Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X5 30d vs. VW Touareg 3.0 TDI – Prémie proti lidovce? Kdepak

Možná vás překvapí, že rozdíl v pořizovací ceně BMW X5 a Volkswagenu Touareg není tak velký. Jsou odlišnosti minimální i v ostatních aspektech našeho srovnání?
Zpět na článek
5. 1. 2019 05:59
4. 1. 2019 15:58
4. 1. 2019 13:38
4. 1. 2019 13:43
4. 1. 2019 20:49
4. 1. 2019 13:56
4. 1. 2019 14:11
4. 1. 2019 14:19
4. 1. 2019 20:45
4. 1. 2019 20:52
5. 1. 2019 06:02
5. 1. 2019 06:01
5. 1. 2019 10:45
4. 1. 2019 18:17
4. 1. 2019 18:25
4. 1. 2019 18:35
5. 1. 2019 08:45
5. 1. 2019 09:11
5. 1. 2019 09:49
5. 1. 2019 10:13
5. 1. 2019 11:40
5. 1. 2019 12:33
5. 1. 2019 20:16
5. 1. 2019 20:31
5. 1. 2019 20:34
5. 1. 2019 20:43
5. 1. 2019 20:54
5. 1. 2019 21:11
5. 1. 2019 21:52
5. 1. 2019 22:05
5. 1. 2019 22:47
6. 1. 2019 08:03
6. 1. 2019 08:14
6. 1. 2019 08:16
6. 1. 2019 09:30
6. 1. 2019 14:21
6. 1. 2019 16:17
6. 1. 2019 20:24
6. 1. 2019 20:35
6. 1. 2019 20:50
6. 1. 2019 21:06
6. 1. 2019 21:58
6. 1. 2019 22:09
6. 1. 2019 22:26
6. 1. 2019 22:38
6. 1. 2019 22:49
6. 1. 2019 22:47
6. 1. 2019 22:54
6. 1. 2019 23:03
6. 1. 2019 21:05
6. 1. 2019 22:01
6. 1. 2019 22:12
6. 1. 2019 22:09
6. 1. 2019 22:18
6. 1. 2019 22:32
6. 1. 2019 22:39
6. 1. 2019 22:46
6. 1. 2019 22:48
6. 1. 2019 23:00
7. 1. 2019 00:21
7. 1. 2019 09:42
7. 1. 2019 10:37
7. 1. 2019 10:43
7. 1. 2019 18:06
7. 1. 2019 19:21
7. 1. 2019 20:58
7. 1. 2019 22:44
7. 1. 2019 22:53
6. 1. 2019 23:13
7. 1. 2019 10:02
7. 1. 2019 10:39
7. 1. 2019 11:06
7. 1. 2019 11:23
7. 1. 2019 16:10
7. 1. 2019 22:12
8. 1. 2019 08:40
10. 1. 2019 00:04
10. 1. 2019 16:18
10. 1. 2019 16:45
11. 1. 2019 09:13
11. 1. 2019 00:13
6. 1. 2019 23:24
6. 1. 2019 08:39
6. 1. 2019 09:35
6. 1. 2019 12:44
6. 1. 2019 16:33
6. 1. 2019 17:39
6. 1. 2019 19:47
5. 1. 2019 10:40
4. 1. 2019 14:24
4. 1. 2019 20:52
5. 1. 2019 06:03
5. 1. 2019 20:37
15. 3. 2019 00:08
4. 1. 2019 14:47
4. 1. 2019 15:21
4. 1. 2019 15:37
4. 1. 2019 15:09
4. 1. 2019 20:56
4. 1. 2019 18:44
4. 1. 2019 20:59
5. 1. 2019 09:39
5. 1. 2019 13:49
15. 3. 2019 00:16
4. 1. 2019 13:46
4. 1. 2019 13:58
4. 1. 2019 15:30
4. 1. 2019 15:38
4. 1. 2019 15:46
4. 1. 2019 15:47
4. 1. 2019 17:03
4. 1. 2019 17:11
4. 1. 2019 17:12
4. 1. 2019 17:08
6. 1. 2019 01:30
4. 1. 2019 17:10
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 13:14
Oceňme eufemismus
"Váhající převodovka" :-)
Rozbalit vlákno
46
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2019 13:27
Re: Oceňme eufemismus
Vím co by stačilo, abys tvrdil, že na převodovku se dá lehce zvyknout. Stačilo by přelepit znáčky z VW na Citroen C9 Aircross. Promiň no.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 13:33
Re: Oceňme eufemismus
Fakt víš? ;-)

PSA používá levnější horší 8st. Aisin = máš pravdu že s drtivě lepšim výsledkem. Přechod na WLTP způsobil že špičková ZF8HP posobí ve spojení s V6 3.0 TDI = fakt blbě. Neni to její chyba = ale motoru = plnícího emise podle trochu náročnějších měření

Vim to >:-[]

A o tom eufemismu sem napsal = protože jinde to celkový chování motoru a převodovky = rozebrali podstatně kritičtějš. Ostatně i tady v diskuze sou lidi s vlastní reálnou = a velmi kritickou = zkušeností

C9 myslim ani nebude ne? Po DS7 má bejt dražší model DS8 = nevim ale co to má bejt za typ auta = možná bude vědět nějakej fanda PSA :-)
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2019 13:49
Re: Oceňme eufemismus
To je všeobecně známo, že TDI s ZF spíše bojuje než notuje. Já chtěl jen ocenit tvůj neměnný postoj, kdy namísto autofandovství řídí tvé názory nenávist ke koncernu a bezbřehá láska k vlastní garáži a garáži Tetky a strejdy Buřtíka.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 14:03
Re: Oceňme eufemismus
Nevim co si chtěl ocenit = já chtěl poukázat na neměnný přístup ACZ

Neznám a memám žádnou Tetku = to bysme si měli vyjasnit

A zajímavý je i to "všeobecně známo" = prvních pár měsíců co sem to tu psal = reakce na mý příspěvky "všeobecnou známost" moc nenaznačovaly ;-)
Avatar - iudex
4. 1. 2019 13:45
Re: Oceňme eufemismus
Podľa mňa ten výraz vystihuje popisovaný neduh dokonale. Proste prevodovka váha, aký stupeň je vhodný, čo má zaradiť, čo je jasné negatívum a nie eufemizmus.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 14:05
Re: Oceňme eufemismus
Viz já 13:33 = je to eufemismus ;-)

Je to v dnešní době něco tak mimořádnýho = že místní verze = je eufemismus
4. 1. 2019 14:21
Re: Oceňme eufemismus
Takže místo váhající převodovka má být neváhající. Dřeš to už moc. Slovo váhající je naprosto přesné pojmenování toho, co je na 3,0TDI se ZF špatně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 14:26
Re: Oceňme eufemismus
Tak znova = je to naprosto nedostačující = ve srovnání s jinejma podobnejma textama. Kde se na dnešní dobu tak mimořádný věci = logicky věnujou. Logicky většim
a) rozsahem textu k něčemu tak mimořádnýmu
b) větší kritikou + rozepsánim co všechno to dělá a způsobuje

Je to problém kterej moc nemá obdoby = to k tomu dřeš ;-)
4. 1. 2019 14:31
Re: Oceňme eufemismus
Ten problems je tu sepsán velmi dobře. X5 funguje skvěle, Touareg váhá při sešlápnutí plynu, někdy zbytečně odřazuje, jindy zase podřazuje. Vše to v textu je ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 14:42
Re: Oceňme eufemismus
Tak eště jinak = lze a jinde bylo napsáno = víc

Popravdě líp to popsal i tady v diskuzích stealth01 či kdo
4. 1. 2019 14:55
Re: Oceňme eufemismus
O tom, jak se musí na tuto převodovku zvykat jsem psal i já, podíval jsem se na autocar a píší tam to samé. Tebe prostě z principu štve, že to není na celou stránku a s vykřičníky >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 14:59
Re: Oceňme eufemismus
Jo štve = že v blbym příbuznym Světě motorů nebo AutoTipu = píšou k věci víc

Otázka je proč něco tak extrémního = neštve tebe?

Je blbost si na špičkovou převodovku zvykat = u všech značek funguje jak má. A to je ten extrém = je správný věc nazvat pravym jménem = případně trochu vysvětlit o co de. Tak jak to proběhlo jinde a dokonce tady v diskuzi.
Autor zvolil opačnej přístup = proto ta ironie "oceňme eufemismus" ;-)

Buď rád že to proč to tak funguje, co to způsobuje atd. nenapsal Vaculík = měli bysme zase obvyklej spor. A tohle je vážnější než tehdy ovlivňování jízdních vlastností A8V8TDI = i když těžko říct :-)
Ne vážně = tohle vnímám jako fakt závažnej hrubej nedostatek = kterej cejtíš furt a nejde to obejít = takže naprosto jednoznačně: "Eufemismus"
4. 1. 2019 15:13
Re: Oceňme eufemismus
Já to v textu vidím, nebudu to kopírovat, ale píše se to tam jasně ;-) . Nazval a popsal to správně. Extrémní je to pro ty, kteří 3,0TDI jezdili před generací, ne pro ty, kdo přesedají třeba z RX450h. Tam je to třeba takhle dle angličanů:
The 450h model has 308bhp and 335Nm of torque and goes from 0-62mph in 7.7 seconds, but thanks to the poor throttle response and CVT gearbox, it never quite feels that fast. :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 15:25
Re: Oceňme eufemismus
No tak nic = ty už jinej nebuš VWždy na = druhý straně :-)

Nic to ale nemění na tristnim fungování spojení skvělý ZF8HP a V6 3.0TDI = že je to asi největší ostada všech současnejch aut = i mainstreamový spojení fungujou líp dokonce o hodně líp = to stejně jako místní eufemistickou verzi = i proti tomu Světu motorů nebo Auto Tipu = neokecáš
4. 1. 2019 15:36
Re: Oceňme eufemismus
Ale prdlačky, jiná auta a ni s větším výkonem nedokáží jet tak, jak tato tebou zatracovaná a kritizovaná kombinace. Nehraj si na "všichni blázni, já letadlo" ;-)

Vysvětli mi tedy hodnocení autoexpressu :-) Vyšší výkon a tak mrzké výkony.
Avatar - iudex
4. 1. 2019 16:19
Re: Oceňme eufemismus
Pajo, sa Ti divím, že sa zahadzuješ s týmto trollom. To je jednoznačne človek, s ktorým nemá zmysel diskutovať, pretože diskusia je výmena názorov a on nemá záujem o akýkoľvek iný názor než svoj (naviac podávaný veľmi hlúpou formou).
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 17:36
Re: Oceňme eufemismus
Teda musim přiznat = žes to vlastně částečně trefil :yes: :-)

Což nic nemění na faktu = kterej sem napsal výše ;-)

I v sesterskejch SM a AutoTipu = se tomu věnovali hloubš a hlavně o hodně kritičtějš = a máš pravdu = to mi prostě nemůžeš rozmluvit žádnou diskuzí. Můžeš si ty čísla zpětně sehnat = a přečíst = a dát mi zapravdu
4. 1. 2019 18:00
Re: Oceňme eufemismus
Přesně tohle jsem chtěl Pájovi napsat. Reagovat na tohle vemeno je plýtvání časem a energii. No a ještě tím podporuje plevelí diskuze.
Kdekoliv se tento bl.ec objeví je po diskuzi. Je to samý odkaz rovnitka....
Raději 2 topery než tohle individum.
Avatar - Machýrek
4. 1. 2019 20:42
Re: Oceňme eufemismus
Hlavně, že něco píše. Je jedno co, vetšinou samý srance.
4. 1. 2019 14:50
Re: Oceňme eufemismus
Mně to v tom Touaregu zas tak hrozný nepřišlo, tobě jo? V jakejch situacích tě to nejvíc omezovalo?
4. 1. 2019 14:57
Re: Oceňme eufemismus
Při předjíždění jestli se ptáš mě, doba než to seskládá kvalty je v comfortu hrozná. Občas motor i přes jemný tlak na plyn zůstává v nejnižším kvaltu, třeba okreska 90 na 8rs a váhá jestli podřadit. Naopak předjíždíš, zařadíš se a ještě je tam kolikrát i po více vteřinách vyšší kvalt.
4. 1. 2019 15:04
Re: Oceňme eufemismus
Nene, ptal jsem se Hurvínkosakry, je tim taková spravedlivě rozhořčená, tak čekám nějakou pikantní historku z nebezpečnýho předjíždění, nebo tak..
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 15:04
Re: Oceňme eufemismus
Tak šup sem s "jinými podobnými texty".
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 15:27
Re: Oceňme eufemismus
Tak to ale nefunguje = tos dodnes nepochopil? Sám přece víš že třeba to ze Speciálu kterej sis překvapivě koupil = nikde na webu neni a nebude. A nejen z technickýho speciálu

Chtěl si tim říct = že si o tom doteď nikde nic nečet? :-)

No sám si to nejdřív měsíce popíral = a pak náhle, oba víme kdy, otočil. Tak už se zase vracíš = do původní fáze popírání? >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 15:33
Re: Oceňme eufemismus
Tak telefonem ofoť a dej to sem, podpoř svoje silná slova, co ti to zabere? Nebo aspoň DOSLOVNĚ odcituj. Jako jsem ze speciálu já odcitoval Vaculíka, který říká kupodivu jiné věci, než ty a než mu podsouváš.
Já nic nepopírám, já jen vím, co ví všichni tady. Že často lžeš.
Ofoť, vlož odkaz. To dáš.
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 15:59
Re: Oceňme eufemismus
A je klid...
Avatar - woody-alien
4. 1. 2019 16:09
Re: Oceňme eufemismus
No počkej....třeba mu jen při razantním odšťuchu na semaforech odlít mobil až do kufru. To není snadný ho najít = další plus pro hybrid. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 16:33
Re: Oceňme eufemismus
Třeba hybrid bude úspěšně bojovat s dnešní mládeží a vezme jim mobily z rukou !
Avatar - Dinar
6. 1. 2019 12:49
Re: Oceňme eufemismus
Ty tvoje glosy... >:D >:D :yes:
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 15:34
Re: Oceňme eufemismus
A je problém to v roce 2019 , kdy má chytrý telefon každé dítě , to vyfotit/naskenovat a vyvěsit s odkazem ? Alespon jednou by si mohl přispět necim užitečným :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 16:29
Re: Oceňme eufemismus
Při 30 - 50 000 stranách ročně? No trochu = je vidět = že fakt nečteš ;-)

Hele a teď něco zásadnějšího = co ty Xavian? Slyšel si aspoň nějaký modely? Máš aspoň nejzákladnější přehled co stojí konkurence a porovnání jak co hraje?

A naprosto zásadní: Už si hlasoval [odkaz] ? :-)
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 16:32
Re: Oceňme eufemismus
Ne, stačí když sem dáš ty tvé běžné články o které se opírá, třeba to co řešíš s Karlem pro začátek a taky ten test C5 od Vaculíka...

Pokud se chceš bavit se mnou o Audiu, buď mi napiš SZ nebo pojď na pivo ..nebudu ničit další diskuzi.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 17:37
Re: Oceňme eufemismus
Víš že odpověď mohla bejt kratší = než tenhle příspěvek žejo?
Avatar - Ozzman
4. 1. 2019 21:12
Re: Oceňme eufemismus
Nějak ti to nafocení článku trvá.... Na to jak si hraješ na znalce techniky bych čekal obratnější počínání. . Chceš poradit jak se to dělá ?
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 21:37
Re: Oceňme eufemismus
Viz já 16:29 vim že seš jen troll a přesně tohle je to proč tu diskutuješ = to tě baví. O autech víš kulový = ale nenapadlo mě že nechápeš ani tohle ;-)

Je fajn že ty si na znalýho techniky nehraješ = to je fér :-)
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 21:41
Re: Oceňme eufemismus
Tolik žvástů, místo jedné fotky. Zřejmě by dokázala další lež.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 21:52
Re: Oceňme eufemismus
Tobě přestala mozek fungovat absolutně? >:-[]

Víš že tohle už je = trochu demence žejo? Vim že se hlásíš k včerejšímu Dinarovu "nečíst nečíst nečíst" = ale aspoň základ představivosti? Ne? :-)

Myslim že to bez ironie bez nápovědy nedáš = plně se soustřeď = na první odstavec 16:29 = přečti si ho znova, pomalu a teď: MYSLI ;-)
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 22:10
Re: Oceňme eufemismus
"Při 30 - 50 000 stranách ročně? " - moje nízká inteligence mi napovídá, že ta stránka-dvě, kterou věnují tragickému sladění motoru a převodovky nového Touarega nebude zabírat 30-50 000 stran ročně.
Vzdávám to.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 22:15
Re: Oceňme eufemismus
Řikal sem představivost a mysli = no nic = tak to nevyšlo. Vzal si to z úplně blbý strany = je vidět že fakt nemáš zkušenosti s čtenim a kupou materiálů

Víš co je vtipný? Že tak někdy od října když sem to tu napsal poprvý = si to měsíce popíral. Pak v prosinci si to chvíli uznal. A s novym rokem už zase.. ;-)

Smutný že je problém s tak prostym jednoduchym pravdivym konstatovánim = jiný redaktoři v jinejch médiích = se poměrně hodně výjímečný věci = věnovali víc. Víc do hloubky a byli víc kritický = než eufemismus tady

A pokud nejsi fakt absolutně mimo realitu = tak na to uvědomit si že to je spíš asi pravda = by mohla stačit i ta inteligence ke který se hlásíš
Avatar - _Karel_
4. 1. 2019 22:23
Re: Oceňme eufemismus
Jj, najít poslední dvě až tří čísla Auto Tipu a SM musí být časově náročný.
Poradím ti. Hledej číslo Auto Tipu 19/2018.
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 22:28
Re: Oceňme eufemismus
No vidíš = už seš blízko = teda = na správný cestě

No a napovim = nejsem sysel = no ono to v tom množství ani nejde = to bys taky moh dát bez nápovědy. TAkže jestli tě fakt zajímá = ty čísla si jistě dohledáš a objednáš

Ale že se tam píše daleko kritičtějš = tomu bys možná moh věřit i tak = tady sme na ACZ ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 21:49
Re: Oceňme eufemismus
Tims to jako vokecal? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2019 21:49
Re: Oceňme eufemismus
Tims to jako vokecal? >:D

No tak to nevyšlo >:-[]

Stejně jako s tim hifi = si jen troll a chtěls škodit = nemáš ani páru ani páru = žejo ;-)

Ne že by to v autech bylo nějak moc jiný = i když tam máš aspoň tu páru = ale to škodit poňoukat atd. = to je to co tě těší = já vím :-)
5. 1. 2019 05:59
Re: Koule?!
Proč urážíš Karla a Ozzáka? Dnes jsi tu osobně zaplevelil diskuzi nesmysly, když tě někdo požádá o důkaz nebo ti tvé žvanění vyvrátí, už dákl nereaguješ a budeš rtu neustále někoho urážet?

Každý chlap, co má balls by se za tuhle menstruační show měl omluvit! Alespoň oběma klukům. Jsi chlap?
Avatar - vabis
4. 1. 2019 15:58
Re: Koule?!
Tech jsou testy plne, zejme u domacich znacek. Ale vaham, kdo ze je ta premie? Bmw uz davno ne, to tak leda v dobe produkce e34 pokud se mam chytnout vedlejsiho clanku. A VW nebyl nikdy. Takze lidovky jsou to obe. Uvidime jak se zanedlouho pochlapi X7.
4. 1. 2019 13:38
DIZAJN
nikdy by mě nenapadlo, že napíšu, že BMW vypadá hůře než VW, ale vedle docela povedeného suv stojí jakási čínsko-indická krabice, zvláštní, že sedany i kombi v BMW umí, ale tohle je pro mě nezkousnutelný, někdo tu onehdá kritizoval vzhled RRS.. interier je naopak dobrej, tam je to na vkusu každýho, věřím, že i to Bmw bude o fous líp zpracovaný, no technika bude taky výborná, ale s tímhle "lookem" to přehnali !!
Rozbalit vlákno
155
Avatar - iudex
4. 1. 2019 13:43
Re: DIZAJN
No vidíš ako je dizajn subjektívny, ja z uvedenej dvojice by som jednoznačne uprednostnil dizajn BMW. Tiež mám voči nemu výhrady, obličky už sú mierne hypertrofované na môj vkus, ale aspoň to má vlastný výraz, kdežto Touareg je bezpohlavný, bez výrazu, proste len horizontálne línie, ani nevieš, kde je maska a kde už svetlá, to naviac zvýraznené množstvom chrómových línií, jasné zameranie na vkus Číňanov. Za mňa je proste nový Touareg dizajnovo horší, ako jeho predchodca, kdežto X5 je síce malý, ale stále pokrok.
4. 1. 2019 15:49
Re: DIZAJN
co je hypertrofované?:)s grilem touaregu souhlas, ale celkově mi lépe vychází unifikovaná nuda než čínský design z německa, x5 pokrok ale dozadu, to nové Gle vedle X5 pohledné auto..jinak bych vybíral mezi RRS(diskutabilní interier) a Cayenne, tam se mi těžko něco vytkne..
4. 1. 2019 20:49
Re: DIZAJN
Jak se určuje design zaměřený na vkus čínanů?
Mně se ty velké ledviny líbí. Proč kritizovat jejich velikost? Vždyt ted se teprv vyrovnaly velikosti tlamy MB a pořád jsou menší než maska Audi.
5. 1. 2019 08:45
Re: DIZAJN
vkus čínanů bych poroval s jejich auty co produkují a ty co designu přípomínají bohužel tady to bávo, respektive bávo připomíná ty jejich škatule
4. 1. 2019 13:44
Re: DIZAJN
Ten začátek podepisuji, taky jsem doteď nevěřil, že někdy budu mít pocit, že VW je v porovnání s něčím prostě vyváženější a hezčí. :-O Dokonce i ten vnitřek mi přjde zajímavější, než ten od BMW.
Avatar - kosmonaut
4. 1. 2019 13:56
Re: DIZAJN
No předky jsou děsné podle mě oba, BMW vypadá vyloženě hloupě, VW zase jako radiátor. Zadek u BMW je výtečný až na ty zbytečně tvarované výfuky. Být tam normální kulaté laufy po stranách, neměl bych připomínek. Zadní světla jak u Nazcy M12 ;-) . VW zezadu nezajímavý, stejně debilní výfuky. No a z profilu jasně BMW, tam je to snad bez debat [odkaz] [odkaz]
Avatar - iudex
4. 1. 2019 14:11