Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Jak to vypadá uvnitř elektrického závoďáku Seatu? Útroby ukazuje povedená animace

14 komentářů

traveldrive
Sakriš, a ešte od Seatu... Ekoterorizmus v podaní VW Group. :-!
Anonym
To nemůže zajímat nikoho na světě. :-!
Avatar - elektrikar
elektrikar
To jste asi trochu mimo, když máte 4 palce dolu a pouze 3 nahoru >😁 >😁 >😁 Resp. jste asi trochu "omezený" >😁
kalousek
Dost bych pochyboval že optimální pracovní teplota elektromotoru je 120 ° jak se píše v článku. Spíše myslím že tohle je mezní teplota a skutečně optimum bude výrazně níž.
Ale nebudu do toho víc rýpat a raději popřeji všem hezké Vánoce
traveldrive
Pekné Vianoce taktiež.
DonVito
Je to tak. 120° je limit.
Ale presto za tento clanek spise :yes: narozdil od toho o ekoterorismu..

Smysluplnejsi informace zde😒br /> [odkaz]

Jinak se zadnim pohonem toho na okruhu moc nenarekuperuje 😄 V tom je ta animace vtipna, kdyz u regenerativniho brzdeni ukazuje na predni kola, kde jsou jen klasicky brzdy >😁
A ctyri motory vzadu mne zni taky jako zhovadilost >😁
Ale preju taky pekne svatky.
Avatar - elektrikar
elektrikar
To je proto, že Seat neumí uděla elektromotor o výkonu 250kW jako Tesla :-! Aneb všichní ví že něco nejde i přes zjevnou realitu - Tesla to vyrábí a prodává... 8-s

Prostě Tesla přitahuje špičky v mezioborovém inženýrství ať se nám to líbí, nebo ne.

Zdroj: [odkaz]
DonVito
Jj Tesla pritahuje spicky. Bohuzel tady se vsichni bavi o ponziho schematech a podobnych blbostech.

A Seat bastli dohromady 4 motory.
Kdyby byly dva, tak nereknu.
Ale oni proste kdyz jim dva nestacily, tak tam dali 4.

To je nehorazny bastl hodny tak maximalne nejaky garazovy firmy.
DonVito
A jeste poznamka k Seatu, ktery patri k VW - nejvic nejlepsimu koncernu, ktery bude na spici elektrorevoluce.

Tak pohon Seatu je od chorvatske firmy RIMAC 😄

Nejsem si jisty, ale myslim, ze obdobne to bylo s I.D.R na Pikes Peak a zrejme Rimac vyvine i pohon Taycanu pro Porsche..

Jo VW je jednicka, zatim. Ale v elektromobilite uz ji vlak ujel.
Avatar - elektrikar
elektrikar
Optimální pracovní teplota elektromotoru je -273,149 °C (absolutní nula) kdy dochází k jevu známénu jako supravodivosti a motor pak může pracovat s účinností blížící se 100%. Oproti tomu konvenční synchronní 3 fázový elektromotor používáný v dnešních elektromobilech je schopen pracovat s účinností pouze 97%.

Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Obohacovat sa a otravovat reklamami pri volne dostupnom videu, ktore ste si pozicali a nemate na nom ziadnu zasluhu.. ubohe.
DonVito
Me spis zarazi, ze jeden autor poklada elektrozavody za ekoterorismus a druhy pise o povedene animaci elektrickyho zavodaku.

Slovy M.Stepanovkeho: Je to jeste vubec zavodak, kdyz jen baterky vazi 450kg?

Jsem zmaten 😄
Avatar - elektrikar
elektrikar
Tomu se říká schizofrenie >😁
Arese
Pohled do auta jako do nějaké transformátorovny. Hnus. To se má jako někomu líbit, nebo to někoho vzrušovat?!
Takový pohled pod kapotu Mustangu V8, to je paráda! 😄A co teprve ten aktustický zážitek, když tu strojovnu majitel nahodí! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: