Testy
Designer sa nahodou nezahladel do Q3 a Q5? >😁
koncern VW je najväčší plagiátor, konkrátne audi kopíruje tvar citroenu cactus,
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
Konecne sa zabozruti poucili ako ma vyzerat auto ked chcu aspon hovorit o premii, ci uz nie je pre tuto znacku neskoro ukaze az cas a predaje. Skoda ze cestu musi razit suv a nie daka elegantna limuzina, ale doba je uz taka, v Porsche by vedeli rozpravat. P.S.: nemam sice ziadne predsudky voci francuzskej technike, ale na tie svetla rotujuce pri kazdom odomknuti sa uz servisaci isto tesia >😁
a tady je to vskutku správně s dávkou toho francouzského šarmu. Vynechat ty kecy o prémii a je to celkem bez připomínek. Absence 4x4 je nutná a snad to jednou vezmou z Opla.
koncern VW je najväčší plagiátor, konkrátne audi kopíruje tvar citroenu cactus,
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
ked sa pozrieš z boku, tak posledný stĺpik audi/myslím q2/ je total kopia cactusu,
dokonca celý bočný tvar,
ked sa tento citroen začal dobre predávať, tak koncern okamžite pristúpil k plagiátorstvu,
toto ho ostatne sprevádza už zopár desaťročí
Jo, luxus, kterymu to trva na stovku deset sekund..
...teda asi, dyt tenhle kram nema zrychleni psany ani v konfiguratoru, ani v datasheetu! Myslim, ze je na case prerovnat priority, aktivni bezpecnost, ke ktery vykon jednoznacne patri, je dulezita. Nehlede na to, ze jsou takovyhle cisla nedustojna radoby luxusniho modelu. Tyhle stroje, ktery na konci prumernyho nemodernizovanyho pripojovaciho pruhu jedou sotva stovkou, jsou zkratka za trest... >😒]
A tamhle vzadu se hlasi Q5 a X3, ze prej takovou linou mrchu pod kapotu ani nenabizeji! A XC60 teda uznava, ze s podobnym lenochem sice zacina, ale aspon nekonci...
...teda asi, dyt tenhle kram nema zrychleni psany ani v konfiguratoru, ani v datasheetu! Myslim, ze je na case prerovnat priority, aktivni bezpecnost, ke ktery vykon jednoznacne patri, je dulezita. Nehlede na to, ze jsou takovyhle cisla nedustojna radoby luxusniho modelu. Tyhle stroje, ktery na konci prumernyho nemodernizovanyho pripojovaciho pruhu jedou sotva stovkou, jsou zkratka za trest... >😒]
A tamhle vzadu se hlasi Q5 a X3, ze prej takovou linou mrchu pod kapotu ani nenabizeji! A XC60 teda uznava, ze s podobnym lenochem sice zacina, ale aspon nekonci...
ok, len sa neskrývaj zbabelo za aktívnu bezpečnosť keď si už taký hustý.
Za nic se neschovávám...😒br />
To, že se lidi zařazujou do průběžného pruhu když jedou šedesátkou, je zkrátka nebezpečné, i když uznávám, že za to ne vzdy může jejich auto. A stává se mi to dnes a denně. Možná, kdybych nebyl i.Diot a radší jel furt v levým nebo aspoň prostředním jako všichni ostatní ignoranti, třeba by mě to tak nes*alo.
...ale možná neříkám celou pravdu:
Taky totiž nemám rád že potom, co se ukončí další kolo elefantenrennen [odkaz] , tak to vždycky tomu prvnímu autu trvá neskutečně dlouho, než se zase vyškrábe na nějakou slušnou rychlost a klidí se z cesty. Ale vadí mi to daleko méně, protože mě to sice možná otravuje, ale rozhodně neohrožuje.
Ať tak či onak, aby vlajková loď DS Automobile dělala stovku za přibližně půl věčnosti, to mi teda rozhodně nepřijde odpovídající. Ne v současné době a současném provozu. U nějaké fabie a fiesty, které se na dálnici podívají maximálně v pátek večer tam a v neděli večer zpátky, to beru - ale u aut, která jsou stavěná na intenzivní ježdění, mi to hlava nebere.
...ale možná neříkám celou pravdu:
Taky totiž nemám rád že potom, co se ukončí další kolo elefantenrennen [odkaz] , tak to vždycky tomu prvnímu autu trvá neskutečně dlouho, než se zase vyškrábe na nějakou slušnou rychlost a klidí se z cesty. Ale vadí mi to daleko méně, protože mě to sice možná otravuje, ale rozhodně neohrožuje.
Ať tak či onak, aby vlajková loď DS Automobile dělala stovku za přibližně půl věčnosti, to mi teda rozhodně nepřijde odpovídající. Ne v současné době a současném provozu. U nějaké fabie a fiesty, které se na dálnici podívají maximálně v pátek večer tam a v neděli večer zpátky, to beru - ale u aut, která jsou stavěná na intenzivní ježdění, mi to hlava nebere.
neviem co brani intenzivnimu jezdeni viac, ci rozum, alebo 0-100 za 10s... to pruzne zrychlenie omnoho dolezitejsie pri intenzivnom jazdeni bude presvedcivejsie ako cas 0-100....
Tolik textu k obhajobě nesmyslu? 99% problému, který popisuješ je v řidiči, nikoli v autě. A to jedno procento jsou Favority a Feldy.
0-100 to da za 9.5s podla merani. 40-140 ma za 15s.
Nie zeby to boli nejak hodnotne casy, ale zaujimalo by ma co ich ma vyrazne lepsie, aby to podla teba netrvalo vecnost. Samozrejme predpokladam, ze podjde o cenovo relevantnu konkurenciu.
Jedine co ma napada su zadokolky a to sme zase u premie v inej cene...
Pre predstavu Tiguan je rovnaka mizeria s lepsim odpichom vdaka 4x4 - [odkaz]
Nie zeby to boli nejak hodnotne casy, ale zaujimalo by ma co ich ma vyrazne lepsie, aby to podla teba netrvalo vecnost. Samozrejme predpokladam, ze podjde o cenovo relevantnu konkurenciu.
Jedine co ma napada su zadokolky a to sme zase u premie v inej cene...
Pre predstavu Tiguan je rovnaka mizeria s lepsim odpichom vdaka 4x4 - [odkaz]
Neplácej kraviny = tuctovej 2litr nafta se zařadí a zrychlí = naprosto no problem. Benzín má 165 kW i já pamatuju dobu kdy to měly 6tiválce. Hybrid za rok má 300 koní = tak si řikáš čim asi jezdíš? Nebo mám bejt eště pichlavější = co nejvýkonnější si řídil? >😒]
proste chceš rýchle auto, to je ok a žiadaš to aj od ds7, ktorý dotiera na prémiu, ok. Len autá do 10 s / 200 kmh sú aktívne bezpečné, o nejakej nebezpečnosti by sme sa mohli baviť nad 15 s / 160. To, že mnohí šoféri nevyužívajú potenciál motora je iná vec. Mne sa na malom svišťovi 90k 11/180 na diaľnici prakticky nestalo, že by som niekoho zdržoval, pripájam sa na trojku/štvorku úplne v pohode a pri zrýchlení trebárs z 80 cez trojku a štvorku nezdržujem ani silné autá (niežeby som im to natieral, to zas nie).
Jen drobná, čím v této chvíli DS7 dotírá na prémii?
Už aby na těch dálnicích začali dělat semafory = a to 0-100 mělo konečně smysl = kterej mu tolik lidí dává 😄
Mnohem podstatnější jak se pohonný ústrojí chová = prodlevy při zašlápnutí pedálu sou známý u jedný prémiový značky = to naštěstí ani tuctvej mainstream PSA nedělá 😉
Mnohem podstatnější jak se pohonný ústrojí chová = prodlevy při zašlápnutí pedálu sou známý u jedný prémiový značky = to naštěstí ani tuctvej mainstream PSA nedělá 😉
Myslím, že tím to u DS nekončí. Dojem kvality z interiéru dělají i jiné detaily než jen kůže. Člověk s hodnocením může být hned hotový a říct, že je to jen přeznačkovaný citrón a nebo se prostě svezu. Ale není to první hodnocení interiéru DS7, kdy čtu, že působí kvalitně a luxusně.
A vlastně proč ne? O tom, že použitá technika není ani průměr mainstreamu by se dalo polemizovat.
S tím 4x4 tě nějak nechápu. Co myslíš tím "takto zaměřenému autu je k ničemu" - jak zaměřenému? Je to SUV. Jak musí být zaměřené auto, aby mu bylo k něčemu? Má to vyšší světlou výšku, je tedy určené i mimo silnice. Jak ty víš, kam kdo s takovým SUV jezdí? Nicméně, pokud vím, 4x4 přijde s hybridem.
"Jasne, na premiu este nema, ale to snad ani nikto nemysli." - omyl, takovej Hamuna tvrdí, že je to víc prémie než D3.
To bláto jsem zažil před dvěma týdny. Projel jsem se staženým zadkem stovky metrů. S předokolkou bych leda volal ten traktor.
Motorizace považuji za mainstreamový průměr. Zajímavý bude až hybrid.
btw tie elektrony su nie len seredne, ale fakt male na tom aute..
"Jasně, na premiu este nema, ale to snad ani nikto nemysli..." Četls vůbec ten test?
Nechápu, proč tu někteří musejí neustále dokazovat, že nejsou schopni chápat psaný text a reagovat jinak, než jako desetileté děcko, kterému někdo sebral hračku. :-!
A pokud ve článku píšou o premii, já se ohradím, že na premii to nemá ani pohon ani motory, a že vidím v DS7 mainstream, ty to sám svou větou "jasne na premiu este nema, ale to snad ikto nemysli", přičemž ten koment ale začneš prohlášením, "to su keci", pak nevím, co čekáš, že si o tvých schopnostech porozumět textu a logické argumentace můžu myslet... :-!
Sem zvědavej na hybridní verzi
... 😉 ale k veci
kedze DS 7 crossback je SUV a SUV su dnes v kurze mohlo by to auto fungovat aj napriek svojej "sialenej" cenovke a docela neznamemu logu na maske pre vacsinu zakaznikov.... velkostne mi to pride nieco medzi Q3 a Q5 ... v podstate je to auto velkosti sportagu a RAV-ky... len je ( verim ze nie len cenou ) kusok vyssie posadene ... v reale som ho este nevidel ale dizajn mi pride nieco ako krizenec audi a borgwardu ... teda taky kusok europsko-cinsky gulas... ale tak eu tu nebude prioritny trh takze chapem... kazdopadne drzim palce... toto je urcite daleko lepsi a zmysluplnejsi pocin ako to nove 2 tonove el. suv od medu bedu za 2 melony hrajuce sa na eko auto :yes: