Novinky
pejcl.jiri
6
S tou cenou jste to dost podstřelili. GT86 začíná na 820 tisících, Supru odhaduju okolo 1,2M. Bohužel. Pod 1M by to byla paráda.
Kde se vzal ten úžasný obrázek? Doufám, že nemá s realitou moc společného. 8-s
Prodávat benzínové auto, které vláčí břicho po zemi? :no:
No tak podme v style GT86.
Nema to kufor, neodvezies obcas 4-5 ludi, nie je to hothatch. A samozrejme entry level motor bude mat o 50k menej ako top HH. Ja viem, boli tam aj ine chutovky isto.
Co sa tyka ceny, tiez myslim, ze to zacne cez 1M/40K (ale ten 4valec v "zaklade" by blizko mohol byt). Tych 1.2/50K bude dobry odhad za 6valec.
Nema to kufor, neodvezies obcas 4-5 ludi, nie je to hothatch. A samozrejme entry level motor bude mat o 50k menej ako top HH. Ja viem, boli tam aj ine chutovky isto.
Co sa tyka ceny, tiez myslim, ze to zacne cez 1M/40K (ale ten 4valec v "zaklade" by blizko mohol byt). Tych 1.2/50K bude dobry odhad za 6valec.
zhruba stejné jako u BMW. S jménem Supra si to Toyota může dovolit.
Na kterém trhu? Toyota má dnes všechno, jen ne pověst výrobce řidičských a sportovních aut (O GT86 nikdo neví, protože se neprodávají). Většina mladých lidí Supru nepamatuje, je to už dlouho. Je to od Toyoty sympatický riskantní krok. spíše myslím, že neprorazí.
Likvidace legendy se neodvratne blizi. Toyota s nespolehlivymi tuberackymi BMW motory, ktere se ani ve snu nemuzou rovnat puvodnimu 2JZ sestivalci, znamemu svou spolehlivosti a robustnosti. Spolehlivost nove Supry bude obdobna jak u BMW - mizerna. Toyota si zadelava na prusvih. :-! :no: :no:
Když odhlédnu od toho, že R6 od BMW jezdí a jezdí, co by tasm Toyota jako měla dát? >😁
Třeba 2GR s kompresorem co se dává například do Lotusu Exige nebo Evora, 430 hp nebo hafo jiných variant této V6.
[odkaz]
[odkaz]
nechci se zastávat bmw ale kolik takovej motor stojí, to by ta toyotka byla dražší než z4.. lotus je přece jenom jiná liga než bmw..
Tahle V6 se v různých modifikacích dává do mnoha modelů Toyoty, takže jeho cena určitě nebude problém (sami sobě si asi určují cenu jakou chtějí a další model by znamenal jenom vyšší sériovost a tudíž další pokles ceny). Spíše by kompresorová varianta mohla narazit na nesmyslné regulace CO2, kde asi vykazuje vyšší spotřebu než turba. Ale zase kompresor je kompresor, na to se žádné turbo reakcemi nechytá.
To je super, ze vo svetovom meradle aspon niekto je zorientovany. Nie ako ti blbi inzinieri z Toyoty, ci BMW, s tymi sfalsovanymi technickymi informaciami. Naviac tie nezmyselne data, co ziskavaju z X rozlicnych motosport serii. Oni fakt nic nechapu. Fujtajbl.
Tak tu asi strieľaš vedľa,motory N55 a B58 sú perfektné a aj spoľahlivé.
No R6 síce potrebuje viac miesta na zástavbu čo u takto zameraného auta nevadi,ale je oproti V6 je to kultivovanejší motor a auto ako celok sa bude asi lepšie ladit.
No R6 síce potrebuje viac miesta na zástavbu čo u takto zameraného auta nevadi,ale je oproti V6 je to kultivovanejší motor a auto ako celok sa bude asi lepšie ladit.