Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
_Karel_
Trochu zvláštní výbavy. V základu adaptivní tempomat a k tomu plecháče a manuální klima ;-\ .
Atmo dvoulitr mi přijde o fous dražší, než český konkurent s 1,5t.- Toyota má při podobné ceně horší výbavu (na první pohled, bez podrobného zkoumání)
Interiér až na řadičku pěknej :yes:
Exteriér o dva levely horší než nepěkná aktuální generace.
Chtít hybrid - dobrá koupě.
Pro koupi verze s atmo dvoulitrem bych kromě očekávané spolehlivosti důvod nenašel.
Pro porovnání - CX-5 2,5i AWD AT v krásné výbavě je levnější, než alternativní RAV s horší výbavou,s CVT a horšími dynamickými parametry.
Atmo dvoulitr mi přijde o fous dražší, než český konkurent s 1,5t.- Toyota má při podobné ceně horší výbavu (na první pohled, bez podrobného zkoumání)
Interiér až na řadičku pěknej :yes:
Exteriér o dva levely horší než nepěkná aktuální generace.
Chtít hybrid - dobrá koupě.
Pro koupi verze s atmo dvoulitrem bych kromě očekávané spolehlivosti důvod nenašel.
Pro porovnání - CX-5 2,5i AWD AT v krásné výbavě je levnější, než alternativní RAV s horší výbavou,s CVT a horšími dynamickými parametry.
Ahoj Karle.
Adaptivni tempomat ma i civic v comfortu. Je to zrejme proto, ze bezpecnost (kamery atd.) jsou v zakladu pro vsechny stupne vybavy 😉
Jinak jakou spotrebu ma ta Mazda v porovnani s Toyotou?
Adaptivni tempomat ma i civic v comfortu. Je to zrejme proto, ze bezpecnost (kamery atd.) jsou v zakladu pro vsechny stupne vybavy 😉
Jinak jakou spotrebu ma ta Mazda v porovnani s Toyotou?
Spotřeba ..proto je tu nafta..do SUV jasná volba
Preco? Rav hybrid nema zlu spotrebu, ani CX5 2.5 alebo aj take Volvo XC60 T5 je natom celkom dobre. Podla mna aj jazdi SUV benzin do tych 9 tak to nieje zle? Za kolko pojde diesel? 7,5-8?
Nazdar Done,
jestli to nebylo k chápání, tak se nepodivuji ani tak nad tím, že auto má v základu relativně luxusní prvek jako je adaptivní tempomat. Podivuji se tomu, tomu, že auto za třičtvrtě míče, přesto že má už v základu takovouhle zbytnou blbinu, nemá takové základní věci, jako je automatická klima, kola z 21. století, dokonce ani odemykání kufru na dálkáči. Přijde mi ta výbava zvláštně poskládaná.
Jinak Mazda CX-5 ve srovnatelné verzi má papírově o 1,2l vyšší spotřebu. Rád jsem ti to našel. Pokud by tě zajímaly další podrobnosti stran Mazdy, ptej se, odpovím, bude-li to v mých možnostech.
😉
P.S. Jinak tu Mazdu jsem tam dal opravdu jen tak pro zajímavost, coby blízkého jap. soupeře. Určitě ne jako "kupujte všichni Mazdu, je to nejlepší kauf".To sám nemám rád.
jestli to nebylo k chápání, tak se nepodivuji ani tak nad tím, že auto má v základu relativně luxusní prvek jako je adaptivní tempomat. Podivuji se tomu, tomu, že auto za třičtvrtě míče, přesto že má už v základu takovouhle zbytnou blbinu, nemá takové základní věci, jako je automatická klima, kola z 21. století, dokonce ani odemykání kufru na dálkáči. Přijde mi ta výbava zvláštně poskládaná.
Jinak Mazda CX-5 ve srovnatelné verzi má papírově o 1,2l vyšší spotřebu. Rád jsem ti to našel. Pokud by tě zajímaly další podrobnosti stran Mazdy, ptej se, odpovím, bude-li to v mých možnostech.
😉
P.S. Jinak tu Mazdu jsem tam dal opravdu jen tak pro zajímavost, coby blízkého jap. soupeře. Určitě ne jako "kupujte všichni Mazdu, je to nejlepší kauf".To sám nemám rád.
CX5 2,5 liter ma horsiu dynamiku ako nova RAV 4 Hybrid (CX5 8,9s na 100, RAV 4 8,1sek ), výbavu ma samozrejeme RAV 4 bohatšiu, takže neviem čo tu splietaš, a ten automat v CX5 tiez nie je ziadna vyhra, e-CVT radi aspon plynule aj ked to tiez nie je ziadna hitparada, ale s padlami pod volantom by to mohlo byť OK. A CX5 je menšie auto.
ALe ano ta cena je dost vysoka 7tis EUR navyse oproti sučasnej RAV 4 je proste moc
ALe ano ta cena je dost vysoka 7tis EUR navyse oproti sučasnej RAV 4 je proste moc
No, já srovnávám srovnatelné. Což jsou dvoulitrové benzíny, ten Toyotí s vyšším výkonem a horší dynamikou. Tedy - zrychlením, maximálku Toyota ještě neví.
Tvoje srovnání kulhá na obě nohy, když do něj potřebuješ dávat 222k hybrid proti 192k atmo.
CX-5 je brutálně menší, o celých 5cm, rozvor má naopak o 1cm větší. Tohle mi na nějaký operování s cenou nepřijde.
Tvoje srovnání kulhá na obě nohy, když do něj potřebuješ dávat 222k hybrid proti 192k atmo.
CX-5 je brutálně menší, o celých 5cm, rozvor má naopak o 1cm větší. Tohle mi na nějaký operování s cenou nepřijde.
Prepac ale ty mas predsa v prvom prispevku napisane "pro porovnani CX5 2.5 AT"
Oj, máš pravdu, chyba. Nenapsal jsem to asi moc dobře. Pointou bylo, že lepší motor Mazdy je výrazně levnější, než ten v RAV. Že má výkonější motor lepší dynamiku se rozumí samo sebou.
Správně by to asi mělo být: CX-5 s vrcholným benzínovým 2,5i v nejvyšší výbavě je o 130t levnější než slabší RAV 2,0 v nejvyšší výbavě.
Správně by to asi mělo být: CX-5 s vrcholným benzínovým 2,5i v nejvyšší výbavě je o 130t levnější než slabší RAV 2,0 v nejvyšší výbavě.
KANKUNEN
SUBARUčas
ericn
Nová generace je vážně dost divná. Zlatý Tiguan a i předchozí generace byla proti téhle nádherná. Je to sice novinka, tj ceny jsou celkem vysoko, ale 2.5l hybrid za 1 mio? To vážně ne...
mne sa naopak tento jeepovsky "stajling" jak kasne tak aj blatnikov moc paci... aj ked najsexi bola asi nadalej esta ta uplne prva RAV-ka :yes: ...
naopak tigi s tym nizkym kratkym a tupym predkom sa mi vobec nepaci ... pritom velkeho touarega mozem ( a ten novy je vyslovene uz krasavec ) ... mame to skratka obaja kusok obratane ... pritom je jasne ze aj tigi aj RAV-ka su super.. aj CR-V.... uz len si vybrat "to svoje" pekne SUV .... :yes:
naopak tigi s tym nizkym kratkym a tupym predkom sa mi vobec nepaci ... pritom velkeho touarega mozem ( a ten novy je vyslovene uz krasavec ) ... mame to skratka obaja kusok obratane ... pritom je jasne ze aj tigi aj RAV-ka su super.. aj CR-V.... uz len si vybrat "to svoje" pekne SUV .... :yes:
3_diamanty
takto nejak vyzera SUV dokonalost v danom segmente :yes: toyota skratka umi ... u mna rozhodne lepsi pocin nez povedzme konkurencne nove obezne CR-V :yes:
MazdaCX9
Škoda, že Toyota nedělá něco ve velikosti CX9, tím nemyslím LC za 1.5mil....tohle je pro mě malý. Pritom jsem byl 5 let zákazníkem Toyoty a je to pro mě automobilka kterou bych si jedinou koupil mimo Mazdu. Ravka je krásná oproti tomu hnusnemu co teď jezdí.
tak RAVka sa mi opat konecne po snad vyse 20 rokoch paci.. takto mala vyzerat hned aj ked ta uplne prva z 90 rokov je samzrejme ze stale najkrajsia 😉 :yes😒br />
velkosti CX-9 je napriklad aj sorento ale chapem 😉 jasne ... kto jazdi rokmi toyotou a ma svoje oblubene znacky tak nepojde zrazu len tak do pre neho "neznameho" auta....
velkosti CX-9 je napriklad aj sorento ale chapem 😉 jasne ... kto jazdi rokmi toyotou a ma svoje oblubene znacky tak nepojde zrazu len tak do pre neho "neznameho" auta....
Dinar
to vypadá, jako takové to made in China auto 1:24 na ovládačku z recyklovaného abs plastu za dvě stovky, aby to vypadalo trochu jako transformer, trochu jako závodníčka, nakrabacenost, hranaté boule. Naprostá toyotí rezignace na design. Vnitřek je lepší, tedy až na tu óbr televizi s malým (v poměru k velikosti té tv) displejem, citlivější "zakomponování" do palubky umí už jen hyundai. Plus ty motorizace, kombinace výbav, ceny, je zjevné, že z druhdy v Evropě velmi úspěšného modelu udělala toyota postupně auto pro "individualisty".
Základní linie mi nevadí, ty se mi líbily už na Lexusu NX. Ale problém je - moc barev, moc křivek, moc všeho... takové překombinované. Mám radši jednoduché, čisté tvary.
Helicoptera
Panove, nektere prispevky me prijdou jak kdyz je pripevatel pise jen aby se nenudil. Pulka v Ravce ani nesedela. Osobne ji mam v hybridu rok a pul.Mam 34 tisic nalitano. Jezdim prumerku za 6 az 6,5 litru, a to jezdim 2x tydne tam a zpet dalnici 300km, kde si to pri 120/130 vezme 7,4.Pri bezny jizde po meste jedu pul cesty na elektriku. Odvezu v tom i rozbalenou matraci a v lete kempovaci vestavbou vzadu v kufru. Je ticha a motor se ozve "nahlas" jen kdyz tomu nalozim. Na svetlech kdyz potrebuju vypnu ekomod a napraskam to 8 z 10 aut co stojej vedle me, kdyz se zapne elektrika s motorem spolu dohromady. Zmenil bych umisteni ovladace jizdnich rezimu(jsou nesmyslne utopeny pod palubkou) software radia je fakt naprd, a chybi me nastaveni bederni casti sedacky. Ale dneska bych sel klidne do dalsi nove verze ravky v hybridu. PS:Jedine co je na ni doopravdy spatne, je maximalni hmotnost na taznem kvuli typu prevodovky. Ta je dost mala.
lamal
Z predu Ford Ecosport a zo zadu Nissan ... well done 😄 Nemam rad tieto prirovnavky na co vsetko sa to podoba, ale toto mne osobne fakt bije do oci... Vyzera to velmi podivne to auto... ale budis, inac to bude dobre auto, Toyote verim a Hybrid parada... no more diesel.
ECO😒br /> [odkaz]
Nissan zadna linka nad naraznikom
[odkaz]
ECO😒br /> [odkaz]
Nissan zadna linka nad naraznikom
[odkaz]
silversurfer
rad bych casem vymenil xc60 v dieslu za tohle v benzinu , nebo lepe za hybrida, ale to uz je moc penez pokud clovek chce AT a 4x4. Problem je, ze xc60 uz zase par let asi za moc neproda....nova RAVka paradni
A těžiště, přátelé, to těžiště!
Těžiště prodejů tady nebude určitě...