Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCitroën C5 Aircross přijíždí na český trh. S tříválcem nové SUV stojí od 530.000 Kč
38 komentářů
_Karel_
Za mě dobrý :yes:
Přidejte k té 1,6t AWD, a jdu šetřit.
Lepší ceny než jsem čekal.
Přidejte k té 1,6t AWD, a jdu šetřit.
Lepší ceny než jsem čekal.
Cena je hodně slušná..odpovídá 3008 ale auto je rozměrově téměř jako 5008..Takže bych se redakce držel radši koncernu PSA..já vím,máte to těžký.
3008 / Grandland X délka 4447 mm, rozvor 2675 mm
5008 délka 4641 mm, rozvor 2840 mm
C5 Aircross délka 4500 mm, rozvor 2730 mm
To se mi jako "téměř 5008" moc nezdá. 😉
5008 délka 4641 mm, rozvor 2840 mm
C5 Aircross délka 4500 mm, rozvor 2730 mm
To se mi jako "téměř 5008" moc nezdá. 😉
suhlas.... skoda chybajucej 4kolky ale dany podvozok na to zrejme nebude vhodny 😢
Cena na úrovni novej Mazdy 3, takže milé prekvapenie. Zjavne už je aj segment SUV preplnený a marže musia ísť dole.
Tak ti nevim, 1.6THP je uzivatelsky dobrý motor, když jsem ho tahal za vousy neměl problém spapat i 11l/100km a kdyby mu PSA nadělilo nedej pán bůh i AWD, tak by dal určitě i víc 😉
Ne že by to bylo tak podstatné, ale mohla se redakce aspoň zmínit, že uvedené ceny platí s bonusem 20.000 za výkup stávajícího auta. Čili si těch dvacet přidej ke všem verzím. V tu chvíli už vychází Innovation u Grandlandu X o něco méně a musel bych prozkoumat podrobně jednotlivé položky. Že Grandland naladili co se komfortu týká lépe než 3008, to se ví. Nevím, jak na tom bude ve srovnání s C5AC, ale jelikož si na cirkusové ozdobičky zvenku moc nepotrpím a interiér citroenu mě nijak neohromuje, možná bych spíš šel pro ten Opel.
PS: Za umístění tlačítka výstražných blinkrů bych je zabil. Ale to se týká stejně tak 3008 a 5008.
PS: Za umístění tlačítka výstražných blinkrů bych je zabil. Ale to se týká stejně tak 3008 a 5008.
Auto by mělo být dostatčně komfortní - mají jakési "zdvojené" tlumiče či co. Grandland nevypadá špatně, ale kromě těch barevnejch plastovejch bazmeků venku se mi citrón líbí a uvnitř ještě víc. Nemá ajkokpit :yes: .
No, mám dost času.
No, mám dost času.
Jerry.Gunman
Ještě před 20 lety by "vlajkovou lodí" byl sedan (či velký liftback) vyšší střední třídy nebo možná i třídy "luxury"
Před 10 lety to byl vůz střední třídy
Nyní je to SUV, které (z mého úhlu pohledu) rezignovalo téměř na vše, co činilo Citroën Citroënem.
Sice chápu, že přišla móda SUV, ale přesto... Porovnám-li si C5 Aircross s mojí C5 SW, je mi smutno na duši a truchlivo po těle.
A kdybych (nedej Bůh) porovnával stávajícího Ajrcrosa s "bohyní" DS, mé svěrače by patrně přestaly býti hodny svého jmény
Zamačkávám slzu smutku a stesku 😒 😒 😒
Před 10 lety to byl vůz střední třídy
Nyní je to SUV, které (z mého úhlu pohledu) rezignovalo téměř na vše, co činilo Citroën Citroënem.
Sice chápu, že přišla móda SUV, ale přesto... Porovnám-li si C5 Aircross s mojí C5 SW, je mi smutno na duši a truchlivo po těle.
A kdybych (nedej Bůh) porovnával stávajícího Ajrcrosa s "bohyní" DS, mé svěrače by patrně přestaly býti hodny svého jmény
Zamačkávám slzu smutku a stesku 😒 😒 😒
Mě tahle SUV/crossover móda taky přijde zvláštní,ale úplně je chápu.Obchod je obchod a musí se i prodávat..zde na nostalgii není prostor.. bohužel.
Njn, tak on vlastně celej Citroën postupně přešel na různé crossovery (čti "zbastlence" 😄 ), takže klasickej sedan v dnešním portfoliu je vlastně jenom jeden - "budgetový" Citroen Elysée. I když před cca 2-3 měsíci jsem zachytil info, že další generace "klasické" C5 by snad (???) mohla dorazit někdy okolo roku 2022-2023??
Nemusíš tolik brečet, podívej se k D3 a jiným automobilkám co je "vlajková loď". To že francouzi už pár let neumí velká auta /naposledy R Safrane - elektrospotřebič Samsung nepočítám, P 607, C6/, tak to ještě neznamená že jiní to neumí. Bohužel dělat suv krabičky je jejich poslední naděje, tak kolem toho planě tlachají něco o lodích. ;-\ 😄
Njn, když já jsem (jak říká kolega Martin) "na to automobilové porno" 😉
A tam (Žabožrůti, Špagetožrůti) toho v požadované velikostní třídě už moc není. Ještě, že (zatím) alespoň zbývají ty Indické Kočky (Jaguar) a Čínské Valení (Volvo).
Ovšem tam zase člověk naráží na otázku řekněme společenské akceptovatelnosti vozu - v našich končinách nebývá moc dobré přijet na jednání dražším a kvalitnějším automobilem
A tam (Žabožrůti, Špagetožrůti) toho v požadované velikostní třídě už moc není. Ještě, že (zatím) alespoň zbývají ty Indické Kočky (Jaguar) a Čínské Valení (Volvo).
Ovšem tam zase člověk naráží na otázku řekněme společenské akceptovatelnosti vozu - v našich končinách nebývá moc dobré přijet na jednání dražším a kvalitnějším automobilem
MntEverest
Se ty tříválce nějak rozmohly všude... jen jestli to je dobře.
Výrobce uspoří na nákladech při výrobě motoru, k tomu prodlouží kvalty v převodovce a laboratoři je z toho super úsporný motor = EU hýká blahem za potlesku zelenorudých ekoteroristů 😉
Koho zajímá zákazník a jeho potřeby / přání? Ten je tu jen od placení, navíc mu dáme jen SUV, protože na něm trhneme ještě víc...
Poslední dobou bych z toho zvracel...
Koho zajímá zákazník a jeho potřeby / přání? Ten je tu jen od placení, navíc mu dáme jen SUV, protože na něm trhneme ještě víc...
Poslední dobou bych z toho zvracel...
Svědí mne huba a prsty Ti říci a napsat, aby jsi se s tím vrhnutím zařadil do fronty, ale to jsi asi už zjistil taky 😉
JakTak
Od výrobců je to vcelku logické, SUV vs. MPV - C5 vs. Picasso. Srovnatelný kus auta, v tomto případě i se srovnatelnou užitnou hodnotou a technikou, ale rozdíl ceny skoro sto tisíc.
Jinak Jan Koubek měl v jeho vlogu celkem logický komentář. SUV získávají na oblibě, protože jsou prostě pohodlná. A proč nebyla oblíbená i dříve? Protože technika nebyla tak vyspělá, aby bylo možné docílit jízdních vlastností srovnatelných s klasikou.
Jinak Jan Koubek měl v jeho vlogu celkem logický komentář. SUV získávají na oblibě, protože jsou prostě pohodlná. A proč nebyla oblíbená i dříve? Protože technika nebyla tak vyspělá, aby bylo možné docílit jízdních vlastností srovnatelných s klasikou.
To zní velmi racionálně - jenom (po HODNĚ kilometrech v hydropneumatické C5) mám pocit, že co se komfortu týče, nad "Hydru" prostě není. A Citroën se této své (řekl bych téměř jediné VÝRAZNÉ) konkurenční výhody a odlišnosti vzdal
;-\
;-\
Ono se za tím "pohodlná" neskrývá ani tak jízdní komfort, jako spíš uživatelský. Lépe se nastupuje, lépe se dávají věci do kufru, děti do sedaček atd.
BassHunter
Silnější verze v benzinu jen s automatem? A kdo to chce?
Z hlediska výroby a dodržování kvality je patrně lepší přístup japonský - ale díky evropské variaci kombinovaných permutací nenajdeš dvě auta stejná (kromě flotilových vozů ve výbavě holobyt bez sedaček, s rajčáky a hranatými koly 😄 )