Novinky
24 hodin Le Mans: První tři místa na startovním roštu pro Peugeot, Audi až ve druhé řadě
28 komentářů
da_b0mb
0
Audi. Ceska posadka je 10.
Přejít do diskuze
Vadilo by mi to taky pokud by tady nebyla stromová struktura diskuze, ale tak prostě sroluju dolů.
Ten dotyčný mě dost dobře baví, rád se zasměji a myslím, že tak to má dost lidí. Dokonce už má i svůj fanklub
Ten dotyčný mě dost dobře baví, rád se zasměji a myslím, že tak to má dost lidí. Dokonce už má i svůj fanklub
Pokud ti vadí jeden člověk, přidej ho do Hate listu a máš klid.
Mě vadí především to, že pod článkem např o Audi, najdu rozhovor o tom, co nějací dva floutci dělali o víkendu. Já to číst nepotřebuju, jen se divím tomu, že oni mají potřebu to ventilovat ve veřejné diskuzi.
Mě vadí především to, že pod článkem např o Audi, najdu rozhovor o tom, co nějací dva floutci dělali o víkendu. Já to číst nepotřebuju, jen se divím tomu, že oni mají potřebu to ventilovat ve veřejné diskuzi.
Pokud ti dva nikoho nenapadají a neurážejí tak mi je to jedno. Prostě jejich vlákno přeskočím. Spíše mi vadí, pokud tady nějaký jedinec neustále svým oponentům nadává do tupců, ***ků, děcek. A milionkrát se ptá prečo. To je důvod proč diskuze upadá. Tohle tady většinu obtěžuje a následně to paroduje.
Mě spíše šlo o to, že nebýt těchto příspěvků, daly by se diskuze i číst.
V poslední době to tu vypadá jak na chatu. Diskutuje se úplně o něčem jiným než o autech a řeší se tu osobní problémy. Já nepotřebuju číst rozhovor dvou maňasů o svejch trablech, to ať si ti dva řeší po mailu a ne v diskuzi pod konkrétním článkem.
Diskuze jde obsahově ke dnu. A mě to vadí.
V poslední době to tu vypadá jak na chatu. Diskutuje se úplně o něčem jiným než o autech a řeší se tu osobní problémy. Já nepotřebuju číst rozhovor dvou maňasů o svejch trablech, to ať si ti dva řeší po mailu a ne v diskuzi pod konkrétním článkem.
Diskuze jde obsahově ke dnu. A mě to vadí.
tak ma napadlo ze kolko by tie dizlove motory na LeMans dali na max vykone a tocaku keby nemali restriktory....
Jinými slovy se automobily v Mladé Boleslavy vyrábějí od roku 1905, ale Škoda Mladá Boleslav vznikla až roku 1925. 😄
Ona historie Škody může být datována různě. A to třemi způsoby: 1) rok 1895 a počátek výroby byciklů firmou Laurin&Klement; nebo 2) rok 1905 jako počátek výroby automobilů ve firmě Laurin&Klement; a konečně 3) rok 1925, kdy byla firma převzata Škodovými závody v Plzní....
zde a par let zpatky na podobnych mistech je jasne videt, ze regule nejsou vuci dvema druhum paliva rovnocenna. ono to ani rovnocenne nastavit nejde. totez v blede moderem to mame ve WTCC, kde Seat s tdi take kraluje - opet ma ale jina pravdila.
Ćo rikate na to, kdyby byla vypasana kategorie nafta a kategorie benzin? Proste by byl King of DirtBurners a King of PetrolHeads >😁
Ćo rikate na to, kdyby byla vypasana kategorie nafta a kategorie benzin? Proste by byl King of DirtBurners a King of PetrolHeads >😁
Historie značky Škoda se počítá už od roku 1894, kdy Laurin s Klementem začli vyrábět jízdní kola 😄 Tedy, stejně jako Daimler AG. ke své historii počítá i to, co by k ní vlastně vůbec nemělo patřit 😄 To by pak Peugeot byl nejstarší dosud existující automobilkou na světě, neboť vznikl už v roce 1810 coby slévárna. Se Škodovkou je to jak známo trochu složitější, navíc nejen traktory, ale i licenční hispány se vyráběly v Plzni a pozdější 860 tuším taky....
Škoda jakožto automobilka byla založena roku 1925. Pokud nepočítáš plzeňskou traktorárnu založenou roku 1919 a pokud nepočítáš založení Škody Plzeň roku 1869.
Prvním vozem nesoucí název Škoda byl traktor U50HP. Ale prvním automobilem byla licenční Škoda 25/100-Hispano Suiza. Takže mi vysvětli jak jsi se dostal k datu 1905?
Prvním vozem nesoucí název Škoda byl traktor U50HP. Ale prvním automobilem byla licenční Škoda 25/100-Hispano Suiza. Takže mi vysvětli jak jsi se dostal k datu 1905?
Jak jsi již napsal dole. Klaudius není tak hloupý, aby měl nějaký komplex z koncernu. Spíš si dělá srandu z fanatických uctívačů (uctívače?). Tím nemyslím tebe 😉
Taky nějaký koncernový komplex?
Audi stále dominuje a to už pěknou řádku let (tuším 😄, teď stačí, aby Peugeot vyhrál kvalifikaci a ty už neudržíš moč.
Audi stále dominuje a to už pěknou řádku let (tuším 😄, teď stačí, aby Peugeot vyhrál kvalifikaci a ty už neudržíš moč.