Ještě u žádného testovaného auta jsem nemusel tolikrát vysvětlovat, co je vlastně zač. Francouzský DS 7 Crossback se chce rovnat s prémiovou konkurencí a všední techniku kompenzuje extravagantními tvary a líbivým interiérem. Jaký...
Konecne sa zabozruti poucili ako ma vyzerat auto ked chcu aspon hovorit o premii, ci uz nie je pre tuto znacku neskoro ukaze az cas a predaje. Skoda ze cestu musi razit suv a nie daka elegantna limuzina, ale doba je uz taka, v Porsche by vedeli rozpravat. P.S.: nemam sice ziadne predsudky voci francuzskej technike, ale na tie svetla rotujuce pri kazdom odomknuti sa uz servisaci isto tesia >:D
Naopak cenove je nejenom hluboko pod premiovkami, ale dokonce i pod mainstreamem. Ta cena vypada takova jaka je, protoze jsou tam mraky vybavy. Kdyz si dorovnate obycejneho Tiguana na stejny motor a vybavu, tak se dostanete na vyssi cenu nez DS7cka a mate auto, ktere stale uvnitr v porovnani s timhle vypada jak traktor. Resit Lexus nebo Volvo je uz uplne mimo misu, ty ve stejne vybave jedou ke dvoum milionum.
Tak, vypiplané bych nepoužil, to že palubku oblebí alcantarou, z DS premii neudělá, technicky to auto není v komplet parametrech ani soupeřem toho lepšího z mainstreamu, chápu, že chtít za citroen přes mega by bylo troufalé, ale nevěřím, že jen přelepením šipek déeskem se to zlepší.
Jo, luxus, kterymu to trva na stovku deset sekund..
...teda asi, dyt tenhle kram nema zrychleni psany ani v konfiguratoru, ani v datasheetu! Myslim, ze je na case prerovnat priority, aktivni bezpecnost, ke ktery vykon jednoznacne patri, je dulezita. Nehlede na to, ze jsou takovyhle cisla nedustojna radoby luxusniho modelu. Tyhle stroje, ktery na konci prumernyho nemodernizovanyho pripojovaciho pruhu jedou sotva stovkou, jsou zkratka za trest... >:-[]
A tamhle vzadu se hlasi Q5 a X3, ze prej takovou linou mrchu pod kapotu ani nenabizeji! A XC60 teda uznava, ze s podobnym lenochem sice zacina, ale aspon nekonci...
To su keci, aky mainstream ponuka vyrazne silnejsie motory? Jedine vw, motorovo je DS7 uplne v poriadku. Jediny objektivny nedostatok je nemoznost 4x4, ale to je diskutabilne, pretoze takto zameranemu autu je na 99% casu k nicomu, i ked nerozporujem ze mnohi na nom (dovolim si tvrdit zbytocne) trvaju. Naopak ponuka aj to co nie vsade v mainstreame, takze technicky je na jeho spicke. Jasne, na premiu este nema, ale to snad ani nikto nemysli...
koncern VW je najväčší plagiátor, konkrátne audi kopíruje tvar citroenu cactus,
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
Kuga ziadne biturbo nemala a Grandland ma to iste co DS 7, takze ako hovorim ziadny mainstream okrem vw nic silnejsie neponuka. A SUV je podla teba terenak? Nedaj sa vysmiat, to auto bude aj viac nez tych 99% jazdit len po asfaltke, takze realne 4x4 nepotrebuje, lebo nezazije nic co by nezvladli dobre pneumatiky. Vacsina ludi to ale takto nevidi, ale mysli si ze ked sa vezie v SUV tak ide tankom ktorym moze vsade a preto 4x4 chcu, preto vravim ze je to objektivny nedostatok, ten vsak tiez dozenu hybridnym 4x4 ako spominas.
Co to tu trepes? Taketo auto uvidi blato akurat ked nim traktor alebo tatrovka zasvini cestu. Nie je to landcruiser, a aj ten by bol v haji keby sa mu cestne gumy obalili blatom.
Bi turba donedávna měli Ford, Opel. Snad je jen homologují?
S tím 4x4 tě nějak nechápu. Co myslíš tím "takto zaměřenému autu je k ničemu" - jak zaměřenému? Je to SUV. Jak musí být zaměřené auto, aby mu bylo k něčemu? Má to vyšší světlou výšku, je tedy určené i mimo silnice. Jak ty víš, kam kdo s takovým SUV jezdí? Nicméně, pokud vím, 4x4 přijde s hybridem.
"Jasne, na premiu este nema, ale to snad ani nikto nemysli." - omyl, takovej Hamuna tvrdí, že je to víc prémie než D3.
Kritizuju tady PSA za praštěné přídě a praštěné interiéry
a tady je to vskutku správně s dávkou toho francouzského šarmu. Vynechat ty kecy o prémii a je to celkem bez připomínek. Absence 4x4 je nutná a snad to jednou vezmou z Opla.
Jojo chlapci, už ho tady mají v čr v plný palbě a na 1,25 miliónů začíná. Už vidím hamunu, jak to chce argumentovat tou prémiovostí a lepší kafem, když je auto v servise. Vypiplané je to auto hezky, ale cenově už je ve vodách Lexusu UX nebo Volvoa XC40.
neviem co brani intenzivnimu jezdeni viac, ci rozum, alebo 0-100 za 10s... to pruzne zrychlenie omnoho dolezitejsie pri intenzivnom jazdeni bude presvedcivejsie ako cas 0-100....
Hej, tieto skupiny este donedavna jazdili feldami kombi, ale teraz uz nutne musia mat 4x4 inak by nepresli. Ja sa nehadam ze vela kupcov to chce, ale takmer nikto realne nevyuzije.
Máš pravdu. Přesto tahle fráze neplatí obecně. Myslím tu o oblepení desky alcantarou.
Myslím, že tím to u DS nekončí. Dojem kvality z interiéru dělají i jiné detaily než jen kůže. Člověk s hodnocením může být hned hotový a říct, že je to jen přeznačkovaný citrón a nebo se prostě svezu. Ale není to první hodnocení interiéru DS7, kdy čtu, že působí kvalitně a luxusně.
A vlastně proč ne? O tom, že použitá technika není ani průměr mainstreamu by se dalo polemizovat.
Bože to jsou kecy. Kde bereš ty čísla, těch 99%? Kolika tisíc lidí jsi se ptal? V blátě jsou ti gumy na ***. Na mokré trávě totéž. Předokolka nevyjede nic. Zaměňuješ svoje potřeby za nějakou obecnou pravdu.
To budeš polemizovat sám se sebou, já o průměru mainstreamu nic nepíšu, jen říkám, že z hlediska techniky jsou lepší i někteří z mainstreamu, takže nevidím důvod mluvit u ds7 o premii. Nemá čtyřkolku, to ji degraduje, a motorizace jsou také čistě mainstreamové, ti nejlepší mainstreamoví umí u svých modelů i silnější motory, premie, se kterou by se chtěla ds7 porovnávát, má na vrcholu šestiválce.
proste chceš rýchle auto, to je ok a žiadaš to aj od ds7, ktorý dotiera na prémiu, ok. Len autá do 10 s / 200 kmh sú aktívne bezpečné, o nejakej nebezpečnosti by sme sa mohli baviť nad 15 s / 160. To, že mnohí šoféri nevyužívajú potenciál motora je iná vec. Mne sa na malom svišťovi 90k 11/180 na diaľnici prakticky nestalo, že by som niekoho zdržoval, pripájam sa na trojku/štvorku úplne v pohode a pri zrýchlení trebárs z 80 cez trojku a štvorku nezdržujem ani silné autá (niežeby som im to natieral, to zas nie).
Revolution Top v automatu a s navigaci a priplatkovou barvou je za nejakych 1.050.000 Kc. Takze o malinko, ale pres mega je. Vybavou je pak stale vyrazne pod DS 7 nemluve o interieru.
0-100 to da za 9.5s podla merani. 40-140 ma za 15s.
Nie zeby to boli nejak hodnotne casy, ale zaujimalo by ma co ich ma vyrazne lepsie, aby to podla teba netrvalo vecnost. Samozrejme predpokladam, ze podjde o cenovo relevantnu konkurenciu.
Jedine co ma napada su zadokolky a to sme zase u premie v inej cene...
Pre predstavu Tiguan je rovnaka mizeria s lepsim odpichom vdaka 4x4 - [odkaz]
Hele vyjíždis někdy dál za město v rozmezí listopad - březen ? Jestli ano, tak někde na cestách dost často můžeš narazit na cokoliv. Já teď přejížděl Šumavu a v některých oblastech jsem byl rád, že jsem se rozjel z křižovatky do kopce a nemusel nasazovat řetězy a to jsem jen projížděl. Neříkám, že je to nezbytnost, ale je na to na autě taková rezerva, když se náhodou někam takhle dostaneš .
koncern VW je najväčší plagiátor, konkrátne audi kopíruje tvar citroenu cactus,
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
Takze staci rozdiel 1 kW aby malo zmysel hovorit o silnejsom motore? Nedaj sa vysmiat. A aj v samotnom clanku je zhodnotene ze s premiou to netreba brat velmi vazne, a to je este kulantne zabalene od novinara, realny kupec takto ohladuplny nebude a jasne auto zaradi k mainstreamu.
Ano. Model R8 V10 Plus má neskutečně dlouhou prodlevu. Ale i jako fanoušek nádherné a tradiční značky s bohatou a krásnou historií a neuvěřitelnymi sportovními úspěchy, musím přiznat, ze to s V6 TDI je šílený masakr. Tak dlouho jsem nikdy na výkon nečekal. Je to nebezpečné.
Neplácej kraviny = tuctovej 2litr nafta se zařadí a zrychlí = naprosto no problem. Benzín má 165 kW i já pamatuju dobu kdy to měly 6tiválce. Hybrid za rok má 300 koní = tak si řikáš čim asi jezdíš? Nebo mám bejt eště pichlavější = co nejvýkonnější si řídil? >:-[]
Už aby na těch dálnicích začali dělat semafory = a to 0-100 mělo konečně smysl = kterej mu tolik lidí dává :-)
Mnohem podstatnější jak se pohonný ústrojí chová = prodlevy při zašlápnutí pedálu sou známý u jedný prémiový značky = to naštěstí ani tuctvej mainstream PSA nedělá ;-)
Ale vobec si to nepisal - Nemá čtyřkolku, to ji degraduje, a motorizace jsou také čistě mainstreamové, ti nejlepší mainstreamoví umí u svých modelů i silnější motory - aby malo zmysel bavit sa o sile motora tak to ma byt vyrazne silnejsi motor, nie par kW navrch ako v pripade 2.0 dci alebo 2.0 tdi 140 kW, to su podobne silne motory ako ma tento citron. Takze reagoval som na to co si pisal, zamysli sa kto tu ma problem s chapanim. A ohladom premie - clanok som cital, DS sa stylizuje do premie, ale to este neznamena ze tam je, kazdy normalny kupec ju bude porovnavat s mainstreamom.
Kuga Biturbo nemá, ale EDGE, který je za +/- podobné peníze, ho má. O Biturbo přišlo pouze Mondeo, protože nešlo kombinovat s 4x4 (nevešly se výfukové svody) a lidi o takový motor bez 4x4 nejevili moc zájmu... protože 4x4 nikdo nechce a nepotřebuje, žejo >:D
Výrazná většina? Dal jsi sem odkaz, Tucson 4x4 44%. To mi zrovna výrazné nepřipadne. A tak jako tak - je to poměrně zásadní číslo na to, aby se ignorovalo.
Dal jsem ti +, ať to není tak jednoznačné a negativní. Ale náhodou jsem přemýšlel, proč se PSA nedohodne s GM, když mají snad ještě nějaké akcie provázané a pořád hodně spolupracují s Buickem a nepřitáhnou třeba Lacrosse nebo Enclave a ten nepřeznačkují a interiérově trochu vylepší. Přece jen se jedná už o vyšší střední a větší SUV a rázem by měli solidně pokrytý trh.
Naposledy. Plácáš kraviny. Chataři. Stavbaři. Rybáři. Určitě je těch "kategorií" víc.
To bláto jsem zažil před dvěma týdny. Projel jsem se staženým zadkem stovky metrů. S předokolkou bych leda volal ten traktor.
"Testovaná verze Performance Line dostává obložení dveří či palubní desky černou alcantarou, což je na dotek opravdu příjemný materiál." - sa naviac pozri, ako vyzera na fotkach palubovka, ako zachytana a spinava. To podla mna zrovna nie je dobre miesto na pouzitie. Tak ale pozlatko za kazdu cenu ...
predkom podobným Q3 :-) keď berieme citrón ako menjstrím, tak ds sa tlačí vyššie k prémii, minimálne v hlavách zakladateľov značky. Nie každý do toho tak vidí, niekto im to zožerie, ale súhlasím, že pod lupou tam tej prémie moc nie je.
99% je 100% vyrok jeho prianí, QQ je predsa len skor mestske SUV (medzimestske), toto DS mi pride trochu s vacsimi ambiciami pri pouzitelnosti, aj cenou... pri "cene od" pri QQ je to pochopitelne
porovnavat alfu s lexusom snad ani nejde ( lexus je vzdy o dva levely inde )
... ;-) ale k veci
kedze DS 7 crossback je SUV a SUV su dnes v kurze mohlo by to auto fungovat aj napriek svojej "sialenej" cenovke a docela neznamemu logu na maske pre vacsinu zakaznikov.... velkostne mi to pride nieco medzi Q3 a Q5 ... v podstate je to auto velkosti sportagu a RAV-ky... len je ( verim ze nie len cenou ) kusok vyssie posadene ... v reale som ho este nevidel ale dizajn mi pride nieco ako krizenec audi a borgwardu ... teda taky kusok europsko-cinsky gulas... ale tak eu tu nebude prioritny trh takze chapem... kazdopadne drzim palce... toto je urcite daleko lepsi a zmysluplnejsi pocin ako to nove 2 tonove el. suv od medu bedu za 2 melony hrajuce sa na eko auto :yes:
Pokud nevidíš rozdíl mezi "ti nejlepší umí u svých modelů i silnější motory" a "ponuka vyrazně silnejsie motory", pak jen potvrzuješ, že nerozumíš psanému textu.
A pokud ve článku píšou o premii, já se ohradím, že na premii to nemá ani pohon ani motory, a že vidím v DS7 mainstream, ty to sám svou větou "jasne na premiu este nema, ale to snad ikto nemysli", přičemž ten koment ale začneš prohlášením, "to su keci", pak nevím, co čekáš, že si o tvých schopnostech porozumět textu a logické argumentace můžu myslet... :-!
Další, co argumentuje proti vlastním hypotézám, kde já píšu o tom, že nějaký jiný mainstream "ponuka vyrazne silnejsie motory"?
"Jasně, na premiu este nema, ale to snad ani nikto nemysli..." Četls vůbec ten test?
Nechápu, proč tu někteří musejí neustále dokazovat, že nejsou schopni chápat psaný text a reagovat jinak, než jako desetileté děcko, kterému někdo sebral hračku. :-!
60% takychti aut sa preda so 4kolkou, takze tato kvazipremia je dopredu odsudena na neuspech. zbytocne alcantarou vylepene auto s vysokym taziskom a prednym nahonom a podpriemernym motorom.
Za nic se neschovávám...:
To, že se lidi zařazujou do průběžného pruhu když jedou šedesátkou, je zkrátka nebezpečné, i když uznávám, že za to ne vzdy může jejich auto. A stává se mi to dnes a denně. Možná, kdybych nebyl i.Diot a radší jel furt v levým nebo aspoň prostředním jako všichni ostatní ignoranti, třeba by mě to tak nes*alo.
...ale možná neříkám celou pravdu:
Taky totiž nemám rád že potom, co se ukončí další kolo elefantenrennen [odkaz] , tak to vždycky tomu prvnímu autu trvá neskutečně dlouho, než se zase vyškrábe na nějakou slušnou rychlost a klidí se z cesty. Ale vadí mi to daleko méně, protože mě to sice možná otravuje, ale rozhodně neohrožuje.
Ať tak či onak, aby vlajková loď DS Automobile dělala stovku za přibližně půl věčnosti, to mi teda rozhodně nepřijde odpovídající. Ne v současné době a současném provozu. U nějaké fabie a fiesty, které se na dálnici podívají maximálně v pátek večer tam a v neděli večer zpátky, to beru - ale u aut, která jsou stavěná na intenzivní ježdění, mi to hlava nebere.