Ekonomika
Dost by mě zajímalo na co si to Audi hraje, dělá v tom akorát zmatek. Co bylo špatného na 1.5 TFSI? Co si asi tak zákazník má představit pod označením 35 TFSI? Fakt nevím...
Auto je jinak ucházející, ale za 2l benzin 190k v ceně přes milion? Hmmm Ateca FR 2.0TSI 190k za 777tis :yes😒br />
Jako chápu, že je to prémie, ale 1mio je jen základ >😁
Auto je jinak ucházející, ale za 2l benzin 190k v ceně přes milion? Hmmm Ateca FR 2.0TSI 190k za 777tis :yes😒br />
Jako chápu, že je to prémie, ale 1mio je jen základ >😁
Koupíš si Audi aby sis leštil ego a pak máš mít na zadku 1,5?
Jedna nově založená francouzská prémiová automobilka dává do nejvyššího modelu v Evropě max 1,6 benzín a 2,0 naftu. Tady máš u druhého stupně dvoulitrový benzín, tedy o jakém honění ega píšeš?
Myslíš asi tuhle [odkaz] 😉
A bez ironie radši 1.6 165 kW než na dva válce jedoucí 1.5 TSi = i když ty 4 kW co dává nejvýkonnější verze 45TFSI tam prostě sou to jo 😄
A s ironií = kdo radši 7cukcuk než 8st. hladce řadící 8st. HDM automat
Jj tak zlý to je s Audi = a buďme rádi že tu neni 3.0TDI = to je fakt těžká volba jestli 7cukcuk nebo ZF8HP = která je v tom chudinka nevinně = nicméně to spojení je tristní
A bez ironie radši 1.6 165 kW než na dva válce jedoucí 1.5 TSi = i když ty 4 kW co dává nejvýkonnější verze 45TFSI tam prostě sou to jo 😄
A s ironií = kdo radši 7cukcuk než 8st. hladce řadící 8st. HDM automat
Jj tak zlý to je s Audi = a buďme rádi že tu neni 3.0TDI = to je fakt těžká volba jestli 7cukcuk nebo ZF8HP = která je v tom chudinka nevinně = nicméně to spojení je tristní
To mas ale rovnaku otazku ako pri DS, co robi Audi Q3 premiovym?
2 litrovy diesel a 2 litrovy benzin? 4x4? Rozsah vykonov nicim nevybocujuci z mainstreamu? (ani nie na vrchole mainstreamu).
V podstate je to to iste v bledo modrom. Za viac penazi dostanes lepsie poskladane auto a viac extras. Technika je len standard.
Samozrejme bude SQ3, ale to bude aj silnejsia DS7 jediny rozdiel by bolo RS Q3, ale to neexistuje a vlastne je to aj dobre >😒]
2 litrovy diesel a 2 litrovy benzin? 4x4? Rozsah vykonov nicim nevybocujuci z mainstreamu? (ani nie na vrchole mainstreamu).
V podstate je to to iste v bledo modrom. Za viac penazi dostanes lepsie poskladane auto a viac extras. Technika je len standard.
Samozrejme bude SQ3, ale to bude aj silnejsia DS7 jediny rozdiel by bolo RS Q3, ale to neexistuje a vlastne je to aj dobre >😒]
Tak asi nelze čekat, že bude šestiválec ve všech kategoriích aut. DS7 pasuje ke Q5, a ta šestiválce má. Dále motor podél, a (prozatím ;-\ ) špičkový pohon 4x4. DS7 bude mít šidítko (které by mi stačilo, ale furt to nebude plnohodnotné 4x4).
U Audi bylo na zadku jen TFSI, takže objem by tam vidět nebyl. Alespoň většina audi co vídám tam má jen TFSI bez označení objemu.
Je dobrym zvykem mit v ceniku polozku "odstraneni oznaceni motorizace / vybavove linie", a to bez priplatku. Stydi-li se nekdo za 1,5tsi, mohl se s tim tedy poprat i se starym, mnohem logictejsim znacenim motorizaci. Tohle nove znaceni je vazne jak u blbejch na dvorku.
Holt se musí za každou cenu o***t po konkurenci, vidí u blbých na dvorku sedět Mergl a BMW, tak si tam musí sednout také.
"Logiku" ve znaceni motorizaci zvlaste BMW jsem kritizoval take, ale tady se musi uznat ze Audi, ktere do te hry naskocilo jako posledni, proste bere prvni misto.
U MB i BMW je to značení sice taky trochu zmatečné, ale pořád míli rozumnější, než u Audi.
No mě je to srozumitelné úplně stejně. Třeba z označení 50d, 400d a 50 TDI jde poznat pouze jedinou věc, že jsou to diesely. Ani jedno není pětilitr/čtyřlitr, ani jedno není osmiválec, pouze znalý ví, že všechno jsou to třílitrové šestiválce.
Tak třeba -30i u BMW výkonově pořád odpovídá dřívějšímu třílitru. Mají stále stejné označení jako roky měli, jen "stejných" výkonů dosahují menšími motory. Ano, i to je fejk, i to se mi nelíbí. MB dtto. 220D - i když z toho nepoznám přesný objem, mám docela slušnou představu.
Ale označení 50TDI to je co? A3 30TFSi - to je výkon cca třílitru? A sakra, to je 1,0TSI 85kw. Nemám ponětí, co si pod tím mám představit. Nulová návaznost na dřívější označení. Vylhané důvody. I když mi to může být jedno, dost mě to se.re. Jako fandu značky. Věc udělaná pro nic. Výmysl tupého manažera. Proč by to mělo být jednoduchý a tradiční, když to může být de.bilní a nicneříkající. Nové koště asi potřebovalo dobře mést. Dej blbovi funkci a vymyslí lejstro. Sem se nějak rozohnil 😄
Můj pohled. 😉
Ale označení 50TDI to je co? A3 30TFSi - to je výkon cca třílitru? A sakra, to je 1,0TSI 85kw. Nemám ponětí, co si pod tím mám představit. Nulová návaznost na dřívější označení. Vylhané důvody. I když mi to může být jedno, dost mě to se.re. Jako fandu značky. Věc udělaná pro nic. Výmysl tupého manažera. Proč by to mělo být jednoduchý a tradiční, když to může být de.bilní a nicneříkající. Nové koště asi potřebovalo dobře mést. Dej blbovi funkci a vymyslí lejstro. Sem se nějak rozohnil 😄
Můj pohled. 😉
V principu to dnes mají značené nesmyslně všichni, jen někdo o něco méně, někdo o něco více.
Jasně, a v tomhle případě Audi o něco více. Hloupý je to u všech.
"Marketéři" od Audi si zřejmě řekli, když už s tím jdeme na trh jako poslední (z D3), tak si tam dáme ještě vyšší čísla, než dává konkurence.
Začalo s tím BMW a ostatní se po(s)tupně přidali.
Začalo s tím BMW a ostatní se po(s)tupně přidali.
Asi nová móda dávat označení 35 a 40 místo klasického obsahu. Asi to má být jistý druh inovace ze strany Audi!
Ceny nekomentuju. Jsou to jen cenikove polozky, ktere se mohou menit.