Příbuznost nvé Delty s Fiatem Bravo se na první pohled jeví jako jednoznačná věc. Podrobnější zkoumání však ukazuje, že italská automobilová krása se v tomto případě potkala s velkým prostorem a špičkovým interiérem.
No... to jsou pády. Zatím to vidím na zklamání roku. Někdo tu snad i psal, že v Itálii umí design, pak se musím ptát, kdo dělal Deltu? Veverkoidní čumáček a muranosní záď... Tak až půjdeš dnes z odpolední, mrkni někde na semaforech na BMW1, abys konečně taky spatřil auto. A kdyby ti chtěl někdo podstrkovat přifouklej kompakt se saténovou mašlí na volantu, dobře si to rozmysli, v této třídě totiž již ke geniální definici kompaktu došlo. Tu definici ctí všichni, včetně AUDI a BMW. Nic lepšího se udělat nedá. Pak jsou mezitřídní borci - Škoda Octavia a Volvo S40/V50. Tak... hodně štěstí při výběru.
nebál bych se koupit si Deltu a ani bych se za ni nestyděl. Vedle "1" jedno z nejhezčí aut dané třídy. Ale pouze pro lidi co vyznávají extravaganci :yes:
Nebál by ses, ale nekoupíš jí... A o tom to je. Ta tvá extravagance... to je tanec na břitu šavle. Většinou z ní všichni sklouznou, neb je jen krůček ke kýči... Extravagance, chápáno jako jistá výstřednost nesmí postrádat jistotu... A tu já v tom veverčím kukuči rozhodně nespatřuji. Totiž u aut jdem především o styl. A ten nevnímám též.
BMW 1 chceš srovnávat s tímto, je vidět, že designu vůbec nerozumíš, tohle je z tohoto hlediska úplně jiná liga, BMW 1 je co,jen kvádr s nevzhlednými světlomety, jak tohle někdo může stavět na vrchol..
Kdybys tam neměl znak BMW, ale Kia, tak budeš řikat jak to neumí.
Jsi v tomto ohledu hodně slaboduchej, ale asi nejsi sám, holt vysněná značka dělá svoje.. :no::no:
Čoveče dvojko, tohle se ti moc nepovedlo. Jednička od BMW se ti samozřejmě nemusí líbit (ostatně ani já z ní nejsem vodvařenej) ale nyzývat jí kvádrem s nehezkými světly?? o jen dokazuje, že designu vůbec, ale vůbec nerozumíš. Nezlob se, ale tohle je aspirace na zlatý ventilek... :-!
8-s8-s Je dobře vědět, že jsou tu i tací, co BMW považují za nevzhledný kvádr... >:D Jo, tak nějak bys chtěl aby to bylo, viď... bože bože... otevři voči ádva.
Jinak ještě registruji tvé dokonalé tápání ve světě designu, že bez znaku na kapotě neodtušíš kvalitu. Tvé poslední větě nerozumím, pokud tedy se nejedná o tvůj nějaký ulétlý vnitřní monolog...
P.S. Pozor na palce, ádva, na tohle nejsme u BMW zvyklí >:-[]:yes:
Ano jsou i tací, kteří ti jen nepřitakávají..
Totiž to je skutečnost, různé nesmyslné prolisy na dveřích to nespraví.
BMW 1, kvádr s úzkými okny, které místo dynamiky působí těžkopádně (tank), o světlech raději nemluvě..
Vrcholy designu jsou naštěstí někde jinde.. (tím nemyslím přímo Deltu)
O BMW raději už nepiš, zbytečně se tu degraduješ na plajstejšnového kovboje. Ovšem vraťme to k Deltě, v té tvé poslední závorce... tam vnímám jistou značnou míru nejistoty :-) Jo, přesně, ádva, je to zklamání roku...
No, právě ten styl, to je to co deltě chybí. Tedy, pokud člověk nevyžaduje od stylu, mít káru, co tě bude inspirovat k tomu abys ji zatínal v dlouhým táhlým tipec.
problém je právě v tvé rozdvojenosti - "krásný, lususní..." kompakt. Všimni si, že tohle cestou v této třídě nikdo nejde (ví proč). Kompakt musí být "sportovní" jednoduchý, přímočarý s jen špetkou rafinovanosti... klasika je - BMW 1. Koneckonců, pohlédni na C30... krásná, a nikoliv luxusní, protože sportovní... s jemným, decentním šmrncem.
Delta bude právě útočit na tu menšinu, která NECHCE "sportovní" auto. Koupí si "luxus". Auto pro klidnou svižnou jízdu. Při pohledu na Deltu nemám potřebu "závodit", ale jet klidně, užívat si pohodlí a nikam nespěchat. Takových zákazníků bude v dnešní době málo, ale ti si jaksi nemají co na trhu vybrat.
Však také nikdo enčeká nějaké masové prodeje. tohle auto bude pro lidi, kteří si zakládají na kráse, na stylu a od auta nevyžadují sportovní look. A delta jim to nabídne vrchovatě. BMW1 i C30 jsou samozřejmě mnohem sportovnější, ale zároveň také menší a méně praktické. Já myslím, že uxusní kompakt není špatný nápad. Samozřejmě bude hodně záležet na ceně, ale nějaký ceník se tu už mihnul (byl tuším v €) a nevypadalo to zle... ;-)
A jsme zase u toho - design. Ptám se (již po druhé), kde jsi design studoval, že ho dokážeš takto "hodnotit"? V mnoha případech vycházíš z přežitého klišé, že nejlepší design dělají Italové a na tomto základě, jsi schopen obhajovat sebevětší designový děs.
Pak se ptám, kdo je tady slaboduchý?
PS: Mě se tato Delta nelíbí. Italové použili (zneužili) jméno na něco... co to vlastně je?
No ja myslim, ze to prezity klise neni...Italove v designu diktujou stale...Kdyz to vezmu zesiroka - nabytek, hadry atp. V opozici tumu stoji Skandinavie
Co se týká aut, problém Italského designu spočívá aktuálně v tom, že nemá na co stavět ty karoserie. Musí existovat designový mainstream aby mohly vznikat i "designové prémie". Italský designový mainstream je Punto, Bravo a Croma, tedy zcela "neitalské" designy, běžná evropská konfekce. takže 599GTB nemá co zachraňovat. Vždyť jen se podívej jak to stříhá Francie - laguna, 407, C5... co auto do designová originalita. nemluvě o němcích, tam komplet prémiový segment tvoří opravdu prémiový design.
Zde musím oponovat. V případě D3 je zcela originální (ve smyslu rozeznatelnosti jednotlivých řad na první pohled) pouze BMW a z velké části pak MB. A dosti špatně je v tomto Audi, které kopíruje neustále jeden a ten sám motiv na každou řadu.
ad Fiat- 500 a GP je dle mne jsou nejhezčí auta své třídy. Bravo je jedno z nejhezčích (vedle Focusu) a Croma není nepovedení, nicméně je to hodně divná kategorie.
Tatro... ty máš tedy rozptyl vkusu - T613, F500 a Bravo... >:D Tak i když má ta tatrovka italský designový původ, buď prosím alespoň aktuálně objektivní... Bravo... ach jo. F500... ach jo... delta... ááááách jo ;-)
AUDI nic nekopíruje, AUDI to takhle chce dělat. Uvědom si, že jistá výrazová značková jednotnost je záměrem nikoliv rezignací.
Audi má svůj styl. Já si o něm myslím, že je přešlapováním na místě, a že tato automobilka potřebuje svého Banglea jako sůl (mnohem více než BMW, kdysi).
AD STYL: U mě se věc má tak, že auta na sebe nechávám působit, a buď mne zaujmou nebo ne. Proto někdy oroduji za naprosto rozdílné vozy. Pomluvy mých přátel, že mé auto musí být velké, hranaté a černé se nezakládají na pravdě! >:-[]
Zase němci, pokud myslíš BMW a ty další, tak to není žádný premiový design, takovýto termín totiž existuje jen u tebe, tohle je konzervativní design, konzervativní koncepce.
mám zcela rozdílný názor, a pokud se řekne kýč představí se mi jiná prémiová automobilka. Je to jen o vnímání. Tobě se nelíbí, mne ano. Já si ji jako svůj vůz dokáži představit, ty jako konzervativec ne. A to je celé :-)
No já to brácho neidím jako zklamání roku. Mě se delta líbí. Jen mi přijde trochu zcestné prezentovat tohle auto jako pokus o sportovní hatch. Delta je především o pohodlí, o kráse. Proto bych nesrovnával s drzkem od BMW. Ten je poněkud jinak zaměřen. A míchat sem Volvo a Oktávku?? Klientela kupující tebou zmíněné značky těžko koupí Deltu. A stejně naopak. Já myslím, že tohle auto své místo na subprémiovém výsluní má. Ostatně je to pro Lancii klíčový model. Tak nechme mu čas a uvidíme jak se chytí... ;-)
Největší vořech spatřuji v profilaci Delty. A současně za to vůbec nejméně nadějné v kompaktech považuji luxusní přifouklý kompakt. Kde jako je ta elegance, v tom veverčím čumáčku? Nebo snad v "C" okně?
No 25 videla servis docela casto (ne moji vinou) - asi smula na vadnej kus - takze jsem nahradni resil docela dost a slo to. Jezdil jsem do servisu pro Land Rovery >:D (kousek od Liberce) a tam nebyl problem. Uz jsem nekolikrat premejslel, ze ji dam na moje.auto, ale jsem linej
Vcera jsem tam v Polsku byl. Raj mi to teda nepripominalo ani vzdalene a kdyz uz bych o raji mel mluvit, tak rozhodne ne Roveru. Ale nebudem to pitvat, mohl by z toho byt diplomaticky incident. Prece jen je to jina zeme >:-[]
neni lepsi misto na zemi nez nase Ostravěnka :yes::yes::yes: takze netusim jake favority muzes mit.ale mozna jsem te nepochopil a ty jsi psal o Skodach Favorit >:-[]
Jo, jo, neboj, Petikule je taky neuspesny model a kvuli nemu je fiat na pokraji krachu, takze pokud tvoje prani delte bude stejne pravdive jako to pro 500, tak to bude super :-)
Tak toto je podla mna dehonestacia slavneho mena "Delta". Ved s povodnou Deltou ma tento podivny objekt spolocne len to meno. Nic viac. Achjo, Lancia, Lancia, len zo slavy sa zit neda!
ano ano, delta nemá konkurenciu tak sa stým zmier ;-) alebo ju chceš porovnávať s krabicoidným designom od Audi? nebodaj z BMW ala MOPS? >:-[] prepadák roku bola aj 500, pamätáš? ja mam taký pocit že to by si len želal :no::-!
ZAse tady někdo bez důvodně kolem sebe kope a bouchá pěstičkama... A veverky? Ty si jen loupou ty svoje oříšky a jsou... no přece v naprosté pohodě... No však je léto... Období, krásných šatů a OHOLENÝCH NOH a PODPAŽÍ.... Mám rád léto... A tohle auto... Je přesně takové jako to léto. Tedy krásné a voňavé..., jako ty nejhezčí milánské slečny.
Wolfe, sorry, taky me mozna mohou nekteri lide oznacit za italofila, byt se snazim zuby nehty mit trosku objektivni nadhled, nekdy ti docela i fandim, ikdyz to obcas prehanis. Ale prijit do diskuze jen proto aby sis napsal nazor na to jak se mistni G..G-Guru navazi do italskyho auta je trochu pod uroven... :-!
No však kdo četl příspěvky GTIho posledně tak ví, na co sem narážel.... >:D S narcisem to nemělo nic společného... Jen GTI tady cosi produkoval posledně..jak má správný drzek vypadat. Tak sem mu dal protipól... Jen tak mezi nama... U těch noh sem mluvil o slečně... Neni nic krásnějšího než heboučké, dlouhé dámské nožičky... To si snad nebudeme rozmlouvat.. Ajajaj... Raději nemyslet.. >:D . No prostě tohle auto není pro smradlavé drzky (alá GTIho představa), ale pro pány a dámy navoněné Hugem a Coco...ve večerní toaletě.. Ano je to trochu snobské auto.. ale takové má Lancia být. Ať se to někomu líbí a nebo ne...
Zatiaľ najoriginálnejšie auto v tomto tisícročí. Nebudú ho plné cesty, nebude lámať rekordy v predajoch, nebude obľubeným vozom mafiánov ani tých, čo sa za "niečo viac" považujú. Ale táto Delta bude vždy vizionárom a "niečím viac" medzi bežnými autami, "sockami" počnúc, mainstremom pokračujúc a prémiovkami končiac. Ktoré iné auto to ešte môže o sebe povedať?
Je vidět, že pořádně nečtete ostatní články ... "Lancia Delta – před branou luxusní třídy" ... počkejte, až najde od tý brány klíče, tak potečete kečup proudem! ;-)
a kde si prišiel na tie tvrdé plasty?? sedel si v delte?? videl si ju naživo?? najprv ju chváliš a za chvílu v nej vidíš bravo, stilo a krabicu?? máš v tom volajaký guláš kámo. počkaj si až ju uvidíš nie len na obrázkoch a potom napíš... ;-)
S těma, cos vyjmenoval sem nechoď, ty Delta opravdu strčí co se designu týče do kapsy.
Jeď už do tý Itálie, ať víš jak je to s tím kečupem, lépe řečeno navštiv zde nějakou lepší italskou reastauraci a zeptej se na kečup, pak přijď. Neboj, já už to onehdá taky zkusil a... nic.
Už zase sa v tebe ozval Matelko. ;-\ opäť urážaš. asi si nepamätáš čo si písal dnes po obede. Budem ťa citovať: Já v poslednom čase píšem nadpisy veľkým písmeno(snáď sa nehneváš), ale väčšinou len na tie autá, ktoré sa mi páčia. A tak som ho dal aj na Deltu. Ale potom som si prečítal ten príspevok kde bola kritizovaná a zamyslel sa či by som nemal to nadšenie chladiť. Také bolo už aj u Grande Punta, u Brava a vždy vyprchalo. A tak nakoniec vznikol taký príspevok aký bol. Ale aj tak sa mi Delta celkom páčila. A potom som si o pár dní neskôr pozrel fotky. Na inom servere. Ty to nazývaš sklamaním roka, to je pre mňa mimochodom opäť novinka z Talianska-Mito, já to nazývam nepodareným dizajnom. Tá výška. Niekto tu už hovoril, že keď ju videl naživo, tak sa mu nepáčila, lebo je vysoká. Ale já som bol v tom, že ten koncept je krásny. No je to tak. A navyše, ten predok tak čudne trčí.Načo tak zdôrazňovať masku? A to všetko je vlastne ozdobené Stilo. Proste KEČUP-PRÉMIA.
Tak kto tu má v hlave kečup ty trulo?? >:-[] >:-[]
"A teraz sa na ňu pozerám. Je fakt pekná. A tie motory. Špičkové motory. Teda, špičkové v mainstreamu. Ale snáď budú stačiť na BMW 1. Aspoň tak prezentujú konkurenta, z Talianska. Výhrady síce mám a stále by som si ju nekúpil, lebo koncept nemali meniť. Ale je to pekné." ;-)
Nerekl jsem, ze je spatne auto, ikdyz teda mam k nemu sve vyhrady uz nekolikrat popsane, ale dobra, vysvetlim svou vetu. Tak nejak mam pocit, ze je spousta lidi co meli predtim starsi golfy 2 nebo 3 (pripadne jetty, venta, starsi passaty) a presedlaly do Novych VW nebo Skodovek a od nich pochazi tato myslenka. Prirozene technika a vsechno ostatni je mnohem dal, to nikdo nepopira, ani nebudu zpochybnovat to, ze jsou to pomerne kvalitni a konkurence schopna auta. Ale co do solidnosti v pravem slova smyslu, na tom pry 3-jka byla daleko lepe. Na techto autech VW vystavelo svou pohadku o spolehlivych a kvalitnich autech.
Tak jsme se to opět všechno dozvědeli, Bullitti, Leonové a ostatní drzci planety sedlaj zásadně... veverky. Jo, u téhle se údajně jedná současně o designovej zlom v kompaktech za posledních padesát let. Končí éra hatchbacků, běžnejch rodinnejch dříčů, kterou před bezmála těmi padesáti lety zdefinoval Golf a dodnes se tou definicí všichni řídí. Končí éra hot-hatchů, tvrdejch ranařů silnic, nebreč, jo je to tak, doba si to žádá. Od zejtřka nastupujou do prvních řad nagelovaní rádobyelegání s mírně přifouklým břichem a kompaktem, co milujou plyš na sedadlech a plyšový minidogy s kejvací hlavou na zadním platu. Jo, to bude ajfr, nastává doba antoušků, drzci se strništěm mají zameteno. Prostě utrum, konečná, vystupovat. Džungle se nekoná, můžeš se oholit a zhasnout slunce, nastává éra taveňáků.
Brácho pochop, vždycky jsou na světě ti, co se na pojízdnejch schodech musí držet madla, aby se jim nezatočila hlava. Héj, drzci světa, Bullittové a Leonové, táhnem dál, tohle není nic pro nás.
Přesně tak. Tohle není nic pro tebou výše zmíněné pány. To je pro lidi, kteří nepotřebují vidět mít tolik módní "sportovní" vůz. Kteří nemusí dráždit kšiltovkáře ftédeíčku f plné palbě a fmetle, tím jak "agresivně" je navrhnutá jejich kastle. Tohle je pro lidi, kteří zjistili, že největším bohatstvím člověka je klid ;-)
P.S. Myslím žes napsal velmi opravdovskej příspěvek... jen jestli ho veverkáři budou umět trávit... přeci jenom, já mám v sobě navždy vpálený snímek někdy z osmdesátých let - je na něm z podhledu vyfotografovaná Delta letící vzduchem po absolvování nějaké muldy na horizontu. No, doba se mění. Nakonec hele, dojedeš deltou někam k parku, vystoupíš, dvě hoďky budeš drobit rohlík holubům a pak šupky domů... Jo, tohle si představit umím, dokonalá harmonie.
Nastoupíš do Delty, zapneš si Armstronga a relaxuješ. A v tom dlouhém táhlém naprosto nenuceně na to jemně přitlačíš a většina aut zůstane za tebou. Jo, tohle je pro lidi, kteří svému okolí nic nemusí dokazovat. ;-)
citace z auto.cz rubrika představujeme "Příbuznost nové Delty s Fiatem Bravo se na první pohled jeví jako jednoznačná věc. Podrobnější zkoumání však ukazuje, že italská automobilová krása se v tomto případě potkala s velkým prostorem a špičkovým interiérem" [odkaz]
Ale jinak jo, mám radši auta, která nevypadají "sportovně", dynamicky, ale dokáží potrápit většinu těch "dynamicky" vypadajících aut. Proto mám rád seveřany a auta z Albionu ;-)
Drahý GTI, vychádzaš z jedného zásadného omylu - totiž že Delta zapadá do segmentu nižšej strednej medzi lídrov Golf, Focus, Astra, Auris, a snáď už aj cee´d a i30, alebo medzi prémiu BMW1 alebo A3, či tridsiatku Volvo.
lenže ono je to asi inak. Delta nemá potrebu s kýmkoľvek z menovaných priamo súperiť. S každým si má možno čo povedať, ale zároveň je vždy trochu iná a svojská. proste individualista, a takí budú zrejme aj jej majitelia.
Byť iný, výrazný, stredom pozornosti, mať auto na dlhé aj krátke trate, s veľkou dávkou luxusu aj istej noblesy, v nezameniteľnom kabáte. Nie až tak zlá predstava, čo myslíš...(?)
kdysi Italové začali točit westerny. Všichni se jim posmívali a tvrdili o nich že to jsou špagety-westerny. A dnes jsou uznávanou klasikou, a nikdo se ani neodvažuje jim smát, ba co víc jsou označovány za vrchol tohoto žánru! Nebo snad pochybuješ Sergio Leone nebo Clintu Eastwoodovi?
A abych ti osvěžil paměť [odkaz]
hjaj... ;-\ povedz rodicom ze nech ta nenechavaju sediet na sedadle spolujazdca, bo to nerobi dobrotu... sedel si v tej novej Delte vobec? ja hej a mozem ta ubezpecit, ze tie platy su OK. inak naco tu zaplavujes diskusiu staaaale s tym istym obsahom.. kazdy tvoj clanok o Delte je to iste dokla. ,,ako sa ti concept pacil a hento ta sklamalo, a Stilo a bla bla blaaaaa,,. ako stara platna... tusim si sa zasekol... alebo ze by ti dochadzali napady??? 8-s
PS: mozes mi povedat k comu su makcene plasty v aute??? teda ako to vyuzijes pri jeho kazdodennom pouzivani. rad by som to vedel... mam taky dojem ze ty si v tom odbornik >:D
do nicku sa mi nenavazaj.. hej...
aaaa mal som tu cest soferovat auto, ktore malo makcene plasty vsade kde kde ti oko dohliadlo + nemalo plnu klimu. musim povedat, ze v tom aute som sa aj tak citil priserne... pritom v mojej starej alfe ich tak vela neni a pri zapnutej klime mam pohodku.. cize pohodu v aute vytvara klima... a nie plasty
Nic si stoho nedělej to je pouhopouha zavist lidi kteři jsou sfanatizovani jednim koncernem a SERE je že pořad nejsou schopni udělat krasny oku lahodici design jako např. tato delta.
Ano jedná se o povedené auto i když v našich zeměpisných šířkách asi velký úspěch neudělá ale to neznamená že v některých státech nepotrápí konkurenci.Ještě by mě zajimalo když něco řekne GTI proč to 507 opakuje jako kolovrátek to snad nemá nikdy jiný názor? Na závěr chci říci že pro mě je momentálně nejlepší Mazda RX8.
Daniel, daniel, ty máš v hlave fakt asi špagety s kečupom. Najprv si sa z novej Lancie skoro pripokakal a naraz je to len upravené stilo, bravo a ja neviem čo ešte. Potom si popozeráš obrázky, kde ti chýbajú modré svetlá a zistíš, že auto je vysoké... ďalej vydedukuješ že delta nemá mäkké plasty a je vďaka tomu nepohodlné. Nezabudneš označiť niekolko kolegov za tupcov a čapajevka obviníš, že auto šoféruje zo zadného sedadla. To teda práve od teba sedí... >:-[] A nakoniec nám tu opakuješ GTIho hlášku o veverčaciom predku stiloidnej delty. Ty si fakt založ vlastný web. Myslím že sme v tebe práve objavili génia roku.... >:-[] Apropos Daniel, blíži sa vysvečko - pochvál sa nám, čo bude zo slovenčiny?? Nehrozí reparát???
Sladký život, večírky, znuděná smetánka, líbivost, velkoměsto... Jo, tohle auto funguje, tedy zatím design.
V podstatě dokonalý produkt naší doby a přesto trochu jiný. Už dnes je jasné, že móda SUVéček skončila, ikdyž někteří ještě na to nepřišli. Stejně tak už se většině zajídá hraná agresivita běžných vozů. Pomalu se vracejí hodnoty jako elegance, pohodlí, luxus, jedinečnost.
Je "blbost" strkat Bullitta do nové Delty. Vypadal by tam stejně směšně jako královna v Lupu nebo Bond v Mustangu. V dnešní době nejbližší konkurent Delty je B-klasse nebo krátké Picasso. Perfektně bude slušet mladé ženě, vyzvedávající děti ze školy.
Prorokuju Deltě úspěch. Nebude se prodávat v milionech, statisících ročně. Ale lidé jí budou přicházet na chuť postupně. Itálie, Francie, Británie a doufám, že ji budu vídat často i v Čechách.
Kdo ocekaval novou Deltu, nastupkyni legendarniho krabicoviteho hatche je zklaman...ja taky. Ten kdo ocekaval Lancii v duchu poslednich predstavenych studii muze byt spokojen.
troufam si rict, ze krome italu, mozna francouzu a spanelu nebude mit zbytek Evropy koule zkusit Deltu a zustane u v na pomezi nizsi a stredni tridy u velkoseriovych znacek.
Vypsane nesmysly typu, Lancia neni lepsi znackou kvuli pouziti zakladnich prvku Stila nema smysl komentovat. A3 je prevlecenym Golfem, M-B A je vysmech tradicim Mercedesu a jedine BMW1 je odpovidajicim modelem jakehosi luxusnejsiho segmentu nizsi stredni. Ten vsak miri nekam jinam, se stisnenou kabinou vyhovi maximalne lidem bez rodiny, nebo jako damske auto do mesta, pripadne vikendovy bonbonek pro chlapika jezdici pres tyden "petkou".
Kdepak, jen muj subjektivni nazor ;-). O A3 bych mohl napsat doktorantskou praci, BMW 1 znam velmi dobre a M-B A jsem v zasade videl parkrat na cestach, nebo jako sluzebni vuz prodejcu, neni to auto, ktere vyzaduje zvlastni zminky :-| .
No ja Ti neviem, s Áčkom som trochu jazdil, a nemôžem na to auto povedať jedno krivé slovo. Na začiatku mi trochu prekážali drsné a nie veľmi hodnotne vyzerajúce materiály interiéru, ale to je vec zvyku, inak je to celkom fajn auto. Kvôli dvojitej podlahe trochu náročnejšie nastupovanie, ale inak :yes: .
No co mi zbejvá?? Jsem ráno chtěl naskočit do svojí Ratty a vyrazit směr úřad. A ono ouha, miláček se nechtěl rozjet. Asi prasknul pás, když jsem včera couval na plnym parkovišti. Tak teda čekám na odtahovku. Objednali mi jí až z Bajkonuru, tam s tím tahaj rakety. Snad přijede za dva měsíce. Ze sibiře je to daleko a odtah rychlejc jak dvacet neumí. Tak se tě brácho ptám - v čem já, tři dny neholenej drzek od stalingradu budu jezdit??? >:-[]
No, něco tam puklo, asi jako když šlápneš na vajíčko... >:-[] Bylo to takový vysoký, předek jak přerostlý drevokocúr, žádný modrý lampy. Co jen mi to připadalo?? Trochu stilo, trochu Bravo, trošičku snad i z alfy (rozuměj vystresovaného Míťi) možná i krabice od bot by se tam dala vysledovat. No slez jsem z Ratty, kouknu pod pás a vidím úhledný výlisek plechu a z něj čouhá kus tvrdého plastu z interiéru... :-( Ach já nešťastník co jsem to udělal??? Já právě přejel veverku...!!! :'-(:-( ;-\ :-|;-):-) >:D >:-[]
:yes: >:D >:D >:D:yes:
To nejde.. kua, chlapi, clovek si pri praci zaskoci trochu srovnat myslenky a voni tu hazej takovy valy, kua, dyt ja jsem v jednom kanclu se sefem, jeste parkrat takhle spadnu ze zidle smichy a vyhodi me >:D
To víš majku, sranda musí bejt i kdyby picanta padaly... ;-) Jen se bojím až přijde ten náš malej mudrlant matelko. Slíbil jsem mu za slušné chování superba od Abrexu aby mohl v kuchyni trénovat drifty. A on si mě zas včera málem podal... >:-[]
Aj ja súhlasím - sklamal sa ten, čo čakal krabicu. Ja som, našťastie, čakal viac, takže rozhodne sklamaný nie som. A odklon od športu k luxusu hlásala Lancia už dlho vopred... :yes:
Některé příspěvky v téhle diskuzi mě opravdu dost zarážejí. Někteří uživatelé by měli dostat zákaz psát do diskuzí, protože to se prostě nedá číst. Myslela jsem si, že tyhle diskuze jsou k tomu, aby všichni měli možnost vyjádřit svůj objektivní názor na auta, o kterých se píše. Někomu se holt Delta líbí, někomu ne. Proč furt sakra někdo očekává, že když se nový model od Lancie jmenuje Delta, bude to prostě žihadlo a bude to trhač asfaltu jako byla Integrale. Vy nevíte jak vypadala Delta, když přišla na trh v roce 1979? Byla od začátku taková? Nebyla sakra, to všechno přišlo až časem, po letech vývoje. A hlavně kdo by si takový auto v dnešní době kupoval? V době, kdy se všichni snaží snižovat emise a dělat auta tak, aby při minimálním objemu měla co nejlepší výkon a byla uživatelsky přívětivá? V době, kdy nás litr benzínu stojí kolem 35 korun i víc...Dneska lidi potřebujou s autem jezdit a ne se na něj koukat a leštit ho v garáži. Delta bude konkurentem pro auta z různých segmentů, praktická jak pro samotnýho mužskýho, tak i pro menší rodinku. Nabídne celkem zajímavé novinky v oblasti technologie i bezpečnosti. Rozhodně to není auto pro ty, kteří uznávají pouze německou strohost, jednoduchost a chladnost...prostě ne pro ovce, které jdou s davem a nikdo se po jejich autě neotočí, protože to za to vůbec nestojí. Delta je pro lidi, co se chtějí odlišit, vystoupit z davu a užívat si pohledy ostatních, protože za tímhle autem se lidi otáčet budou. Ty kecy o tom, že v Itálii designové věci dělat neumí si laskavě nechte...auta, motorky, nábytek, hadry...to všechno oni prostě uměj a lidi po celým světě to milujou. To, že nám tady v ČR v některých lidech zamrzl komunismus je celkem problém, protože sem potom chodí a píšou tyhle nesmysly. Založte si nějaký svoje forum a notujte si tam a neobtěžujte lidi, kteří se chtějí bavit o autech na úrovni, vždyť půlka týhle diskuze je o hov..
Zdravím sedmý nebe... ;-) Ať už jste žena nebo ne, musím s vámi z 90% souhlasit. Po dlouhé době se tu objevil příspěvek od opravdu nezaujatého přispěvovatele, který má na věc jasný názor a bez skrupulí se jej nestydí přiznat a přitom nikoho nenapadat a s nikým se nedohadovat. Stran názoru na Deltu a potažmo italské pojetí designu není o čem, tady se asi shodneme.
Stran zamrzlého komunismu a s tím spojeného vylévání mindráků některých přispěvovatelů bych byl přeci jen opatrnější. Nehledal bych v tom politiku a už vůbec jí sem netahal. Jinak přeji hezký den... ;-)
Žena... ;-) Jinak zamrzlý komunismus jsem nemyslela jako politické smýšlení, ale strach z toho být vidět, strach ze zkoušení něčeho nového, strach vystoupit z davu...v tom myslím není nic moc politického...Taky přeju hezký den a víkend...