Magda se mi líbí, a dokonce je to moje velká favoritka svý třídy. Aspoň než se začne prodávat Insignia, ale v současný chvíli je to určitě nejlepší alternativa k obligátnímu Pašíkovi.
passat jen kvuli image. nic vic nic min. sestka proste neni auto s velkou image manazera. je to auto krasny, sportovni, spolehlivy a na nic si nehraje. passata date kravatakovi a je spokojenej, sestku si vybere ridic srdcem (a hlavou)...
Čo môže nadšeného fandu a milovníka japonskej produkcie potešiť viac, ako takáto správa? Srdečná gratulácia MAZDE!
I keď my kupujeme japoncov aj preto, že ich je pomerne málo na cestách a preto sa necítime ako členovia "koncernového stáda" alebo členovia fleet gangu "social chrochták"
Take jsem majitel (vice nez spokojeny) nove M6. Kdyz jsem se byl podivat do Mazdy Usti n/L. tak mi prodejce rekl, ze jim prodej stoupnul na 300%. Vse co tam mely 2x CX-7, 3x M6 a pak nejake dvojky bylo jiz prodano.
Jen tak dal. :-)
jj, bohuzel. ale nadruhou stranu si za to muze mazda trochu sama. kdyby se snazili vic prodat napriklad sestku jako fleetovy auta bylo by s prodeji lepsi. jenze to by zase museli trochu pridat image manazeru a tu chtej zase nechat mondeu. sestka ma holt jiny typ zakazniku, neni jich tolik jako manazeru v passatu co lepsi auto nez passat neznaj ale aspon si ji vybiraj dobri ridici, kteri vedi co chteji :-)
ted sem si vzpomnel na tu havarku na D1 jak tam v sobe bylo mrte aut. tak tam bylo uprostred jedno ani netukly - zazrak. no a byl to kombik M6 >:D
nozaj neviem, co je na radeni a motorch v mazde dobre, to hlava neverie zas mne. A aj to cenou fakt spusta aut zle zatapa, mazda ma dobru cenu, ale to ma dnes skoro kazda automobilka, dokonca aj C-klasse sa da zohnat za pomerne slusne peniaze
Mazdy mají něco do sebe.Jsou stylové,spolehlivé a kvalitní.
Třeba Mazda 6-Její ladnost a elegance,snoubená s tradiční spolehlivostí se mi velmi líbí :-):yes:
Klid, klid, klid, prodejní čísla zvedá jen obměna modelů. Podívej se z jakých čísel se to lepší... Mazda v Evropě zahájila prodeje CX7, dvojky a šestky... tedy obměnila modely v těžišti prodejů. S tímhle nemít rostoucí procenta, bylo by to na bankrot. Mrkni na to za rok... vše bude jako vždy, tiše a ve stínu mocných. To víš, žádný supermainstream...
CX7 je na trhu uz delsi dobu. V porovnani s dvojkou a sestkou je to docela rozdil. Nehlede na to, ze v nabidce ma zatim pouze jeden motor a to jeste k tomu 2.3T! O to jsou ta cisla vic zarazejici. Na ceste je diesel (2.2), takze bych odhadoval jeste strmejsi narust prodeju CX7. Ale mas pravdu, uvidime. (P.S: nejsem japanofil, jak by se mohlo zdat)
musel si se vybrecet vid GTI ? :-) ale to nevadi, tvoje prognozi, ze za mesic bude klid se nenaplnili tak ses upnul dal a ono porad nic. tak si chvili k mazdam nepsal a ono ejhle. rekordni prodeje... to uz se ti v hlave roztocil odznak VW a musel si rychle napsat :-) porad to je same uvidime uvidime. je pochopitelne, ze az budou modely starsi, prodeje pujdou nepatrne dolu ale to se deje vsude - i u VW mily GTI :-) jde o to, ze mazda ma TED rekordni prodeje a tak ji to aspon prej. ber to z toho pohledu ze ma ted mazda v nabidce samy moderni a celkem novy auta a tak je o ne zajem.. snad jich bude casem u nas jeste vic ;)
Skejpo... pozor na tvrzení o rekordních prodejích, aby si tu nějakej ňouma ještě nedomýšlel, že mazda je jedničkou v Evropě :-) Jsou to než rekordní prodeje mazdy. Tedy obdobné to bylo například u Logannu, resp. tedy u Dacie... ta také sbírala procento za procentem.
Upřímně řečeno, já opravdu nechápu, jak může někdo z Evropy jásat nad tím, že zde má japonský výrobce (ausgerechnet výrobce echtmainstreamu) lepšící se prodeje. Tohle mi prostě hlava nebere. A naopak si umím představit, že s odkazem na zdravou dávku patriotismu tu budeme jásat, že naše, evropské produkty jsou úspěšnější.
O CX7 je zájem proto, že je to nejlevnější početné stádo koní na trhu. Mimochodem, aby jako jsme tomu dali reálnej rámec. Víš například, kolik se prodá běžně v měsíci v Evropě Passatů a kolik (rekordních) šestek? :-)
hahaha. klasickej konec. tak kdyz si tak chytrej, vis kolik se proda bezne za mesic fleetovejch passatu a sestek ? :-)
tvoje prispevky trochu zavani nesnasenlivosti k jakymkoliv jinym lidem nez evropanum. pochopim, ze nepropagujes cinske vyrobky ale japonci sou uplne jini lide tak nevim co ti dela takovej problem je respektovat.
CX-7 vyhrava nejen vykonem ale i dobrym podvozkem (ve sve kategorii) a spolehlivosti a cenou atd atd...
a na zaver. nesrovnavej dacii a mazdu. to je normalne urazka kazdyho kdo se v tom aspon trochu pohybuje. snad nechces porovnavat techniku vozu dacia logan nebo mazdy... a dacia mela jen jeden prodejne uspesny model a to v kategorii nejlevnejsich aut. mazda jde nahoru v celem spektru a to ne jen kvuli cene...
No jen napiš kolik, se jich prodá, abychom měli poměr ve voku.
Jaká nesnášenlivost, já jsem hrdý Evropan, mírumilovné národy respektuji, ale nechápu proč jako jásat jak ty, že tu má nějakej japoechtmainstreem relativní úspěšek >:D;-) Naopak, jásej nad tím, že VW je tu jednička, že Ford umí Focuse a že 911ka je nejlepší getečko světa. Produkce nějakého japonského mainstreamového výrobce, ta ti snad může být zcela ukradená. Nebo ne?
Skejpo, na povozek CX7 tu každej kašle, tady jde jen a jen o to, že za pár švestek máš stádo koní... tohle auto si nekoupí fajnšmekr na podvozky... to by v tomto segmentu koupil BMW X5.
to by ma fakt strasne zaujimalo, od kedy je CX-7 v triede s X5... Snad s X3 nie? A to pozor, CX-7 ma sakra dobry podvozok, myslim, ze X3 ma v podvozkoch dalsieho konkurenta okrem FORESTRA (ktory este navyse na rozdiel od ostanych toho zlvadne hodne aj v terene dost )a CR-V
CX7 neni tak velka jako X5 ani tak mala jako X3.. je o 7.8 cm kratsi nez VW Touareg ostatne ve vsech rozmerech je o cca 8 cm mensi, coz neni moc. Forester je dobry auto, ale to je kombik, CX je sportak na velkych kolech.
TO GTI: tak to tady ctu...a smeju se, ale ted jsem zvaznel, protoze ten nesmysl ktery jsi tu vypustil, promin, z huby (potazmo z klavesnice) je do nebe volajici.
cituji:... Skejpo, na povozek CX7 tu každej kašle, tady jde jen a jen o to, že za pár švestek máš stádo koní... tohle auto si nekoupí fajnšmekr na podvozky... to by v tomto segmentu koupil BMW X5.....
takze podvozek CX7 dokaze X5 nasekat kdy si vzpomene... a to vcetne do nebe vychvalovaneho radoby evropskeho etalonu SUV X5 3.0D... ver mi, ze jsem si CX7 koupil prave kvuli tomu podvozku a kdyz to crossoverove SUV dokaze proskolit Oktavku RS (a to zpusobem dost zahanbujicim Skodivku) tak nemluv o tom ze CX7 je spatne, podivej se na muj profil a najdi si stranku okopirovanou z CARAUTA (ang. casopis ktery jako jeden z mala je celkem objektivni a treba porovnej cas X5 a CX7 na okruhu...jeste nejake dotazy?)
je videt ze jsi se v CX nesvezl a ze jen vidis dalsi trapny JP auto, ale Tebe stejne nikdo neprinuti aby jsi se treba svezl....
bohuzel te musim zklamat. vim, jak to GTI myslel a vim taky, ze vyraz dacia pouzil zamerne aby tim "shodil" mazdu. klidne to mohl nechat u logana, kdyz chtel srovnat prodeje. ale on zamerne pouzil dacii. proto sem pak jen rozsiril okruh srovnani aby si GTI uvedomil, ze srovnava nesrovnatelne a ze je to prinejmensim nekorektni. asi si to nepochopil.
Kazda automobilka ma sve synonymum. Mazda se libi a navic je spolehliva. Ano SPOLEHLIVOST se ocenuje a je synonymem pro Mazdu. Ostatne jako:
Nenadchne/neurazi = VW
Uzasne jizdni vlastnosti = Subaru
Design = Citroen
Bezpecnost = Volvo
Uzasne jizdni vlastnosti = Subaru
davno nie je pravda, Mazda v triedach, kde je zastupena, nema konkurenta. Sportove specialy upravene pre jazdu na beznych cestach neratam, ale MPS6 a MPS3 sa k nim velmi blizia.
Design = Citroen
Okrem toho, ze dizajn je vecou vkusu, neviem, ci je Citroen benchmark pre dizajn.
C4 v trojdverovej verzii vychadza z Mazdy 323, trojdveroveho hatchbacku z polovice 90. rokov. Na novej C5 ci ako sa vola vidno vplyv nefrancuzskeho dizajnu az prilis jasne. Auto je viac britskej a nemecke ako francuzske, a svoje povedal aj vplyv Japonska.
Bezpecnost = Volvo
davno neplati, vacsina aut je na tom rovnako dobre
mazda v triedach kde je zatupena nema konkuretna v jazdnych vlastnostiach??? To takzo. Tak mozno CX-7 je hodne dobra vo svojej triede, ale inak je to skor lepsi priemer
Hovorim o beznych seriovych modeloch, nie o upravenych ci maloseriovych verziach, o tolko omielanom mainstreame. A aj pri specialnych verziach - odporucam Mazd 6 MPS....
Mazda 2 - ktore auto ti ponukne lepsie jazne vlastnosti?
Mazda 3 - v porovnani s Volvom C30 a Focusom ma lepsie odladeny podvozok, a zdiela s nimi platformu, najlepsiu v kategorii.
Mazda 6 - "kralovna zataciek", aby som si pozical titulok nedavneho testu
Mazda CX-7 - ukaz mi ine seriove SUV, s podobnymi jazdnymi vlastnostami.
RX-8 - podla Top Gear best handling car ever made
Mazda Mx-5 - tuto kapitolu asi netreba otvarat, pretoze kazdy vyrobca roadsterov sa jej chce priblizit. Je to, koniec koncov, najpredavanejsie sportove auto historie automobilzmu.
kolko z tychto aut si naozaj jazdil, to by ma zaujimlo
mazda2 - fiesta, opc, jazz ale je fakt dobra, to hej
mazda3 - ano omylom - focus, civic type s
mazda6 - sorry, ale Zezulka fakt jazdit nevie, - lepsie stary ACCO 7G, stare MONDEO, AR 159 vsetko starsie auta.
CX-7 - ta ide, lepsia asi X3 (ale to jemimo cenovo), inak len stary FORESTER a nova CR-V 3G. Celkom aj TIGUAN, ale podla mna to je o triedu nizsie auto, nech si vravi kto chce co chce. CX-7 je ale jedinecna v kombinacii s motorom, to je mazec
MX-5 - nie je v zakrutach moc rychla, ale je proste strasne zabavna, to je fakt. Ja som spolumajitelom MX-5 NB a este je aj znizena. Mozem Ti povedat ale, ze niektore zakruty s mojim ACCO prejdem o 10 km/h rychlejsie a to si nerobim srandu, to myslim smrtelne vazne...
RX-8 - ani omylom, taka PRIMERA GT ho strci do vrecka hocikedy. Je to nic oporti slavnej RX-7
Moc citas testy, chce to sa v tych autach povozit.
Absolutně nelze srovnávat Jazz a Mazdu2. Jazz má skorotchán už 4 rokem a najezdil jsem s ním mnoho km. Teď mám půjčenou na pár týdnů Mazdu2 s nějakým sociálním dieselem 1.4 a tu Rallye Vysočina, kterou jsem si ní včera nechtěně díky několika uzavírkám a zácpě na dálnici dal, by Jazz skončil v první houpavé zatáčce.
Starého Primeráka také nelze se zadním náhonem RX-8 porovnávat. Navíc oba motory, tzn, jak SR20DE, tak RENESIS mají totálně odlišné charakteristiky.
PRIMERA GT je jedna z najlepsich FWD vsetkych cias, to moze vediet len ten, kto sa na tom uz viezol, donedavna by som tiez nebol veril, ale mal som moznost prejst pekne ostre jazdy na to, (okrem toho to zas tusim napisal autocar a nejaky dost manici, ja ale testom neverim).
Porovnavat FWD a RWD je urcite prastene (motory - wankel a atmosferu tiez), ale GT urcite lepsie podrzi v zakrute. Zvladne fakt paradny lateral G. RX-8 ma dost sklamala, od najlepsie ovladatelneho auta ever ma sakra daleko.
JAZZ - ked sa daju tiez 15-ky, tak je to hodne slusne a o chvilu tu mame novy. A Fiesta nie je o nic horsia ako M2 a myulim, ze nova IBIZA tiez nebude. Ale M2 je fajn, to som napsial, ze tu s CX-7 este beriem.
samozrejme o vobec nie je, na 15'' je JAZZ iba uplne v top vybave, ktorych teda moc nejazdi (samozrejme sa daju kola vymenit za 15 ale ani to nie je moc bezne, co sa pozeram na jazziky). Stale len opakujem, ze M2 je moc fajn (az zase na tie nic moc motory) a patri k spicke segmentu, na rozdiel od vacsiny aut, co tam Chris K. asi v mensom mazda zachvate popisal.
bejvavalo. mazda ji porazi uz peknou dobu. uz to nejakej ten rok bude ;) ale jinak jo, vseobecne je porad znamejsi spolehlivost = toyota. mazda uz ji ale ve vetsine testu predbehla. vetsinou to konci mazda, toyota, honda a pak zbytek >:D
nejen TUV report. ale napriklad test na 100k km. sestka jako jedina ma jednicku s hvezdickou. a GTI, nedelej blbiho. chces mi tu snad tvrdit, ze VW ma spolehlivejsi auta ? >:D
Kupuješ si hvězdou oblohu nebo auta? Tím jsi chtěl říci, že ostatní těch sto tisíc jako nedojedou? >:D;-) Klid, klid, klid... jen vábnička pro neznalé poměrů.
Píšeš sice pěkně,ale chce to více jezdit.Pak poznáš,jak je důležitá spolehlivost.Bohužel v tom jsou Japonci moc dobří.Na co máme být tedy hrdí,na kvantitu(pouze v evropě)?.Ať používáš cokoliv,vždy chceš kvalitu a dlouhodobou spolehlivost.
tim sem chtel rict, ze to ujedou taky ale muze tam nastat nejakej problem, klidne i nejaka drobnost, ktera u sestky treba nenastane. nevim jak si na tom ty ale me stve ikdyz se mi zacne neco v aute klepat. staci kdyz ti neco neprijemne drnci a hned to nastve. natoz kdyz se ti na aute neco po*ere. u mazdy mas proste celkove vetsi zaruku spolehlivosti. jasne, spatny a dobry kousky sou vsude ale nekde mas sanci na dobrej kus vyrazne vyssi...
Mazda 6 neni oskliva, i ta jeji spolehlivost by se mi libila, ale bohuzel nema motory. Rikat "sportovni" autu, jehoz nejsilnejsi motor je 2.5litr s pouhymi 125 (!) kW, to mi teda hlava nebere. Je to jako v predchozi generaci - design je mnohem rychlejsi nez auto samo. Jediny, s cim casem prijdou, bude MPS, ale to je zase takova extremni verze, ktera neni pro vsechny. Ja chci ve stredni tride normalni dustojny motor od 150 kW vys, samozrejme sestivalec, a jizdu na pohodu. To mi bohuzel Mazda nenabidne, proto nemuze byt ani reci o tom, ze by se srovnavala s premiovymi znackami.
Ide o to, ako je vykon motora v aute vyuzity, ako ladi s podvozkom. Nebol by problem dat do auta 3.6 litrovy sestvalec z CX-9, ale otazka je naco a pre koho.
2.5ka by mela stacit na sportovnejsi svezeni. jde taky o to, ze tahle 2.5 misto vykonu dost zvedla tocivej moment (asi o 10%) a to je taky hodne znat kdyz jedes (hlavne nalozenej). a spotreba sla dolu. to vsechno musis brat v uvahu. ale jako jo, mohli tam zaradit jeste aspon trilitr sestivalec. jenze to uz by se moc neprodavalo..
Ano pro USA se bude do šestky montovat Ford Cyclone 3.7 V6 204 kW jako je v CX-9, nicméně v Evropě by byl zájem asi mizivý. Obzvlášť v období ropné krize. :-)
Místo toho nabídnou MPS s inovovaným přímovstřikem DISI a obsahem 2.5.
Mazda ted sklizi co zasela v roce 2002 s prichodem nove Mazdy 6 a vubec prejmenovanim cele vyrobni rady pro non-domestic trhy. jiste ze M3 vychazi z BJ rady 323, ze M6 byla evoluci GF rady 626 a ze Mazda 2 byla jen dalsi Demio, ted prisly dva modely M2 (uplne nove auto, diky bohu bez zasahu Fordu do toho segmentu vyrobniho progamu mazdy) CX7 byla a je bomba v USA ted je v Evrope, Tribute se v evrope nikdy moc nechytil, pro USA je uz novy, treba se dockame dvou SUV od Mazdy i v Evrope. RX8 - neni treba komentovat takove auto nikdo jiny ve vyrobe nema, MX5 - ano tyhle auta uz vyrabi i dalsi vyrobci, ale MX5ku se snazi jen a jen kopirovat to je ikona otevrenych sportovnich aut postavenych pro zabavu. Mazda MPV od roku 88 dala jmeno celemu segmentu trhu, Premacy (dnes Mazda5) je super rodiny auto opet s posuvem (el.) bocnich dveri, zase vec kterou mela mazda prvni v tehle kategorii mensich MPV. Myslim, ze se mazda nadechuje na renesanci modelu MX3, MX6 a RX7, udajne existuje prototyp RX7 s Wnaklem o objemu 1.6 a vykonem cca 400HP (ze by neco proti GT-R od Nissanu???) a benzin a jeho cena?? no jeste vydrzme a budem jezdit ve Wanklech na vodik, udajne je na to Wankel uplne idealni, maly, lehky, kompaktni a u vodiku ta spotreba neni az tak podstatna, ne?
Mazda dobre prodava a to znamena ze otoci prachy do vyvoje, ve ztrate nebyla, dluhy nema (leda by neco zamazla Fordu), myslim, ze za cc 3 roky se mame na co tesit, tam budou vysledky toho, ze se ted dari.... VIVA MAZDA.