Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
1
Poslední úspěch rendlíku! :yes: >:D
Uživatel_5340709
1
Pravda. :-)
KAVA
Ahoj, měl sem R25 2,85 TX asi 6 let, nájezd 350000km, motor 450000km, trochu oprejskaný, ale nezrezlý. Jelo a jelo, občas vzhledem ke stáří potřebovalo něco vyměnit, výkon pouhých 150k při 1300 kg dával pocit výstřelu a zároveň sliboval nezničitelnost motoru. Na emisích standartně hluboko v normě. Koráb především co do šířky, pohodlíčko, zadní nedělené sedačky dvěma čudlíky sklopit, ustlat spaní a hurá do hospody. Když sem to pujčoval kolegovi u Mnichova, řikám mu že má ject max 120 že si ho nechci vzít na svědomí... Po pár dnech se ptal jestli to může ject i 180... Ty jantare to tě nesmí při tom stáří ani napadnout!... No řikám to proto, žes mi to dal, jedu, balim cigáro...a najednou vono tam 200!!!
Arese
Druhá půlky osmdesátek a devadestáky byly v západní Evropě opravdu zlatou automobilovou érou s bohatou úrodou dodnes nezapomentutelných strojů, samozřejmě i těch francouzských.
R25 se mi vždycky moc líbila a facelift byl ještě hezčí (zejména zezadu). Autorovi jako vždy velký dík za vynikající práci! :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Po R25 už Renault v segmentu E skutečně žádný větší úspěch nezaznamenal (bohužel to platí nejen pro přímého nástupce Safrane, ale i pro současný Talisman, který doplatil na svou trapnou motorizaci). Podobně úspěšný jako o pár let dříve na tom byl na sklonku 80. let i Fiat se svojí parádní Cromou, Lancia s Themou, Afa se skvostnou164 a Peugeot se 605. Nástupci všech těchto parádních kočárů bohužel už tak úspěšní zdaleka nebyli a nadvláda Němců v tomto segmentu byla završena... :-O :-O :-O
R25 se mi vždycky moc líbila a facelift byl ještě hezčí (zejména zezadu). Autorovi jako vždy velký dík za vynikající práci! :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Po R25 už Renault v segmentu E skutečně žádný větší úspěch nezaznamenal (bohužel to platí nejen pro přímého nástupce Safrane, ale i pro současný Talisman, který doplatil na svou trapnou motorizaci). Podobně úspěšný jako o pár let dříve na tom byl na sklonku 80. let i Fiat se svojí parádní Cromou, Lancia s Themou, Afa se skvostnou164 a Peugeot se 605. Nástupci všech těchto parádních kočárů bohužel už tak úspěšní zdaleka nebyli a nadvláda Němců v tomto segmentu byla završena... :-O :-O :-O
Líbivost je samozřejmě věcí osobního vkusu, facelift považuji za takový uhlazenější, nenápadnější - ovšem starý model je alespoň pro mé oko designově výrazný a zajímavější.
I přes pár nepřesností v článku (neznalý by např.mohl snadno nabýt dojmu, že všechny jmenované (i ty nejmenované) prvky výbavy a verze byly k mání od samotného začátku, nebo že nespolehlivost prvních ročníků se mohla vyznačovat fatálním selháním důležitých orgánů - opak je pravdou, pětadváca "furt jede" jako tank, jen kontrolky blikají jak vánoční stromeček a Helmut (popř.Francois, Vincenzo,...ano, mužský hlas, nikoliv ženský) vám do řízení neustále kecá a vyhrožuje, abyste okamžitě, ale opravdu okamžitě zastavili - příčinou jsou pouze nedostatečně dimenzované konektorové spoje elektroinstalace především (ale nejen) v přístrojové desce) díky autorovi za něj a jen v jednom si asi dovolím s ním tak nějak více než nesouhlasit. A to že na motorizaci ZÁLEŽÍ. První polovinu požitku mám spojenou s vizuálními vjemy, potud můžeme (s drobnými výhradami) souhlasit, že nezáleží. Ale ta druhá polovina je prostě spojena s projevem motoru ve voze - ať jde o zvukový, či ten jízdní - a to mi s prominutím žádný 4-válec nedopřeje, co 6ti-válec v libovolné verzi, nechci se dobrovolně připravit o polovinu požitku z R25, chci ho celý. Mám ho ;-)
I přes pár nepřesností v článku (neznalý by např.mohl snadno nabýt dojmu, že všechny jmenované (i ty nejmenované) prvky výbavy a verze byly k mání od samotného začátku, nebo že nespolehlivost prvních ročníků se mohla vyznačovat fatálním selháním důležitých orgánů - opak je pravdou, pětadváca "furt jede" jako tank, jen kontrolky blikají jak vánoční stromeček a Helmut (popř.Francois, Vincenzo,...ano, mužský hlas, nikoliv ženský) vám do řízení neustále kecá a vyhrožuje, abyste okamžitě, ale opravdu okamžitě zastavili - příčinou jsou pouze nedostatečně dimenzované konektorové spoje elektroinstalace především (ale nejen) v přístrojové desce) díky autorovi za něj a jen v jednom si asi dovolím s ním tak nějak více než nesouhlasit. A to že na motorizaci ZÁLEŽÍ. První polovinu požitku mám spojenou s vizuálními vjemy, potud můžeme (s drobnými výhradami) souhlasit, že nezáleží. Ale ta druhá polovina je prostě spojena s projevem motoru ve voze - ať jde o zvukový, či ten jízdní - a to mi s prominutím žádný 4-válec nedopřeje, co 6ti-válec v libovolné verzi, nechci se dobrovolně připravit o polovinu požitku z R25, chci ho celý. Mám ho ;-)
Já měl R25 V6 Inection v a kční verzi spring. Ve vnitř mi keclala Gertruda (ženský nikoliv mužský hlas). Že auto jelo i když kde co svítilo. Dokonce i po průjezdu hlubokou kaluží a rozsvícení velké červené kontrolky stop s jízdou problém nebyl. Odešel ovšem modul který řídil otvíraní oken a ten nebyl zrovna levný a když odešel hlavní brzdový válec nefungovala ani spojka.
lordlord
2din radio neměl asi nikdo, dofukovací kožené sedačky, hrdý nápis V6 injection, turbo žralo jak zjednané, automat sebral snad polovinu výkonu, auto umělo mluvit...
V6 Turbo nežere zas tolik - pokud se starým turbem pojedu jak s V6 elektronickou atmosférou na důchodce v klobouku, veme si 10. Když budu chtět s atmosférou jet jako s turbem, ta si veme klidně 13 i víc bez ostychu. Když u turba hodím cihlu na plyn, 15 a letím nízko nad zemí >:-[]
pláša35
Jsem již léta fanda Renaultu a bývalým majitelem. Proto jsem strávil mnoho času pročítáním článků o různých Renaultech. Překvapilo mě, že v článku není uvedena verze Quadra. Jedná se o velmi omezenou sérii (tuším asi 800 ks) s pohonem 4x4. Autor ji patrně nezná. Zde na auto.cz jsem kdysi četl majitelovu recenzi. Dále ostře protestuji proti výroku, že řada 20/30 je hatchback. Tento výrok lze prominout laikovi, nikoliv odbornému sdělovacímu prostředku. Podobně jako výrok "motor nahání zadní kola". Řada 20/30 jest fastbackem. Prosím autora o korekci. Přední pohon R25 nebyl ničím výjimečným, neboť toto se uplatňovalo již na R16 představené r.1965.
Autorovi poděkování za připomenutí krásného vozu.
Autorovi poděkování za připomenutí krásného vozu.
'Quadra', nebo 'French Express' je R21 ve verzi 2.L Turbo Quadra (jinak Quadra byla i v atmosférické verzi), nikoliv R25, ta nikdy. 4x4 verze byla pouze speciál R20 Turbo (motor 1.6T z Fuega) pro Paříž-Dakar, karoserie R20TX + podvozek Trafic 4x4
Pepeboss
Jooj mali sme aj starší aj novší model nádherné auto aj dnes a futuristický disaijn palubovky bo megaa.a dovolenka dá chorvátska keď ja som spal vzadu pod sedačkou v priestoroch na nohy a sestra na sedačke nezabudnuteľné zážitky skvelé auto a išlo furt oba modely každé jedno sme mali od novoty
Achernar9
Taky jsem ho měl 9 - 10 let. 👌 R25 2,2 TX v automatu. Supr auto❗To pohodlí v křeslech jako v obyváku... 👍 Úžasný svezení. Po něm jsem přešel k Safránovi a s tím jezdím do dneška. Taky supr❗👍
×
Sdílení komentáře
×