Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nález pro milovníky devadesátek: Našlo se 11 nikdy nejetých BMW 5 z roku 1994

David Bureš David Bureš 3. 1. 2019 • 19:33
72
23
Zobrazit náhledy (72)
BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34) BMW 5 (E34)
Z jedenácti nalezených vozů je deset sedanů a jeden kombík. Některé jsou ještě dokonce zabalené v převozní plachtě.

Čas od času se někde na světě najde nějaká stará stodola nebo opuštěná garáž, v níž se skrývá unikátní sbírka historických automobilů. Tady je nejnovější příklad takového příběhu, v městečku Blagoevgrad na jihozápadě Bulharska bylo ve starém skladišti nalezeno 11 exemplářů BMW 5 z roku 1994, která nikdy nebyla přihlášena do provozu.

Místní zdroje hovoří o tom, že nalezená sbírka čítá deset sedanů a jeden kombík. Všechny byly vyrobeny v roce 1994, jedná se tedy o pětkovou řadu s interním označením E34 s tím, že většina je šestiválcová verze 520i se 110 kW. Část aut je ale i silnější provedení 525i se 141 kW.

Ze záběrů vyplývá, že nalezené automobily sice nikdy nejezdily, ve skvělém stavu ale některé z nich úplně nejsou. Je to zřejmě tím, že nebyly skladovány zrovna profesionálně, nějakých 25 let stání se tak podepsalo na jejich laku nebo stavu podvozku. Některé kousky jsou ale stále zabaleny v převozní plachtě, a tak by mohly být v lepším stavu. Kabiny vozů jsou ale údajně dobře zachovány, očistu ale zřejmě budou potřebovat.

Zprávy z místa naznačují, že jedenáct vozů bude v následujících měsících prodáno, údajně s cenovkou okolo 15.000 eur za kus (asi 385.200 korun). Problémem však pro kupujícího může být fakt, že nejen v Bulharsku je zakázáno registrovat takto stará auta, splňujícími jen staré emisní normy, jako nová. Nepochybujme ale o tom, že se nějaký kupec přece jen najde...

A jak se jedenáctka aut do starého skladiště vlastně dostala? Místní zdroje naznačují, že automobily kdysi koupila místní půjčovna. Proč je ale nikdy nevyužila, už jasné není...

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
8. 1. 2019 13:33
Re: v americe
Hele já si osobně taky myslím, že musí být aut nadprodukce. Pak mi ale není jasný jak je možný, že se na auta 10 měsíců čeká a to není jen Škodovka. Tohle myslím pro tom co se dotáhne papírová bitva ohledně homologace půjde normálně do prodeje.
Avatar - holden2
5. 1. 2019 16:45
Re: v americe
samozrejme ze se to sesrotuje. je tak obrovska nadprodukce vseho ze nic jineho nez likvidace casti vyrobeneho zbozi neni mozna. uz se to deje bezne ve vsech segmentech.
5. 1. 2019 15:43
Re: v americe
Proc myslis ze je nikdo nekoupi a neprihlasi? To myslis ze ty auta sesrotujou?
4. 1. 2019 20:23
Bmw sbírka
Tak to je hodně pěknej dárek. To byly ještě pořádný auta a né jako dneska samá elektronika a emisní limity.
4. 1. 2019 19:39
Re: Tie auta su mrtve
Zelal by som novemu majitelovi, aby si mal pravdu. Mozmo, ze tie bawa, sa budu dat zresuscitovat. Treba vyskusat :). Ja by som sa toho bal.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku