Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Elektrické autobusy VDL Citea Electric míří do Amsterdamu

10 komentářů

kalousek
Zajímalo by mě v čem je výhodné umísťovat těžké baterie na střechu. U autobusu bych čekal že budou naopak dole pod podlahou, kde bývá místa dost.
martinecko
Nie je to vyhodne, je to skor nutnost aby bol zachovany bezbarierovy vstup pre vozickarov a matky s kociarmi.
ikoptak
U nízkopodlažních městských autobusů tam opravdu místa nazbyt není.
kalousek
jo to může být. V článku k tomu žádné foto nejsou, ale na stránkách výrobce je vidět že podlaha je skutečně hodně nízko
ikoptak
myslím že dnes už se jiné než nízkopodlažní pro městský provoz nedělají. Tak to asi nikoho nenapadlo zmínit. je to standart.
kalousek
Jo dík. Já už hodně let žádným autobusem nejel a pamatuju vlastně jen ty co se do nich ještě lezlo po schodech 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No nedělej si iluze. Já jsem teď do jednoho nízkopodlažního vlezl a zíral jsem. Jo, v autobusu jsem byla ale čekal mne ještě cca 40 centimetrový megaschod, pokud jsem nechtěl zůstat stát v uličce. Sedadla jsou totiž vysoko na takových piedestalech a to musí být člověk skoro horolezec aby se do nich dostal.
V krátkosti - co ubrali na vlezu, přebývá pod sedačkami. Rád bych viděl jak do těch to sedaček šplhá starší obyvatelé ČR.
MBRANOM
Objavili ameriku. To co bolo u nas za sociku , na slovensku porusili a na zapade to objavuju. Trolejbusy fungovali roky a dementi to porusili.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kde konkrétne porušili trolejbusy? BB? U nás v PO práve naopak sieť rozširujú a nakupujú nové. Budúci rok by mali doraziť aj trolejbusy s baterkami.
ASAP
éra elektroautobusů začíná, až to bude ve velkém, tak bude jedna velká radost takový autobus v elektrice uhasit. Na osobáky se alespoň pracuje na nehořlavé plachtě, ale zakrýt autobus a nebo náklaďák... ne všechno má výhody