Videa
traveldrive
1
Sakriš, a ešte od Seatu... Ekoterorizmus v podaní VW Group. :-!
To nemůže zajímat nikoho na světě. :-!
Dost bych pochyboval že optimální pracovní teplota elektromotoru je 120 ° jak se píše v článku. Spíše myslím že tohle je mezní teplota a skutečně optimum bude výrazně níž.
Ale nebudu do toho víc rýpat a raději popřeji všem hezké Vánoce
Ale nebudu do toho víc rýpat a raději popřeji všem hezké Vánoce
Je to tak. 120° je limit.
Ale presto za tento clanek spise :yes: narozdil od toho o ekoterorismu..
Smysluplnejsi informace zde😒br /> [odkaz]
Jinak se zadnim pohonem toho na okruhu moc nenarekuperuje 😄 V tom je ta animace vtipna, kdyz u regenerativniho brzdeni ukazuje na predni kola, kde jsou jen klasicky brzdy >😁
A ctyri motory vzadu mne zni taky jako zhovadilost >😁
Ale preju taky pekne svatky.
Ale presto za tento clanek spise :yes: narozdil od toho o ekoterorismu..
Smysluplnejsi informace zde😒br /> [odkaz]
Jinak se zadnim pohonem toho na okruhu moc nenarekuperuje 😄 V tom je ta animace vtipna, kdyz u regenerativniho brzdeni ukazuje na predni kola, kde jsou jen klasicky brzdy >😁
A ctyri motory vzadu mne zni taky jako zhovadilost >😁
Ale preju taky pekne svatky.
To je proto, že Seat neumí uděla elektromotor o výkonu 250kW jako Tesla :-! Aneb všichní ví že něco nejde i přes zjevnou realitu - Tesla to vyrábí a prodává... 8-s
Prostě Tesla přitahuje špičky v mezioborovém inženýrství ať se nám to líbí, nebo ne.
Zdroj: [odkaz]
Prostě Tesla přitahuje špičky v mezioborovém inženýrství ať se nám to líbí, nebo ne.
Zdroj: [odkaz]
Jj Tesla pritahuje spicky. Bohuzel tady se vsichni bavi o ponziho schematech a podobnych blbostech.
A Seat bastli dohromady 4 motory.
Kdyby byly dva, tak nereknu.
Ale oni proste kdyz jim dva nestacily, tak tam dali 4.
To je nehorazny bastl hodny tak maximalne nejaky garazovy firmy.
A Seat bastli dohromady 4 motory.
Kdyby byly dva, tak nereknu.
Ale oni proste kdyz jim dva nestacily, tak tam dali 4.
To je nehorazny bastl hodny tak maximalne nejaky garazovy firmy.
A jeste poznamka k Seatu, ktery patri k VW - nejvic nejlepsimu koncernu, ktery bude na spici elektrorevoluce.
Tak pohon Seatu je od chorvatske firmy RIMAC 😄
Nejsem si jisty, ale myslim, ze obdobne to bylo s I.D.R na Pikes Peak a zrejme Rimac vyvine i pohon Taycanu pro Porsche..
Jo VW je jednicka, zatim. Ale v elektromobilite uz ji vlak ujel.
Tak pohon Seatu je od chorvatske firmy RIMAC 😄
Nejsem si jisty, ale myslim, ze obdobne to bylo s I.D.R na Pikes Peak a zrejme Rimac vyvine i pohon Taycanu pro Porsche..
Jo VW je jednicka, zatim. Ale v elektromobilite uz ji vlak ujel.
Optimální pracovní teplota elektromotoru je -273,149 °C (absolutní nula) kdy dochází k jevu známénu jako supravodivosti a motor pak může pracovat s účinností blížící se 100%. Oproti tomu konvenční synchronní 3 fázový elektromotor používáný v dnešních elektromobilech je schopen pracovat s účinností pouze 97%.
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Zdroj: [odkaz]
Obohacovat sa a otravovat reklamami pri volne dostupnom videu, ktore ste si pozicali a nemate na nom ziadnu zasluhu.. ubohe.
Pohled do auta jako do nějaké transformátorovny. Hnus. To se má jako někomu líbit, nebo to někoho vzrušovat?!
Takový pohled pod kapotu Mustangu V8, to je paráda! 😄A co teprve ten aktustický zážitek, když tu strojovnu majitel nahodí! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Takový pohled pod kapotu Mustangu V8, to je paráda! 😄A co teprve ten aktustický zážitek, když tu strojovnu majitel nahodí! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: