Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý VW Passat B6: Opravdu je to takový průšvih? Klíčový je rok 2008!

VW Passat šesté generace označovaný jako B6 je obecně jedním z nejproblematičtějších vozů minulé dekády. Přesto se s ním stále setkáváme v ulicích v hojném počtu.
Zpět na článek
3. 1. 2019 08:33
3. 1. 2019 09:59
3. 1. 2019 08:36
3. 1. 2019 09:33
3. 1. 2019 13:28
3. 1. 2019 13:39
3. 1. 2019 14:02
3. 1. 2019 14:12
3. 1. 2019 14:24
3. 1. 2019 14:31
3. 1. 2019 16:45
3. 1. 2019 21:29
3. 1. 2019 21:54
4. 1. 2019 10:36
4. 1. 2019 07:14
4. 1. 2019 08:00
4. 1. 2019 08:19
4. 1. 2019 10:44
4. 1. 2019 17:20
3. 1. 2019 08:33
B6
Měl jsem 2009 103kW TDI 4mot manuál a do cca 200 tkm jsem měnil čidlo tlaku v turbu asi za 1300Kč. Jinak nic. Navíc s tím byla docela sranda, tenhle Haldex byl fakt nejlepší.

Na CC R36 vzpomínám do dneška, jezdil jsem s kusem co měl přes 200tkm s tím, že třeba posledních 40 byla půjčovna a nic moc tomu nebylo.

V interiéru do 120tkm nevrže nic, kolem 140 začne palubka a následně D sloupky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rokyta.p
3. 1. 2019 09:59
Re: B6
To jo, ale reálných 200tkm je skoro nové auto. Passaty a Oktávky mají v reálu 200-400tkm (tacho ale klasika 178k nebo 197k) úplně normálně.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 08:34
Vystřízlivění z platonické lásky
Přesně takový Passat byl někdy kolem roku 2010/2011 můj sen. Ovlivněn značně rodinou, kdy nám v garáži parkovala tehdejší generace VW Jetty jsem se vydal takového, tenkrát cca 3 letého Pašíka shánět.

Po legendami opředených B5 a B5,5, které byly opravdu v dost směrech poctivá a spolehlivá auta přišlo zjevení, na dobu velmi pohledné auto, etalon, který nevypadal špatně ani vedle tehdejších prémiovek. Proto se nám v garáži zabydlela i zmenšenina v podobě výše zmíněné Jetty, ale s naprosto spolehlivým motorem 1.6i (což jsme tehdy nevěděli, jak moc jsme měli při výběru štěstí i když né úmyslně).

Bylo tedy jasno, Passat kombi B6, motor 2.0TDi 103kw, ideálně 125kw. Už tehdy občas prosakovaly informace na některé problémy motorů 2.0 TDi, ale 1.9 77kw se zdála do takového auta slabá a navíc slabší, než má tehdejší dvojková Laguna Dci.

Po pár projetých kusech jsem trochu začal střízlivět:

Interiér hezký, ale i málo jeté kusy už kvalitami nedosahovaly na B5,5 (oloupané ovladače a tlačítka, volanty, prodřené sedačky, ošoupané čalounění.... dříve jsem si myslel ,že za to mohly jen čachry bazarníků a prodejců s kilometry, ale naší Jettu toto postihlo i při solidní údržbě za pár let a pár desítek tisíc km (prodávala se s 44 tisíc km) taky...).

Většině aut hučela ložiska, komfort byl solidní, ve srovnání s dobovým Superbem 2 až luxusní ale motor 2.0 103kw TDI byl velmi svižný, jízdně nejlepší na jinak vlastně průměrném autě.

Nebudu to protahovat, cesty po Passatech mne zavedly mezi tehdy ještě málo rozšířená Mondea MK4, kde jsem po prvním kilometru pochopil, že Passat B6 je i přes silnější motor zkoušeného auta někde o kvalitativní třídu níže , hlavně tou jízdou a prostorností. Léty se mi potvrdila "dobrá ruka" a i po pozdějších srovnávačkách, zkušenostech lidí z okolí, včetně kýžené spolehlivosti jsem nikdy nezalitoval.

Dnes už mi B6 tak krásná nepříjde i když jsou kusy, kterým to sluší, ale z hlediska nadčasovosti je tu pořád nestárnoucí B 5,5, která může hrdě nést ten pomyslný prapor spolehlivosti VW.

Ještě malé info k motoru TDI 2.0. Mám delší zkušenost s tímto motorem ve služebním Superbu II, ve verzi 125kw. aktuálně cca 215 tisíc najeto. Bojím se, kdy to příjde, ale zatím drží. Motor je velmi svižný, chvíli mu trvá, než se roztočí (příjde mi ,že 103kw verze šla rychleji do otáček), ale pak jede a na dálnici mu v Německu nedělá problém držet se kolem 200 km/h dlouhodobě. Spotřeba je i při svižnější jízdě do 6 na sto. Zbytek auta hodnotit nebudu, Passat B6 je ve všem lepší až na prostornost pro nohy pro cestující v zadu.

Suma sumárum, jízdně (myšleno dynamikou) vás může lákat, ale kdo kupuje v této cenové a hledá auto střední třídy, tak jděte bez váhání radši do Mondea MK4 (nebo něčeho takového), které je zmíněno i v testu, nebo když už to musí být koncern, přitlačte na B7.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 09:23
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Měl jsem ve firmě dva kusy, oba výroba konec r. 2005, koupeny únor 2006 za cenu oktavie, páč importér si desítky takových passatů postavil koncem roku na značky, aby zlepšil sejls figrs. Obě auta bohužel s 1,9 tdi, výbava nějaká prostřední, na rok 2006 dobrá, první rok výroby modelu, tedy problémy se daly čekat. Jenže žádné nepřišly, pamatuju jen jednu poměrně nepříjemnou věc, kdy v jednom z aut náhodně přestávala fungovat elektrika v řidičových dveřích, což vedlo ke komickým situacím, kdy nešlo natankovat palivo nebo řidič na zahraniční cestě nebyl schopen zaplatit mýto, protože neotevřel okno. Obě auta najela skoro 300 tis. km než šla o dům dál, jezdilo s nimi několik lidí, obchod, servis, takže něměla nijak výjimečné zacházení, přesto, že bych pozoroval nějaké nadměrné opotřebení interieru nemůžu říct, dokonce bych řekl, že loupání povrch. úpravy kolem ovladačů atp. určitě nebylo horší než u B5 nemluvě o mojí tehdejší E60. Co byla ovšem tragedie, to byla motorizace 1,9 tdi, jednou jedinkrát jsem s tím autem jel do D a zpět a přesto, že jsem se před uživateli toho auta tvářil statečně, tak nikdy více. Možná by pomohlo dát místo pětikvaltu šestikvalt, ale takto to byla předhlídka dunění a hučení, právě v dálničních rychlostech to byla úplná zvuková tortura. Zlepšilo se to kolem 180km/h, kdy už vládu přebíral aerodynamický hluk, jenže to už zas končil motor. Jízdně to bylo na předokolku velmi slušné auto, ale motorizace 1,9 tdi byla za trest. Z hlediska kvality smontování a výdrže jsem naopak nemohl mít žádné výhrady. ;-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 09:34
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Ahoj, díky za pořádnou osobní zkušenost, kterou ti tu za chvíli "rozstřelí" internetoví kovbojové, zanícení proti VW, protože osobní zkušenost je nic.......:D

Já jsem chvíli i o té 1.9 TDi uvažoval, protože o ní nekolovaly pověsti, jako o 2.0. S tím motorem mám pozdější zkušenost z O2 po Fl a musím přesně potvrdit, co píšeš. Hlučná, nevycválaná. Docela s ní jde jezdit někde po městě a v nižších rychlostech, osobně mi ale přišlo, že nad 150 se jí vyloženě už moc nechtělo a první, co mne taky napadlo bylo, že jí chybí 6. kvalt. Navíc mne nemile překvapila spotřeba, protože byla rovna té v dvojkovém, stejně starém Superbu s 2.0TDi 125kw. Čekal jsem od toho slavného motoru trochu víc.

Jízda v Passatu byla o level výše, než v srovnatelném Superbu (ten je dle mne strašný), ale dobové Mondeo bylo lepší a to jsem tehdy ještě nebyl Ford pozitive... :-)

Elektroniky jsem se taky nebál, šel jsem z Laguny II, vše ostatní mohlo být už jen lepší >:D

Zničené interiéry určitě byly i hodně vina nepoctivých km, takže to beru trochu s rezervou, ale viděl jsem to i na jiných autech koncernu té doby, včetně služebních Oktávek s nájezdy kolem 100 tisíc, které stočeny nebyly.

Tím příspěvkem jsem ale chtěl říct že i přesto, že to auto se mi líbilo a líbí, tak jsem rád, že jsem si ho nekoupil, protože jsem mohl mít štěstí na kus, nebo mne to auto mohlo totálně zruinovat, což byla docela vysoká pravděpodobnost. Se studentským příjmem jsem to tehdy neriskl :-)
3. 1. 2019 12:01
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Ono to auto není vůbec špatný, ani v zásadě nespolehlivý, jen se holt na rozdíl od B5/5.5 sypaly drahý/komplikovaný věci. Rozdíl mezi vrzajícíma ramenama u B5 a přidřenym motorem u B6 je celkem znatelnej.
Ještě když jsem dělal v taxíkách, tak jsem pravidelně poslouchal hororový příběhy od kluků, co si koupili poté, co byli spokojení s B5kou, na splátky kombíka B6 2.0TDI 16v PD ideálně s DSG a během půl roku to padlo na klice i na převodovce. Pro ně to byla obvykle cesta do exekuce.
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 12:09
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
No právě... ve světle toho posmívaní Francouzi s tísici malými bolístkami nakonec nevypadají tak zle ;)

Ale naštěstí tuto etapu už odvál čas.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 12:20
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Máš pravdu = z pohledu spolehlivosti = je osobní zkušenost = doslova nula nula nula.. nic ;-)
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 12:53
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
To je jistě pravda, ovšem vůbec největší komedie v diskusích o autech je přispěvatel s nulovou osobní zkušeností s čímkoliv vyjma nějakých hybridních toyot, za to s největším počtem komentů. Čirá esence brouka pytlíka. >:D
Avatar - KANKUNEN
3. 1. 2019 13:03
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Není třeba zkušeností, stačí rady tety Plety.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:04
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Ty někoho takovýho taky znáš? Že ty taky = jen kecáš >:D
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 13:08
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Rady tety Plety, autotip a jiné "zdroje". Ale poznal se, už zase kejhá. >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:15
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Jako vždycky = jen kece kecy a kecy >:-[]

Hele = co ti vadí? Umíš to říct? Popravdě? :-)

Že toho přečtu víc než ty? ;-)

Tak blbej = že bys věřil sám sobě 12:53 nejsi = víš že to je blekot = žejo? >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:21
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Takže, chtěl si upozorňovat na Trollení a to děláš v této diskuzi, k tématu jsi přidal jen jeden odkaz s reznoucím Passatem, jinak plky, bez zkušenosti ;)

Ber to pouze informativně.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:30
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Super = a všim sis že to je jen reakce = žejo? ;-)

Takže víš že troll = je jednoznačně a jasně = Dinar :-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:36
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Trollíš v celé diskuzi, nejen u Dinara, začal si už reakcí na můj příspěvek, která vůbec s B6tkou co společného ;)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:46
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
TAk znova a soustřeď se! To dáš ;-)

Podívej se na diskuzi = kdo trollí = ty seš tak mimo = že kritizuješ = moji reakci na trollig >:-[]

Tak která moje reakce se ti nezdála = dej čas :-)

Vnímáš že úplně nadoraz trollí = Dinar žejo? Nebo ani to ne? >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:59
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
12:20 v tomto vlákně. .
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 14:10
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
To si děláš prču :-)

Víš že to co sem napsal = je čistej nezpochybnitelnej fakt = nebo? :-|

Takže to ti vadí? Umíš vysvětlit = proč?
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 14:21
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
To co si napsal nemá Passate B6 nic společného. Takových štěků je plná diskuze a pak už se to jen nabaluje. Dál tě nehodlám krmit.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 15:44
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Souhlasim že štěků = nesmyslnejch blábolů = sou plný diskuze. Problém je v tvym a mym chápání co je nesmyslnej blábol = a co čistej fakt pravda skutečnost

Ale to že řikání pravdy = se nelíbí = to vnímáme oba stejně :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:03
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Ty znáš někoho kdo má zkušenost jen s hybridní toyotou? Nekecej = že ty zase kecáš >:-[]
3. 1. 2019 13:41
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Nepripadam si ani jako iNetovej kovboj a i cas odval moji nechut k VW, ale mel jsem v roce 2006 B6 kupovanou novou (2.0) a bylo to drama auto - rucni brzda byla loterie a kolem 50ti tisic odeslo nekolikrat neco kolem CR a turba (uz nevim co presne to bylo protoze jsem to auto nadelil otci, ktery to do dnesni doby pripomina).

Co ser tyce vrzani interieru a podobnych radosti tak tam jasne vede soucasna G10, ktere se kolem 40ti tisic zkroutilo stresni okno, ve stejnou dobu zacalo vyrazne hur topit a interier vrze jak 300tisicovy vuz .... ble
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:47
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Ahoj, tebe a tobě podobné jsem nemyslel, ale jsou tu tací, co to auto viděli maximálně u nákupáku, ale mají jasno.

Asi hodně záleží, jaká to bylo verze, z jakého roku výroby, jen mi nesedí, že si v roce 2006 měl CR ?

A G10 - Myslíš B8 ? Upřímě, když jsem v létě kupoval auto, tak B8 byla má druhá volba, ke které nakonec nedošlo, ale kolega ji má, tak uvidím časem.
3. 1. 2019 13:54
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
Cece s tim CR vlastne nevim, takze si davam facku - kupovano v lete 2006 - 2.0TDI ale vykon si uz nepamatuju.

G10 - myslim tim novou petku - to je supr hruza ohledne vyse uvedeneho ale bral jsem ji v druhym mesici vyroby, tak to omlouvam tim.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 14:03
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
S tebou je fakt prča = a tohle neni trolling = ale fakt výsměch >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 14:02
Re: Vystřízlivění z platonické lásky
To je celkem známá zdokumentovaná realita = otázka je proč to na lidi nefunguje = a dál vnímaj VW spíš.. no třeba jen jako opak Alfy jak to vnímá Ozzy i dneska v 13:39 :-)
3. 1. 2019 08:36
Krok zpátky
B6 bych bral oproti B5 spíše jako krok zpět. Vyšší poruchovost, horší přední náprava, výrazně horší pohon všech kol atd..
I takhle vypadá "vývoj"
Rozbalit vlákno
59
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 12:21
Re: Krok zpátky
Velestručná přitom vyčerpávající definice :-!
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 12:46
Re: Krok zpátky
No, jo, B5 bylo zjevení, definice sedanu střední třídy pro dalších dvacet let, jak designem, technikou, použitými materiály. Od vw výborný tah, protože passat B5 snesl srovnání s premií, B6 jde zpět k mainstreamu, taky proto, že největší rival, mondeo, dokázalo v 2. generaci jízdně passata B5 zamáznout, a to při použití levnější mainstreamové techniky. Pro motor napříč je pak haldex místo 4motionu logický, mohu-li srovnat jízdní projev, tak B6 v jakékoliv verzi jezdil lépe než B5.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:16
Re: Krok zpátky
Nepřeháněj to = zjevení to bylo možná pro někoho jako ty = respektive při představení. Zpětný hodnocení už taková sláva neni = což snad možná ví i taková neznalá trubka = jako ty ;-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:19
Re: Krok zpátky
Pověz mi, které mainstreamové auto střední třídy bylo v letech 1996 - 2000 bylo vyloženě lepší ?

Nebo si myslíš, že Passat se stal tak oblíbený jen tak, protože to ilumináti chtěli ? Nebo proč ?
Avatar - Dinar
3. 1. 2019 13:22
Re: Krok zpátky
Jen krmíš trolla. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:36
Re: Krok zpátky
Viz já 13:30 takže :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Víš že sou zasloužený = žejo? :-)
3. 1. 2019 17:02
Re: Krok zpátky
A není těch palečků dolů trochu málo, Antone Pavloviči? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:34
Re: Krok zpátky
Ty si nějakej psychicky narušenej? Máš koule? Tak napiš = proč tyhle příspěvky

Sem fakt zvědavej = jestli je máš :-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 14:08
Re: Krok zpátky
Hele, když tu takhle někoho vybízíš, jestli má koule, máš je i ty? Tak se na to pojď zeptat Dinara naživo, nebo třeba kohokoliv s kým tu diskuzně bojuješ... máš na to koule? :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 14:14
Re: Krok zpátky
Nech ho odpovědět = zajímavý že jeho naprosto jednoznačný trollení = neřešíš ;-)

Mám koule větší než vy 2 dohromady = ale viz i má práce úmyslně se držim vzadu = a víš to. Takže ne a neni to o koulích = nerad se stýkám s lidma = a Dinarovi bych v reálu nejspíš rozbil hubu = za to jak se choval a pomlouval netetu. Bez *
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 14:33
Re: Krok zpátky
Jo, máš větší koule, než my 2 dohromady, taky největšího lofasa z Kralup... počkat, toho má Březina, žejo a taky máš nejvíc pokémonů ze třídy..typické kecy a svaly hezky z bezpečí anonymity internetu.... jasně... hele, na takovou argumentaci jsem už asi starej... nezlob se :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 15:48
Re: Krok zpátky
Nojo to seš ty = já nejsem z Kralup :-)

Jednou tvrdíš že sem Kylie jednou že [odkaz] :yes: >:-[]

Větší koule než vy 2 = spíš mám. Lofasa jen tak nějak přiměřeně nadprůměrnýho >:D

A to že chlapum co ženskejm vulgárně nadávaj = jako Dinar nebo teď nedávno nesmyslně Ronault = se má rozbít huba a nikdy jinak = to je prostě realita :-!
Avatar - Ronault.
3. 1. 2019 22:18
Re: Krok zpátky
Ty jsi jeden celý velký lofas.

Klidně přijeď, moulo, zatím se jen bojíš stýkat s lidmi a já se ti nedivím.
Avatar - _Karel_
3. 1. 2019 22:25
Re: Krok zpátky
Fakt, fakt sem se nasmál. >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 22:35
Re: Krok zpátky
Teď důležitá otázka = čemu? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 22:35
Re: Krok zpátky
Já to myslel vážně = odpad lůza trapák = co neumí po vulgaritě říct sorry = co je takovej ubožák že neumí přijmout novoroční nabídku smíru = ten si zaslouží to co sem napsal = rozflákat držku. Na lůzu nic jinýho neplatí

Slib že mě za to rozbití držky který sis netušim proč vyžádal = nebudeš žalovat a setkání zvážim :-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 23:06
Re: Krok zpátky
Nebudu tě žalovat, nechceš přijít rozbít držku i mě ?:D A můžeme konečně zkusit ten sprint že semaforu >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 23:19
Re: Krok zpátky
U tebe neni důvod = u Dinara a Ronaulta = bohužel je

Cos na tomhle nepochopil >:D
Avatar - Ronault.
3. 1. 2019 23:07
Re: Krok zpátky
Já tebe vyžádal? Přečti si po sobě, kdo tady chce rozbíjet někomu držku, já tvé vyzváni jen přijal, aby ti to nebylo líto.

Už jsem ti to párkrát vysvětloval, takže naposledy. Nikdy se neomlouvám fiktivním postavičkám v diskuzích a na internetu, natož trollům, haterům. Tohle je internetová diskuze, ne mateřská školka nebo klub čtenářů červené knihovny, kdo se chce bránit, ať se brání, kdo se nechce, nemusí, každého jeho problém. Taky nedolízám za takovým ocasem jako jsi ty, že jsi o mě napsal, že jsem lůza, protože když zavřu prohlížeč a jdu spát, nějaký hamušašek a jeho pseudotetička je naprosto volný.

Když budu chtít se tady s někým setkat, protože se mi jeho názory líbí, tak se s ním setkáme, protože se na rozdíl od tebe nemám za co stydět a čeho bát. A to bylo naposledy, co jsem krmil trolla.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 23:18
Re: Krok zpátky
Už sem ti to vysvětlil mockrát ale budiž = naprosto debilně vulgárně si neurážel a neodmít ses omluvit = fiktivní postavě. Ale reálný živý osobě

Že hraješ dál tuhle totálně trapnou ubohou hru = místo jedno krátkýho "sorry" = jen potvrzuje co sem napsal = si lůza si ubožák a takový za to co obhajuješ = vulgárně urážet slabší pohlaví = si zasloužej jen opovržení

A samozřejmě rozbít držku >:-[]

Hele = umíš vysvětlit proč se od tý doby cos mluvil jak totální * ubožák lůza prase = prostě si citoval Dinara = o mý pravý žijící netetě = proč mi zrovna přesně od tý chvíle = řikáš troll? Když si sám napsal = že do tý doby si neměl problém? ;-)
Avatar - Dinar
4. 1. 2019 07:47
Re: Krok zpátky
Za to, že jsi tu jen pro smích, si můžeš sám, dětinský antivw bojovník a klasický troll, který každou diskusi doslova za.se.re stupidními odkazy a následným bojem s těmi, co z něj mají srandu.

Poučování o úrovni člověkem, který není schopen diskutovat bez urážek s nikým, je prostě jen absurdní.

A co se týká tvé netety, to tvé blábolení, že jsem ji já nějak sprostě urážel, už tu proběhlo xkrát, xkrát ti bylo vysvětleno, že si mě s někým pleteš, nejspíš s migem, čímž ovšem netvrdím, že bych z tvé netety neměl legraci (i když o velký kus méně než z tebe), jen jaksi z mé strany žádné pí.tche atp. neproběhly, pro mně diskuse na acz nikdy neznamenaly takové emoční zapojení, abych se uchyloval k podobným výrazům. Xkrát jsi byl vyzván, abys něco z té mé urážlivé korespondence tvé netetě předvedl, nikdy´s to neudělal. Já vím, žes nemohl, nic takového není, jsi jen lhář a tlučhuba.

No, a pokud jde o to rozbíjení hub, jakkoliv jsi mi lhostejný, pokud bys trval na tom, že mi chceš ukázat, jak si stojíš za svými slovy, stačí mi do SZ napsat na sebe kontakt. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 10:18
Re: Krok zpátky
Hele jak ty = se svym IQ a svejma znalostma = poznáš co je stupidní? ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 10:35
Re: Krok zpátky
Prosím, napiš pak, jestli ten hrdina, který tě vyzval, ti tu SZ poslal.... já jen ať víme, jaký má charakter ;)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 10:42
Re: Krok zpátky
To přece víš dávno = proto tě to tak dráždí >:-[]
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 10:53
Re: Krok zpátky
Vím, že jsi jen tlučhuba, který nikdy ten kontakt nenapíše, ale dál budeš štěkat jen tady v diskuzích a osočovat >:D Jsi pouhý srab.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 11:40
Re: Krok zpátky
Vim že sem to trefil :-)

Tlučhuba = je třeba ten co si vymejšlí že má titul z UK ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 12:12
Re: Krok zpátky
Máš možnost se na něj přijet podívat osobně.... srabe ;)
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:26
Re: Krok zpátky
Velmi často nejprodávanější = neni ani zdaleka nejlepší

Proč tomu tak je = třeba i u filmu atd. = tomu se věnujou jiný lidi než já ;-)

Vzbudit představu že je něco nejlepší a bejt nejlepší = to sou skoro hodně rozdílný věci >:-[]

Zajímavý na VW je = že tak jako se o novejch modelech motorech píše často skvěle = když pak o tom samym autě motoru čteš zpětný hodnocení v nějakejch Ojetinách a statistikách poruchovosti apod. = bejvá až výrazně odlišný :-)

Myslim že v tý době byla sakra zajímavá Xantia Activa, slušný třeba Mondeo = už je to moc dávno nemám z tý doby reálný zkušenosti. Krátce na to bylo moje první auto týhle třídy = který sem řídil teda auto netety která mě učila řídit = Subaru [odkaz] přišlo mi fantastický ;-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:35
Re: Krok zpátky
Dobře, s tvou první větou souhlasím, to platí dodnes... třeba pro nejprodávanější auto světa loňského roku.

Motorizace VW ale jízdně u nového auta opravdu působí velmi dobře, mají sílu, nízkou spotřebu, u nových aut nemůžeš hodnotit, jak bude motor sloužit po pár desítkách tisíc km. Možná by si se měl s nějakým koncernovým autem konečně projet, aby si pochopil, proč to hodně lidí kupuje...... Těžko se to vysvětluje někomu, kdo ta auta zná jen z internetu.

Teď se ti to mudruje, když se na to díváš s odstupem času, navíc do té doby měl VW velmi dobrou pověst.

Pořád si mi nedal příklad mainstreamového auta střední třídy z doby B5, které by bylo lepší, nebo nejlepší.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 13:44
Re: Krok zpátky
To souhlasíš blbě = je nejlepší = že ne v parametru design nebo co je rozhodující pro tebe = to je jiná věc

Bavíme se o technicky nepovedený generaci Pašíka = a trochu až extrémně rozdílnym hodnocení v článcích = o novym voze a pak o ojetině

Těžko se to vysvětluje někomu kdo auta zná jen z internetu? Ach jo >:D >:-[]

VW má furt výbornou pověst = navzdory nadprůměrnýmu počtu průserů = to nevíš ;-)

No dal sem ti příklad = že ty vidíš jen co chceš vidět = viz třeba i poslední věta tvýho 2. odstavce = to je jiná věc :-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 13:57
Re: Krok zpátky
Bavíme se o úspěchu B5, jakožto auta, které definovalo střednětřídní mainstream, na to si Dinarovi reagoval.

Ptáš se, proč jsou odlišná hodnocení při testech nových aut a poté testech ojetin. Já ti říkám, že VW motorizace umí udělat dobře z pohledu výkonu a spotřeby. U nového auta se spolehlivost asi hodnotit nedá, proto by si měl nějaký ten tebou nenáviděníhodný TDI projet, aby si to hodnocení redaktorů pochopil, když ti nedošlo, že nové a ojeté auto dělí několik let a stovek tisíc km, kdy se provalí problémy a nedostatky konstrukce.

Navíc u ACZ je to trochu i jinak, když se jedná o koncernová auta, viz testy odcházejících generací Škodovek a VW.

Příklady si dal, ale až při editu (což tu děláš dost často), takže jsem na ně nemohl reagovat při rozepsaném komentáři.

Mondeo - myslím, že ne naftové motorizace nebyly vůbec srovnatelné (jel si někdy starým 1.8D a 1.8TD?), navíc auto bylo na tehdejší Evropu hodně americké a v půlce cyklu modelu, nový model, který mohl dorovnat Passat přišel až po dlouhých 9ti letech (přelom 2001/2002) .

Xantia zajímavá rozhodně byla, ale opět byla v polovině životnosti, takže modernějšímu Passatu moc konkurovat nemohla, navíc jsem znal pár majitelů a servisovat podvozek taky nebyl med ;)

Subaru je trochu mimo, nenabízelo tehdy naftu, která byla populární, navíc bylo hranaté, což zavánělo 80tkami...

Nechci hodnotit trh v polovině 90. let, kdy jsem navštěvoval ZŠ, ale Passat byl inovativní, pohledný a měl širokou nabídku výkonných motorů... ostatně, to má dodnes... a trvanlivost ukáže čas.
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 14:08
Re: Krok zpátky
Definovalo = leda tak v tvý hlavě. Ale uznávám = že nejen v tvý :-)

Já se snažim mít spíš pohled = ála Vaculík. Zajímavý k jak moc odlišnejm závěrum = pak člověk dochází. A zajímavý jak ty jiný závěry = pak hodnotěj lidi jako Dinar nebo i ty ;-)

Asi stejně odlišně = jako máme odlišnej pohled = na ty auta :-)

Subaru neni mimo = byla to tehdy technicky velmi zajímavá varianta = technicky zpracovánim spolehlivostí = lepší než Pašík. Že to tehdy hodně lidí vidělo jinak = nezajímá je realita nebo technika ale cosi = nevim co a podle toho se rozhodujou = to je jiná věc ;-)

Xantia Activa = mi přijde jako technicky nejzajímavější auto = dodnes. A podvozek přes báje a pověsti = míň problem než ten Pašík. A to je to ono = viz já 14:02

Umíš to vysvtětlit? Jen přes tebe se dozvíme proč to tak je :-)
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 14:19
Re: Krok zpátky
Já Subaru nezpochybňuji, naopak, v 90tkách ještě dělalo auta, která stála za to, ale proč trh upřednostnil Passata před Legacy ? Na to odpověď neznám a zdá se, že ani ty ne, možná to bylo opravdu jen tím, že tu najednou bylo auto, které jelo a málo žralo, přitom vypadalo nadčasově ? Přesně takové auto lidi chtěli ? Nebylo Subaru dražší ?

Pokud jsem tak strašně já i Dinar mimo, tak nás prosím pouč, přispěj do této diskuze jednou něčím věcným, k tématu a rozumným, ty to dáš ! Zkus to !

Proč se Passat po úspěchu B5 vyšplhal na etalon třídy, ostatní se s ním začali poměřovat, dorovnat a dotáhnout ho. Proč se tak špatné auto z pohledu konkurence dostalo před Xantii, Mondeo, Vectru, Lagunu a jiné auta té doby ? Opravdu bylo tak špatné ? Proč Passat takto tedy ve většině vnímáme ?
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 15:54
Re: Krok zpátky
Na to proč českej trh upřednostnil Pašíka před Legacy se ptal já tebe. Neteta to vyhodnotila opačně a já kdysi mírně pod jejim vlivem a pak dál třeba pod Vaculíkovym = taky

Podívej se na americký a kanadský čísla prodejů = viděj to celý desetiletí jako neteta a já a Vaculík. Proč to ty v dnešní diskuzi v roce 2019 furt spíš vnímáš = opačně = to musíš vysvětlit ty

Pro mě netetu Vaculíka amíka i kanaďana a australana a... to je prostě naopak. Tenhle článek o fakt odfláknutum Pašíkovi = dává zapravdu nám

Etalon nikdy nebyl = že ho tak díky mediální masírce? nebo čemu dost lidí tady v okolí vnímá = to je jiná věc

Ostatně mrkni na aktuální doporučení ojetin od Vaculíka = místo Pašíka je tam C5

Proč to ty a další vnímáte = opačně než my = to musíš vědět ty
Avatar - Ozzman
3. 1. 2019 16:03
Re: Krok zpátky
Já ti napsal, proč ho tak většina Evropanů vnímá, přinesl do třídy prvky z prémie, včetně pohonu (dobře, Legacy zrovna pohon mívalo také vytříbený) a hlavně výkonných a úsporných naftových motorů, s kombinací kvalitního a přehledného interiéru a možností výbav. Americký trh je jiný, ceny paliv jsou jiné, takže je logické, že preference jsou jiné.

S tou C5 jsi už únavný, já se bavím o Passatu B5, v té době C5 neexistovala.

Že další Passat (B6) zase pohnojili, to je fakt a o tom se nepřu, nicméně to bylo v době, kdy už jeho pověst vybudoval jeho předchůdce.

A jen tedy pro informaci, když nebyl na přelomu 90. letech v středním mainsteamu v Evropě etalonem Passat, tak jaké auto ?
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 17:34
Re: Krok zpátky
No v tý době existovala Xantia Activa = což bylo fakt ku.va povedený auto = technicky asi nejvyspělejší mainstream a bacha = nejen mainstream :-)

Já ti napsal = že většina planety Pašíka TDI za etalon = nikdy neměla. Že ty dál jedeš v tom bludu = přes fakta typu tohohle článku = to musíš vysvětlit ty proč :-|

Pašík co vim nikdy nebyl etalon ani spolehlivosti = to asi nějakej japonec, ani jízdních vlastností = to třeba Mondeo? pohon teda symetrický rozložení pohonu Subaru to asi taky hned tak někdo netrumfne = neni jak = ale jo u lidí co se nezajímaj o techniku a další ale jen = to musíš říct ty o co = tak se fakt řikalo že pro ně je Pašík etalon

Americkej a kanadskej trh je stejnej a žijou tam stejný homo sapiens = chtěj co nejlepší auto televizi asi za co nejlepší peníze. Že si radši koupěj Subaru než VW a bylo to tak co pamatuju = to viz nekonečný maléry VW = je asi spíš jejich plus

Tady stačí člověku s asi nejlepšíma znalostma oboru dát rohlík = a hned napíše přesnej opak = že A8 je technicky horší než konkurence a Pašík horší než C5 a tak = žijeme holt asi na blbym kontinentu >:-[]
Avatar - white label
3. 1. 2019 17:56
Re: Krok zpátky
Passat je jasným evropským etalonem střední třídy, tečka.
To, že ty s tím máš jakýkoli problém, je naprosto nepodstatné...
Avatar - Hammunasakra
3. 1. 2019 18:06