Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
Stejně bych raději seděl v trafiku než v Twingu, při čelní srážce.
certina
Viano dosáhlo při nárazových testech mnohem lepších výsledů, než slavná T5 😄
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Odkdy je pět hvězdiček méně, než čtyři, naše drahé miminko? Pokousala tě kočička, že jseš tak protivný?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Oni ty crashtesty budou mit i sve hranice. T5 vazi okolo 2t a sedesatkou proti betonu to je sakra napor. Takze by se u tech busu musela udelat predni cast tak dva metry dlouha aby se nezdeformoval prostor pro cestujici hlavne v predni casti vozu. Udelat predni cast kratkou a tvrdou nejde, protoze nekam se ta energie musi prenest nema-li se prenest primo do tel cestujicich. Tem by hrozilo utrzeni organu a nebo dokonce i hlav pri vetsich rychlostech. Takze jedine bezpecne reseni budoucnosti bude predat rizeni na robot. Pak konecne prestane tady to mlaceni plechem o zed... ;-\
lorenzlubos
Konecne jeho crash-test. Cakam na neho uz 3 roky. Mame totiz Vivaro. T5 neprichadzal do uvahy (cena), ale dufal som, ze Trafic bude v bezpecnosti dobry. Som zvedavy na Euro-NCAP, nech to viem porovnat skrz konkurenciou. T5 uz bola, tak verim, ze pride rad aj na francuzsko-nemecko(-anglicko)-japonske stvorcata.
siroka rodina ti poviem...rodicia musia mat radost ked maju 4-cata :-!
Myslím, že tihle rodiče mají velkou radost, protože ta čtyřčata jim přinášejí dobrý zisk a dobré jméno.
Traficem jezdíme jako tým na závody a v tom autě je tolik místa, že i v plném obsazení nebyl problém jet Brno-Trebišov, vystoupit pěkně čerství, bez bolavých sedacích partií...
Traficem jezdíme jako tým na závody a v tom autě je tolik místa, že i v plném obsazení nebyl problém jet Brno-Trebišov, vystoupit pěkně čerství, bez bolavých sedacích partií...