagon, tak jsou oba vozy prakticky stejně velké. Navíc ani Golf Plus není zrovna žádný obr. I když mluvit o MPV je trochu přehnané. Mezi MPV bych spíš zařadil Kiu Carens, a to ještě do kategorie menších MPV, protože je postavena na plošině, na které stál Hyundai Elantra, tedy nižší střední. Ale jak autor článku píše, může jít také o nástupce Matrixu, i když vzhledem k tomu, že byla teprve nedávno představena jeho faceliftovaná podoba, je to spíše nepravděpodobné.
Avatar - delphino
14. 6. 2008 14:53
Re: MPV???
Možná to dělá celková silueta, že vypadá menší a ten člověk v tom taky není zrovna malej, takže asi máš pravdu. Prostě to je Rodinná verze Ceedu, kde se vleze dobře 4.členná rodina se sopoustou hraček, budeš v tom sedět víš, ale MPV to přímo nebude.
neregistrovaný "Stillborn"
14. 6. 2008 15:50
Re: MPV???
Mno ono neni MPV jako MPV... Mnoho lidí rozlišuje ještě kategorii tzv. miniMPV, kam se řadí například nový Splash nebo Agila... Jak vidno, kategorie MPV je velice široký a skýtá dost prostoru pro mnoho modelů >:D
14. 6. 2008 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2008 11:52
golf plus
Ked sme pri tejto kategorii mozno. Vysvetli mi niekto vyznam modelu golf plus?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stillborn"
14. 6. 2008 15:54
Re: golf plus
Mno podle mě je golf plus pro lidi, kterym je klasický golf malý, ale klasické MPV nechtějí (ať už z jakýchkoliv důvodů).
Avatar - Blue Sun
14. 6. 2008 21:04
Re: golf plus
Golf+ měl být původně místo kombi Variant. VW se zhlédl v módě MPV a tak chtěl udělat něco pod Touranem, odvozené z řady Golf. Jenže zákazníci mu to vcelku omlátili o hlavu a tak nakonec přišel i Variant, v době, kdy řada Golf čeká nástupce.
neregistrovaný "Stillborn"
15. 6. 2008 00:16
Re: golf plus
jj :yes:
14. 6. 2008 19:07
Chybějící článek
O tomhle malém MPV od Hyundaie nebo Kie se spekuluje už několik let, ale to, co se zatím dostalo ven, bylo mlhavé. Teď pár nápověd vidíme: silueta odkazuje na cee'd, Picanto a Carens, čili bude to nejspíš opravdu Kia (dostupné koncepty Hyundaie vypadaly jinak) a z doby, kdy měl na designu Kie výrazný podíl Miklós Kovács. Bude proto zajímavé, jak se do tohoto modelu promítne pozdější, Schreyerem vyhlášený kánon, který už např. Gregory Guillaume s týmem otiskli do finální podoby Soulu, nebo americká parta trochu komicky do tamějšího facelifu Optimy (Lotze v Koreji). Vzhledem k již velmi blízkému nasazení nepatrně nad4metrového Soulu zbývá pro toto malé MPV místo mezi Soulem a Carensem, čili řádová délka 4,2-4,3 metru. Takže se přikláním k úvaze Autowereldu a AutaCZ, že jde o přírůstek do rodiny cee'd, na jeho platformě. [odkaz]%20Kia%20betr… A ne do kategorie i20-budoucí Rio, kam zjevně patří Soul. Jestli tohle MPV bude opravdu MPV, je další otázka, mj. proto, že klasická koncepce MPV u malých vozů nepřesvědčila o své nezbytnosti - Fusion, Note nebo Jazz ale i citovaný Golf Plus, nebo Matrix a Soul aj. si naprosto vystačí se zjednodušeným systémem variability interiéru - ztráta objemu "kufrů" není výrazná, zato konstrukční zjednodušení šetří peníze, hmotnost i opruzování provozovatelů. Jelikož Soul bude spíš stylovka s kufrem asi pod 300 litrů, mohlo by toto MPV být "užitkovým" doplněním s kufrem kolem 350 a více litrů, možná s posuvnou zadní lavicí (podobně jako Matrix) a s nějakými užitkovými vymyšlenostmi (třeba se konečně dočkáme i sedadla spolujezdce sklopného do roviny). V každém případě budeme velmi pozorně čekat na pokrok podvozkové části - hlavní domácí úkol Kie u malých vozů. O motory a dílenskou kvalitu se bát nemusíme, což je věta, která by mě před několika lety ve snu nenapadla.
Rozbalit vlákno
3
14. 6. 2008 19:59
Re: Chybějící článek
Měl bych dotaz ... V jaké cenové hladině se bude asi pohybovat SOUL, pokud se to dá nějak odhadnout? Díky ...
15. 6. 2008 08:53
Re: Chybějící článek
Hm, o tom jsem přemýšlel: Kia (v ČR, nevím, jak v jiných zemích)nebude moct cenu Soulu stanovit pouze ve vztahu k ostatním svým modelům. Bude imho muset brát ohled i na funkčně podobná auta, jako je Fusion a Note. Další věc je, že Kia celkem zřetelně dělá politiku "1 holá levná výbava + ostatní lepší a dražší". Závisí i na motorech, ale myslím, že 1,4/80 kW je pro naši část Evropy celkem jasná. Takže můj odhad je, že ceny Soulu by mohly s nějakou přirážkou za "extra styl" kopírovat ceny Ria, někde mezi 250-400 tis., a s individualizační doplňkovou výbavou (podobně jako i Fiatu 500) mohou jít i dost výrazně nad 400 000. Záleží i na tom, jak přesně bude česká Kia chtít reagovat na akční ceny typu "Note s klimou a rádiem za 300" nebo maximální stlačení Fusionu pod 250 tis a velmi dobře vybavenou verzi Fusionu těsně pod 300 tis. S výjimkou oholené základní verze bych tedy nečekal žádný výrazný cenový ráj, to je u Kie minulost, čekal bych v porovnání s konkurencí velmi přijatelné ceny s příjemnou výbavou a výbornými záručními podmínkami. Přesněji nám ale napoví až začátek marketingové kampaně letos na podzim, ukáže, jak moc si Kia se Soulem věří. :-)
15. 6. 2008 10:29
Re: Chybějící článek
Podle oficiálních fotek se mi jeví SOUL velmi dobře a pro mé oko i mnohem atraktivněji, než Fusion nebo Note. Líbila se mi hlavně varianta "Burner" ... Ještě si počkám na reál, ten sice bude proti konceptům dost "umírněný", ale myslím si, že se není čeho bát a že se v davu neztratí ...

Díky za odpověd' ... ;-)
neregistrovaný "carsch"
14. 6. 2008 19:17
MPV
Podle mě jde o přerostlé miniMPV postavené na podvozku Cee'd SportyWagon. Proč MPV? Jde viditelně o vyžší model než Ceed tím pádem už se řadí do MPV a navíc je delší = větší a prostornější kufr. Délkou a šířkou bude víceméně souhlsit se ceedem sporty vágon. Jak jinak vysvětlit snímače stability a kol na maskovaném autě, i autě ceed sporty Wagon které jelo za ním = projede stejným místem stejnou rychlostí a zjistí se stabilita podvozku na větším + těžším autě
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tony84"
14. 6. 2008 20:12
je to ceed
je to určitě MPV ceeda. stačí se podívat na přední světlomety. ty jsou stejné jako používá ceed. u hyundaie je to jiné. plus na jedné fotce jde vidět i do interiéru a ten středový tunel ve tvaru U je taky ze ceeda. tak to vypadá že bude další model. a proč ne? ceed se prodává relativně slušně. mě ale osobně tyto rodinné auta moc neříkají. když už vyšší tak SUV.
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2008 08:55
Re: Nie je to ceed.
Dizajnovo ako sestra cee´du vyzerá. Ale veľkostne - skôr to vidím na kategóriu o stupienok menšiu - konkurent pre Merivu, Note, Jazz alebo Grand Modus, nakon iec aj Roomster. Tam bude patriť k najväčším a ľahko sa môže stať premiantom triedy malých MPV.

V triede malých rodinných áut sa ale chystá ďalšia menšia revolúcia. PSA pripravuje v Trnave výrobu rodinných verzií svojich miniužitkáčov Bipper/Nemo. Zatiaľ veľmi potichu a tajne, ale je to na spadnutie.
17. 6. 2008 15:38
Re: Nie je to ceed.
Ano, myslím že rozhodně je kratší než cee'd SW, délka mi přijde zhruba stejná jako u cee'du HB (4235), což by odpovídalo malému MPV a filozofii Golf Plus. S otazníkem je spíš podvozek - zda rozvor malé třídy kolem 2500 (Rio/Accent, zřejmě prodloužený u i20/nové Rio) nebo cee'dovský/i30 2600-2700. Bude se od toho odvíjet vnitřní prostornost části pro lidi i pro náklad. Jelikož platformu i20 zatím neznáme, těžko hádat. Mj. dobré zkušenosti s Matrixem na podvozku Elantry by u tohoto projektu imho mluvily pro platformu nižší střední, zatímco kratší Soul vidím právě na bázi i20.