Novinky
Krásný, ale za 400k drahý. To radši servisovanej provozní exemplář než furt řešit prdlý hadice a tekoucí gufera.
Kombíka bych ale rád.
Kombíka bych ale rád.
najdou desitky tisic nejetejch folcvagnu a u nas uz sou taky rozstrkany po lesich tisice skodovek ktere nikdo nikdy nekoupi a neprihlasi
Proc myslis ze je nikdo nekoupi a neprihlasi? To myslis ze ty auta sesrotujou?
samozrejme ze se to sesrotuje. je tak obrovska nadprodukce vseho ze nic jineho nez likvidace casti vyrobeneho zbozi neni mozna. uz se to deje bezne ve vsech segmentech.
A nebo nějací Bulhaři ukradli dva kamiony bmw při převozu, nebo pojišťovací podvod a po uskladnění už nenastaly okolností k jejich prodeji >😁
Pokud je promlčecí lhůta 25 let, tak to udělali správně 😄 Krásné auta, taková uloženka 528i nebo 540i :yes:
Když něco najdu tak to řeším? Já ne a platí to i pro ty sra...ky co jsem svého času: [odkaz] psal. Prostě ber nebo nech být. Takto to v životě chodí. Jsou lidé co bečí nad tím, že je to drahé a bláblábláblá. Ale ruku na srdce já nejsem bača, aby mně zajímal békot ukřivděných ovčanů.
E34 je pro mě nejkrásnější pětka všech dob. Ideál je samozřejmě M5, ale i s takovou 525i s manuálem je nádherné svezení! 😉
525i jsem měl, saloon, barva delphin metallic. Překrásný auto, rok 91. Fungovalo na něm všechno od elektrickýho šíbru přes okýnka, centrál i stavitelnej volant. Na límcovejch 17" pavučinách krasavec. Nechal jsem si tenkrát přitáhnout béžovej koženej introš z jiného auta a vyměnil za origo....vzpomínek hafo. Hlavně ale ZVUK motoru M50B25. Neskutečný.
25 rokov statia, je horsie ako 25 rokov prevadzky. Tie auta bez uplnej renovacie nikdy nebudu poriadne jazdit. Mam skusenost s novou ibizou, co stala 4 roky v garazi a uz nikdy to nerozdychala. Brzdy v haji, tlmice v haji, pneu v haji, klima v haji, kurenie, chladenie v haji. Motor sice isiel, ale zral olej jak utrhnuty. Tie bavoraky su fajn na pohlad ale bez niekolkostotisicovej investicie k nicomu. A zasa taky klenot to nieje, aby do nich niekto investov 500.000 korun ak nie viac.
Pravda je v tom, ze kdyz auto nejezdi tak to pro nej neni prilis dobre. Zejmena draha, slozita. Nadruhou stranu ta auta jsou relativne jednoducha a tak nemusi byt uvedeni do provozu tak nakladne. Nejsou to take zase low cost plecky kde mas problem s pneu, novymi silentbloky, vytlacenymi lozisky, podmaznutim salku na klice a tak. Otazka jak se kdo vyzna a bude peclivy. Realnou cenu neodhadnu, ale nemusi to byt vubec past. Mysleno z pohledu pecliveho fanouska, ne uzivatele komercniho auta ktery umi jen otocit klickem. Ono vyvarit pul kastle, pocinovat, udelat vybrus motoru, hledat vuli kdyz je vsecko slusne, opiskovat napravy atd atd taky neni jen tak. A bude to vzdy uz jen zrestaurovane, ne tovarni stav.
bych byl moc zvědav na to, kdo jim za některé z těch aut dá 400tis. Nejsou to žádné rarity, obyč. 520i a 525i, auta, která se 25 let nepohnula, velké riziko až past.
I když si myslím že nikdy nejetý auta co tak dlouho stojí jsou mrtvý ale nález je to pěkný 😄
Tak to je hodně pěknej dárek. To byly ještě pořádný auta a né jako dneska samá elektronika a emisní limity.
"Že já bl...c chodil do práce". >😁 A vím moc dobře, že letošní rok bude o to víc štědrý než byl ten letošní. A začalo to 42" LG IPS FullHD televizí za 0kč. A to bylo 1. Ledna. :-! Jo a auto? Pod Audi A8 nejdu. Škodovku nechávám těm co si myslí, že čuměním na televizi něco změní.