Design
Odborníci i slavní závodníci vybrali 100 nejkrásnějších aut všech dob. Tady je kompletní pořadí
23 komentářů
kreace se tedy s krásou moc nepotkaly, možná mají umístění za šílenou extravaganci (XKSS, Ro 80, Corsair, 2000 Sport, totálně ulítly Thunderbolt...). Jiné naopak působí dost nezajímavě (Cisitalia, Panda, Continental GT Conv., Alfa Junior Zagato…)
Chybí mi tam třeba Corvette C3, podle mne nejhezčí z korvet.
A na to, jak je současná doba kritizována, je tam těch moderních aut docela dost.
Chybí mi tam třeba Corvette C3, podle mne nejhezčí z korvet.
A na to, jak je současná doba kritizována, je tam těch moderních aut docela dost.
Tyhle zebricky jsou vzdycky ryze subjektivni odraz toho, co se libi jejich autorum, takze se nad tim nema smysl moc rozcilovat. Tenhle me prekvapil tim, ze je tam relativne malo aut, o kterych bych rekl, ze tam nemaji vubec co delat - v podstate z historie jen Käfer, 911 a pak tech nekolik zastupcu automobilove moderny s vyjimkou Z8 a DB9. To neni na tak velky zebricek spatne.
Naopak potesila Aurelia GT, Esprit, Diplomat, BMW 507, Panda i Aston Martin Zagato. :yes:
Ackoliv od Zagata by tam mohlo byt asi vsechno a od Giugiara bych toho vybral taky vic.
Spis mam pocit, ze ten zebricek sestaveli z tech nejslavnejsich aut, nez z tech opravdu nejhezcich. Treba Lancia Stratos je naprostou legendou, v dobe uvedeni na trh pusobila jak auto z jine planety, vyhrala tri rocniky mistrovstvi sveta v Rally atd. Ale pokud jde ciste o design, tak se mi az tak moc nelibi a jako ukazku Bertoneho mistrovskeho designu bych zvolil spis Alfu 90 a Citroen BX.
Memu osobnimu zebricku nekrasnejsich aut vevodi s prehledem Lancia Flaminia Super Sport Zagato, ktera zde prekvapive chybi. Dale tam mam prakticky vsechno od Zagata, Alfy Romeo Alfetta, Giulietta (ta ze 70. let), 6, 75, 90, Lancia Aprilia, Aurelia GT, Delta, Thema, Thesis, Fiat 130 Coupe, Ritmo, Uno, Croma, Tipo, Tempra, Autobianchi A111, vsechny Lamborghini z Ferrucciovi ery, Ferrari Daytona, Ferrari 400/412, F348, F355, vetsina modelu Maserati a De Tomaso, Iso Rivolta S4, Iso Grifo, BMW E3, E38, Opely Diplomat, Admiral, Commodore B, Monza, Ford OSI 20M, prvni Granada, Bitter CD, Mercedes W116, G, R129, Citroeny BX a XM, Peugeoty 504, 604 a 505, Facel Vega Excellence, Talbot Tagora, Tatra 80, 87 a puvodni 613, Cord 810/812, Oldsmobile 4-4-2, El Camino treti generace, puvodni Camaro, mnoho japonskych aut z 60. az 80. let pro tamni trh, Eunos Cosmo, nekolik Holdenu od 60. do skoro soucasnosti, Rovery P5, SD1, 800, 75, Austin Princess, Triumpf Dolomit, Jaguar XJ Coupe, Morgan Aeromax, puvodni Range Rover, Rolls Royce Carmague, Saab 9000, Volvo 780... asi bych si vzpomnel jeste na mnoho dalsich krasnych aut. Tyhle jsem vysypal z hlavy ted na rychlo po precteni clanku.
Naopak potesila Aurelia GT, Esprit, Diplomat, BMW 507, Panda i Aston Martin Zagato. :yes:
Ackoliv od Zagata by tam mohlo byt asi vsechno a od Giugiara bych toho vybral taky vic.
Spis mam pocit, ze ten zebricek sestaveli z tech nejslavnejsich aut, nez z tech opravdu nejhezcich. Treba Lancia Stratos je naprostou legendou, v dobe uvedeni na trh pusobila jak auto z jine planety, vyhrala tri rocniky mistrovstvi sveta v Rally atd. Ale pokud jde ciste o design, tak se mi az tak moc nelibi a jako ukazku Bertoneho mistrovskeho designu bych zvolil spis Alfu 90 a Citroen BX.
Memu osobnimu zebricku nekrasnejsich aut vevodi s prehledem Lancia Flaminia Super Sport Zagato, ktera zde prekvapive chybi. Dale tam mam prakticky vsechno od Zagata, Alfy Romeo Alfetta, Giulietta (ta ze 70. let), 6, 75, 90, Lancia Aprilia, Aurelia GT, Delta, Thema, Thesis, Fiat 130 Coupe, Ritmo, Uno, Croma, Tipo, Tempra, Autobianchi A111, vsechny Lamborghini z Ferrucciovi ery, Ferrari Daytona, Ferrari 400/412, F348, F355, vetsina modelu Maserati a De Tomaso, Iso Rivolta S4, Iso Grifo, BMW E3, E38, Opely Diplomat, Admiral, Commodore B, Monza, Ford OSI 20M, prvni Granada, Bitter CD, Mercedes W116, G, R129, Citroeny BX a XM, Peugeoty 504, 604 a 505, Facel Vega Excellence, Talbot Tagora, Tatra 80, 87 a puvodni 613, Cord 810/812, Oldsmobile 4-4-2, El Camino treti generace, puvodni Camaro, mnoho japonskych aut z 60. az 80. let pro tamni trh, Eunos Cosmo, nekolik Holdenu od 60. do skoro soucasnosti, Rovery P5, SD1, 800, 75, Austin Princess, Triumpf Dolomit, Jaguar XJ Coupe, Morgan Aeromax, puvodni Range Rover, Rolls Royce Carmague, Saab 9000, Volvo 780... asi bych si vzpomnel jeste na mnoho dalsich krasnych aut. Tyhle jsem vysypal z hlavy ted na rychlo po precteni clanku.
Je tam spousta aut, která tam nepatří pouze subjektivně, ale naopak zcela objektivně, no a jedním z nich je (naprosto nezpochybnitelně) právě Porsche 911! :yes😒br />
P.S. A jestli s tím má někdo náhodou subjektivně problém, tak na tom stejně nemůže nic změnit.
P.S. A jestli s tím má někdo náhodou subjektivně problém, tak na tom stejně nemůže nic změnit.
...místní všeználci, ti jsou pravou porotou. :-!
Jeden, co by legendu 911, která se dekády mění jen minimálně a je tak jasnou designovou ikonou vyhodil ze žebříčku , další s údajně extravagantním XK SS...
Fajn zábava ale jinak 😉
Jeden, co by legendu 911, která se dekády mění jen minimálně a je tak jasnou designovou ikonou vyhodil ze žebříčku , další s údajně extravagantním XK SS...
Fajn zábava ale jinak 😉
jen jedno auto je hnusnější - nová multipla 8-s
Žebříček jen potvrdil nedostižné mistrovství italské desgnérské školy. Je strašna škoda, že to s italským trojhvězdím Pininfarina/Giugiar👋Bertone dopadlo tak špatně... 😢 😒 8-s
Italské designerské škole se dařilo v tom poválečném období ... ale za posledních 30 let se jim nepodařilo nic ... takže šli tam, kam patří ... a díky za to.
POHON TY SLAČKY MAJÍ FURT STEJNÝ = Z MINULÝHO TISÍCILETÍ !! [odkaz] >😒] to protože voblbujou lidi zaprodaný zabedněný a zdrogovaný vopice fíčovinama kerýma říkají pokrok 😊)))))))))))
TESLA je pokrok !! TESLA JEDÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Sakro = to ty? 😉