Profi
DaewooMaster
0
Jak je z fotek patrné, tak ve čtvrtině 21. století chtěli nadále žít z toho, co tam v roce 2000 zavedlo Daewoo (řada D). Ale takto to šlo možná do roku 1989, dnes už s tím těžko někdo uspěje, recyklovat 20 a více let stále to samé (snad s výjimkou Ruska).
Z článku, resp. z jeho konce vyplývá, že v Avii Přelouč je všechno v pořádku, nabízí se řada D Initia a je docela možné, že Rusové se o tento truck poperou.
Protože už ale víme, že to tak není, kladu si otázku, co je účelem článku? Pokud by to byla sonda do historie, jistě by stálo za to, aby článek byl ukončen posledními dvěma či třemi větami o ukončení výroby z důvodu nezájmu trhu. Ve skutečnosti to ale vypadá jako další z příkladů odbyté novinářské práce, tolik typické pro ACZ v posledních letech.
Pokud účelem článku bylo zpracovat pár slov jako doplněk ke galerii, kladu si otázku, proč jsou v galerii použity v tak vysokém počtu fotografie jednoho a toho samého vozu. Zase ve mně narůstá silný pocit odbyté práce autora.
Když už byla historie Avia vzata od "píky", proč článek neobsahuje informaci o prototypech A430?
Proč se autor nezmiňuje o dodávce automobilky pro českou armádu?
Protože už ale víme, že to tak není, kladu si otázku, co je účelem článku? Pokud by to byla sonda do historie, jistě by stálo za to, aby článek byl ukončen posledními dvěma či třemi větami o ukončení výroby z důvodu nezájmu trhu. Ve skutečnosti to ale vypadá jako další z příkladů odbyté novinářské práce, tolik typické pro ACZ v posledních letech.
Pokud účelem článku bylo zpracovat pár slov jako doplněk ke galerii, kladu si otázku, proč jsou v galerii použity v tak vysokém počtu fotografie jednoho a toho samého vozu. Zase ve mně narůstá silný pocit odbyté práce autora.
Když už byla historie Avia vzata od "píky", proč článek neobsahuje informaci o prototypech A430?
Proč se autor nezmiňuje o dodávce automobilky pro českou armádu?