Náklady německého automobilového koncernu Volkswagen na řešení emisního skandálu budou v letošním roce činit 5,5 miliardy eur (141 miliard Kč) a v příštím roce další zhruba dvě miliardy eur.
A nejlepší na tom je že opravdoví poškození (to jest ti co musí inhalovat ty traktoristické výpary kolenovrtů) z té částky nikdy neuvidí ani korunu >:D šťastné a rakovinotvorné TDI všem >:D >:D >:D
"Zátah vodspodu", který je zcela směšný vůči ZÁTAHU VODSPODU, který je pociťován v BEV (battery electric vehicle) 150kW a výš... Měl jsem 103kW PD Passat, 103kW CR Superb a teď mám 125kW elektřinu. Až to dostanete do ruky (>2020), nebudete chápat a budete si klepat na čelo, že jste se nechali vodit výrobci za nos takovou dobu...
A aby toho nebylo dost, ten daňový poplatník: [odkaz] to zaceluje i s chlupama. Dále je třeba připočíst tu hordu pracovitých lidiček snědé pleti, kteří tak nějak pochopili jak fungovat.
Ale milé média máte smůlu i já se neustále učím a Peníze a MY jsou opět v oběhu. :yes:
Až zalehne s diagnózou, tak vás ten smích přejde a to už ani "zátah vodspodu" nepomůže. PROČ BY NAŠE DĚTI, KTERÉ MAJÍ PRACOVAT NA DŮCHODY SOUČASNÉ GENERACE, MĚLY PO CESTĚ DO ŠKOLY DÝCHAT RAKVINOMETY VYKUCHANÝCH LIDOVÝCH VOZÍTEK VW??? Kdo má svědomí, tak je mu to nepříjemné a s cinklým VW dlouho jezdit nebude...
porad ale ma a mel tenhle nemeckej "podvod" z wolfsburgu v realu lepsi emise, nez renault, volvo, ford, hyundai, fiat, opel, nissan, honda, subaru, mazda …
srovnatelnej nebo lepsi nez VW je snad jen bmw, citroen, Peugeot
staci se podivat na nezavisly vysledky testu v realnym provozu, misto toho abys tady vykrikovat takovyhle nesmysly
To je jedno,Evropa tohle podporovala..nebo nad tím alespoň zavírala oči.Pro vw byla osudová chyba tenhle podvod aplikovat i v USA..v zemi kde nemají žádnej vliv.. úřady ani média.Takže lhář a podvodník je oficiálně jen jeden..
moje plice nehlasujou podle toho, jestli nekomu byl podvod prokazanej nebo ne, ale podle toho, kolik jedu auto pred mnou vypousti.
a VW patri rozhodne do ty lepsi tretiny.
tedy radsi pojedu za dyzlpopelnici z VW, nez za dysl popelnici se znackou renault, volvo, ford, hyundai, fiat, opel, nissan, honda, subaru, mazda …
VW mel tu smulu, ze je pristihli v USA, kde proti nim shromazdili dost dukazu a ti se priznali.
EU to zas tak neresila a automobilky zatloukaly, zatkloukaly a zatloukaly az to zatloukly.
jak si jinak vysvetlujes, ze systemy na zneskodnovani jedovateho NOx prestavaly fungovat, kdyz se tocila vsechna 4 kola, kdyz teplota byla nizsi nebo vyssi nez teplota, pri jake se auta testuji, nebo kdyz se auto pohybovalo v rychlostech, pri kterych se test NEDC nedela …
kazdopadne vysledek dieselgate pred 3 lety je ten, ze podle posledniho testu jsou dyzly s euro 6c a euro 6d-temp cistsi, nez testovany vzorek benzinovych aut a to i pres to ze mnozi odbornici i "odbornici" tvrdili, ze to mozny není, nebo ze se auta extremne prodrazi. stacily pouhy 3 roky ...
Hehehe to je tak leda vlhký VW kolenovrtský sen, že ostatní podváděli taky. Čím dříve si přiznáš, že si kvůli ušetřené stokoruně zničil svým VW motorem životy několika rodin, tím lépe pro tebe i pro zbytek společnosti.
nikdy sem nic tak smradlavyho a jedovatyho jako je dyzl nemel
realita je kazdopadne takova, ze VW je mezi naftovejma jedometama v ty lepsi tretine a pritom je jedinej bitej.
a tohle nevidi jenom tupec
Elektronacisti a benzínofanatici si zase vybrali toho nejslabšího, nejzranitelnějšího a nejekologičtějšího. Je to spiknutí proti VW a jeho cleandiesel motorům co jsou jinak "v tý lepší třetině" >:D >:D >:D